Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 1. sērija » E87 (2004-...)

Tēma: 118d iegāde

AutorsZiņojums
smoisss
03. Apr 2019, 15:51 #1

Kopš: 03. Apr 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki,

Skatos uz savu pirmo auto un esmu noskatījis 1 sēriju, skatos tieši uz 2.0 dīzeli ar ručku. Un meklēju tieši ar M tipa dzinējiem.

Kādas atsauksmes ir par 1 sēriju, kas labs vai slikts par auto kopā? Kam jāpievērš uzmanība pērkot?
Offline
disappear
03. Apr 2019, 16:14 #2

Kopš: 13. Jan 2017

No: Jūrmala

Ziņojumi: 56

Braucu ar: 420nm

M tipa dzinējs ir n54b30 ar tubīnu nevis 2.0 dīzelis

[ Šo ziņu laboja disappear, 03 Apr 2019, 16:18:05 ]

Offline
vadjiksBMW
03. Apr 2019, 16:36 #3

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

M tipa noteikti ir domāts M47, nevis N47.
Offline
smoisss
03. Apr 2019, 17:38 #4

Kopš: 03. Apr 2019

Ziņojumi: 3

Braucu ar:


03 Apr 2019, 16:36:03 @vadjiksBMW rakstīja:
M tipa noteikti ir domāts M47, nevis N47.


Jā, tieši to arī biju domājis.
Offline
hasans
03. Apr 2019, 18:50 #5

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Ir autoparkā M47 120d manuālis. Foršs un dinamisks auto. Taisi regulāras apkopes un viss būs ok. Peronīgi taisu apkopes ik pēc 10k, tas ir - pie katras eļļas maiņas tie izčekots viss auto vai ko nevajag samainīt. Leju tikai Neste (kas pierādījās kvalitatīvākā DD Latvijā).
Garākam cilvēkam iekāpšana aizmugurē 4 durvju modelim ir interesanta
Offline
Sicram_
04. Apr 2019, 09:38 #6

Kopš: 06. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

Manā prātā N47 vienīgā nopietnā lieta ir saprast, kas ar ķēdi notiek. Ja tā ir mainīta, kāda zināmā servisā, tad bēda maza. Ja tomēr nav pārliecības par tās stāvokli un auto tehnisko stāvokli kopumā, tad var aizbraukt pie Karosa.
Es biju, visu paskatījās, apskatīja arī ķēdes stāvokli, viņam ir kaut kāds speciāls mērinstruments šai lietai.
Offline
sys9291
04. Apr 2019, 09:58 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Apr 2019, 09:38:14 @Sicram_ rakstīja:
Manā prātā N47 vienīgā nopietnā lieta ir saprast, kas ar ķēdi notiek. Ja tā ir mainīta, kāda zināmā servisā, tad bēda maza. Ja tomēr nav pārliecības par tās stāvokli un auto tehnisko stāvokli kopumā, tad var aizbraukt pie Karosa.
Es biju, visu paskatījās, apskatīja arī ķēdes stāvokli, viņam ir kaut kāds speciāls mērinstruments šai lietai.

un kas traucē to ķēdi kopā ar visiem loriņiem nomainīt pēc pirkšanas? izmaksas ~800EUR un tad braukt ilgi un laimīgi? jo pārdevējs stāstīs visu - lai tikai pārdotu... Jebšu braukt līdz uzvarai - tad 3.2K jauns motors iekšā un...
Pēc manām domām M47 jau sen ir morāli un fiziski novecojis

[ Šo ziņu laboja sys9291, 04 Apr 2019, 09:58:46 ]

Offline
Ruudis
04. Apr 2019, 10:05 #8

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


04 Apr 2019, 09:58:00 @sys9291 rakstīja:

04 Apr 2019, 09:38:14 @Sicram_ rakstīja:
Manā prātā N47 vienīgā nopietnā lieta ir saprast, kas ar ķēdi notiek. Ja tā ir mainīta, kāda zināmā servisā, tad bēda maza. Ja tomēr nav pārliecības par tās stāvokli un auto tehnisko stāvokli kopumā, tad var aizbraukt pie Karosa.
Es biju, visu paskatījās, apskatīja arī ķēdes stāvokli, viņam ir kaut kāds speciāls mērinstruments šai lietai.

un kas traucē to ķēdi kopā ar visiem loriņiem nomainīt pēc pirkšanas? izmaksas ~800EUR un tad braukt ilgi un laimīgi? jo pārdevējs stāstīs visu - lai tikai pārdotu... Jebšu braukt līdz uzvarai - tad 3.2K jauns motors iekšā un...
Pēc manām domām M47 jau sen ir morāli un fiziski novecojis

Ar 800eur būs pa īsu, nu vismaz man sanāca dārgāk. Dzinēju izceļa no auto. Pie viena kārbā eļļa jauna, kārbai filtrs. Dzinējam visi šķidrumi un filtri jauni, plus kloķenes dempfers, parazīt ruļļi un siksnas.
Offline
RolandsK
05. Apr 2019, 23:08 #9

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Apskaties tīteņu topiku Tur 650000km nobraukumi un viss notiek
Offline
Brugjis
05. Apr 2019, 23:25 #10

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 874

Braucu ar: Smukumu no Tukuma

N47 ir nesalīdzināmi atsaucīgāks, ekonomiskāks un mūsdienīgāks motors.

Bija tāds ģimenē vairāk kā 3 gadus no 170km - 260km.

Tieši 1. sērijas izpildijumā, laicīgi mainītas eļļas un nekādu problēmu.

Tagad jau vietā nākamās paaudzes N47 twinturbo.
Offline
PowerBMW
05. Apr 2019, 23:46 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Afigeķ
50% te powerā nevar e36 pavilkt,kur nu vē N47

Nu nau tā gluži kad tikai ķēdes tu ir hjūstona....
Cik šeit ir tādi as viņus JAUNUS pirkuši?
Offline
Jurchixx
05. Apr 2019, 23:55 #12

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

twinturbo nenozīmē, ka ir divas turbīnas
Offline
hasans
05. Apr 2019, 23:59 #13

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Bet kā realitātē ir ar M47 ķēdēm? Nav jau tā, ka M47 cepaki ir mūžīgi. Kaut gan neesmu vēl dzirdējis par M47 motoršāden
Offline
Jurchixx
06. Apr 2019, 00:02 #14

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1


05 Apr 2019, 23:59:00 @cufiks rakstīja:

05 Apr 2019, 23:55:07 @Jurchixx rakstīja:
twinturbo nenozīmē, ka ir divas turbīnas



Nozīmē gan...

Ā un nav N47 twinturbo Ir tikai biturbo


nu,ja viņam tiešām ir twin turbo nevis twin-power turbo,tad ir divas līdzīgi kā 535d iekš e60!
bet daudzi jauc un kā ierauga to mistisko twin un turbo uz dekoratīvā vāka tā uzreiz domā, ka ir divas turbīnes
Offline
hasans
06. Apr 2019, 00:25 #15

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


06 Apr 2019, 00:01:51 @cufiks rakstīja:

05 Apr 2019, 23:59:52 @hasans rakstīja:
Bet kā realitātē ir ar M47 ķēdēm? Nav jau tā, ka M47 cepaki ir mūžīgi. Kaut gan neesmu vēl dzirdējis par M47 motoršāden


Viena bija pastiepusies, dēļ tā, kaut kāda skuja pēc apstājās viens no N47

N47C tā kaite cik saprotu novērsta, bet tāpat laicīgi ķēde jāmaina

Tur jau tā lieta, tām ķēdēm tāpat ir nolietojums. Varētu pie nākamās apkopes apskatīt.
Offline
PowerBMW
06. Apr 2019, 00:29 #16

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


06 Apr 2019, 00:06:18 @cufiks rakstīja:
BMW eksistē 4 veidi!

Turbo

Twin turbo - 2vienādas turbīnas (parasti v vaida dzinējiem)

Biturbo - 535d (viena mazāka, viena lielāka)

Triturbo - mutants

Nu varbūt vēl kāds superekskluzīvs quad turbo vai kas tāds turbojubilejas modeļiem..




Tu ko lieto šovakar
Offline
valentinovmisha
06. Apr 2019, 01:11 #17

Kopš: 06. Apr 2019

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Есть только один способ реальной экономии на электрике! Узнал об этом лайфхаке в статье опытного инженера-электрика http://bit.ly/legaleconom и пользуюсь уже пол года, счет на 50% меньше! Это легально, советую всем, кто не хочет переплачивать!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo