Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 2.0d augsts degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
bum_bumz
14. Nov 2019, 20:53 #21

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


14 Nov 2019, 20:33:42 @HS rakstīja:
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

nu pie 200k šiem sprauslas vēl nejūk

Gribēju arī pieminēt - pirms 2 gadiem 160K.

Bet ir cilvēki, kam auto nepadodas. 200K ir tikko piebraukts ...
Offline
Mixzzz
15. Nov 2019, 03:32 #22

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


14 Nov 2019, 20:33:42 @HS rakstīja:
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

nu pie 200k šiem sprauslas vēl nejūk
Nu ja tas auto dzīts pa pilsētu, tad tur var būt ne pārāk liels nobraukums, bet dahuja motorstundas.

Autoram - ja pie vainas tomēr būs termostati, silti iesaku likt oem, jo kaut vai behr utt var būt sūdīgi. Bish dārgāk izmaksās, bet būs tā vērts
Offline
kkas
15. Nov 2019, 07:17 #23

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8877

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Sāc ar bākas metodi un t pārbaudi caur menu. Pēc tam servisu un pārējās izvirtības.
Offline
girts-s
15. Nov 2019, 07:35 #24

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 69

Braucu ar: bmw;


15 Nov 2019, 03:32:46 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 20:33:42 @HS rakstīja:
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

nu pie 200k šiem sprauslas vēl nejūk
Nu ja tas auto dzīts pa pilsētu, tad tur var būt ne pārāk liels nobraukums, bet dahuja motorstundas.

Autoram - ja pie vainas tomēr būs termostati, silti iesaku likt oem, jo kaut vai behr utt var būt sūdīgi. Bish dārgāk izmaksās, bet būs tā vērts


Mazo ja nekļūdos arī ražo BEHR priekš oem...

Plus pie visa ja daudz brauc pa pilsētu un kārtīgi neuzsilda motoru tad arī tērē vairāk.

[ Šo ziņu laboja girts-s, 15 Nov 2019, 07:36:45 ]

Offline
Mixzzz
15. Nov 2019, 08:50 #25

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


15 Nov 2019, 07:35:57 @girts-s rakstīja:

15 Nov 2019, 03:32:46 @Mixzzz rakstīja:

14 Nov 2019, 20:33:42 @HS rakstīja:
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

nu pie 200k šiem sprauslas vēl nejūk
Nu ja tas auto dzīts pa pilsētu, tad tur var būt ne pārāk liels nobraukums, bet dahuja motorstundas.

Autoram - ja pie vainas tomēr būs termostati, silti iesaku likt oem, jo kaut vai behr utt var būt sūdīgi. Bish dārgāk izmaksās, bet būs tā vērts


Mazo ja nekļūdos arī ražo BEHR priekš oem...

Plus pie visa ja daudz brauc pa pilsētu un kārtīgi neuzsilda motoru tad arī tērē vairāk.
Ražo vai neražo, tāpat ir bijis, ka tas behr termostats ir brāķis. Rezultātā papists dahuja laiks(vai nauda) un nervi. Tas OE termostats nemaksā tik daudz vairāk.
Offline
HUBLOC
15. Nov 2019, 08:54 #26

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7

kad sunim nav ko darit viņš laiza olas, te cilvēks grib panākt 1,5l ekonomiju uz katriem 100km. Padomā, vai ieguldījums atmaksāsies... pat ja tu nobrauc 30k gadā, var gadīties ka būs jābrauc 2 gadi un tad tu sāksi būt plusā... jēga
Offline
sys9291
15. Nov 2019, 09:45 #27

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Nov 2019, 08:54:38 @HUBLOC rakstīja:
kad sunim nav ko darit viņš laiza olas, te cilvēks grib panākt 1,5l ekonomiju uz katriem 100km. Padomā, vai ieguldījums atmaksāsies... pat ja tu nobrauc 30k gadā, var gadīties ka būs jābrauc 2 gadi un tad tu sāksi būt plusā... jēga

ja auto ir redzams defekts - tas jānovērš.
Un termostati TIKAI OEM!!! pārbaudīts praksē ne vienu reizi vien...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Nov 2019, 09:45:51 ]

Offline
robobots
15. Nov 2019, 11:30 #28

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Vēlreiz paldies par padomiem. Termostats un bremzes būs pirmais ko skatīsies, ja kas uzreiz arī mainīs.

Kādam ir ieteikumi, kur specifiski skatīties bmw daļas? Proti, vai ir kas labāks par IC, Gros, trodo katalogiem?
Par sprauslām - vajadzēja 2 restaurēt, profilaksei nomainīja uzreiz visas lai pie tā neatgrieztos. Auto manā rīcībā nonācis nesen, pirms tam ģimenes ietvaros lietots gan DE, gan LV, tādēļ neredzu jēgu auto norakstīt vai atdot tolmet
Offline
sys9291
15. Nov 2019, 11:33 #29

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Nov 2019, 11:30:08 @robobots rakstīja:
Vēlreiz paldies par padomiem. Termostats un bremzes būs pirmais ko skatīsies, ja kas uzreiz arī mainīs.

Kādam ir ieteikumi, kur specifiski skatīties bmw daļas? Proti, vai ir kas labāks par IC, Gros, trodo katalogiem?
Par sprauslām - vajadzēja 2 restaurēt, profilaksei nomainīja uzreiz visas lai pie tā neatgrieztos. Auto manā rīcībā nonācis nesen, pirms tam ģimenes ietvaros lietots gan DE, gan LV, tādēļ neredzu jēgu auto norakstīt vai atdot tolmet

nu kā jau rakstīju - ja termostati - tad pie dīlera (protams paprasot atlaidi, un neaizmirstam mazā termostata blīvīti - tās komplektā nav). Bremzes var ņemt IC, bet jāskatās ražotājs - pats sev liku ATE, gan diskus, gan klučus. Brembo bremzes IC ņemt nevajadzētu, jo bijušas problēmas ar kvalitāti...
Offline
gintc
15. Nov 2019, 17:37 #30

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Man liekas, ka jāmaina dzinējs
Offline
robobots
15. Nov 2019, 21:04 #31

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

paldies par padomu, jāliek TDS iekšā!
Offline
HiJaCKeR
15. Nov 2019, 23:28 #32

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i


14 Nov 2019, 14:55:46 @robobots rakstīja:
Labdien, vēršos šeit jo internetā īsti neko lādzīgu neatrodu un salīdzināt baigi nav ko.
Tātad, auto, e46 320d ar 6 ātrumu manuālo kārbu, 2004. gada, 150 zirgi, esmu 3 īpašnieks un oriģināls noskrējiens nedaudz pāri 200k (jā, tiešām oriģināls, iztiksim bez jēlībām utt). Principā, ļoti dzīvs bmw kuram viss ir tuvu perfektā stāvoklī,
BET
degvielas patēriņš sanāk 8l/100km. Cik visur lasu internetos un skatos salīdzinošos saitos, norma šādam modelim ir ap 6 litriem, tikai ārpus pilsētas pat mazāk. Man sanāk 50/50 pilsēta/šoseja, un šāda konfigurācijā visi pieejamie materiāli liecina ka man patēriņš ir vismaz par 1l augstāks kā normāli būtu jābūt.
Vēlos saprast, ar ko sākt, kur jāskatās, jo kļūdu nekādu nav un motors strādā teicami. Degvielu leju tikai Neste.
paldies par padomiem ar ko sākt vai viedokļiem.
JĀ zinu ka auto ir vecs, bet zinu arī ka lieliskā stāvoklī
JĀ zinu, ka uz 5l patēriņu varu necerēt - taču 6-7.5 jauktā ciklā NESPIEŽOT to 2l dīzeli taču ir pilnīgi reāli, ne? Iespējams, ka alojos, un tie 7.8-8l kas man rādās OBC ir norma. Jebkurā gadījumā, ceru, ka kāds pieredzējis vai zinošs padalīsies, kas visdrīzāk pie vainas un ar ko sākt.
Motors nedūmo, jauda gan siltam gan aukstam, vārdsakot viss tiešām stīgā, tādēļ ceru ka kāds no pieredzes apskaidros vai nu ar ko sākt, vai arī ka 15 gadīgam dīzelim tas ir ok.
paldies!

jauktā ciklā 8 litri, normāls patēriņš, nemeklē problēmu kuras nav
Offline
spriditis
16. Nov 2019, 08:06 #33

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Man ari liekas normals paterins. Manejais sakuma ari tereja 5-5.5,bet gaitaa bija diezgan gauss,mainot kvelseces,nomainiju vakuumtrubinas,visas ne,bet tas kuram daudzmaz normali tiku klat,masina palika dzivaka,paterins ari pieauga,likas ka pat uz pusi,merijis neesmu
Offline
janzi
16. Nov 2019, 08:37 #34

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: D Power

Tas tev nav Volvo s60 D5 2001.gada, kas tērē 3,5ļ uz 100km



14 Nov 2019, 14:55:46 @robobots rakstīja:
Bla, Bla, Ba.........15 gadīgam dīzelim tas ir ok.
paldies!
Offline
Apeksis
17. Nov 2019, 11:02 #35

Kopš: 10. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: smaidu

No vienas puses pilnīgi normāls patēriņš, atkarībā no kājas smaguma, a visādi citādi, iesaku paskatīties termostatus, paskatīties ko kompis rāda kāda ir darba termperatūra dzinējam.

Man M57 bija pabeidzies termostats, nomainīju dēļ tā, ka švaki sila, bet patīkams pārsteigums bija arī, ka šosejas patēriņš nokritās par aptuveni litru.
Offline
bum_bumz
17. Nov 2019, 11:56 #36

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


15 Nov 2019, 21:04:57 @robobots rakstīja:
paldies par padomu, jāliek TDS iekšā!

Mans 500K noskrējušais TDS vidēji rij 7,5
Secinājumus izdari pats.
Offline
robobots
21. Nov 2019, 14:37 #37

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Uz šosejas pēc bākas metodes - 400km ar 6l uz 100km +/- 10kmh 100km/h pēc gps. Šķiet ok, jo ceļš Rīga-Jūrkalne-Rīga ved cauri daudz miestiem un pēc būtības ir līkumains, t.i., daudz jābremzē un jāpaātrinās un bija arī pāris mazāki izbraucieni (līdz 10km) kur motors neuzsilst. Līdz ar to laikam to norakstīšu ka pilsētas satiksmē vēsākā laikā tie 8l ir normāli. Pie nākamās apkopes gan tāpat visam minētajam pārbaudīs stāvokli.
Offline
robobots
21. Nov 2019, 14:37 #38

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci

Uz šosejas pēc bākas metodes - 400km ar 6l uz 100km +/- 10kmh 100km/h pēc gps. Šķiet ok, jo ceļš Rīga-Jūrkalne-Rīga ved cauri daudz miestiem un pēc būtības ir līkumains, t.i., daudz jābremzē un jāpaātrinās un bija arī pāris mazāki izbraucieni (līdz 10km) kur motors neuzsilst. Līdz ar to laikam to norakstīšu ka pilsētas satiksmē vēsākā laikā tie 8l ir normāli. Pie nākamās apkopes gan tāpat visam minētajam pārbaudīs stāvokli.
Offline
vvv
23. Nov 2019, 21:16 #39

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1998

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


14 Nov 2019, 16:56:23 @robobots rakstīja:

14 Nov 2019, 16:54:01 @vvv rakstīja:

14 Nov 2019, 16:47:03 @robobots rakstīja:

14 Nov 2019, 16:21:19 @sys9291 rakstīja:

14 Nov 2019, 16:12:09 @robobots rakstīja:
Paldies par saturīgajiem komentāriem un par 'ļoti' saturīgajiem komentāriem.
Jā, oriģināls 200k, jo auto 1 ģimenes rokās visu savu dzīvi, nu ir nonācis pie manis. Veca miskaste? Jā, protams, bet visu dzīvi kopusies pie oficiāļiem un tagad vienkārši vairs nav jēgas.
Riepas - oriģināls 205/55 R16, svaigas Yokohama Ice guard plus.
Sprauslas - liktas jaunas pirms 2g

protams varu aizvest un servisu un teikt davai, darāt visu kas darāms, bet, ja ir forums BMW POWER, kādēļ nepajautāt, ja šie auto tomēr ir ļoti populāri un ļoti iespējams, ka kāds ir saskāries ar ko ļoti līdzīgu - kad šķietami teicamā kārtībā esošam auto strauji pieaug patēriņš. Tādēļ vēlreiz paldies tiem kas iekomentēja kaut ko sakarīgu un īpašs paldies tiem, kas cenšas atspēkot visus BMW kā idiotu sugas stereotipus tolmets ibio

PS protams gaidu vēl saturīgus viedokļus utt.!

kā variants skatītos dzinēja temperatūru braucot uz trases, pēc personīgās pieredzes uz E39 sagurušais termostats turēja temperatūru 70, uz paneļa bulta pa vidu, noķēru nejauši vizinoties ar datoru cita defekta sakarā, termostata maiņa (bulta uz paneļa rāda to pašu) - -1.5l/100km...+ vienas sprauslas pašizārstēšanās...
P.S neuztver visus jampampiņu komentus personīgi - diemžēl te ir tāda vide...


Tas nozīmē, ka motors reāli ir aukstāks, kā panelī rāda? Termostatiem gan cenas, cik skatos, diezgan simboliskas, to var arī profilaksei nomainīt.




Ieej slēptajā izvēlnē un apskaties cik reālā tev ir tā temperatūra

Ok, paldies, ja nemaldos tepat forumā biju redzējis, kā tur nokļūt. Reāli siltam, iebrauktam motoram jāturās ap 90, ja?



Kā tad Tev viss beidzās? Noskaidroji vainu?
Offline
robobots
16. Dec 2019, 13:58 #40

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci





Kā tad Tev viss beidzās? Noskaidroji vainu?


Sorry, biju piemirsis jau, bet jā, pēc lielās apkopes, termostatu maiņas, egr tīrīšanas, vakuuma trubiņu maiņas un radiatora gaisa cirkulāciju lūku remonta iet patēriņš stabili 7 litri vidējais un iet žirgtāk. Tikai braukšanas vaina tagad, pēdējos gados praktiski vispār netika kustināts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo