Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: X5 E70 3.0sd liels eļļas patēriņš

AutorsZiņojums
kartongalva
16. Sep 2020, 14:56 #1

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki. BMW x5 E70 3.0sd 2010.gada ēd eļļu aptuveni 1L uz 2500km.

Pirms gada nopirku šo autiņu. Nav ne jausmas kāds bija patēriņš eļļai pirms manis, jo nedēļu pēc nopirkšanas plīsa ķēde (kā nomērīts uz 220000km plīsa) . Motors izdzīvoja plīstot ķēdei, dullais Bauskā nomainija un rullēju tālāk. Pēc mēneša manā īpašumā izgriezu arī DPF filtru, jo tas bija pilnībā miris.
Attiecīgi visu atlikušo gadu līdz šim brīdim braucu lejot eļļu.

Ir izmeginats 5w40 un 5w50, tas neko nemaina.

Ziemā ēda 1L uz 1600km. Pavasarī nomainiju gaisa filtru, uz tādu kas originali paredzets (jo dullais nez kapec bija ielicis pašu lētāko, kas galīgi neatbilst divām trubīnām). Pec filtra mainas ellas paterins samazinajas uz 1L uz 2500km.

Baigā extra dūmošana nav pilsētas režīmā, zilais nenāk, vismaz nav tik izteikts lai ievērotu.

Tagad nav ideju ar kuru galu sākt un kur atrast spečuku pie kā vest. Gribētu tikt pie bmweast, bet viņš uz email neatbild.

Doma ir sakt sada seciba
Kartera ventilacija >Turbinas > gredzeni utt.

Ir kadam idejas? Pieredze?

Paldies.

[ Šo ziņu laboja kartongalva, 16 Sep 2020, 14:58:22 ]

Offline
kexxx
16. Sep 2020, 15:01 #2

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11506

Braucu ar:

Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu
Online
kartongalva
16. Sep 2020, 15:11 #3

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu


1) Bail no raznosa
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā
3) Negribas risket pāragri nokaut kadu citu daļu (sprauslas vai tml?)

Man pat sanak retak liet, jo gadā nobraucu ap 12k tikai

[ Šo ziņu laboja kartongalva, 16 Sep 2020, 15:13:24 ]

Offline
ilmars4998
16. Sep 2020, 15:12 #4

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28


16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu

Es te arī saskatu tikai plusus, vismaz nav jāčakarējas ar eļļas maiņu, attiecīgi pie nobrauktiem kkm, nomaina tik filtru
Offline
RR04
16. Sep 2020, 15:17 #5

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


16 Sep 2020, 15:15:19 @koderis rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā

tad DPF filtrs jāmetina atpakaļ

Bet tā taku ir lieka detaļa, kas liedz mataram elpot
Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 15:18 #6

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


16 Sep 2020, 15:15:19 @koderis rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā

tad DPF filtrs jāmetina atpakaļ


Nu ne tādā kārtībā DPF bija kā korķis, pēc kā izņemšanas jūtami mašīna atdzīvojās
Offline
uldens1
16. Sep 2020, 15:23 #7

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:

izgriezi dpf,sapisi auto,apsveicu
Offline
RR04
16. Sep 2020, 15:24 #8

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


16 Sep 2020, 15:18:47 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:15:19 @koderis rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā

tad DPF filtrs jāmetina atpakaļ


Nu ne tādā kārtībā DPF bija kā korķis, pēc kā izņemšanas jūtami mašīna atdzīvojās

inDženieri loxi, iebāza korķi pufā
Offline
Juzix
16. Sep 2020, 15:28 #9

Kopš: 22. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1559

Braucu ar: m20

Eļļas patēriņš arī aiz*irsa to filtru.

-----------------
Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 15:30 #10

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Kads sakars ar DPF un tik lielu ellas paterinu?

Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 15:31 #11

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


16 Sep 2020, 15:28:13 @Juzix rakstīja:
Eļļas patēriņš arī aiz*irsa to filtru.


Tas taka varetu but, ja,

Bet galvenais jautajums paliek, ko darit un kur meklet problemu?
Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 15:32 #12

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


16 Sep 2020, 15:23:55 @uldens1 rakstīja:
izgriezi dpf,sapisi auto,apsveicu


Kapec? Ko tieši sapisy?
Offline
shirminieks
16. Sep 2020, 15:37 #13

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


16 Sep 2020, 14:56:05 @kartongalva rakstīja:
Sveiki. BMW x5 E70 3.0sd 2010.gada ēd eļļu aptuveni 1L uz 2500km.

Pirms gada nopirku šo autiņu. Nav ne jausmas kāds bija patēriņš eļļai pirms manis, jo nedēļu pēc nopirkšanas plīsa ķēde (kā nomērīts uz 220000km plīsa) . Motors izdzīvoja plīstot ķēdei, dullais Bauskā nomainija un rullēju tālāk. Pēc mēneša manā īpašumā izgriezu arī DPF filtru, jo tas bija pilnībā miris.
Attiecīgi visu atlikušo gadu līdz šim brīdim braucu lejot eļļu.

Ir izmeginats 5w40 un 5w50, tas neko nemaina.

Ziemā ēda 1L uz 1600km. Pavasarī nomainiju gaisa filtru, uz tādu kas originali paredzets (jo dullais nez kapec bija ielicis pašu lētāko, kas galīgi neatbilst divām trubīnām). Pec filtra mainas ellas paterins samazinajas uz 1L uz 2500km.

Baigā extra dūmošana nav pilsētas režīmā, zilais nenāk, vismaz nav tik izteikts lai ievērotu.

Tagad nav ideju ar kuru galu sākt un kur atrast spečuku pie kā vest. Gribētu tikt pie bmweast, bet viņš uz email neatbild.

Doma ir sakt sada seciba
Kartera ventilacija >Turbinas > gredzeni utt.

Ir kadam idejas? Pieredze?

Paldies.


Un lūk arī jūsu ievērībai ir austromeiropas BMW īpašnieks vulgaris:
- Nopērk auto, kam uzreiz noplīsa ķēde
- Uzreiz pēc iegādes tiek izravēts DPF
- Tiek likti lētākie filtri
- Gadu brauc ar būtiski paaugstinātu eļļas patēriņu

Interesanti būtu zināt cik daudz KM ir notīti
Offline
desadesa
16. Sep 2020, 15:37 #14

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


16 Sep 2020, 15:32:27 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:23:55 @uldens1 rakstīja:
izgriezi dpf,sapisi auto,apsveicu


Kapec? Ko tieši sapisy?


šeit foruma biedri ir nedaudz pāķi, tāpēc ļoti nepievērstu uzmanību random tekstiem

tā arī jāskatās:
Kartera ventilacija > turbinas > gredzeni

kopš noskatījos DreamRoad США, šis visu laiku paliek atmiņā

Offline
sys9291
16. Sep 2020, 15:55 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Sep 2020, 15:37:12 @desadesa rakstīja:

16 Sep 2020, 15:32:27 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:23:55 @uldens1 rakstīja:
izgriezi dpf,sapisi auto,apsveicu


Kapec? Ko tieši sapisy?


šeit foruma biedri ir nedaudz pāķi, tāpēc ļoti nepievērstu uzmanību random tekstiem

tā arī jāskatās:
Kartera ventilacija > turbinas > gredzeni

kopš noskatījos DreamRoad США, šis visu laiku paliek atmiņā



klau jautājums bez ironijas - to šo ķīmiju pats esi lietojis? ja jā kāds rezultāts?
Offline
abyss
16. Sep 2020, 16:00 #16

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523


16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu


1) Bail no raznosa
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā
3) Negribas risket pāragri nokaut kadu citu daļu (sprauslas vai tml?)

Man pat sanak retak liet, jo gadā nobraucu ap 12k tikai


Ja gribi 2. Un 3. Punktu, tad sāc ar dpf atlikšanu atpakaļ.
Offline
uldens1
16. Sep 2020, 16:02 #17

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:

protams ka šie idioti šo ķīmiju nav lietojuši,viņi ir tik tupi ka pietiek ar reklāmu,lai pēc tam visiem stāstītu sava experta viedokli
Offline
smudo
16. Sep 2020, 16:04 #18

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


16 Sep 2020, 16:00:22 @abyss rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu


1) Bail no raznosa
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā
3) Negribas risket pāragri nokaut kadu citu daļu (sprauslas vai tml?)

Man pat sanak retak liet, jo gadā nobraucu ap 12k tikai


Ja gribi 2. Un 3. Punktu, tad sāc ar dpf atlikšanu atpakaļ.


Ja gribas 2. Punku, tad DPF ir pedejais, kas jaliek atpakal, kad ellu vairs needis un duma nebus - citadi jaunais DPF ilgi neies.
Offline
sys9291
16. Sep 2020, 16:10 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tad iesākumam skatamies kartera ventilāciju - tobiš kas tur notiek? ja no turienes eļļa gāžas tad...skatamies dzinēju, ja tur viss relatīvi sauss - skatamies turbīnas...
Offline
abyss
16. Sep 2020, 16:25 #20

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523


16 Sep 2020, 16:04:33 @smudo rakstīja:

16 Sep 2020, 16:00:22 @abyss rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu


1) Bail no raznosa
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā
3) Negribas risket pāragri nokaut kadu citu daļu (sprauslas vai tml?)

Man pat sanak retak liet, jo gadā nobraucu ap 12k tikai


Ja gribi 2. Un 3. Punktu, tad sāc ar dpf atlikšanu atpakaļ.


Ja gribas 2. Punku, tad DPF ir pedejais, kas jaliek atpakal, kad ellu vairs needis un duma nebus - citadi jaunais DPF ilgi neies.


Nav tā, ka bez dpf tur tāpat viss čakarējas? Izplūdē temperatūra, ecu limp mode, un nomainot sprauslas, atstājot bez dpf, tās sprauslas arī ātri beigsies, jo pilnas funkcionalitātes režīms tāpat nav.

Ja 2 dienu laika to visu maina, tad jau jā, laikam dpf pēdējais, bet, ja to visu ievelk uz gadu, sanāk apburtais loks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo