Autors | Ziņojums |
Sancix | |
Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6925
Braucu ar: e36
|
19 Jun 2024, 20:39:30 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2024, 20:18:29 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2024, 20:06:52 @Indo rakstīja:
Nu gan Ameriku atklāja! Es dzīvē neesmu redzējies "vienmērīgi" izstaipītu ķēdi. Moto ķēdes izstaipās tieši tāpat. Pietiek ar vienu posmu, lai vis aizietu pa pī..
Tas skaidrs,bet 80tajos ja motoram bij ķede,tad nojuka jebkas cits,tikai ne ķēde
Nu ķēde nestiepjās, bet dilst un tapēc arī tā dilšana ir nevienmērīga jo viņa jau visu laiku lokās turpu šurpu, bet ne ar pilnu apgriezienu. Tā trakā dilšana jau bija pirmās versijas ķēdēm uz BMW, pēc tam ieviesa papildus rullīti un drenāžu un pēdējais bija TRITAN pārklājums un viņas kalpo krietni labāk. Tāpat ķēdes mūžu galīgi neuzlaboja retās eļļas maiņas+drenāžas neesamība, tad visi sūdi palika iekšā un ātrāk deldēja. 80to gadu ķēdes daudz bija duplex, attiecīgi daudz daudz izturīgākas, varbūt arī eļļas maiņas intervāli īsāki
Duplex ir domāta divrindu ? Es tikko vecam mocītim HONDA ķēdei spriegotāju mainīju, ķēde ir krietni masīvāka kā n sērijas BMW, manuprāt, BMW laža ir smalkā riteņa ķēde uz spēka agregāta sadales mehānismu. P.s vag grupas siksnas iet ilgāk, turklāt vag zobratu piedziņa sadalei, neliek par sevi manīt patr pie 700k km.
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
|
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6649
Braucu ar: quattro
| Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2024, 21:40:29 @Sancix rakstīja:
19 Jun 2024, 20:39:30 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2024, 20:18:29 @uldens1 rakstīja:
19 Jun 2024, 20:06:52 @Indo rakstīja:
Nu gan Ameriku atklāja! Es dzīvē neesmu redzējies "vienmērīgi" izstaipītu ķēdi. Moto ķēdes izstaipās tieši tāpat. Pietiek ar vienu posmu, lai vis aizietu pa pī..
Tas skaidrs,bet 80tajos ja motoram bij ķede,tad nojuka jebkas cits,tikai ne ķēde
Nu ķēde nestiepjās, bet dilst un tapēc arī tā dilšana ir nevienmērīga jo viņa jau visu laiku lokās turpu šurpu, bet ne ar pilnu apgriezienu. Tā trakā dilšana jau bija pirmās versijas ķēdēm uz BMW, pēc tam ieviesa papildus rullīti un drenāžu un pēdējais bija TRITAN pārklājums un viņas kalpo krietni labāk. Tāpat ķēdes mūžu galīgi neuzlaboja retās eļļas maiņas+drenāžas neesamība, tad visi sūdi palika iekšā un ātrāk deldēja. 80to gadu ķēdes daudz bija duplex, attiecīgi daudz daudz izturīgākas, varbūt arī eļļas maiņas intervāli īsāki
Duplex ir domāta divrindu ? Es tikko vecam mocītim HONDA ķēdei spriegotāju mainīju, ķēde ir krietni masīvāka kā n sērijas BMW, manuprāt, BMW laža ir smalkā riteņa ķēde uz spēka agregāta sadales mehānismu. P.s vag grupas siksnas iet ilgāk, turklāt vag zobratu piedziņa sadalei, neliek par sevi manīt patr pie 700k km.
Jā, duplex ir dubultā
Nu nav nemaz tik sūdīgi ar tām BMW ķēdēm, mierīgi iet 400-500tk
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16353
Braucu ar:
| Pirmie M57 motoriem ķedes mūzīgas,pēdējiem M57,tiem kam alumīnija bloks,ķedes jau problemātiskas,300k reti kad novelk.Kaut kas tur aizgāja ar kvalitāti pakaļā |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9447
Braucu ar: Alfu
|
19 Jun 2024, 21:49:24 @cipargalva rakstīja:
Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet.
vēl jau ir arī cīņa par degvielas ekomomiju. vieglāka ķēde = mazāk degvielas. tā pa komponentei ''optimizē'' un katrs nākamais modelis nedaudz mazāk tērē. ražotāji cīnās par katru sīkumu motorā un auto vispār, lai tik auto būtu mazāk izmešu.
piem pežo un vēl daži savos mikro motoros zobeni liek eļļā, jo tā esot mazāki enerģijas zudumi. droži vien pa kapeiku mazāki. |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16353
Braucu ar:
|
20 Jun 2024, 09:32:09 @kkas rakstīja:
19 Jun 2024, 21:49:24 @cipargalva rakstīja:
Lažas nav, dzinēji savu ražotāja iedomāto mūžu noiet.
vēl jau ir arī cīņa par degvielas ekomomiju. vieglāka ķēde = mazāk degvielas. tā pa komponentei ''optimizē'' un katrs nākamais modelis nedaudz mazāk tērē. ražotāji cīnās par katru sīkumu motorā un auto vispār, lai tik auto būtu mazāk izmešu.
piem pežo un vēl daži savos mikro motoros zobeni liek eļļā, jo tā esot mazāki enerģijas zudumi. droži vien pa kapeiku mazāki.
problēma jau ka sadilst daži posmi,citi kā jauni,tām ķēdēm problēma materiālu kvalitātē |
Offline | |
|
integral | |
Kopš: 05. Mar 2021
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| Pirms pērku, labāk pajautāju - Latvijā māk n52 (n52k 160kW)? Galvenos kritiskos mezglus (vārstu vāka blīve, kartera blīve, vanos skrūves/solenoīds(?), el.ūdenssūknis) plus mīnus zinu, varbūt ir vēl kaut kas, kam jāpievērš uzmanība. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ir tur savi knifi, bet tā visā visumā labs motors
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2824
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
20 Jun 2024, 17:54:51 @integral rakstīja:
Pirms pērku, labāk pajautāju - Latvijā māk n52 (n52k 160kW)? Galvenos kritiskos mezglus (vārstu vāka blīve, kartera blīve, vanos skrūves/solenoīds(?), el.ūdenssūknis) plus mīnus zinu, varbūt ir vēl kaut kas, kam jāpievērš uzmanība.
Ja pērc 2.5, tad stipri liela uzmanība jāpievērš eļļas patēriņam. Pa lielam līdzīgs stāsts, kas ar M54B25. Citādi zbis motors. Tām blīvēm vēl papildus rēķinies ar Vanos solenoīdiem un Disa vārstiem, kā arī kartera vent, ja nezini vai mainīta. Ja kāds vanos neiet vai arī disa vārsts ir salūzis, tad viņš ies dahera sūdīgāk.
Retos gadījumos sadaleņu blīves sataisa gropes sadaleņu sēžās. |
Offline | |
|
vrz | |
Kopš: 06. Sep 2008
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Turbo
| Kur iegādājaties bmw oem detalas ?
Savācies palielāks pirkums - ir kautkas izdevīgāks par handler, eparts un etk ? |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6649
Braucu ar: quattro
| Cik bijusi pieredze ar handler, tad nekādu izdevīgumu tur neredzēju. Praktiski tās pašas cenas dabūju pie dīlera vai pat nedaudz lētāk.
Runa gan nav par bmw detaļām.
Vēl ir DTS.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 27 Jun 2024, 12:22:24 ] |
Offline | |
|
PhO3n1X | |
Kopš: 13. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar: F36
| Pēdējā laikā pasūtu oem detaļas tikai te
http://www.bmparts.lv/jaunas-detalas-pasutit/ |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Jun 2024, 12:11:10 @vrz rakstīja:
Kur iegādājaties bmw oem detalas ?
Savācies palielāks pirkums - ir kautkas izdevīgāks par handler, eparts un etk ?
Varu pačekot, reizēm ir bijuši labi piedāvājumi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
elbruss | |
Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1019
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.
Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt? |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7424
Braucu ar: muti
| Varbūt stulbs jautājums, bet ir šādas tādas senākas ģimenes bildes melnbaltās, vai ir mūsdienās kādas iespējas viņas pārvērst par krāsainām bez kolosālam laika vai naudas investīcijām?
Un kur vienkārši var iedot lai ieskenē un smuki pārvērš digitālā formātā, varbūt nedaudz uzlabo iespēju robežās?[ Šo ziņu laboja wanksta, 29 Jun 2024, 20:08:14 ] |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| Servisā, kad mainīju ziemas diskus ar riepām uz vasaras, neatzīmēja uz ziemenēm, kurš ritenis ir kurš, jo ziemas ripuļiem ir spiediena sensori. Liekot atpakaļ ziemas ripuļus, kā lai zinu, kurš ir kurš lai paneli rāda pareizo ratu ar attiecīgo spiedienu |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7220
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| pilnīgi vienalga
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| Tas ir kā? Auto pats atpazīs kurš ir kurš sensors? |
Offline | |
|
crime | |
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8561
Braucu ar: m635csi
| neviens no tiem sensoriem nav "piesiets" kādai konkrētai no četrām iespējamām pozīcijām |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5273
Braucu ar: ♛ ♛
|
27 Jun 2024, 23:12:47 @elbruss rakstīja:
Kam ir pieredze ar Karcher spiediena mazgātāju jaukšanu? Man šovakar izlēca problēma ar K7 un domāju, kur meklēt vainu.
Nebiju ilgu laiku lietojis vienu šļūteni un tur bija sakrājušās daudz smiltis. Pieslēdzu Karcherim un tas ļoti ātri aizrijās un nedeva vairs max spiedienu. Noņēmu cauruli, izņēmu Karchera filtru, izskaloju. Aizgāja uz 10 sekundēm un atkal piedzina smiltis. Pēc tam jau izskaloju cauruli pirms slēdzu klāt (protams, arī vēlreiz filtru, kas bija pilns). Tomēr tagad vairs nav max spiediens. Ir kaut kas tāds vidējs, it kā trūktu nedaudz ūdens. Mainīju trubas, nelīdz.
Varbūt tur iekšā pirms motora ir vēl kāds filtrs? Kas cits tur var aizsērēt?
Jauc vien vaļā un skaties. Labā ziņa tāda, ka diezgan daudz youtube pamācību ir. Tikai visu jādara uzmanīgi, lai kaut ko nesalauztu |
Offline | |
|