Online
Pašreiz BMWPower skatās 29 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika V
Autors | Ziņojums |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta 
+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās  | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8399
Braucu ar: e39 523
| Lieliski, tas ir tas, ar ko viņu arī visi atcerēsies. Nevis kompetents žurnālists, bet 21.gs gada dirsējs LV
 | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5026
Braucu ar: cieņu
|
28 Mar 2023, 15:09:09 @user rakstīja:
28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta 
+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās 
nu paga, vajāšanā viņš tika atzīts par vainīgu. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22438
Braucu ar: RVR
|
28 Mar 2023, 00:45:40 @bum_bumz rakstīja:
27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:
No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.
Es nestrādāju AB.
Kāds sakars AB ar RIX un to garo penteri. RIX var AB ka kāju pa D un piedāvāt lokāciju jebkuram citam kantorim. Varbūt kautko nezinu un RIX=AB 
Tu tiešām neapjēdz, kāds tur sakars, vai izliecies? 
Varbūt paskaties, kas ir īpašnieks (akcionārs) abiem uzņēmumiem. Vienam 100%, otram 97,97%.
Nekāds ar K par D tur nevar būt pat teorētiski. | Offline | | |
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
28 Mar 2023, 01:00:23 @user rakstīja:
27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:
27 Mar 2023, 18:44:45 @user rakstīja:
Air Baltic ir ok, ja pareizi darbojas, nevajag bāzt naudu, mistiksas shēmas, kaut kādas lidmašīn iznomāšanas un paši lido veciem sūdiem utt..
vispār var jau teikt - AB piesaista reģionam cilvēkus! utt.. bet nevajag dirst! šobrīd to visu var ļoti labi aprēķināt, izrēķināt un saprast cik liels ieguvums ir ar un bez AB, dažādus modeļus, simulācijas veidot, bet te tāds pirmklasnieka - AB piesaita cilvēkus lidostai!
cik? kādus? to visu var dabūt, bet bļe idiotu bars, kuri mācījušies, pie tam nesekmīgi, psiholoģiju, nevis matemātiku kaut ko tikai dirš! pat dirst nemāk
No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.
Pirms kara ru, blr un ua oligarhi izvēlējās savus private džetus glabāt, remontēt, mazgāt Rīgā, jo:
1) atdzīt tukšu džetu no maskavas uz rīgu, samaksāt par degvielu, lidmašinas resursu, ekipāžu, ekipāžas commuting ir lētāk, nekā maskavā turēt lidmašīnu zem klajas debess (par angāru nerunājot),
2) rīgā ir pieejamas eu standartu akopes organizācijas,
3) IR ĒRTI AVIOSAVIENOJUMI AR JEBKURU VIETU EIROPĀ.
Pēdējais punkts ir ļoti svarīgs, jo ar AB palīdzību tehniķis, inženieris vai pilots uz Rīgu var nokļūt dažu h laikā, un pats galvenais- ar tiešo reisu, bez pārsēšanās un n-h tranzītu. Vajag 8h laikā dabūt džetu no rīgas uz londonu? Say no more, pilots no berlīnes rīgā būs pēc 3h, lidmašība būs gatava izlidot pēc 5h un pēc 8h jau būs londonā. Vajag izlidot uz Nicu, bet ļotakam noklājies autopilots? Say no more, tehniķis no ražotāja rūpnīcas Parīzē būs Rīgā pēc 5h ar vajadzīgo detaļu, kuru vienkārši pasūtot būtu jāgaida vismaz 5 darba dienas. Es varu uzskaitīt vismaz 10 LV uzņēmumus, kuriem tieši vai pastarpināti AB šādi ir nodrošinājis darbību un ienākumus.
Un nē, WIZZ un RYR vai lufthansa nekad nenosegs to, ko nosedz AB. WIZZ un RYR ir privāti uzņēmumi ar peļnas interesēm, tikko kā viņiem kaut kas nesaies ciparos, tā neviena RYR vai WIZZ lidmašīna te savu kāju nespers.
Vēl viens faktors, ko neviens nekad nepiemin, AB pārvadā milzīgus kravu un pasta apjomus, ne WIZZ ne RYR nepārvadā kravas un pastu.
Es nestrādāju AB.
Ar 200milj gada zaudejumu nav jegas stastit par kravu apjomiem, jo parvadato kravu apjomi tiesi atspogulojas AB finansu datos vienigais ko ir verts runat ir par citam nizarem piesaistito finansejumu bet tallina ir lielaks biznesa centrs par Rigu, tapec bish huina ar to ko AB dara. Vajag ciparus
tur jau tā lieta, ka skaidrus ciparus(ko var ar zināmiem vispārinājumiem aprēķināt) ne sūda nesniedz, attiecīgi, pēc loģikas- uzmetiens un barotava ir. Pretējā gadījumā- ciparus galdā, un visiem AirGausa noliedzējiem aizveras mutes. tikai kur ir šie cipari?  | Offline | | |
Tomzs  | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3543
Braucu ar: VS & 29
| un tu būtu tas, kurš ciparus lasītu?  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 15:19:15 @Mikels rakstīja:
28 Mar 2023, 15:09:09 @user rakstīja:
28 Mar 2023, 14:56:05 @Arsmens rakstīja:
Lai nu kam, bet Lapsam ir desmitā dana melnā josta dirsniecībā Gadiem praksē atstrādāta un rūdīta 
+ ļoti labi zina to robežu cik daudz var dirst! Kaloboranta gadījums to lieliski pierādīja un tiesā pat ar visu savu aizmuguri un sistēmas mafiju adirsās 
nu paga, vajāšanā viņš tika atzīts par vainīgu.
bet ne kādā goda, cieņas aizskaršanā vai kaloboranta dēvēšanā par kalobrantu, kas tagad pat ir tiesas atzīts kaloborants | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 17:23:08 @Tomzs rakstīja:
un tu būtu tas, kurš ciparus lasītu? 
gudri cilvēki spēj attēlot ciparus visiem saprotamus, idioti par tēmu runā nesaprotami. Tēmas izklāsts visiem saprotamā veidā ir apliecinājums izpratnei.
lielisks piemērs - Stīvens Hokings, spēj ļoti sarežģītas lietas paskaidrot visiem saprotamā veidā, kamēr kaut kāds ierindas dirsējs mētājas ar svēšvārdiem aprakstot vistriviālākās lietas | Offline | | |
Tomzs  | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3543
Braucu ar: VS & 29
| Šim jāpiekrīt, tikai patiesi gudrs cilvēks kompleksas lietas var izstāstīt vienkārši.
Tikai sakaru ar kaprona ķērkšanu pēc mistiskajiem AB kravu cipariem neredzu  [ Šo ziņu laboja Tomzs, 28 Mar 2023, 17:34:03 ] | Offline | | |
JDS | |  Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10995
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
27 Mar 2023, 20:38:25 @Mike_November rakstīja:
27 Mar 2023, 18:44:45 @user rakstīja:
Air Baltic ir ok, ja pareizi darbojas, nevajag bāzt naudu, mistiksas shēmas, kaut kādas lidmašīn iznomāšanas un paši lido veciem sūdiem utt..
vispār var jau teikt - AB piesaista reģionam cilvēkus! utt.. bet nevajag dirst! šobrīd to visu var ļoti labi aprēķināt, izrēķināt un saprast cik liels ieguvums ir ar un bez AB, dažādus modeļus, simulācijas veidot, bet te tāds pirmklasnieka - AB piesaita cilvēkus lidostai!
cik? kādus? to visu var dabūt, bet bļe idiotu bars, kuri mācījušies, pie tam nesekmīgi, psiholoģiju, nevis matemātiku kaut ko tikai dirš! pat dirst nemāk
No savas pieredzes varu paskaidrot, kā AB piesaista cilvēkus reģionam.
Pirms kara ru, blr un ua oligarhi izvēlējās savus private džetus glabāt, remontēt, mazgāt Rīgā, jo:
1) atdzīt tukšu džetu no maskavas uz rīgu, samaksāt par degvielu, lidmašinas resursu, ekipāžu, ekipāžas commuting ir lētāk, nekā maskavā turēt lidmašīnu zem klajas debess (par angāru nerunājot),
2) rīgā ir pieejamas eu standartu akopes organizācijas,
3) IR ĒRTI AVIOSAVIENOJUMI AR JEBKURU VIETU EIROPĀ.
Pēdējais punkts ir ļoti svarīgs, jo ar AB palīdzību tehniķis, inženieris vai pilots uz Rīgu var nokļūt dažu h laikā, un pats galvenais- ar tiešo reisu, bez pārsēšanās un n-h tranzītu. Vajag 8h laikā dabūt džetu no rīgas uz londonu? Say no more, pilots no berlīnes rīgā būs pēc 3h, lidmašība būs gatava izlidot pēc 5h un pēc 8h jau būs londonā. Vajag izlidot uz Nicu, bet ļotakam noklājies autopilots? Say no more, tehniķis no ražotāja rūpnīcas Parīzē būs Rīgā pēc 5h ar vajadzīgo detaļu, kuru vienkārši pasūtot būtu jāgaida vismaz 5 darba dienas. Es varu uzskaitīt vismaz 10 LV uzņēmumus, kuriem tieši vai pastarpināti AB šādi ir nodrošinājis darbību un ienākumus.
Un nē, WIZZ un RYR vai lufthansa nekad nenosegs to, ko nosedz AB. WIZZ un RYR ir privāti uzņēmumi ar peļnas interesēm, tikko kā viņiem kaut kas nesaies ciparos, tā neviena RYR vai WIZZ lidmašīna te savu kāju nespers.
Vēl viens faktors, ko neviens nekad nepiemin, AB pārvadā milzīgus kravu un pasta apjomus, ne WIZZ ne RYR nepārvadā kravas un pastu.
Es nestrādāju AB.
Nedaudz nianses. AirBaltic brutaali staastiija pasakas par to, ka nav detalju, lidmashiinas apkopee, gaidam detaljas u.t.t. Kaut reaali tajaa briidi lidmashiinas tika iznomaatas citaam kompaanijaam. Un tai pat laikaa AirBaltic pats iireeja daudz suudiigaakas kvalitaates lidmashiinas. + vienmeer aizmirsa par to pateikt kad peerc biljetes, bet pazinjoja to dazhas dienas pirms vai lidojuma dienaa.
Ilgi un dikti vinji spurinaajaas pretii un staastiija, ka taa notiek tikai deelj taa ka kaudze lidmashiinu apkopees. Tikai tad kad katrs otrais jau saaka vinjiem mest sejaa to, ka taa nu gluzhi nav un raadiija faktus, ka lidmashiinas lido, tikai tad saaka pamazaam to apstiprinaat.
Peec kaadaam 3 stundaam pilots buus Riigaa no Berliines? Tu reisus esi skatiijies? Tas pats ar Pariizi.
Var jau protams tur piedeeveet nezin kaadus nopelnus AirBaltic, bet jau gadiem taa ir vienkaarshi liela bedre naudas izmeshanai.
Beidzot vismaz lielaakaa dalja AirBaltic pilotu nodokljus maksaa Latvijaa Bet cik gadus nemaksaaja?
Nebuutu AirBaltic, to vietu aizpildiitu citas kompaanijas. Lielaaku dirseeju kantori par AirBaltic ir jaapameklee. Klientu serviss tur arii ir nu ljooooti suudiigs, taapat, kaa ar reisu precizitaati laikos.
Kaa jau augstaak mineeja, daudzi piesauc cik naudu atnes AirBaltic un citas lietas, bet kur ir kaadi cipari kur tas ir redzams? Ar to parasti arii viss beidzas, kad pajautaa ciparus
AirBaltic biznes klase vispaar ir kautkaads izsmiekls[ Šo ziņu laboja JDS, 28 Mar 2023, 18:37:20 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
| precīzi! attīstām lidostu un reisi būs! | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs | Offline | | |
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
28 Mar 2023, 17:31:06 @Tomzs rakstīja:
Šim jāpiekrīt, tikai patiesi gudrs cilvēks kompleksas lietas var izstāstīt vienkārši.
Tikai sakaru ar kaprona ķērkšanu pēc mistiskajiem AB kravu cipariem neredzu 
pirmkārt klusināti runāju patīkamā basā nevis ķērcu
bet kādiem vēl kravu cipariem
kopējo bilancīti gribētos, kautvai netiešos ieguvumus pievilktus aiz matiem, bet noformulētus skaitļos  | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3741
Braucu ar: kruīzu
|
28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs
Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 20:15:21 @RaL rakstīja:
28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs
Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā 
nē, tas nepidienas darīt uzņēmuma, kurš pēdējos gados zaudējis pusmiljardu jeb 500 miljonus bļe. | Offline | | |
|
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2865
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
28 Mar 2023, 20:19:01 @user rakstīja:
28 Mar 2023, 20:15:21 @RaL rakstīja:
28 Mar 2023, 19:19:14 @Karavs rakstīja:
Air Baltic izcēlušies ar miljona izšeptēšanu lai administrācija dibenus ar glanci vizinātu, tpū. Pietiek ar Gauso!
https://lat.press.lv/post/airbaltic-nosledzis-l...tenbergs-dusmigs
Valsts uzņēmumā, jā, nav smuki.
No otras puses, atceros, kad Liepājas metalurga sakarā bija baigais sašutums, ka vadība braukā ar reprezentativo auto tik iedomājies, uzņēmums, kuram gada (!) Apgrozījums ir 200 miljoni nedrīkst savai augstākajai vadībai iegādāt 2 auto, katru par 70k un lietot 5 gadus... vēl jo vairāk, tos pirka pirms radās uzņēmumam problēmas. Līdz tam privātā uzņēmumā vērtība nesasniedz pat 0.1% no gada apgrozījuma, bet tāds sašutums.
AirBaltic gadījumā, šis pirkums ir 0.2%, ja visu maksatu vienā gadā un ja visus skaitļus pareizi atceros, bet nu valsts uzņēmumam tā nepiedienas rīkoties.
Ok, arī alga vairāku miljonu apmērā neiet galīgi kopā ar pārējo uzņēmumu vadītāju algām Latvijā 
nē, tas nepidienas darīt uzņēmuma, kurš pēdējos gados zaudējis pusmiljardu jeb 500 miljonus bļe.
Diezgan precīzi. Zināms privātais uzņēmums sev iepirka Konas zaļajam kursam un no nodokļu maksātājiem neprasa glābšanas naudas. AB pakāš naudu lielos apjomos un vēl varzai krēslu deldētāju iepērk etronus, kuri viņiem nepienākas. | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| LL faniem
Kāds atļaujas iebilst vis'patiesajam svētmoceklim 
https://www.delfi.lv/news/versijas/filips-lastovskis-par-lato-lapsu-un-glevajiem-uzbrukumiem-de lfi-zurnalistei.d?id=55384620 | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13937
Braucu ar:
|
30 Mar 2023, 15:35:47 @Staris rakstīja:
LL faniem
Kāds atļaujas iebilst vis'patiesajam svētmoceklim 
https://www.delfi.lv/news/versijas/filips-lastovskis-par-lato-lapsu-un-glevajiem-uzbrukumiem-de lfi-zurnalistei.d?id=55384620
un Tu esi kā fans? delfi, Levita?
neko tādu jau tas redaktors tur neuzraksta, tikai dirš par Lapsu kaut ko tukšu un viss
un Lapsa tiesiskumam valstī ir izdaŗijis vairāk kā viss Delfi protāls kopā nerunāsim par šo jauno redaktoru, kuram ir pienākums aizstāvēt kolēģi, par ko respect viņam bet nekā savādāk to uztvert nevar | Offline | | |
VVRECK | |  Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Runājot par Delfi,tas ir vsp murgs. Liekas, ka rakstus raksta kkādi autisti, rakstīšanas pēc  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|