Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
13. Dec 2015, 11:23 #541

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4491

Braucu ar: BMW E90 330i


13 Dec 2015, 01:42:34 7788 rakstīja:

26 Oct 2015, 15:41:04 kkas rakstīja:
no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka.

Manuprāt tas ir deļ nobrauktas mehānikas un katalizatora deficīts.

pēdējā laikā bieži lietojma poga



braukā apkārt bez saviem filtriem un indē cilvēkus, karoči pidarasi

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 13 Dec 2015, 11:27:30 ]

Online
Kaross
13. Dec 2015, 12:02 #542

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Dec 2015, 09:45:49 smudo rakstīja:

13 Dec 2015, 01:45:41 Kaross rakstīja:

13 Dec 2015, 00:30:12 wanksta rakstīja:
Ko var dabūt no 2010. 2.0d 177hp?


30Zs un ap 70-80Nm.
Šis gan ir īpaši "jūtīgs" dzinējs programmatūras ziņā. Pietiekoši jau daudz gadījumu ir bijuši ar nepareizi atslēgtiem DPF un chiptuningu.
Pie lielākas slodzes auto vienkārši iemet avārijas režīmā un neiet. Iekšējā griezes momenta kalkulācija ir īpaši precīza. Nesaskan pāris tūninga elementi programmatūrā un auto ieiet "limp mode" periodiski.


Sveiks, vari nedaudz vairāk par minēto situāciju pastāstīt? Tas ir kāds rūpnīcas izstrādāts avārijas režīms, kas tiek aktivizēts pie "pārāk" lielas jaudas/griezes? Man arī šādi vienreiz gadījās ieskrienoties 4. tajā ātrumā pie 4000 rpm. Pāris km vēl novilku pa šoseju, bet auto pat nespēja īsti noturēt 100 km/h. Izslēdzot aizdedzi un iedarbinot atkal, viss atgriezās sākotnējā stāvoklī. Tas bija pirms vairāk kā gada un nav atkārtojies, lai arī pēc tam braucu ziemā uz Vāciju, kur max režīmi 4. un 5. robā bija samērā bieži.
Zinu arī gadījumus ar VW Transportieri ar 2,5 tdi ar 174 zs laikam (vadības blokā nekas nav ticis darīts), kas arī reizi pāris mēnešos šādi darījās (parasti pie apdzīšanas, kad kārtīgi iemin grīdā!) un dīleris nevarēja atrast problēmu - teica, ka kaut kas varētu būt ar vadības bloku. Pēc noslāpēšanas atkal viss vienmēr aizgāja.


Tas ir diezgan sarežģīts programmas algoritms, kas izstrādāts, lai tiešām būtu grūtāk nočipot to auto un arī precīzāk varētu aprēķināt attīstīto griezes momentu. Tas gan BMW gadījumā nāca tikai no N47 dzinēja 177 Zs un 143 Zs versijās no 2007.-2008.gada uz augšu.
VW Transporter šādas funkcijas noteikti nav, jo tur ir par paaudzi vecāks vadības bloks. Parasti šādos gadījumos pie maksimālas slodzes var būt kādas turbo spiediena nesakritības kā dēļ arī ieslēdzas servisa režīms bez jaudas, lai saudzētu turbīnu. VW gadījumā tur 100% jābūt kļūdai. Vadības bloks tur noteikti nebūs pie vainas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
funkyasshit
13. Dec 2015, 12:31 #543

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Čipotāji, man te jautājums par lambdu nahrenizēšanu. Bieži vien piedāvā nahrenizēt zondes, kas ir maksimāls idiotisms, bet taisot swapu, kam ir 3 zondes no izplūdes mēdz pazust katiņš un 3. zonde rada galvassāpes. Viņu var nočīpot nost, okay. Bet kā kompim tiek ieskaidrots, kad pāriet no slēgta loka uz atvērto? Vienmēr atvērtais, kas liekas idiotisks risinājums vai dot kādu laiku, kad raut uz slēgtā loka? Līdzīgs jautājums rodas par DPFu un spiedienu starpību, bet tas gan jau ir uzņēmuma noslēpums.
Offline
smudo
13. Dec 2015, 12:38 #544

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Dec 2015, 12:02:38 Kaross rakstīja:

13 Dec 2015, 09:45:49 smudo rakstīja:

13 Dec 2015, 01:45:41 Kaross rakstīja:

13 Dec 2015, 00:30:12 wanksta rakstīja:
Ko var dabūt no 2010. 2.0d 177hp?


30Zs un ap 70-80Nm.
Šis gan ir īpaši "jūtīgs" dzinējs programmatūras ziņā. Pietiekoši jau daudz gadījumu ir bijuši ar nepareizi atslēgtiem DPF un chiptuningu.
Pie lielākas slodzes auto vienkārši iemet avārijas režīmā un neiet. Iekšējā griezes momenta kalkulācija ir īpaši precīza. Nesaskan pāris tūninga elementi programmatūrā un auto ieiet "limp mode" periodiski.


Sveiks, vari nedaudz vairāk par minēto situāciju pastāstīt? Tas ir kāds rūpnīcas izstrādāts avārijas režīms, kas tiek aktivizēts pie "pārāk" lielas jaudas/griezes? Man arī šādi vienreiz gadījās ieskrienoties 4. tajā ātrumā pie 4000 rpm. Pāris km vēl novilku pa šoseju, bet auto pat nespēja īsti noturēt 100 km/h. Izslēdzot aizdedzi un iedarbinot atkal, viss atgriezās sākotnējā stāvoklī. Tas bija pirms vairāk kā gada un nav atkārtojies, lai arī pēc tam braucu ziemā uz Vāciju, kur max režīmi 4. un 5. robā bija samērā bieži.
Zinu arī gadījumus ar VW Transportieri ar 2,5 tdi ar 174 zs laikam (vadības blokā nekas nav ticis darīts), kas arī reizi pāris mēnešos šādi darījās (parasti pie apdzīšanas, kad kārtīgi iemin grīdā!) un dīleris nevarēja atrast problēmu - teica, ka kaut kas varētu būt ar vadības bloku. Pēc noslāpēšanas atkal viss vienmēr aizgāja.


Tas ir diezgan sarežģīts programmas algoritms, kas izstrādāts, lai tiešām būtu grūtāk nočipot to auto un arī precīzāk varētu aprēķināt attīstīto griezes momentu. Tas gan BMW gadījumā nāca tikai no N47 dzinēja 177 Zs un 143 Zs versijās no 2007.-2008.gada uz augšu.
VW Transporter šādas funkcijas noteikti nav, jo tur ir par paaudzi vecāks vadības bloks. Parasti šādos gadījumos pie maksimālas slodzes var būt kādas turbo spiediena nesakritības kā dēļ arī ieslēdzas servisa režīms bez jaudas, lai saudzētu turbīnu. VW gadījumā tur 100% jābūt kļūdai. Vadības bloks tur noteikti nebūs pie vainas.


Sapratu, ka neuzrakstīju precīzi jautājumu. Pirmais minētais auto ir VW CC 2012. gada ar pārprogrammētu vadības bloku. Par 2,5tdi viss skaidrs.
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 13:35 #545

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Arī Passat CC nebūs šīs problēmas. It sevišķi ja tas ir bijis 1x gada laikā, tad to pat nevar uzskatīt par defektu, bet vienkārši kaut kādu gļuku vienreizēju.
BMW gadījumā šis servisa režīms slēdzas periodiski katrā nopietnākā paātrinājumā un to var uzķert pat vairākas reizes 50 km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 13:40 #546

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Dec 2015, 12:31:47 funkyasshit rakstīja:
Čipotāji, man te jautājums par lambdu nahrenizēšanu. Bieži vien piedāvā nahrenizēt zondes, kas ir maksimāls idiotisms, bet taisot swapu, kam ir 3 zondes no izplūdes mēdz pazust katiņš un 3. zonde rada galvassāpes. Viņu var nočīpot nost, okay. Bet kā kompim tiek ieskaidrots, kad pāriet no slēgta loka uz atvērto? Vienmēr atvērtais, kas liekas idiotisks risinājums vai dot kādu laiku, kad raut uz slēgtā loka? Līdzīgs jautājums rodas par DPFu un spiedienu starpību, bet tas gan jau ir uzņēmuma noslēpums.


Dīvaini, nosauc to par maksimālu idiotismu, bet pats to vēlies izdarīt. Šaubos vai kāds piedāvā pirmās zondes pirms katalizatora atslēgt. Tas tiek darīts tikai sekundārajām aiz CAT. Jebkurā gadījumā otrā zondes nestrādā closed loop režīmā. Tam ir domātas pirmās. Attiecīgi viss pārējais ko jautāji atkrīt automātiski. Vispār arī šādas lietas ir jāaprunā par konkrētu auto un konkrētu vadības bloku. Katram tas process atšķirās un ja var izdarīt vienam, nav teikts, ka var izdarīt citiem. Pie tam pēc 2003.gada nebūtu vēlams izņemt katalizatoru benzīna mašīnam. Atgāzes iziet būs ļoti grūti.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
funkyasshit
13. Dec 2015, 15:44 #547

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Zondes kodēt nost noteikti nevajag. Mans plans nav neko darīt, tikai intereses pēc jautāju. Hmm, bet interesanti tad ar to trešo zondi. Es biju sapratis, ka viņš pēc trešās zondes ieslēdz open loop, kad saprot, ka kaķiks ir uzsilis.
Kamēr kaķiks nestrādā ir closed loops. Kā tur beigās tad īsti ir?
Offline
Robercz
13. Dec 2015, 16:25 #548

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Kaross, passat cc 2.0tsi 2010.gada var saprogrammet?
Zinu, ka nav atbilsošs topiks, bet vai tam pašam dzinējam var arī uzstādīt lpg? Cik zinu, ar gāzes uzlikšanu tur kkāda aiztikšanās. Vismaz līdz šim tā dzirdēts.
Offline
funkyasshit
13. Dec 2015, 16:33 #549

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tiešās iesmidzināšanas iekārtu vajag. Kad dzirdēsi ciparu pārgribēsi.
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 20:52 #550

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Dec 2015, 16:25:48 Robercz rakstīja:
Kaross, passat cc 2.0tsi 2010.gada var saprogrammet?
Zinu, ka nav atbilsošs topiks, bet vai tam pašam dzinējam var arī uzstādīt lpg? Cik zinu, ar gāzes uzlikšanu tur kkāda aiztikšanās. Vismaz līdz šim tā dzirdēts.


Protams, ka var saprogrammēt.
Gāze kā jau minēja - tiešā iesmidzināšana. Tur meklē gāziniekus.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
13. Dec 2015, 20:55 #551

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Dec 2015, 15:44:31 funkyasshit rakstīja:
Zondes kodēt nost noteikti nevajag. Mans plans nav neko darīt, tikai intereses pēc jautāju. Hmm, bet interesanti tad ar to trešo zondi. Es biju sapratis, ka viņš pēc trešās zondes ieslēdz open loop, kad saprot, ka kaķiks ir uzsilis.
Kamēr kaķiks nestrādā ir closed loops. Kā tur beigās tad īsti ir?


Parasti tas nav atkarīgs no katalizatora stāvokļa. Bet kā jau minēju ir jārunā par konkrētu dzinēju un konkrētu vadību. Starp paaaudzēm ļoti atšķirās darbība. Par konkrēto gadījumu nevaru komentēt. Noprotu ka par Siemens MS43?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Agritis
10. Mar 2016, 16:40 #552

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Jautājums šobrīd tīri paša pārdomām - vai opeļa 1.7CDTI 110zs (A17DTJ) arī kautkas ir piečipojams klāt, nekaitējot motoram un loriņiem ap to? Vai arī švakākie eksemplāri iet kā 110 zs versijas, un labākie tiek jau rūpnīcā uzpūsti uz 136zs?
Offline
valvoline
02. Apr 2016, 13:21 #553

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2467

Braucu ar: PP-78

+1 Kaross , nāca pretī un paņēma brīvdienā , pabaroja 530d ar čipsiem , esmu apmierināts ar rezultātu, vēlreiz paldies.
Offline
Jankaqwerty
11. Feb 2019, 16:11 #554

Kopš: 11. Feb 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Kāds no Rīgas chiptuneriem veic dīzeļiem to saucamo popcorn rev limiter pieprogramēšanu?
Offline
Kaross
11. Feb 2019, 18:33 #555

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tāds ļoti vispārīgs jautājums. Visiem auto tas nenotiek identiski, bet lielai daļai varu to izdarīt. Tikai rēķinies ar to, ka TA nevar iziet ar tādu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
KaspichsS
11. Feb 2019, 18:41 #556

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


13 Dec 2015, 15:44:31 @funkyasshit rakstīja:
Zondes kodēt nost noteikti nevajag. Mans plans nav neko darīt, tikai intereses pēc jautāju. Hmm, bet interesanti tad ar to trešo zondi. Es biju sapratis, ka viņš pēc trešās zondes ieslēdz open loop, kad saprot, ka kaķiks ir uzsilis.
Kamēr kaķiks nestrādā ir closed loops. Kā tur beigās tad īsti ir?


kāds vēl open loop pēc trešās zondes? wtf?

par zondu pamatlietām - marš ka uzmanu blogu palasīt.

par nahrenizēšanu - nezinu NEVIENU sekmīgu gadījumu.
Bet zinu daudzus neveiksmīgus un arī zinu, kāpēc.
Offline
Jankaqwerty
11. Feb 2019, 19:33 #557

Kopš: 11. Feb 2019

Ziņojumi: 4

Braucu ar:


11 Feb 2019, 18:33:41 @Kaross rakstīja:
Tāds ļoti vispārīgs jautājums. Visiem auto tas nenotiek identiski, bet lielai daļai varu to izdarīt. Tikai rēķinies ar to, ka TA nevar iziet ar tādu.


Audi a4 b6 1.9tdi pd 96kw.
Offline
yo_G
12. Feb 2019, 08:57 #558

Kopš: 27. Oct 2008

Ziņojumi: 1059

Braucu ar: GTI


11 Feb 2019, 19:33:37 @Jankaqwerty rakstīja:

11 Feb 2019, 18:33:41 @Kaross rakstīja:
Tāds ļoti vispārīgs jautājums. Visiem auto tas nenotiek identiski, bet lielai daļai varu to izdarīt. Tikai rēķinies ar to, ka TA nevar iziet ar tādu.


Audi a4 b6 1.9tdi pd 96kw.

Offline
Kaross
12. Feb 2019, 12:33 #559

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


11 Feb 2019, 19:33:37 @Jankaqwerty rakstīja:

11 Feb 2019, 18:33:41 @Kaross rakstīja:
Tāds ļoti vispārīgs jautājums. Visiem auto tas nenotiek identiski, bet lielai daļai varu to izdarīt. Tikai rēķinies ar to, ka TA nevar iziet ar tādu.


Audi a4 b6 1.9tdi pd 96kw.


Tiešām, but why?
Izdarīt to varu, nav problēmas. Tikai brīdinu vēlreiz - TA tev neredzēt. Esi gatavs pirms katras skates programmēt pa jaunu. Tas nav bezmaksas pasākums.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4