Online
Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXII
Autors | Ziņojums |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 745
Braucu ar:
| "Fiziku" ik desmitgadi pa bišķiņam apmāna. Tā pati litija baterija visu "fiziku" mainīja. Kur naudu iepludina, tur atkal īsā laikā ir kāds izrāviens.
Arī ar droniem apskaties.. varētu padimāt, ka 30g atpakaļ visas tā sastāvdaļas nebija esoša realitāte. Bet nostrādāja tas, ka atsevišķas lietas, bača, kompozītmateriāli utt, katru no sīkumiem uzlaboja progresējot un pēkšņi mums droni hvz cik smagas raķetes vazā apkārt, paši saglabājot savus kompaktos izmērus. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15997
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 17:41:34 @Arsm3ns rakstīja:
"Fiziku" ik desmitgadi pa bišķiņam apmāna. Tā pati litija baterija visu "fiziku" mainīja. Kur naudu iepludina, tur atkal īsā laikā ir kāds izrāviens.
Arī ar droniem apskaties.. varētu padimāt, ka 30g atpakaļ visas tā sastāvdaļas nebija esoša realitāte. Bet nostrādāja tas, ka atsevišķas lietas, bača, kompozītmateriāli utt, katru no sīkumiem uzlaboja progresējot un pēkšņi mums droni hvz cik smagas raķetes vazā apkārt, paši saglabājot savus kompaktos izmērus.
ar udeņradi tā nebūs,lai udeni sašķeltu vajadzīga x enerģija,un tas nemainīsies nekad,cerība tik uz to ka elektrība būs pa velti,ātrak nebūs | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1066
Braucu ar: Hibrīdu
| Ūdeņraža ideja ir, ka to var ražot laika, kad paneļi pa dienu ir pārprodukcijā un saražotajai elektrībai pārdošanas cena 0. | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1066
Braucu ar: Hibrīdu
| Ūdeņraža ideja ir, ka to var ražot laika, kad paneļi pa dienu ir pārprodukcijā un saražotajai elektrībai pārdošanas cena 0. | Offline | | |
treshaa_josla | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 413
Braucu ar:
| Biš kaut kāda bipolāra šiza
* folkswāgenam iet sodīgi. jo elektromašīnas
BET
* Teslai / Rivianam / kāliem ķīniešu iet labi, jo ... elektromašīnas
~~~~~~~~~~~~~~~
Otra šiza. Baču izmērs.
- vajag tā, lai var aizbraukt līdz Prāgai. Neapstājoties.
- Bet tu Prāgā esi bijis ?
- nē
- kādreiz brauksi ?
- danunax
p.s. kad ieliku laiku, cik ātri ar elektro nobraucu no Šopēna līdz RIX, tad izrādijās, ka lielākā daļa ICE ne tuvu tā nevar. Protams, daži bija par 30 min ātrāki Bet liela daļa līdz Warschau brauc ar nakšņošanu
~~~~~~~~~~~~~~~~
Manuprāt, ķīnieši labu ICE nav uztaisijuši. Jo nemaz nav mēģinājuši. E-motoru uztīt ir vieglāk. Baču ražošanu up-scalot arī viņiem sanāk
Dzelženieku bačas viņi ražo daudz un lētas. Tādas gan salā cieš smagāk par litija.
Gan jau tirgus sakārtosies. patērētājs iemācīsies uzprasīt ne tikai "cik kwh", bet arī "kas vēderā"
Un otra lieta ir afterseils
Vej Smudo 25 g.v. Porkam brīvi nopērk gumijas ķiņķēziņu. Ar 2 dienu gaidīšanu.
Strādājot industriālās tehnikas apkalpošanā, es labi zinu, cik cieta garoziņa šī tēma ir.
Pat dziļi nemeklēšu. Šodien
Klients (liels ražotājs) strādā un nemaz nedomā to iekārtu mainīt. Un man jau nav nekā diža ko pateikt. Hardware ir taisna, kompis, lai cik žēlīgs nebūtu, arī iet. Hulio izlikt 100k € ?
Manu piegādātāju grāmatveži ir teikuši, ka afterseila uzturēšana ir +/- 30 % no operative costs
Ja ķīniešu biznesa plāns ir, rezerves daļas piegādāt tik ilgi, kamēr tās mašīnas būs uz konveijera, tā mašīna sanāk 1/3 lētāka. Pēc defenīcijas.
Pēc 2 gadiem klientam ar nokurinātu ECU varēs piedāvāt nopirkt nevis ECU, bet jaunu mašīnu
| Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
04 Sep 2024, 17:58:51 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 17:41:34 @Arsm3ns rakstīja:
"Fiziku" ik desmitgadi pa bišķiņam apmāna. Tā pati litija baterija visu "fiziku" mainīja. Kur naudu iepludina, tur atkal īsā laikā ir kāds izrāviens.
Arī ar droniem apskaties.. varētu padimāt, ka 30g atpakaļ visas tā sastāvdaļas nebija esoša realitāte. Bet nostrādāja tas, ka atsevišķas lietas, bača, kompozītmateriāli utt, katru no sīkumiem uzlaboja progresējot un pēkšņi mums droni hvz cik smagas raķetes vazā apkārt, paši saglabājot savus kompaktos izmērus.
ar udeņradi tā nebūs,lai udeni sašķeltu vajadzīga x enerģija,un tas nemainīsies nekad,cerība tik uz to ka elektrība būs pa velti,ātrak nebūs
Es gāju 11. klasē, kad tikko parādījās pirmās Nokia 1610, vēlāk jau 5110, 3110 utt, LMT bija pa kosmosu rēķini, katra sms maksāja, katrs logo tālruņa displejā maksā, skaitītājs griezās pa minūtēm utt. Atbrauca čoms no USA un stāsta, ka tur bezmaksas sms, bezlimita sarunas, tik noloci katru mēnesi kkādus $, es Neticēju.
Tagad liekas pašsaprotami tas viss, kā arī internāts trubā, aplikācijas, video zvani, sejas atpazīšanas, pirkstu nospiedumi, AI, wifi hujaifai utt. Ganjau pēc 17mit gadiem autiņu spēka agregāti skaldīs jau ātomus un lidos pa gaisu bez šoferiem, progress jau neapstājas.
Eju jau eju
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163714
Braucu ar: E95
|
04 Sep 2024, 18:19:04 @CP17 rakstīja:
... Ganjau pēc 17mit gadiem autiņu spēka agregāti skaldīs jau ātomus un lidos pa gaisu bez šoferiem, progress jau neapstājas.
Eju jau eju
Saki, varēs drīz droši vizināties vafelē, jo auto lidos pats un nebūs jāuztraucas par vadītāja apliecības zaudēšanu Pieļauju, ka tas daudziem atvieglotu ikdienu
-----------------
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6824
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
04 Sep 2024, 19:06:48 @SteelRat rakstīja:
04 Sep 2024, 18:19:04 @CP17 rakstīja:
... Ganjau pēc 17mit gadiem autiņu spēka agregāti skaldīs jau ātomus un lidos pa gaisu bez šoferiem, progress jau neapstājas.
Eju jau eju
Saki, varēs drīz droši vizināties vafelē, jo auto lidos pats un nebūs jāuztraucas par vadītāja apliecības zaudēšanu Pieļauju, ka tas daudziem atvieglotu ikdienu
Jau stipri senāk to varēja darīt, nemaz nav nākotne jāgaida
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
|
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4546
Braucu ar: studentu variantu
|
04 Sep 2024, 17:00:52 @shirminieks rakstīja:
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
Nevienam nav pieredze ar bateriju darbināmiem auto; tas nekas, ka hibrīdi jau >20g ripo apkārt un pirmās paaudzes TESLA vēljoprojām ripo apkārt ar 400k km nobraukumiem
Bet laikam neviens tik precīzi un detalizēti nevar aprakstīt elektroauto lietošanas praktisko pusi un būtiskākos trūkumus kā cilvēks, kas nekad mūžā nav braucis ar elektroauto
Skat, širmīts ar vienu postu izglāba lietoto elektro auto tirgu, nu vai nav zelta cilvēks, nu! | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 15997
Braucu ar:
|
04 Sep 2024, 18:19:04 @CP17 rakstīja:
04 Sep 2024, 17:58:51 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 17:41:34 @Arsm3ns rakstīja:
"Fiziku" ik desmitgadi pa bišķiņam apmāna. Tā pati litija baterija visu "fiziku" mainīja. Kur naudu iepludina, tur atkal īsā laikā ir kāds izrāviens.
Arī ar droniem apskaties.. varētu padimāt, ka 30g atpakaļ visas tā sastāvdaļas nebija esoša realitāte. Bet nostrādāja tas, ka atsevišķas lietas, bača, kompozītmateriāli utt, katru no sīkumiem uzlaboja progresējot un pēkšņi mums droni hvz cik smagas raķetes vazā apkārt, paši saglabājot savus kompaktos izmērus.
ar udeņradi tā nebūs,lai udeni sašķeltu vajadzīga x enerģija,un tas nemainīsies nekad,cerība tik uz to ka elektrība būs pa velti,ātrak nebūs
Es gāju 11. klasē, kad tikko parādījās pirmās Nokia 1610, vēlāk jau 5110, 3110 utt, LMT bija pa kosmosu rēķini, katra sms maksāja, katrs logo tālruņa displejā maksā, skaitītājs griezās pa minūtēm utt. Atbrauca čoms no USA un stāsta, ka tur bezmaksas sms, bezlimita sarunas, tik noloci katru mēnesi kkādus $, es Neticēju.
Tagad liekas pašsaprotami tas viss, kā arī internāts trubā, aplikācijas, video zvani, sejas atpazīšanas, pirkstu nospiedumi, AI, wifi hujaifai utt. Ganjau pēc 17mit gadiem autiņu spēka agregāti skaldīs jau ātomus un lidos pa gaisu bez šoferiem, progress jau neapstājas.
Eju jau eju
Ar udeņradi matemātika vienkārša,lai iegūtu udeņradi priekš 1kw ir jāiztērē 3kw,un to attiecību nemainīs neviena tehnoloģija pat pēc 1miljons gadiem | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13250
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Kādu laiku atpakaļ jau rakstīju, ražo saules paneļus, kuri ražo ne tikai elektrību, bet arī ūdeņradi. Mājsaimniecībām. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2739
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Sep 2024, 20:03:50 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 18:19:04 @CP17 rakstīja:
04 Sep 2024, 17:58:51 @uldens1 rakstīja:
04 Sep 2024, 17:41:34 @Arsm3ns rakstīja:
"Fiziku" ik desmitgadi pa bišķiņam apmāna. Tā pati litija baterija visu "fiziku" mainīja. Kur naudu iepludina, tur atkal īsā laikā ir kāds izrāviens.
Arī ar droniem apskaties.. varētu padimāt, ka 30g atpakaļ visas tā sastāvdaļas nebija esoša realitāte. Bet nostrādāja tas, ka atsevišķas lietas, bača, kompozītmateriāli utt, katru no sīkumiem uzlaboja progresējot un pēkšņi mums droni hvz cik smagas raķetes vazā apkārt, paši saglabājot savus kompaktos izmērus.
ar udeņradi tā nebūs,lai udeni sašķeltu vajadzīga x enerģija,un tas nemainīsies nekad,cerība tik uz to ka elektrība būs pa velti,ātrak nebūs
Es gāju 11. klasē, kad tikko parādījās pirmās Nokia 1610, vēlāk jau 5110, 3110 utt, LMT bija pa kosmosu rēķini, katra sms maksāja, katrs logo tālruņa displejā maksā, skaitītājs griezās pa minūtēm utt. Atbrauca čoms no USA un stāsta, ka tur bezmaksas sms, bezlimita sarunas, tik noloci katru mēnesi kkādus $, es Neticēju.
Tagad liekas pašsaprotami tas viss, kā arī internāts trubā, aplikācijas, video zvani, sejas atpazīšanas, pirkstu nospiedumi, AI, wifi hujaifai utt. Ganjau pēc 17mit gadiem autiņu spēka agregāti skaldīs jau ātomus un lidos pa gaisu bez šoferiem, progress jau neapstājas.
Eju jau eju
Ar udeņradi matemātika vienkārša,lai iegūtu udeņradi priekš 1kw ir jāiztērē 3kw,un to attiecību nemainīs neviena tehnoloģija pat pēc 1miljons gadiem
Nu teorētiski jā, bet mazums izdomās ko līdzīgu siltumsūknim, tik nu priekš ūdeņraža ražošanas. Teorētiski sildītājs jau arī ar 1kwh uzsildīs telpu par 1kwh, bet siltumsūknis par 3. Nekad nesaki nekad Kkas jauns tiek atklāts gana bieži, kas nešķita reāli piem. kaut vai 10-20 gadus atpakaļ. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2739
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
04 Sep 2024, 17:00:52 @shirminieks rakstīja:
04 Sep 2024, 15:03:32 @karro rakstīja:
Nevienam īsti nav pieredze ar EV ilgtermiņā, un šobrīd, ja tu pērc lietotu EV, ir diezgan liela iespēja, ka tu būsi pēdējais īpašnieks, jo, ja veiksminieku degviela vēl kaut kā kratās uz priekšu, un varbūt tikai grīda jāsametina, lai pakaļa ziemā pa zemi nešļūc, tad kas un par kādiem cipariem ņemsies pārlasīt esošās baterijas?
Lai gan - atzīstu - runāju, nezinot drēbi, un varbūt viss ir čotka.
Nevienam nav pieredze ar bateriju darbināmiem auto; tas nekas, ka hibrīdi jau >20g ripo apkārt un pirmās paaudzes TESLA vēljoprojām ripo apkārt ar 400k km nobraukumiem
Bet laikam neviens tik precīzi un detalizēti nevar aprakstīt elektroauto lietošanas praktisko pusi un būtiskākos trūkumus kā cilvēks, kas nekad mūžā nav braucis ar elektroauto
Aha, tik cik nu esmu saticis dzīvē cilvēkus, kuriem ir pirmās model s teslas, stāstījuši dažādas brīnumus - vairāki motori mainīti, baterijas arī jau kādas 2x ja ne visas 3. Protams tas viss pa garantiju, citādi domājams vpizdu to visu. Tā kā ilgtermiņa pieredze šobrīd nav visnotaļ laba. Drīzāk jautājums kā uzvedīsies kkādas vēlākas teslas, kad bik jau bija pieslīpējuši šādas lietas. | Offline | | |
treshaa_josla | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 413
Braucu ar:
| vakar Rygā Faithnless koncertiņš
700 apmeklētāji
Skumīgi | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Nez, vai pareizā nodaļā rakstu, bet ir kādam pieredze ar trauksmainību? Vai var ar to tikt galā, izārstēt? | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: VS & 29
| Darbs ar galvas dakteri izprotot cēloni. Kurš visticamāk ir psiholoģisks un ieprogrammēts bērnībā. No tā nav jākaunās večiem. Sūrie poweristi teiks, ka jāiepiš oga, bet novēlu katram vīrietiem pāris x dzīvē aiziet pie terapeita. [ Šo ziņu laboja Tomzs, 05 Sep 2024, 09:16:07 ] | Offline | | |
|
hint | | Kopš: 07. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar:
| Mjaa...un nesekot Metjū Perija piemēram. | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1372
Braucu ar:
|
05 Sep 2024, 08:52:29 @treshaa_josla rakstīja:
vakar Rygā Faithnless koncertiņš
700 apmeklētāji
Skumīgi
Pēdējā laikā ir daudz pasākumi. Visu nevar pagūt apmeklēt. Kā arī grūti izsekot kur un kas notiek. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6824
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
05 Sep 2024, 08:52:29 @treshaa_josla rakstīja:
vakar Rygā Faithnless koncertiņš
700 apmeklētāji
Skumīgi
Moš atmetās kad pārcēla no Siguldas, es arī atteicos
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Online | | |
Arsm3ns | | Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 745
Braucu ar:
|
05 Sep 2024, 08:52:29 @treshaa_josla rakstīja:
vakar Rygā Faithnless koncertiņš
700 apmeklētāji
Skumīgi
biju Cienu koncertus Latvijā, jo nekad, nekur pie pasaules mēroga grupām nevar stāvēt kultūras namā, rokas stiepiena attālumā un apmeklētāji 1m rādiusā, nevis saspiedušies
Bet neko nevar gribēt, solists zem zemes. Ar viņu arēnu savāca reiz.
Arī Boris Brejcha tikko bija, arī kultūras nama skaits. Argy vispār neizlika savā Instā bildes no rīgas, lai sevi neblamētu [ Šo ziņu laboja Arsm3ns, 05 Sep 2024, 09:29:59 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|