Online
Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Kā varētu izskaidrot to ,ka egr pārstrādā otro reizi atgazes ,tādējādi radod mazāku piesārņojumu - to izprogrammējot ,kur tas viss paliek ?
Gribēju zināt +- ,jo ,manuprāt ,tās atgāzes ko otro reizi nepārstrādā kaut kā dā melnajā caurumā nepaliek ,līdz ar to vairāk piesārņojums iet uz dpf?
Kā ar uzsilšanu? Atgāzes neuzsilda egr radiatoru ,kura ir antifrīzs no kopējās sistēmas ? Vai arī kādā citā veidā ,jo dzirdēts ka bez egr ilgāk silst.
Nu nevar būt ka ir tikai plusi.
Pat dzirdēts,ka egr kaut kādu lielāku spiedienu ieplūde vai priekškamerā uztaisa un kaut kādā veidā tas pozitīvi ietekmē performanci.
Dizeļdzinēju ražotāja Perkins mājas lapā ,ir rakstīts
Meeting the various global emissions challenges, EGR works by reducing the amount of oxygen in the cylinder, which lowers combustion temperatures. It's an efficient process for reducing NOx. Exhaust gas recirculation (EGR) is used to reduce the levels of NOx emitted by the engine.
EGR-based systems can benefit from improved fluid consumption over non-EGR systems
Gan jau vēl kaut ko var atrast.
Tā tad ,ja pazemina temperatūru degkamerā,cik nu es saprotu ,tas pozitīvi ietekmē jaudu . Intercoolerus liek ,lai ieplūdē ieplūst vēsāks gaiss līdz ar to arī degkamerā?
Vai var tā saprogrammēt ka visas pozitīvās īpašibas nepazūd ?
[ Šo ziņu laboja Locis, 04 Sep 2024, 20:54:25 ] | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 622
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| Nez EGR ir mazāk kvēpu, bet vairāk slāpekļa savienojumu (NOx). Pamatā var teikt, ka pirmos DPF sāka uzstādīt, jo palielinot EGR darbības apjomu radās nelielas problēmas ar kvēpu izmešiem uz nobraukto attālumu.
Lielākajai daļai auto uzsilšanas izmaiņas nejūt, vai jūt minimāli. Un tikai pie nosacījuma, ja ir normāls siltummainis. Vairāk jūt pavisam mazajiem dzinējiem - 1.2-1.7L.
Es uzskatu (tā pat kā par DPF), ka daudz labāk ir sistēmu sataisīt. Tikmēr tirgus situācija ir tāda, ka lielākā daļa vēlas pa lēto izprogrammēt vai nelikt dārgo OE detaļu, kamēr aftermarket EGR ir problēma - ļoti bieži nestrādā vai strādā samērā īsu laiku.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 622
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| EGR degvielas patēriņu samazina benzīna dzinējam. Dīzelim īsti nē. Tur ir nedaudz citi iemesli.
Pie maksimālās slodzes dīzeļdzinējiem EGR parasti pārstāj strādāt, jo tieši samazina jaudu. EGR darbība ir aktuāla tikai mierīgas un vidējās slodzes laikā...[ Šo ziņu laboja Jonix, 04 Sep 2024, 20:58:50 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Drīzāk jau liekas ka mūsdienās rezerves daļas ir viegli pa labām cenām dabūt ,tik daudz tirgotāji,kas konkurē viens ar otru ,katru dienu ved no ,piemēram,lielajām Polijas noliktavām. Nu pienemsim ja BMW originals(BMW kastītē) egr vārsts priekš bmw 3.0d maksā ar līguma cenu 170 euro ,tad citām markām jau nu nevajadzētu būt daudz dārgāk un arī ne visi auto ir tik prasigi uz oem detaļām . | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
04 Sep 2024, 20:55:05 @Jonix rakstīja:
Nez EGR ir mazāk kvēpu, bet vairāk slāpekļa savienojumu (NOx). Pamatā var teikt, ka pirmos DPF sāka uzstādīt, jo palielinot EGR darbības apjomu radās nelielas problēmas ar kvēpu izmešiem uz nobraukto attālumu.
Lielākajai daļai auto uzsilšanas izmaiņas nejūt, vai jūt minimāli. Un tikai pie nosacījuma, ja ir normāls siltummainis. Vairāk jūt pavisam mazajiem dzinējiem - 1.2-1.7L.
Es uzskatu (tā pat kā par DPF), ka daudz labāk ir sistēmu sataisīt. Tikmēr tirgus situācija ir tāda, ka lielākā daļa vēlas pa lēto izprogrammēt vai nelikt dārgo OE detaļu, kamēr aftermarket EGR ir problēma - ļoti bieži nestrādā vai strādā samērā īsu laiku.
Advantages of an EGR valve:
Reduced NOx emissions: The recirculated exhaust gas lowers the peak combustion temperature, which in turn reduces the formation of harmful NOx emissions.
Improved fuel efficiency: By recirculating a portion of the exhaust gas, the EGR valve can help reduce the pumping losses in the engine, leading to improved fuel economy.
Enhanced engine performance: The EGR valve can help improve engine performance, particularly at low and medium engine loads, by increasing the specific heat capacity of the intake charge and reducing the likelihood of knocking.
Šeit par nox gan citādāk rakstīts. | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 622
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| Tehniski EGR būtiski paildzina degšanas laiku, līdz ar to nox savienojumi labāk sadeg.
Lai arī atslēdzot EGR nekas nepaliek tik slikti kā varētu šķist - tas ir daudz labāk vidējā dīzeļdzinēja darbībai, tomēr, ja ir rocība, daudz labāk ir sistēmu sataisīt, tikai nevajag prasīt no servisa atbildību aftermarket detaļu gadījumā. Jāliek OE, jāpārliecinās par pārējo sistēmu darbību, jāizmazgā DPF un viss būs labi!
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 803
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Advantages of an EGR valve:
Vienīgais advantage dīzeļdzinējiem ir ekoloģija. Visādi citādi ir tikai disadvantages un diezgan nopietnas.
Augstāk minētais ir par benzīna dzinējiem. Un arī tur pumping losses un knocking var uzlabot/novērst ar labākiem risinājumiem. Vienīgais iemesls kapēc EGR pastāv ir ekoloģijas uzspiešana.
EGR ir pataloģisks sūds kuram ideālā pasaulē vispār ne uz viena dzinēja nebūtu jābūt.[ Šo ziņu laboja sliir, 05 Sep 2024, 00:22:57 ] | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2735
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Sep 2024, 00:16:20 @sliir rakstīja:
Advantages of an EGR valve:
Vienīgais advantage dīzeļdzinējiem ir ekoloģija. Visādi citādi ir tikai disadvantages un diezgan nopietnas.
Augstāk minētais ir par benzīna dzinējiem. Un arī tur pumping losses un knocking var uzlabot/novērst ar labākiem risinājumiem. Vienīgais iemesls kapēc EGR pastāv ir ekoloģijas uzspiešana.
EGR ir pataloģisks sūds kuram ideālā pasaulē vispār ne uz viena dzinēja nebūtu jābūt.
Nu un kas tev ar viņu tik slikts notiek? | Offline | | |
|
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 803
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Kvēpi ieplūdē un motoreļļā būs galvenā (bet ne vienīgā) problēma.
Vai tā ir tik liela problēma ka obligāti jāprogrammē ārā? Diez vai. Mūsdienās auto tāpat tik ilgi nelieto. Bet patīkami tas nav. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2735
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
05 Sep 2024, 00:54:52 @sliir rakstīja:
Kvēpi ieplūdē un motoreļļā būs galvenā (bet ne vienīgā) problēma.
Vai tā ir tik liela problēma ka obligāti jāprogrammē ārā? Diez vai. Mūsdienās auto tāpat tik ilgi nelieto. Bet patīkami tas nav.
Kvēpi eļļā tev būs arī bez egr. Un ak vai, vienreiz pa 100-200kkm izmazgāt ieplūdes kolektoru un iztīrīt kanālus. Tiešām pasaules gals. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1049
Braucu ar:
|
05 Sep 2024, 00:16:20 @sliir rakstīja:
Advantages of an EGR valve:
Vienīgais advantage dīzeļdzinējiem ir ekoloģija. Visādi citādi ir tikai disadvantages un diezgan nopietnas.
Augstāk minētais ir par benzīna dzinējiem. Un arī tur pumping losses un knocking var uzlabot/novērst ar labākiem risinājumiem. Vienīgais iemesls kapēc EGR pastāv ir ekoloģijas uzspiešana.
EGR ir pataloģisks sūds kuram ideālā pasaulē vispār ne uz viena dzinēja nebūtu jābūt.
Tā ekoloģija tiek "uzspiesta" lai valstij Tevi nebūtu jāglābj no plaušu vēža. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4622
Braucu ar: BMW E90 330i
| man šķiet šejienes speciālisti rakstīja, ka EGR palielina jaudu pie zemajiem apgriezieniem, tā kā samazina temperatūru | Offline | | |
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 109
Braucu ar:
| Problēmas "risināšana" ar jaunas problēmas radīšanu. Ar funkcionējošu EGR auto patērē ap 0.5l uz 100 km vairāk, bet itkā samazina NOx daudzumu. Vai izprogrammējot EGR un nedaudz samazinot degvielas patēriņu, šīs NOx daļiņas pašas par sevi nebūs mazāk? Šis būtu jāpapēta. Plusā aizdirsta ieplūde un eļļa + DPF mūžs īsāks.
Locis kaut ko sajauca. Tieši EGR noglušījot DPFs kalpos ilgāk, jo tajā netiek atkārtoti pumpētas atgāzes, to aizdiršot. Degviela sadeg karstāk ar lielāku skābekļa daudzumu degkamerā. Tie, kuri izdomā mainīt, nevis izprogrammēt EGR, tikai OEM. Mersedesiem OEM Wahler - made in Germany. Pasūtot itkā "tādu pašu" Wahler pēc numura - made in China. Rezultāts būs tāds, ka pisīsies un nestrādās kā vajag. | Offline | | |
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 109
Braucu ar:
|
05 Sep 2024, 10:01:15 @HiJaCKeR rakstīja:
man šķiet šejienes speciālisti rakstīja, ka EGR palielina jaudu pie zemajiem apgriezieniem, tā kā samazina temperatūru
Jaudu palielina aukstāks ieplūstošais gaiss (more density), nevis gaisa sajaukšana ar dūmgāzēm, tādējādi samazinot temperatūru degkamerā. Speciālisti būs kaut ko sajaukuši. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
05 Sep 2024, 00:16:20 @sliir rakstīja:
Advantages of an EGR valve:
Vienīgais advantage dīzeļdzinējiem ir ekoloģija. Visādi citādi ir tikai disadvantages un diezgan nopietnas.
Augstāk minētais ir par benzīna dzinējiem. Un arī tur pumping losses un knocking var uzlabot/novērst ar labākiem risinājumiem. Vienīgais iemesls kapēc EGR pastāv ir ekoloģijas uzspiešana.
EGR ir pataloģisks sūds kuram ideālā pasaulē vispār ne uz viena dzinēja nebūtu jābūt.
Ja? nu varbūt ka Tu labāk zini nekā dizeļdzinaju izstrādātāji,piemēram ,perkins ,kuru mājas lapā ir rakstīts ka samazina. Klau,nu cepuri nost,būt par ražotājiem gudrakam [ Šo ziņu laboja Locis, 05 Sep 2024, 16:35:50 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Iedomājieties,mums,poweri ,ir tiešā saziņa ar cilvēkiem,kas labāk zin kā dzinēju ražotāji,zem kuriem vesela inženieru komanda strādā. [ Šo ziņu laboja Locis, 05 Sep 2024, 16:38:07 ] | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15994
Braucu ar:
|
05 Sep 2024, 10:58:57 @atrabotka rakstīja:
Problēmas "risināšana" ar jaunas problēmas radīšanu. Ar funkcionējošu EGR auto patērē ap 0.5l uz 100 km vairāk, bet itkā samazina NOx daudzumu. Vai izprogrammējot EGR un nedaudz samazinot degvielas patēriņu, šīs NOx daļiņas pašas par sevi nebūs mazāk? Šis būtu jāpapēta. Plusā aizdirsta ieplūde un eļļa + DPF mūžs īsāks.
Locis kaut ko sajauca. Tieši EGR noglušījot DPFs kalpos ilgāk, jo tajā netiek atkārtoti pumpētas atgāzes, to aizdiršot. Degviela sadeg karstāk ar lielāku skābekļa daudzumu degkamerā. Tie, kuri izdomā mainīt, nevis izprogrammēt EGR, tikai OEM. Mersedesiem OEM Wahler - made in Germany. Pasūtot itkā "tādu pašu" Wahler pēc numura - made in China. Rezultāts būs tāds, ka pisīsies un nestrādās kā vajag.
kā tas ir atkārtoti tiek pumpētas atgāzes??kas iziet caur dpf,tas atkārtoti nekad nenonāks ja vien neatvilksi šļauku no izpūtēja uz gaisinieku | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8110
Braucu ar: e39 523
| Paga vairāk skābekļa = lielāka temperatūra degkamerā ?
Pie tam degviela tiek samazināta. Kompresija taču nemainās. Brīnos, kā te uz zemes vēl viss nav pārvērties pelnos | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11074
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Exhaust gas recirculation (EGR) is used to reduce the levels of NOx emitted by the engine. By recirculating exhaust gases into the engine’s cylinder, a percentage of the air is replaced with CO2. This process lowers the combustion temperature due to the reduced amount of oxygen which, in turn, reduces the amount of NOx formed.
Pirmkārt ,šis ir no Perkins mājas lapas. Varbūt viņi ražo dizeldzinejus kas citādu gaisu elpo un citādas vielas izdala.
Otrkārt ,benzīnam uzstāda tieši tādu pašu sistēmu,bet tās sistēmas būtība ir kaut kas cits? Nu interesanti.[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Sep 2024, 17:26:49 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|