Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 29 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
Arsmens
28. Mar 2023, 14:56 #121

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta
Offline
user
28. Mar 2023, 15:09 #122

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:


28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta


+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās
Offline
abyss
28. Mar 2023, 15:18 #123

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8399

Braucu ar: e39 523

Lieliski, tas ir tas, ar ko viņu arī visi atcerēsies. Nevis kompetents žurnālists, bet 21.gs gada dirsējs LV
Offline
Mikels
28. Mar 2023, 15:19 #124

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5026

Braucu ar: cieņu


28 Mar 2023, 15:09:09 @user rakstīja:

28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta


+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās
nu paga, vajāšanā viņš tika atzīts par vainīgu.
Offline
RVR
28. Mar 2023, 15:58 #125

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22438

Braucu ar: RVR


28 Mar 2023, 00:45:40 @bum_bumz rakstīja:

27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:


No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.

Es nestrādāju AB.

Kāds sakars AB ar RIX un to garo penteri. RIX var AB ka kāju pa D un piedāvāt lokāciju jebkuram citam kantorim. Varbūt kautko nezinu un RIX=AB


Tu tiešām neapjēdz, kāds tur sakars, vai izliecies?

Varbūt paskaties, kas ir īpašnieks (akcionārs) abiem uzņēmumiem. Vienam 100%, otram 97,97%.

Nekāds ar K par D tur nevar būt pat teorētiski.
Offline
kaprons
28. Mar 2023, 17:20 #126

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


28 Mar 2023, 01:00:23 @user rakstīja:

27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:

27 Mar 2023, 18:44:45 @user rakstīja:
Air Baltic ir ok, ja pareizi darbojas, nevajag bāzt naudu, mistiksas shēmas, kaut kādas lidmašīn iznomāšanas un paši lido veciem sūdiem utt..

vispār var jau teikt - AB piesaista reģionam cilvēkus! utt.. bet nevajag dirst! šobrīd to visu var ļoti labi aprēķināt, izrēķināt un saprast cik liels ieguvums ir ar un bez AB, dažādus modeļus, simulācijas veidot, bet te tāds pirmklasnieka - AB piesaita cilvēkus lidostai!


cik? kādus? to visu var dabūt, bet bļe idiotu bars, kuri mācījušies, pie tam nesekmīgi, psiholoģiju, nevis matemātiku kaut ko tikai dirš! pat dirst nemāk


No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.

Pirms kara ru, blr un ua oligarhi izvēlējās savus private džetus glabāt, remontēt, mazgāt Rīgā, jo:
1) atdzīt tukšu džetu no maskavas uz rīgu, samaksāt par degvielu, lidmašinas resursu, ekipāžu, ekipāžas commuting ir lētāk, nekā maskavā turēt lidmašīnu zem klajas debess (par angāru nerunājot),
2) rīgā ir pieejamas eu standartu akopes organizācijas,
3) IR ĒRTI AVIOSAVIENOJUMI AR JEBKURU VIETU EIROPĀ.

Pēdējais punkts ir ļoti svarīgs, jo ar AB palīdzību tehniķis, inženieris vai pilots uz Rīgu var nokļūt dažu h laikā, un pats galvenais- ar tiešo reisu, bez pārsēšanās un n-h tranzītu. Vajag 8h laikā dabūt džetu no rīgas uz londonu? Say no more, pilots no berlīnes rīgā būs pēc 3h, lidmašība būs gatava izlidot pēc 5h un pēc 8h jau būs londonā. Vajag izlidot uz Nicu, bet ļotakam noklājies autopilots? Say no more, tehniķis no ražotāja rūpnīcas Parīzē būs Rīgā pēc 5h ar vajadzīgo detaļu, kuru vienkārši pasūtot būtu jāgaida vismaz 5 darba dienas. Es varu uzskaitīt vismaz 10 LV uzņēmumus, kuriem tieši vai pastarpināti AB šādi ir nodrošinājis darbību un ienākumus.

Un nē, WIZZ un RYR vai lufthansa nekad nenosegs to, ko nosedz AB. WIZZ un RYR ir privāti uzņēmumi ar peļnas interesēm, tikko kā viņiem kaut kas nesaies ciparos, tā neviena RYR vai WIZZ lidmašīna te savu kāju nespers.

Vēl viens faktors, ko neviens nekad nepiemin, AB pārvadā milzīgus kravu un pasta apjomus, ne WIZZ ne RYR nepārvadā kravas un pastu.


Es nestrādāju AB.


Ar 200milj gada zaudejumu nav jegas stastit par kravu apjomiem, jo parvadato kravu apjomi tiesi atspogulojas AB finansu datos vienigais ko ir verts runat ir par citam nizarem piesaistito finansejumu bet tallina ir lielaks biznesa centrs par Rigu, tapec bish huina ar to ko AB dara. Vajag ciparus

tur jau tā lieta, ka skaidrus ciparus(ko var ar zināmiem vispārinājumiem aprēķināt) ne sūda nesniedz, attiecīgi, pēc loģikas- uzmetiens un barotava ir. Pretējā gadījumā- ciparus galdā, un visiem AirGausa noliedzējiem aizveras mutes. tikai kur ir šie cipari?
Offline
Tomzs
28. Mar 2023, 17:23 #127

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3543

Braucu ar: VS & 29

un tu būtu tas, kurš ciparus lasītu?
Offline
user
28. Mar 2023, 17:25 #128

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:


28 Mar 2023, 15:19:15 @Mikels rakstīja:

28 Mar 2023, 15:09:09 @user rakstīja:

28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta


+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās
nu paga, vajāšanā viņš tika atzīts par vainīgu.


bet ne kādā goda, cieņas aizskaršanā vai kaloboranta dēvēšanā par kalobrantu, kas tagad pat ir tiesas atzīts kaloborants
Offline
user
28. Mar 2023, 17:28 #129

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:


28 Mar 2023, 17:23:08 @Tomzs rakstīja:
un tu būtu tas, kurš ciparus lasītu?


gudri cilvēki spēj attēlot ciparus visiem saprotamus, idioti par tēmu runā nesaprotami. Tēmas izklāsts visiem saprotamā veidā ir apliecinājums izpratnei.

lielisks piemērs - Stīvens Hokings, spēj ļoti sarežģītas lietas paskaidrot visiem saprotamā veidā, kamēr kaut kāds ierindas dirsējs mētājas ar svēšvārdiem aprakstot vistriviālākās lietas
Offline
Tomzs
28. Mar 2023, 17:31 #130

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3543

Braucu ar: VS & 29

Šim jāpiekrīt, tikai patiesi gudrs cilvēks kompleksas lietas var izstāstīt vienkārši.

Tikai sakaru ar kaprona ķērkšanu pēc mistiskajiem AB kravu cipariem neredzu

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 28 Mar 2023, 17:34:03 ]

Offline
JDS
28. Mar 2023, 18:31 #131

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10995

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:

27 Mar 2023, 18:44:45 @user rakstīja:
Air Baltic ir ok, ja pareizi darbojas, nevajag bāzt naudu, mistiksas shēmas, kaut kādas lidmašīn iznomāšanas un paši lido veciem sūdiem utt..

vispār var jau teikt - AB piesaista reģionam cilvēkus! utt.. bet nevajag dirst! šobrīd to visu var ļoti labi aprēķināt, izrēķināt un saprast cik liels ieguvums ir ar un bez AB, dažādus modeļus, simulācijas veidot, bet te tāds pirmklasnieka - AB piesaita cilvēkus lidostai!


cik? kādus? to visu var dabūt, bet bļe idiotu bars, kuri mācījušies, pie tam nesekmīgi, psiholoģiju, nevis matemātiku kaut ko tikai dirš! pat dirst nemāk


No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.

Pirms kara ru, blr un ua oligarhi izvēlējās savus private džetus glabāt, remontēt, mazgāt Rīgā, jo:
1) atdzīt tukšu džetu no maskavas uz rīgu, samaksāt par degvielu, lidmašinas resursu, ekipāžu, ekipāžas commuting ir lētāk, nekā maskavā turēt lidmašīnu zem klajas debess (par angāru nerunājot),
2) rīgā ir pieejamas eu standartu akopes organizācijas,
3) IR ĒRTI AVIOSAVIENOJUMI AR JEBKURU VIETU EIROPĀ.

Pēdējais punkts ir ļoti svarīgs, jo ar AB palīdzību tehniķis, inženieris vai pilots uz Rīgu var nokļūt dažu h laikā, un pats galvenais- ar tiešo reisu, bez pārsēšanās un n-h tranzītu. Vajag 8h laikā dabūt džetu no rīgas uz londonu? Say no more, pilots no berlīnes rīgā būs pēc 3h, lidmašība būs gatava izlidot pēc 5h un pēc 8h jau būs londonā. Vajag izlidot uz Nicu, bet ļotakam noklājies autopilots? Say no more, tehniķis no ražotāja rūpnīcas Parīzē būs Rīgā pēc 5h ar vajadzīgo detaļu, kuru vienkārši pasūtot būtu jāgaida vismaz 5 darba dienas. Es varu uzskaitīt vismaz 10 LV uzņēmumus, kuriem tieši vai pastarpināti AB šādi ir nodrošinājis darbību un ienākumus.

Un nē, WIZZ un RYR vai lufthansa nekad nenosegs to, ko nosedz AB. WIZZ un RYR ir privāti uzņēmumi ar peļnas interesēm, tikko kā viņiem kaut kas nesaies ciparos, tā neviena RYR vai WIZZ lidmašīna te savu kāju nespers.

Vēl viens faktors, ko neviens nekad nepiemin, AB pārvadā milzīgus kravu un pasta apjomus, ne WIZZ ne RYR nepārvadā kravas un pastu.


Es nestrādāju AB.

Nedaudz nianses. AirBaltic brutaali staastiija pasakas par to, ka nav detalju, lidmashiinas apkopee, gaidam detaljas u.t.t. Kaut reaali tajaa briidi lidmashiinas tika iznomaatas citaam kompaanijaam. Un tai pat laikaa AirBaltic pats iireeja daudz suudiigaakas kvalitaates lidmashiinas. + vienmeer aizmirsa par to pateikt kad peerc biljetes, bet pazinjoja to dazhas dienas pirms vai lidojuma dienaa.
Ilgi un dikti vinji spurinaajaas pretii un staastiija, ka taa notiek tikai deelj taa ka kaudze lidmashiinu apkopees. Tikai tad kad katrs otrais jau saaka vinjiem mest sejaa to, ka taa nu gluzhi nav un raadiija faktus, ka lidmashiinas lido, tikai tad saaka pamazaam to apstiprinaat.

Peec kaadaam 3 stundaam pilots buus Riigaa no Berliines? Tu reisus esi skatiijies? Tas pats ar Pariizi.

Var jau protams tur piedeeveet nezin kaadus nopelnus AirBaltic, bet jau gadiem taa ir vienkaarshi liela bedre naudas izmeshanai.
Beidzot vismaz lielaakaa dalja AirBaltic pilotu nodokljus maksaa Latvijaa Bet cik gadus nemaksaaja?
Nebuutu AirBaltic, to vietu aizpildiitu citas kompaanijas. Lielaaku dirseeju kantori par AirBaltic ir jaapameklee. Klientu serviss tur arii ir nu ljooooti suudiigs, taapat, kaa ar reisu precizitaati laikos.

Kaa jau augstaak mineeja, daudzi piesauc cik naudu atnes AirBaltic un citas lietas, bet kur ir kaadi cipari kur tas ir redzams? Ar to parasti arii viss beidzas, kad pajautaa ciparus

AirBaltic biznes klase vispaar ir kautkaads izsmiekls

[ Šo ziņu laboja JDS, 28 Mar 2023, 18:37:20 ]

Offline
user
28. Mar 2023, 19:07 #132

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:

precīzi! attīstām lidostu un reisi būs!
Offline
Karavs
28. Mar 2023, 19:19 #133

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs
Offline
kaprons
28. Mar 2023, 20:01 #134

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


28 Mar 2023, 17:31:06 @Tomzs rakstīja:
Šim jāpiekrīt, tikai patiesi gudrs cilvēks kompleksas lietas var izstāstīt vienkārši.

Tikai sakaru ar kaprona ķērkšanu pēc mistiskajiem AB kravu cipariem neredzu

pirmkārt klusināti runāju patīkamā basā nevis ķērcu
bet kādiem vēl kravu cipariem
kopējo bilancīti gribētos, kautvai netiešos ieguvumus pievilktus aiz matiem, bet noformulētus skaitļos
Offline
RaL
28. Mar 2023, 20:15 #135

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3741

Braucu ar: kruīzu


28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs


Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā
Offline
user
28. Mar 2023, 20:19 #136

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:


28 Mar 2023, 20:15:21 @RaL rakstīja:

28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs


Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā


nē, tas nepidienas darīt uzņēmuma, kurš pēdējos gados zaudējis pusmiljardu jeb 500 miljonus bļe.
Offline
Mixzzz
29. Mar 2023, 08:41 #137

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2865

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Mar 2023, 20:19:01 @user rakstīja:

28 Mar 2023, 20:15:21 @RaL rakstīja:

28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs


Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā


nē, tas nepidienas darīt uzņēmuma, kurš pēdējos gados zaudējis pusmiljardu jeb 500 miljonus bļe.
Diezgan precīzi. Zināms privātais uzņēmums sev iepirka Konas zaļajam kursam un no nodokļu maksātājiem neprasa glābšanas naudas. AB pakāš naudu lielos apjomos un vēl varzai krēslu deldētāju iepērk etronus, kuri viņiem nepienākas.
Offline
Staris
30. Mar 2023, 15:35 #138

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

LL faniem
Kāds atļaujas iebilst vis'patiesajam svētmoceklim
https://www.delfi.lv/news/versijas/filips-lastovskis-par-lato-lapsu-un-glevajiem-uzbrukumiem-de
lfi-zurnalistei.d?id=55384620
Offline
user
30. Mar 2023, 15:50 #139

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13937

Braucu ar:


30 Mar 2023, 15:35:47 @Staris rakstīja:
LL faniem
Kāds atļaujas iebilst vis'patiesajam svētmoceklim
https://www.delfi.lv/news/versijas/filips-lastovskis-par-lato-lapsu-un-glevajiem-uzbrukumiem-de
lfi-zurnalistei.d?id=55384620



un Tu esi kā fans? delfi, Levita?
neko tādu jau tas redaktors tur neuzraksta, tikai dirš par Lapsu kaut ko tukšu un viss

un Lapsa tiesiskumam valstī ir izdaŗijis vairāk kā viss Delfi protāls kopā nerunāsim par šo jauno redaktoru, kuram ir pienākums aizstāvēt kolēģi, par ko respect viņam bet nekā savādāk to uztvert nevar
Offline
VVRECK
30. Mar 2023, 15:52 #140

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Runājot par Delfi,tas ir vsp murgs. Liekas, ka rakstus raksta kkādi autisti, rakstīšanas pēc
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4