Online
Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 535d E60 prefs - Rail pressure
Autors | Ziņojums |
kaislis | | Kopš: 31. Jul 2024
Ziņojumi: 0
Braucu ar:
| Sveiki, E6X entuziasti. Esmu saskāries ar fuel rail problēmu un vēršos pie jums varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar ko tamlīdzīgu. (E60 535d 200kw prefs ar stage 1)
Zemāk pirmais video ir "Sporta" režīmā, otrs "Drive" režīmā un spiežot virsū līdz galam testam pie 80-120km/h iemetas check engine un mašīnu iemet limp mode un dažreiz pat noslāpst 50% gadījumu.
✔️Sprauslas ir pārbaudītas un restaurētas
✔️Reilā degvielas regulators ir nomainīts pret jaunu
✔️Augstspiediena sūknis strādā un pats sensors nomainīts pret jaunu arī
✔️Degvielas filtrs arī nomainīts Mahle
Aizdomas uz bākas sūkni un bākā varētu būt kaut kas aizdirsies
failiem.lv/u/9syd4qbtzf (video ar live data un kļūdas)
p.s nevar video/bildi ielikt bet skatoties live data nesakrīt spiedieni[ Šo ziņu laboja kaislis, 31 Jul 2024, 16:26:01 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7092
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Noņemot visu kolhozu nost būtu iespējams veikt diagnostiku
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
snowy | | Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1235
Braucu ar: Kapeiku
| M47 reiz bija identiska problēma, noslāpa un viss. Tad vienu dienu viss aiziet un tā kādu mēnesi viss ok un tad atkal noslāpst. Nomainīju bākas sūkni. Pēc gada atkal nosprāga. Nomainot bākas sūkni viss ok. Kļūdas arī bija par rail pressure utt. Bāka gan bija tīra, sūknī arī nekādi gruži, vienkārši ražo mēslus. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tie video ir pilnīgi bezjēdzīgi, jo trūkst daudz datu. Vienkārši kaut kādi cipariņi raustās. Ja gribi saprast, kas tur notiek, tad vajag ņemt Test-O. Talak logojam dzinēja apgriezienus, rail pieprasīto, rail aktuālo, spiediena regulatora duty cycle un dozatora duty cycle, pedāļa stāvokli un injection quantity. Tas viss jāveic gaitā no 1500-4000rpm ar pedāli grīdā vismaz 3. vai 4. pārnesumā. Tad būs loģiski izejas dati, kas visticamāk norādīs uz konkrētu cēloni. Saglabāto failu, kas aizņem pārdesmit kB vari uzlikt uz faileim.lv un varēsim pieslēgties analīzei. Ja tas par sarežģītu, tad par 50e varu attālināti to visu sakonfigurēt, varēsi pēc tam spēlēties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|