Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Bullis | |  Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2470
Braucu ar:
| Nu loģiski, ja cilvēkam ir iespēja na halavu tikt pie dīzeļa, viņš izvēlēsies dīzeli, ja jālej tankā, tad domāju ka labāks variants ir benzīns. Elektro, tas vispār liekas tāds nabagu variants, plēšas viņi tur pie tām uzlādēm  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4764
Braucu ar: BMW E90 330i
| ja tā patin filmiņu atpakaļ, pirmie man no pazīstamajiem, kas agrajos 2000 gados pāresēdās uz dīzeļiem, bija kas lēja degvielu no darba auto un pirka no tālbraucējiem. | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7590
Braucu ar:
| Vēl jau bija sarkans kuģu dīzelis modē gadus ~15 atpakaļ, nu un tagad jau arī fūristi, traktoristi un citi ne tapat vien viņus izvēlas | Offline | | |
Bullis | |  Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2470
Braucu ar:
| Transformatora eļļa vecajos dīzeļos  | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1453
Braucu ar:
| Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!
3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs!  [ Šo ziņu laboja Ksneps, 09 Feb 2025, 21:19:16 ] | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2925
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
08 Feb 2025, 10:57:30 @ezis_ rakstīja:
08 Feb 2025, 07:55:01 @hofmann rakstīja:
Ja ar pirkstu iebraucot izpūtēja galā tas ir melns, tad 99% būs ziepes.
Es par to ka ja tas csdd aparats peld merijumos 500K -ļimaks , turp atpakaļ tad tas pasakums met baigo šaubu ēnu
Tev tur nekas nepeld, ja DPF ir vietā, ja nav, tad pavisam cita runa. Neaizmirsti, ka arī motors peld darbības režimos konstanti. Mērot ar 5min intervālu var būt pavisam cits rezultāts un tas ir normāli.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Feb 2025, 10:59:33 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5082
Braucu ar: cieņu
|
09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!
3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs! 
Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei
Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk  | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2925
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!
3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs! 
Aha, ziemā tas pats M57 ar tomātu ēd 10-12l, jo nepaspēj uzsilt + mūsdienās jau benzīni arī stipri mazāk ēd. Par piemēru ņem 330/530i ar B48. 250zs un pa pilsētu tāpat 7.2l tik esot. Nu labi, pieņemsim 9l. Nav čakars ap DPF, ātri uzsilst, nevibrē utt.
Par periodu 2007-2012 varētu piekrist, ka vismaz BMW benzīna dzinēju izvēle nav tā labakā iekš EU. N43/53 remonti dārgi, degvielu vēl tomēr ēd gana daudz ja viņus moca, šos dzinējus reti kurais saprot un nav zemās griezes dēļ turbo neesamības. Parastajam kartupeļniekam tas neder.
Savukārt sākot ar 2012 īsti neredzu iemeslu čīkstēt, ka viss slikti. N20/N55 jau tomēr nav tik dārgs uzturēšanā, ēd jau gana maz un ķēdes jāmaina kā benzīniem, tā dīzeļiem. Protams ir savi kasjaki, bet nu tie stabili netrūkst arī N47/57. Lielākā problēma, ka grūtāk atrast labus eksemplārus un attiecīgi dārgāki, jo REiropieši no viņiem tik ļoti neatbrīvojas kā no dirseļiem + tajā laikā varētu būt, ka tika pārdoti mazāk benzīni nekā dirseļi.
Sākot jau ar 2015 parādās B48/58 dēļ kā BMW šobrīd tur kkādos USA uzticamāko auto tabulās ir nonācis topā pa lielam. Bonuss, B sērijas benzīni visnotaļ pateicīgi arī čipojas, līdz ar ko parastais kartupelis varēs sajusties, ka ir veiksmīgi appisis sistēmu.[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Feb 2025, 11:02:02 ] | Offline | | |
|
zebra | |  Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 2028
Braucu ar: tavu mammu
| es tikai ceru, ka uz ekoloģiju beidzot CSDD s!pīs komerctransportu, t.sk., autobusus un "smagos".
Ai viņiem braucot, burtiski smird gaiss vairāk kā aiz čipota 535d bez DPF. | Offline | | |
Amphiney | |  Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1105
Braucu ar: F11
| Smaka nav rādītājs, jau cik reiz izrunāts  | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16705
Braucu ar:
|
10 Feb 2025, 10:54:21 @Mikels rakstīja:
09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!
3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs! 
Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei
Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk 
Kāpēc būt jabrauc bez turbīnas,tikpat labi var piedāvāt pabraukt ar benzīnieku līdz 4500 aprgiezieniem | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7590
Braucu ar:
| Arī bez turbo nav nekādu bēdu, pilsētā vispār ir ok, pa šoseju baigais zāģis un patēriņš virs 100 sāk pieaugt neadekvāti, bet tā kā lēts/vienkāršs dzinējs, man personīgi patik labāk kā mazlitrāžas beņa | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 207
Braucu ar:
|
10 Feb 2025, 10:54:21 @Mikels rakstīja:
09 Feb 2025, 20:43:59 @Ksneps rakstīja:
Man dīzelis patīk dēļ lielās griezes un ekonomijas. Saimniecībā bija 1.6 benzīns un automāts. Nu pipec patēriņš ziemā ap 12l, jaudas nav, neiet. Vasarā jēdzīgāk ap 9l patēriņs. Agrāk bija subis, to iedarbini un degvielas līmenis jau krītas. Ja mizo tad 15-16l. Nu čau!
3,2 dīzelis mauc kaut pedāli grīda pa korķiem ar kondišku 8l. Dīzelis rulzs! 
Citi te stāsta, kā mīl dīzeļa griezi, lai gan vairāk mīl iesipt kapeiciņu uz degvielu un tas galvenais faktors par labu tā izvēlei
Bet jums tās dīzelis kaut cik kustas uz priekšu pateicoties turbīnai. Pabrauciet ar dīzeli bez turbo un tad pastāstiet cik ļoti viņš jums joprojām patīk 
Esmu braucis ar kaut kādu veco Audi bezturbo dīzeli. Tāpat viņā gāja labāk nekā bezturbo benzīns, jo lielāka kompresija cilindros nodrošina labāku vilkšanu jau no zemiem apgriezieniem. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9742
Braucu ar: Alfu
| Pēdējās desmitgades benzīni jau arī nav nekāda dāvana tehniski. Tikpat dārgi apkopt vai remontēt kā dīzeli. | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5881
Braucu ar: NS7
| Vajadzētu sākt tiesāt "zaļos" dēļ kuriem viss šis BS ieviesies 
Izstrādāt-dārgi, uzturēt-dārgi, utilizēt neiespējami...un beigās tas dēļ pingvīniem nu jopt...
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16705
Braucu ar:
|
10 Feb 2025, 13:32:42 @kkas rakstīja:
Pēdējās desmitgades benzīni jau arī nav nekāda dāvana tehniski. Tikpat dārgi apkopt vai remontēt kā dīzeli.
Tur vispār nav starpības ko remontē benzīnu vei dīzeli  | Offline | | |
|
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1814
Braucu ar: 81
|
10 Feb 2025, 13:39:56 @protams rakstīja:
Vajadzētu sākt tiesāt "zaļos" dēļ kuriem viss šis BS ieviesies 
Izstrādāt-dārgi, uzturēt-dārgi, utilizēt neiespējami...un beigās tas dēļ pingvīniem nu jopt...
Nevajag aprobežoties ar autobūves sabojāšanu - vajadzētu papētīt un pie atbildības saukt arī tos, kas sačakarējuši ikdienas dzīvi un rūpniecību:
- Kurš aizliedza atkritumus uz ielas vai mežā mest?
- Kurš izdomāja, ka notekūteņi jāfiltrē?
- Kurš izdomāja, ka skursteņi jāfiltrē? | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9742
Braucu ar: Alfu
|
10 Feb 2025, 13:59:21 @shirminieks rakstīja:
10 Feb 2025, 13:39:56 @protams rakstīja:
Vajadzētu sākt tiesāt "zaļos" dēļ kuriem viss šis BS ieviesies 
Izstrādāt-dārgi, uzturēt-dārgi, utilizēt neiespējami...un beigās tas dēļ pingvīniem nu jopt...
Nevajag aprobežoties ar autobūves sabojāšanu - vajadzētu papētīt un pie atbildības saukt arī tos, kas sačakarējuši ikdienas dzīvi un rūpniecību:
- Kurš aizliedza atkritumus uz ielas vai mežā mest?
- Kurš izdomāja, ka notekūteņi jāfiltrē?
- Kurš izdomāja, ka skursteņi jāfiltrē?
Atgrieziet svinu degvielā 
Starp citu, kad svinu pārstāja pievienot degvielā, arī tad avīzēs pasaulē bija pseido raksti, ka nav nemaz tik kaitīgi, ka nevarot jau piesārņojumu redzēt un motori tagad būšot RIP.
imho jau vajadzēja ozona slāni aizlaist pa fifelēm un nebūtu tad 2x jābaksta kas piesārņo  | Offline | | |
Output | |  Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 627
Braucu ar: G20
| Man arī nācās likt bio kanalizāciju, jo eko fašisti izdomāja, ka sūdainu septiķa ūdeni grāvī laist nēesot labi.
Nekas... nāks Šlesers pie varas, taisīšu taisno trubu no poda uz grāvi. | Offline | | |
HiJaCKeR | 10. Feb 2025, 18:23 |
#1000
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4764
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Feb 2025, 12:03:37 @Amphiney rakstīja:
Smaka nav rādītājs, jau cik reiz izrunāts 
ja sajūti smaku, tad tur tai gāzē arī ir mikrodaliņas. tās ieelpo.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Feb 2025, 18:24:43 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|