Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E61 peld tahometrs

AutorsZiņojums
JanisE61
05. Feb 2020, 21:49 #1

Kopš: 05. Feb 2020

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Sveiki visiem lasītājiem!
Padalīšos ar savu neseno remontiņu, pazīmēm un risinājumu saistībā ar sava BMW E61 automātisko kārbu.
Pazīmes:
1)Peld tahometra rādītājs
2)Salīdzinoši negribīgi uzņēma jaudu
3)Neregulāri pārslēdza no 4 uz 5 robu.
1) Tahometra rādītājs pēc 10-15 min, kā auto uzsila sāka peldēt. Bija vienalga vai braucu kā ar automātu vai manuāli pārslēdzu robus.
2) Iedodot "cukā" neuzņēma pietiekoši ātrumu, lai arī ar maziem ātrumiem nevarēja to pamanīt, bet degvielas patēriņš palielinājis.
3) No 4 uz 5 robu automātiskajā režīmā pie tahometra peldēšanas vai iedošanas grīdā uzmeta kārbas error un iemeta safe režīmā un vai nu a) ar 3 jāturpina ceļš b) jāapstājas ceļa malā un jāiedarbina auto par jaunu, lai nestartētu mašīnu.
Risinājums:
Veicu sākotnēji pat ar interneta tīmeklī pieejamajām diagnostikas ierīcēm (pa 25 eiro nopirku) man pateica, ka izslīd selenoīds, bet par hidrotransformātoru jeb hidro muftu nekas netika ziņots. Tā nu vienu dienu es nešpļāvos un aizvedu uz RECRO automātu centru. Tur man konstatēja hidro muftas mūža beigas, kas bija iemesls kamdēļ peldēja tahometrs un auto uzņēma negribīgi ātrumu bija palielināts degvielas patēriņš un apstiprināja manis noteikto selenoīdu izslīdēšanu. Piedāvāja divus variantus a) atrast rezerves kārbu un hidro muftu, kas izmaksātu 1100 eiro un nekādas garantījas vai b) kapitālais remotnts 1800 eiro ar divu gadu garantiju uz mehāniskajām detaļām.
Mācība no šī. Tie kas domā, ka kārbā eļļa nav jāmaina ir dīvāna eksperti un neko nezin eļļa ir jāmaina ik 60K pretējā gadījumā eļļā ir izstrādājusies un zobrati dilst uz urrā.
Auto manā īpašumā nepilnu gadu un nebiji daudz vai agresīvi braucis, lai pats sajātu kārbu, bet dēļ tā, ka iepriekšējais īpašnieks bija "labi" rūpējies par automāta eļļas maiņu kārba metama ārā.
Tā nu man lūk gāja, cerams kādam šis raksts bija noderīgs.
Offline
RSAWorkshop
05. Feb 2020, 22:10 #2

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

1. Tā arī neuzrakstiji kā atrisināji problēmu
2. Neko jaunu nepateici, šeit jau desmitiem reižu tas ir minēts
3. Zobrati nedilst, dilst bronzas bukses, dēļ tām vēl vairāk krīt spiediens
4. Ja jau-tad jau, vēl viena izplatītā problēma ir hidrobloks, hidrakumulatori, starplika, PWM solenoīdi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Montana
05. Feb 2020, 22:13 #3

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

e61 lietota kārba ar muftu 1100 eur, tas ar dzinēju un visu pārējo mašīnu kopā ?
Offline
josi
05. Feb 2020, 22:18 #4

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

@JanisE61, vai pastāstīsti sīkāk par to tevis noteikto selenoīdu izslīdēšanu?

Kurš no tiem izslīd un kurā virzienā?

[ Šo ziņu laboja josi, 05 Feb 2020, 22:20:39 ]

Offline
Ksneps
06. Feb 2020, 05:23 #5

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1321

Braucu ar:

Iesākumā nomaini ATF, bez kārbas skalošanas. Varbūt ietaupīsi 1800 gunārus.
Offline
xptlv
10. Feb 2020, 09:33 #6

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


05 Feb 2020, 22:13:06 @Montana rakstīja:
e61 lietota kārba ar muftu 1100 eur, tas ar dzinēju un visu pārējo mašīnu kopā ?

Man arī interesē kur tu pērc lietotu kārbu pa 1100e... Pašam paldies dievam nav gadījies vēl to darīt, bet esmu dzirdējis ka cilvēki restaurē pa ~500 eiro un viss iet kā vajag, protams tie jau nav RECRO bet nu, tie nav 1800e
Offline
RSAWorkshop
10. Feb 2020, 09:34 #7

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā jā, 6hp pa 500eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
xptlv
13. Feb 2020, 09:50 #8

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur


Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši)
Offline
sys9291
13. Feb 2020, 09:51 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: F20 R1200RT

nu ko nu kurš uzskata par restaurāciju... un no kārbinieku viedokļa (nevis reāli) LCI un PRELCI kārbas ir vienādas...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Feb 2020, 09:53:01 ]

Offline
Asch
13. Feb 2020, 22:59 #10

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4180

Braucu ar:

Tiesi ta, tur pat detalas 500 ir par maz. Klasiski apkoph falu mezgla un kaud bridi iet.
Offline
Kaross
13. Feb 2020, 23:06 #11

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Feb 2020, 09:50:00 @xptlv rakstīja:

10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur


Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši)


Jā, es arī viņas par 500+ restaurēju.
Restaurācijā ietilpst kārbas noņemšana/uzlikšana un hidrostransformatora remonts, eļļas/filtra maiņa.
6HP remonts jeb tā saucamā restraurācija bez 1200E vienkārši nav iespējama.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
xptlv
14. Feb 2020, 13:38 #12

Kopš: 29. Nov 2018

No: Jelgava

Ziņojumi: 155

Braucu ar: 173kw


13 Feb 2020, 23:06:09 @Kaross rakstīja:

13 Feb 2020, 09:50:00 @xptlv rakstīja:

10 Feb 2020, 09:34:53 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā jā, 6hp pa 500eur


Cik zinu pre-LCI E60 arī ir 6hp? Kolēģis stāstīja ka viņam restaurēja pa 500e. Arī peldēja apgriezieni plus vēl raustījās mainot robus. Pēc restaurācijas viss čotka vēl tagad iet. (3 gadi pagājuši)


Jā, es arī viņas par 500+ restaurēju.
Restaurācijā ietilpst kārbas noņemšana/uzlikšana un hidrostransformatora remonts, eļļas/filtra maiņa.
6HP remonts jeb tā saucamā restraurācija bez 1200E vienkārši nav iespējama.

Wow.... nu, paldies dievam man vēl nav gadījies ar to sastapties... cerams arī nenāksies
Offline
Tune-L
14. Feb 2020, 13:42 #13

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Man no šī visa patika tikai izslīdošie solenoīdi!


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo