Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: X5 F15 iegāde

AutorsZiņojums
sys9291
04. Mar 2021, 10:00 #41

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un tas nav pirmais gadījums, tam, ka šāda veida garantija darbojas TIKAI ASV. Savulaik ar MINI augstspiediena sūkņiem un motora ķēdēm bija tieši tas pats, pie kam dīlera nostāja maigi izsakoties bija dīvaina... garantija nesedz, bet remonta izmaksas varam samazināt pat 70%, (oficiālā garantija bija beigusies 2 mēnešus iepriekš - nobraukums 20K) protams vecās bojātās detaļas neatdosim... (jo pēc biļetena viņas pēc pieprasījuma ir jānosūta ražotājam)...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Mar 2021, 10:00:29 ]

Offline
BigDog24
04. Mar 2021, 10:02 #42

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


04 Mar 2021, 09:29:19 @Locis rakstīja:
Pēc idejas uzliek to atjaunoto kodu,sprauslas tādas pašas kā bija un tad viss safe,jo galvenā problēmna jau tas sūknis,ne?

Bet paldies,ļoti vērtīgs info.


Viņi to biļetenu pasniedz kā seku novēršanu, ne prevenciju. Domājams, arī tās 2, biļetenā minētās, šļaukas būtu jāmaina (cerams, ka viņi izpētījuši to skaidas<->sistēma apjomu). Klasiski jau, šķiet, pie skaidu scenārija aiziet jaunas sprauslas, degvielas trubas, bākas skalošana utt. Šeit viņi neko tādu servisiem neliek darīt, tad nu, varbūt ir vērts sākt ar mazāko kaitējumu makam (kaut izpildīt tik daudz, cik biļetenā)

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Mar 2021, 10:02:30 ]

Offline
rolis
04. Mar 2021, 10:06 #43

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition

Vizuāli sūkņi tādi paši, atjaunotajam sūknim virsū ir 4050 cipars, vecajam 4000. Cik dzirdēts, tad tie 4050 esot izturīgāki, kā ir īstenība
Offline
rolis
04. Mar 2021, 10:08 #44

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


03 Mar 2021, 21:49:32 @Locis rakstīja:
Šodien paliku uz ceļa, F15 aizgāja pa pieskari degvielas sistēma, viss skaidās un tā.
Bija piedāvājums likt no kaut kāda 2018. gada visu,esot izturīgāks tas sūknis utt, kas no 2015. gada. Katalogā no 2013-2018 viens variant. Kāds nezin ko smalkāk, kas tas par labaku variantu no 2018 varētu būt? No G sērijas varbūt


mainot visu degvielas sistēmu, obligāti jāmaina bāka, savādāk var gadīties, ka vēlreiz būs jāmaina viss
skopais maksā 2x
Offline
sys9291
04. Mar 2021, 10:21 #45

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Mar 2021, 10:06:07 @rolis rakstīja:
Vizuāli sūkņi tādi paši, atjaunotajam sūknim virsū ir 4050 cipars, vecajam 4000. Cik dzirdēts, tad tie 4050 esot izturīgāki, kā ir īstenība

kaut kā gribas vilkt paralēles ar N47/ B47 ķēdēm, atjaunoja, atsaukums pat bija bet problēma palika...
PAr preventīvu mainīšanu gluži kā ar EGR uz N57 - it kā atsaukums bija, bet lai tas darbotos ir jābūt aktīvai kļūdai par EGR. A tas, ka auto nodeg dēļ šīs problēmas nevienu neinteresē...
Offline
rolis
04. Mar 2021, 11:22 #46

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


04 Mar 2021, 10:21:47 @sys9291 rakstīja:

04 Mar 2021, 10:06:07 @rolis rakstīja:
Vizuāli sūkņi tādi paši, atjaunotajam sūknim virsū ir 4050 cipars, vecajam 4000. Cik dzirdēts, tad tie 4050 esot izturīgāki, kā ir īstenība

kaut kā gribas vilkt paralēles ar N47/ B47 ķēdēm, atjaunoja, atsaukums pat bija bet problēma palika...
PAr preventīvu mainīšanu gluži kā ar EGR uz N57 - it kā atsaukums bija, bet lai tas darbotos ir jābūt aktīvai kļūdai par EGR. A tas, ka auto nodeg dēļ šīs problēmas nevienu neinteresē...


vecs info jau tev N57 ir 2 EGR atsaukumi, viens ir mainīt, ja ir problēmas, otrs ir mainīt, ja ražošanas gads EGR ir no - līdz.
Plus vēl ir vizuāla inspekcija uz iepludes kolektoru, ja ieplūdes kolektora caurumi, tad tas mainās arī. Aptuvenās BMW apleses ir 1% ieplūdes kolektori un 99% EGR radiatori jānomaina.
Tas viss ir rakstīts tehniskajā atsaukuma anotācijā.
Offline
Elviss
04. Mar 2021, 11:36 #47

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21510

Braucu ar: VAZ 2101 80'


04 Mar 2021, 11:22:52 @rolis rakstīja:

04 Mar 2021, 10:21:47 @sys9291 rakstīja:

04 Mar 2021, 10:06:07 @rolis rakstīja:
Vizuāli sūkņi tādi paši, atjaunotajam sūknim virsū ir 4050 cipars, vecajam 4000. Cik dzirdēts, tad tie 4050 esot izturīgāki, kā ir īstenība

kaut kā gribas vilkt paralēles ar N47/ B47 ķēdēm, atjaunoja, atsaukums pat bija bet problēma palika...
PAr preventīvu mainīšanu gluži kā ar EGR uz N57 - it kā atsaukums bija, bet lai tas darbotos ir jābūt aktīvai kļūdai par EGR. A tas, ka auto nodeg dēļ šīs problēmas nevienu neinteresē...


vecs info jau tev N57 ir 2 EGR atsaukumi, viens ir mainīt, ja ir problēmas, otrs ir mainīt, ja ražošanas gads EGR ir no - līdz.
Plus vēl ir vizuāla inspekcija uz iepludes kolektoru, ja ieplūdes kolektora caurumi, tad tas mainās arī. Aptuvenās BMW apleses ir 1% ieplūdes kolektori un 99% EGR radiatori jānomaina.
Tas viss ir rakstīts tehniskajā atsaukuma anotācijā.


Man mainīja bez kļūdas. Manuprāt, daudzi par to atsaukumu nezin, jo startā brauc uz kaktu kantori risināt problēmas

[ Šo ziņu laboja Elviss, 04 Mar 2021, 11:47:57 ]



-----------------
Offline
sys9291
04. Mar 2021, 11:37 #48

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

šajā gadījumā kaktu kantori netiek apskatīti...
Offline
protams
04. Mar 2021, 17:05 #49

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5404

Braucu ar: null ziiben


04 Mar 2021, 11:22:52 @rolis rakstīja:

04 Mar 2021, 10:21:47 @sys9291 rakstīja:

04 Mar 2021, 10:06:07 @rolis rakstīja:
Vizuāli sūkņi tādi paši, atjaunotajam sūknim virsū ir 4050 cipars, vecajam 4000. Cik dzirdēts, tad tie 4050 esot izturīgāki, kā ir īstenība

kaut kā gribas vilkt paralēles ar N47/ B47 ķēdēm, atjaunoja, atsaukums pat bija bet problēma palika...
PAr preventīvu mainīšanu gluži kā ar EGR uz N57 - it kā atsaukums bija, bet lai tas darbotos ir jābūt aktīvai kļūdai par EGR. A tas, ka auto nodeg dēļ šīs problēmas nevienu neinteresē...


vecs info jau tev N57 ir 2 EGR atsaukumi, viens ir mainīt, ja ir problēmas, otrs ir mainīt, ja ražošanas gads EGR ir no - līdz.
Plus vēl ir vizuāla inspekcija uz iepludes kolektoru, ja ieplūdes kolektora caurumi, tad tas mainās arī. Aptuvenās BMW apleses ir 1% ieplūdes kolektori un 99% EGR radiatori jānomaina.
Tas viss ir rakstīts tehniskajā atsaukuma anotācijā.


Maina egr dzesētāju pēc detaļas nr. kur pēdējais cipars 7 un mazāks.


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Locis
05. Mar 2021, 21:52 #50

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pieņemsim, ja nopērk X5 ar to defektivo sūkni, tad preventativi jāliek jauns, ideāli, ja uzlabotais. Gluži tāpat, kā ķēdes maiņa, lai nepaliec pēkšņi uz ceļa un neielido uz lielu remontu.
Man šķiet tas nav nekas traks nopirkt pa 700 euro sūkni mosk vēl veco var pārdot pa kādi 300
Reali nekas patikams nav palikt uz ceļa un ja vēl tas ir kaut kur elle rata ceļojuma, viss atvaļinājums sačakarēts

[ Šo ziņu laboja Locis, 05 Mar 2021, 21:54:33 ]

Offline
sys9291
05. Mar 2021, 23:03 #51

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Mar 2021, 21:52:44 @Locis rakstīja:
Pieņemsim, ja nopērk X5 ar to defektivo sūkni, tad preventativi jāliek jauns, ideāli, ja uzlabotais. Gluži tāpat, kā ķēdes maiņa, lai nepaliec pēkšņi uz ceļa un neielido uz lielu remontu.
Man šķiet tas nav nekas traks nopirkt pa 700 euro sūkni mosk vēl veco var pārdot pa kādi 300
Reali nekas patikams nav palikt uz ceļa un ja vēl tas ir kaut kur elle rata ceļojuma, viss atvaļinājums sačakarēts

un cik ta noskrējiens rāda pie šitās ķibeles? un kura gada izstrādājums? (nu tā tīri statistikai)
Offline
Locis
05. Mar 2021, 23:30 #52

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

2015 gada, laikam kaut kādi 208000. Cik sapratu, ka nav tīts.
Offline
protams
06. Mar 2021, 00:21 #53

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5404

Braucu ar: null ziiben

N57..2..258zs..

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
BigDog24
06. Mar 2021, 07:13 #54

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Cik saprotu tie Bosch CP4 sūkņi diezgan slaveni ar savu 'ilgmūžību'. RAM 3500 vāģi šogad pārgāja atpakaļ uz CP3 dēļ problēmām ar tiem sūkņiem.

Tajā pašā laikā arī E70 bij Bosch CP4.2, tur tādas izteiktas problēmas, šķiet, netika novērotas, arī detaļu katalogā nekādas dižās izmaiņas mezglā nav novērojamas.

Amerikā tur samērā karsts temats izskatās arī bmw + CP4.2 F sērijā. Raksta ka tajā 2018g versijā esot iekšā izmainīts ruļļa diametrs (lielāks) + noturīgāki pārklājumi . Vai var ticēt, hz.

Ja paskatās uz atjauktajiem defektīvajiem- bieži redz koroziju. Maybe saimnieki tur lej kaut kādu draņķi, retas degv. filtra maiņas utml.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 06 Mar 2021, 07:15:23 ]

Offline
Locis
07. Mar 2021, 15:33 #55

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Piemēram,šis Bosch kods būtu jau uzlabotais variants -0 986 437 429 ??
Vienkārši šim sūknim izmet gan jau ,gan veco oem nr,tāpēc nav pārliecība.
Kataloga aprakstā ir atrodams burtu,ciparu salikums CP4HS2.


https://youtu.be/nPFPf2EpxkE

[ Šo ziņu laboja Locis, 07 Mar 2021, 15:36:56 ]

Offline
BigDog24
07. Mar 2021, 16:56 #56

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


07 Mar 2021, 15:33:58 @Locis rakstīja:
Piemēram,šis Bosch kods būtu jau uzlabotais variants -0 986 437 429 ??
Vienkārši šim sūknim izmet gan jau ,gan veco oem nr,tāpēc nav pārliecība.
Kataloga aprakstā ir atrodams burtu,ciparu salikums CP4HS2.


Orģinālais detaļas nr 1351 8597821 izskatās šādi:




Bosch katalogā priekš F15 dīzeļa redzu 0445010852(nezinu, kas tur iekšā, vai viņā ir tādas korekcijas kā bembis tur paveicis 2017g. beigās).

Bet ja nopietnāk, drošvien, vajadzētu pēc auto VIN pārbaudīt vai runājam par vienu un to pašu

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 07 Mar 2021, 18:12:33 ]

Offline
Locis
07. Mar 2021, 17:03 #57

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

13518573162 Tevis iepriekš liktajā attēlā arī ir pretī CP4.2. Tas oem arī neder? Vienīgā problēma, ka izmet tādu Bosch kurš der abiem oem-gan manis ieliktajam, gan vecajai versijai.
Offline
BigDog24
07. Mar 2021, 19:16 #58

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


07 Mar 2021, 17:03:22 @Locis rakstīja:
13518573162 Tevis iepriekš liktajā attēlā arī ir pretī CP4.2. Tas oem arī neder? Vienīgā problēma, ka izmet tādu Bosch kurš der abiem oem-gan manis ieliktajam, gan vecajai versijai.

Viņi der un strādās, bet nebūs svaigākā versija

Man šķiet, ka tas bosch 0445010852 būtu pērkamākais variants (tas detaļas nr arī dikti Tuvs tam, kas virsū uz pēdējām-oem versijām).

Offline
andzhi
07. Mar 2021, 19:44 #59

Kopš: 09. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 784

Braucu ar:

Ar ko konkreti atskiras "svaigaka" versija no "vecakas" vai piem. konkreti sita cp4?




Imho visi cp4 ir sudi gan ar 1 gan 2 plumzeriem, gan bmw gan vag utt.
Un bus sudi kamer ta glaze ar rulli (hvz ka latviski), nebus kka fikseta pret griesanu korpusa.
Offline
BigDog24
07. Mar 2021, 20:34 #60

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


07 Mar 2021, 19:44:18 @andzhi rakstīja:

Imho visi cp4 ir sudi gan ar 1 gan 2 plumzeriem, gan bmw gan vag utt.
Un bus sudi kamer ta glaze ar rulli (hvz ka latviski), nebus kka fikseta pret griesanu korpusa.


Tās bildes no kaut kāda cita foruma/drive2 or smth? Padalies lūdzu ar pilnu linku (gribētos tos salīdzināto sūkņu numurus apskatīt. US zēni par pēdējo bmw f sērijas sūkni apgalvo, ka esot tam rullim diametrs mainījies/pārklājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo