Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: E70 jautājumi elektriķiem

AutorsZiņojums
AigarsV
26. May 2020, 00:33 #41

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 441

Braucu ar:

Ja nevar izrēķināt galvā, tad te links uz kalkulatoru
Offline
Tor
26. May 2020, 00:35 #42

Kopš: 31. Jan 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 64

Braucu ar: X5 e70


25 May 2020, 23:49:26 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 23:22:59 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:03:52 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 22:51:52 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:32:22 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:

25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.


Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?

Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.

kaut kas modina mašīnu - šī skaņa nāk no droseles un normāli tas būtu pēs 15-20 min un tikai 1 reizi.

Kā, lai atrod kas viņu modina? Ieliekot testeri ķēdē un testējot vairākas stundas nekas neparādās, arī tā drosele/dūkoņa nenostrādā ja klemmes ir bijušas parautas nost, lai ieliktu testeri.

1. nekādu testeri ķēdē neliek, parasti izmanto induktīvo cilpu
2. 0 mA NEVAR BŪT - tātad kaut ko nedari pareizi (ne tā pievienoji multimetru, ne tā izvēlējis režīmu un vispār TĀ NEDARA)
3. noskaidrot problēmu var ar diagnostikas palīdzību - tobiš jādodas pie kāda, kas to prot (kļūdu lasītāji pa 5 eur visdrīzāk nepalīdzēs). Pie vainas var būt JEBKUKŠ no blokiem, vai sensoriem)
4. a kas mašīnā nestrādā? (nu piem telefons, vai arī kaut kas cits?)

1/2. Nav man tādas induktīvās cilpas, tāpēc arī izmantoju multimetru. Ja būtu viņu nepareizi pieslēdzis tad nerādītu piemēram tikko atvērtam auto 170mA kuri diezgan strauji nokrīt aizslēdzot auto, iesākumā uz 8-9mA un pēc brīža uz 5,5mA, aizmiegot uz 0mA - kas arī manuprāt ir dīvaini.
3. Esmu bijis gan pie vīreļa kurš ar kompi var un māk, gan pats ar kļūdu lasītāju čakarējies (ne par 5€ lasītājs), auto ir tīrāks par tīru.
4. Strādā pilnīgi viss, telefona klausule nedzīvo auto kopš iegādes brīža, jo aizņem lieku vietu.


un ko ta vīrelis nesataisīja? jo ne jau datora esamība norāda uz profesionalitāti... un pat 5EUR vērts kabelis pareizajās rokās dara brīnumus...
Un reāli atrisināt tavu problēmu varu, bet ne pa netu ar reālu remontu nevis tikai datora pieslēgšanu...


Da neko viņš netaisīja, jo neko nevarēja atrast. Es tak saprotu, ka caur netu neviens neko nesalabos, tā doma vairāk bija par to ka varbūt mani simptomi norāda uz kādu bieži sastopamu problēmu kā uz e39 bija ar klimata relejiem (ežiem). Ja pareizi saprotu, esi tas pats Uldis no Mārupes, esmu bijis pāris reizes pie tevis. Problēma ir 2000km līdz Rīgai, tamdēļ arī mēģinu kaut kā risināt saviem spēkiem.
Offline
Angelz
26. May 2020, 00:39 #43

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


26 May 2020, 00:26:51 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:36:20 @Angelz rakstīja:
A/m patērē miegā režīmā 0.3..0.5A un tas ir normāli. Tas ka tavos tekstos figurē mA vienības liecina par to, kad tu tiešām neko nejēdz no elektronikas, līdz ar to nafig tērēt savu un citu laiku.

Vairāk tiešām viss ir tik skarbi un iekšējais žīds liedz samaksāt zinošam cilvēkam, kurš atrisinās tavu prbl?

Da kāda starpība vai mēri mA vai A? 50mA ir 0,5A, tev kā elektronikas speciālistam tak vajadzētu to zināt vai arī tomēr pats esi mudaks?


Mjā vecīt, izskatās kad fizikas stundās esi gulējis...

Bezmaksas padoms fizikā 0.5A ir 500mA...

Kurš gan tagad ir mudaks..?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 26 May 2020, 00:47:52 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Tor
26. May 2020, 07:48 #44

Kopš: 31. Jan 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 64

Braucu ar: X5 e70


26 May 2020, 00:39:15 @Angelz rakstīja:

26 May 2020, 00:26:51 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:36:20 @Angelz rakstīja:
A/m patērē miegā režīmā 0.3..0.5A un tas ir normāli. Tas ka tavos tekstos figurē mA vienības liecina par to, kad tu tiešām neko nejēdz no elektronikas, līdz ar to nafig tērēt savu un citu laiku.

Vairāk tiešām viss ir tik skarbi un iekšējais žīds liedz samaksāt zinošam cilvēkam, kurš atrisinās tavu prbl?

Da kāda starpība vai mēri mA vai A? 50mA ir 0,5A, tev kā elektronikas speciālistam tak vajadzētu to zināt vai arī tomēr pats esi mudaks?


Mjā vecīt, izskatās kad fizikas stundās esi gulējis...

Bezmaksas padoms fizikā 0.5A ir 500mA...

Kurš gan tagad ir mudaks..?
[IMG]null[/IMG]
Nu ok ok lohanulsa, kā jau minēju nepretendēju uz elektriķa amatu. Cik nu google atradu tik arī mēģinu risināt. Paņirdzām par manām zināšanām, tagad varbūt varbūt varam pateikt ko daru nepareizi! Vienā bildē rādījumi pirms auto aizmieg otrā kad visu nakti nostāvējis.
https://fotki.lv/lv/girts12345/1013424/

[ Šo ziņu laboja Tor, 26 May 2020, 07:54:56 ]

Offline
Angelz
26. May 2020, 10:09 #45

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


26 May 2020, 07:48:03 @Tor rakstīja:

Nu ok ok lohanulsa, kā jau minēju nepretendēju uz elektriķa amatu. Cik nu google atradu tik arī mēģinu risināt. Paņirdzām par manām zināšanām, tagad varbūt varbūt varam pateikt ko daru nepareizi! Vienā bildē rādījumi pirms auto aizmieg otrā kad visu nakti nostāvējis.
https://fotki.lv/lv/girts12345/1013424/


sys9291 jau minēja, ir daudz "kas un kāpēc" kas ietekmē akumulatora patēriņu un dažādas metodes. Es sāktu ar a/m bloku diagnostiku un monitoringu, visdrīzāk kāds no a/m bloku saimes, dažādu iemeslu dēļ "neguļ". Vai ķēdē ir kāds pasīvs ecu/elements kurš patērē. Tikpat labi nepareizi/nekorekti pieslēgta barošana kādai no pašrocīgi pieslēgtai instalācija/retrofitam.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
26. May 2020, 12:15 #46

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 May 2020, 00:35:30 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:49:26 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 23:22:59 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:03:52 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 22:51:52 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:32:22 @sys9291 rakstīja:

25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:

25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.


Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?

Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.

kaut kas modina mašīnu - šī skaņa nāk no droseles un normāli tas būtu pēs 15-20 min un tikai 1 reizi.

Kā, lai atrod kas viņu modina? Ieliekot testeri ķēdē un testējot vairākas stundas nekas neparādās, arī tā drosele/dūkoņa nenostrādā ja klemmes ir bijušas parautas nost, lai ieliktu testeri.

1. nekādu testeri ķēdē neliek, parasti izmanto induktīvo cilpu
2. 0 mA NEVAR BŪT - tātad kaut ko nedari pareizi (ne tā pievienoji multimetru, ne tā izvēlējis režīmu un vispār TĀ NEDARA)
3. noskaidrot problēmu var ar diagnostikas palīdzību - tobiš jādodas pie kāda, kas to prot (kļūdu lasītāji pa 5 eur visdrīzāk nepalīdzēs). Pie vainas var būt JEBKUKŠ no blokiem, vai sensoriem)
4. a kas mašīnā nestrādā? (nu piem telefons, vai arī kaut kas cits?)

1/2. Nav man tādas induktīvās cilpas, tāpēc arī izmantoju multimetru. Ja būtu viņu nepareizi pieslēdzis tad nerādītu piemēram tikko atvērtam auto 170mA kuri diezgan strauji nokrīt aizslēdzot auto, iesākumā uz 8-9mA un pēc brīža uz 5,5mA, aizmiegot uz 0mA - kas arī manuprāt ir dīvaini.
3. Esmu bijis gan pie vīreļa kurš ar kompi var un māk, gan pats ar kļūdu lasītāju čakarējies (ne par 5€ lasītājs), auto ir tīrāks par tīru.
4. Strādā pilnīgi viss, telefona klausule nedzīvo auto kopš iegādes brīža, jo aizņem lieku vietu.


un ko ta vīrelis nesataisīja? jo ne jau datora esamība norāda uz profesionalitāti... un pat 5EUR vērts kabelis pareizajās rokās dara brīnumus...
Un reāli atrisināt tavu problēmu varu, bet ne pa netu ar reālu remontu nevis tikai datora pieslēgšanu...


Da neko viņš netaisīja, jo neko nevarēja atrast. Es tak saprotu, ka caur netu neviens neko nesalabos, tā doma vairāk bija par to ka varbūt mani simptomi norāda uz kādu bieži sastopamu problēmu kā uz e39 bija ar klimata relejiem (ežiem). Ja pareizi saprotu, esi tas pats Uldis no Mārupes, esmu bijis pāris reizes pie tevis. Problēma ir 2000km līdz Rīgai, tamdēļ arī mēģinu kaut kā risināt saviem spēkiem.

Jā jā tas pats vien esmu. Ieteiktu uzreiz nevilkt paralēles ar E39 - šiem auto viss ir savādāk.
Multimetram tavās bildēs pieslēgums teorētiski ir pareizs, BET pie akumulatora normāla kontakta pie mazajām strāvām NEBŪS...
Ja reiz esi latvju sprīdītis, kas devies pasaulē laimi meklēt - tad tici man arī citās zemēs ir autoservisi - tas pat dīleris - aizdzen un lai remontē...kur ir problēma?
P.S pats visdrīzāk galā netiksi, jo tikai ar multimetru ieš šā auto nav ko darīt. Ko pats vari izdarīt?
1. atvienot visu neoriģinālo
2. pārbaudīt pilnīgi visas auto funkcijas līdz pēdējam sīkumam (lukturu augstuma regulācija, PDC, multimēdija utt), tas vismaz dos kaut kādu norādi...
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 13:48 #47

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 26 Feb 2021, 13:50:13 ]

Offline
chaboska
26. Feb 2021, 14:39 #48

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Ir taču pilns youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=fShfAeX2WPg&...el=AlexanderGots
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 17:34 #49

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

Tādu variantu jau mēģināja, saka ka katru reizi vajag pa jaunam iestatīt, šiem varbūt ir kādi varianti ar atsevišķu OBC?
Offline
chaboska
26. Feb 2021, 17:55 #50

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Variants nopirkt obd lasītāju un čekot caur telefonu.
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 18:02 #51

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

arī ir, neērti
Offline
josi
26. Feb 2021, 19:28 #52

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Jāliek multigauge, kura lasa datus no OBD, piemēram:
eBay

Vēl ir parodijas par HUD:
Ali
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 21:13 #53

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


26 Feb 2021, 19:28:56 @josi rakstīja:
Jāliek multigauge, kura lasa datus no OBD, piemēram:
eBay

Vēl ir parodijas par HUD:
Ali


paldies, atradu tieši to ko vajag
P3 V3
Offline
chaboska
26. Feb 2021, 21:49 #54

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

400eur, lai redzētu temperatūru
Tiešām slinkums ieiet spidometra sleptajas funkcijas, process 30sek.
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 21:53 #55

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

1/10 no izmaksām pārkarsēta motora dēl, teica ka iedegās lampiņa kad ir jau par vēlu, tās slēptās funkcijas ir iespējams nofiksēt lai paliek rādot visu laiku?
Offline
CP17
26. Feb 2021, 21:57 #56

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā

Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee
P.s.Nepiekasos, bet nav tada 3.5d motora

[ Šo ziņu laboja CP17, 26 Feb 2021, 21:58:37 ]

Offline
sn
26. Feb 2021, 22:04 #57

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879527

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Diez vai dzesēšanas šķidruma temperatūras vērošana atrisinās problēmu, drīzāk uz diagnostiku jāved, ja jau 4 dzinējus ir nokāvis.

Ja grib lētāk, tad šis arī pīkst pie sasniegtas konkrētas temp, varēs izglābt 5. dzinēju

https://www.ikea.lv/lv/products/virtuve/trauki-...asa-art-20103016

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
ilmars1
26. Feb 2021, 22:05 #58

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


26 Feb 2021, 21:57:55 @CP17 rakstīja:

26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā

Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee

pirmo nobeidza iespējams neveiksmīga čipošana, jo nograbēja nedēļu pēc chipa, tālak problēmas ar plaisām blokā, utt, 2 pa servisa garantiju nomainīti
Offline
Digital
27. Feb 2021, 00:30 #59

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


26 Feb 2021, 22:05:07 @ilmars1 rakstīja:

26 Feb 2021, 21:57:55 @CP17 rakstīja:

26 Feb 2021, 13:48:47 @ilmars1 rakstīja:
Sveiki, ir kāda iespēja kā uz paneļa dabūt redzamu faktisko dzeses šķidruma temperatūru braucot? Vajag paziņam priekš e71 3.5d, viņam bail braukt neredzot temperatūru, jau 4tais motors stāv iekšā

Pag, tiesham 4tais motors nomainits delj parkarshanas? vinjsh varetu but ginesa gramatas rekordists, ja nefleitee

pirmo nobeidza iespējams neveiksmīga čipošana, jo nograbēja nedēļu pēc chipa, tālak problēmas ar plaisām blokā, utt, 2 pa servisa garantiju nomainīti


Kautkā neizsklausās reāli. Kā var dzinēju pārkasēt ja mezgli ir kārtībā? Ja maina dzineju parasti arī tākā visu sakopj. Šķidruma limenim meritājs ir.
UUn par to grezno čipu, kāds pēc pirmā motora uzlika stock softu, vai mauc ar to pašu čipu?
Online
Kaross
28. Jun 2021, 14:34 #60

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Beigts ventilators.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo