Online
Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
10 Apr 2017, 19:51:57 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 19:43:02 @FR888 rakstīja:
nu jaa, bet piekritisi ka taada veida KERS ir izsmiekls par teemu
jāmaina domāšana (nesaku, ka es to esmu mainījis, nesaku, ka man tas patīk)..
iejiski - ir taču personāži, kas 3 dienas štuko: tur man 5% atlaidīte, tur braukšu pa vējam, tur man čoms 5čuku piemetīs soļarai.
Attiecīgi, ir cilvēki, kas domā par vidi un/vai centu, un štuko: rīt man būs kalnains apvidus, es daudz reģenerēšu, tāpēc šodien pabraukšu ar elektrību 20km..
tas jaa, viss pareizi, es vairak gan par to ka tur viniem tas KERS aprobezojas ar generatora atslegsanu.... a kad jabremze tapat 95% kinetiskas energijas izkup gaisaa. | Offline | | |
radari.lv | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 401
Braucu ar: interesantiem auto
| Lielaka dala problemu atkrit ja lej vina normalu ellu, pats galvenais neliet Castrol suudu ar TWS piedevu. Tas nobeigs jebkuru dzineju.
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
|
10 Apr 2017, 19:54:06 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 19:49:33 @FR888 rakstīja:
10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..
da labi..
pag, Berlīnes centram nav E4 limits? Saprotu - cittautieši mauc pofigā, bet - po ponjatijam?
so interesanti butu papeetiit | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| it kā diesel prasa E4, petrol pietiek ar E1 [bet jāpērk green sticker].
kas citur notiek - hvz.. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Ļoti interesants info, paldies par darbu!
Par domāšanu piekrītu. To visu pa lielam bīda ekoloģija un nekas vairāk. Un vienalga vai patīk vai nē. Tas ir kaut kas ko individuāli nevaram redzēt/novērtēt, tāpēc mums tas nepatīk.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16001
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 18:40:15 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 18:33:14 @FR888 rakstīja:
Tas nav tehnologisks progress. Taa ir kapeikas pishana garantijas laikaa.
Tehnologiskais progress bija DOHC, VANOS, INJECTION utt..
Dzineja apkarinasana ar visadiem nevajadzigiem elektronikas sudiem nav progress.
Ja jau baigi grib ieekonomet tad lai strada KERS virziena. Kamer jabremze ar bremzu diskiem visa pareja ekonomija ir huinja.
tā nu gan nav.
piem., Sratified charge: reāla ekonomija ap 20% 10..30% slodzes apstākļos līdz 4000RPM. ap 25% ekonomija tukšgaitā.
Homogēni liesais režīms: ap 10..15% ekonomija tā darba apgabalā.
Tiešā smidzināšana - bez saspringuma ap 100Hp no 1L; ļoti laba grieze 1500..6000RPM.
jā, lai šo nodrošinātu, vajag atbilstošu izplūdi (tb, lai nodrošinātu izmešu normas).
nu jā, vēl ir DISA, bet tas jau bija arī agrākiem dzinējiem.. kas tad vēl ir tā liekā elektronika?
p.s. F sērija, hibrīdnieki - tiem jau EfficientDynamcs ietvaros ir tā KERS, ja pareizi atceros..
http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/e...egeneration.html
labak ieliet to 1-1,5 litrus degvielu vairāk un nepistu pratu ar tam visam neuzticamajam tehnoloģijām,kuras remonta bridī izmaksā tik daudz ka nekad nespes ieekonomet tos izteretos lidzekļus.
Šis viss ir labi ja perc jaunu auto un lieto garantijas laiku,otrajam ipašniekam nu i nah tadu auto,ja vien protams dzive ir garlaiciga un gribas kadu problemiņu vismaz
Nakotne ir elektro auto | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 19:51:57 @N53series rakstīja:
iejiski - ir taču personāži, kas 3 dienas štuko: tur man 5% atlaidīte, tur braukšu pa vējam, tur man čoms 5čuku piemetīs soļarai.
Attiecīgi, ir cilvēki, kas domā par vidi un/vai centu, un štuko: rīt man būs kalnains apvidus, es daudz reģenerēšu, tāpēc šodien pabraukšu ar elektrību 20km..
Ar šādu tekstu var pārliecināt VW Bluemotion vai Tajatas hybrid pircēju. Latvijā BMW iegādes galvenais nosacījums vēl ilgi būs PAČOTS Citādi nebūtu pilni mikrorajoni ar e60/61, tas ir katra pusaudža sapnis. Izmaksas būtu zemākas ar e36 2.0, tad kāpēc nebraukt ar to? :forewer_alone: | Offline | | |
darknmy | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
| N52 diskriminācija | Offline | | |
|
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8057
Braucu ar: Euro 4
|
10 Apr 2017, 19:54:06 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 19:49:33 @FR888 rakstīja:
10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..
da labi..
pag, Berlīnes centram nav E4 limits? Saprotu - cittautieši mauc pofigā, bet - po ponjatijam?
Ir, bet m54 iekļaujas šajā limitā. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: ģimenes universāli
|
10 Apr 2017, 20:41:29 @janexz rakstīja:
10 Apr 2017, 19:54:06 @N53series rakstīja:
10 Apr 2017, 19:49:33 @FR888 rakstīja:
10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..
da labi..
pag, Berlīnes centram nav E4 limits? Saprotu - cittautieši mauc pofigā, bet - po ponjatijam?
Ir, bet m54 iekļaujas šajā limitā.
Zaļā uzlīme ir visiem benzīniem ar katalizatoru. | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8057
Braucu ar: Euro 4
|
10 Apr 2017, 19:40:13 @FR888 rakstīja:
Jaa - S54 man rija ne vairak ka 13 pa pilsetu pohuj ka brauc.
Kaut kādas pasakas stāstam. Viņš pat uz papīra ēd vairāk par 16 pa pilsētu | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2690
Braucu ar: ģimenes universāli
|
10 Apr 2017, 20:37:58 @darknmy rakstīja:
N52 diskriminācija
N52 laikam gana daudz neplīst vismaz man kā 3. īpašniekam nobraucot 100+k problēmu nav bijis. | Offline | | |
FR888 | | Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| Nav pasakas. 2006 gada man bija 2001 gada M3 un es atceros loti labi ka vins ne suuda nerija. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Ja mierīgi brauc tad rij gandriz tapat ka 6cil m54. Tas tiesa. Cits jautājums vai šo augsto rpm mīlošo dzinēju var tik mierīgi pabraukt. Man vidējo rāda 19 pec ziemas miega, bet novelsim to uz maniakalu velmi atgūt nokavēto. Bet vispar nav skaidrs priekš kam te minēt S54. Tam nav nekāda sakara ar N sēriju. | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8057
Braucu ar: Euro 4
|
10 Apr 2017, 20:49:37 @FR888 rakstīja:
Nav pasakas. 2006 gada man bija 2001 gada M3 un es atceros loti labi ka vins ne suuda nerija.
Nu hz hz, teorētiskais patēriņš pilsētā 17.8 litri. Visu laiku no kalna bija jābrauc? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 20:56:13 @Deivid rakstīja:
Ja mierīgi brauc tad rij gandriz tapat ka 6cil m54. Tas tiesa. Cits jautājums vai šo augsto rpm mīlošo dzinēju var tik mierīgi pabraukt. Man vidējo rāda 19 pec ziemas miega, bet novelsim to uz maniakalu velmi atgūt nokavēto. Bet vispar nav skaidrs priekš kam te minēt S54. Tam nav nekāda sakara ar N sēriju.
tieši tā, ikdienai komforts so/so. Tādā ziņā N53 ir interesanti: jau no 1300..1500 ir pilnīgi normāla braukšana. Un, ja vajag, 7000 redline. Un nav sajūta, ka tās būtu mokas.. | Offline | | |
|
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Arī M54B30 neko nevarēju sūdzēties par komfortu pie zemiem rpm (Lai gan M52B28 pilsētā likās labāks) , bet pieņemu ka N ir vēl labāk. S54 te neredzu jēgu pieminēt. Kāda nozīme kas notiek pie 1-2krpm dzinējam kurš savu darba laiku pavada 4k rpm+. Man personīgi komforts no tā nemazinās. pasažieri gan ātri sāk prasīties laukā. Bet atkal jau, iesaku S54 te neminēt, tam ir cits topiks.
Ja autoram ir laiks, tad būtu forši arī uztaisīt kopsavilkumu. Visu sarakstīto ir grūti dažos punktos savilkt, bet tomēr, lai ātri uzmetot aci veidojas priekštats katram - kam pievērst uzmanību pērkot, jeb ko pirmo mainīt utt ? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| palasot blogu rodas secinaajus ka lielas korporaacijas vairs nespeej kvalitatiivi piedaavaat tehnologjisku jauninaajumu tirguu. vieni BMW inzhenieri ir izdariijushi lielu zinaatniski tehnologjisko izpeetes un konstrueeshanas darbu ir atradushi kaa var likt stabiili straadaat tam delikaatajam stratified rezhiimam bet suukaa paareejais izpildiijums, tie pashi tranzistori inducenees ir lielisks piemeers razhotaaju nekompetencei. viss prasa smaklaakas zinaashanas kuras shur tur pietruukst, nav bijusi pietiekama izpratne, kapitaals absurds jau ir tie eljljas mainjas periodi ko te mineeja - izcils idiotisma piemeers.. utt utt. Ja razhotaajs kvalitaatei/testeeshanai pieveerstu tik pat daudz noziimes kaa to veel deriija 90-to beigaas tad shie defekti buutu noveersti. Bet tagad tachu ir moderni outsourceet ne tikai razhoshanu bet arii R&D un luuk sekas. Globalizaacija rullee..
Taapeec es laikam turpinaashu braukt ar E46, vienkaarshi pedantiski uztureet kaatriibaa veco labo M54 un neizmest naudu uz gemaru. Taapeec jau te USAaa tauta peedeejos gados saka - BMW tikai operatiivajaa liizaa. Ja pie 50k juudzeem dzineejiem saakas IZDULUMA PROBLEEMAS tad manaa skatiijumaa ar to viss ir pateikts. Drusku offtopiks sorry.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 10 Apr 2017, 22:50:04 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
10 Apr 2017, 21:57:46 @N53series rakstīja:
Ar N43/N53 ir vienkārši:
dzinējs (tā kā to ir paredzējis ražotājs) darbojas MAKSIMUMS pirmos 150kkm. Pēc tam ar garantiju beidz savu dzīvi NOx katalizators.
Kā sekas: lielāks degvielas patēriņš, raustīšanās, reāli misfire, bezgalīgais stāsts ar sprauslu, spoļu un sveču maiņu (kas nepalīdz, jo tur nav tā problēma).
No tā brīža lietotājam ir divas opcijas:
1. pirkt jaunu NOx katalizatoru, kas maksā ap 3000EUR, jaunu NOx sensoru, kas maksā ap 450EUR, vai arī:
2. NOx sensoru aizvietot ar simulatoru un aizmirst problēmu.
par 2.punktu: tuvākajā laikā būs rūpniecisks risinājums, Latvijas useri būs pirmie (kas/ja gribēs) uz interesantiem nosacījumiem pie navarota varēs tikt.
Nē, miljonu šejienes tirgū nopelnīt nedomāju, mani interesē testa kopiena.
Tas ir interesanti. Ja pareizi saprotu uz ko velc, tad šis simulators būs gana gudrs un panāks to ka dzinējs darbojas kā tam vajag. Vienīgi pa izplūdes gāzes nebūs gluži tik tīras?
Kas ar pārējām problēmām par ko tantes runā? Sprauslas? Kas vēl? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16001
Braucu ar:
|
10 Apr 2017, 22:44:25 @bmwaddict rakstīja:
palasot blogu rodas secinaajus ka lielas korporaacijas vairs nespeej kvalitatiivi piedaavaat tehnologjisku jauninaajumu tirguu. vieni BMW inzhenieri ir izdariijushi lielu zinaatniski tehnologjisko izpeetes un konstrueeshanas darbu ir atradushi kaa var likt stabiili straadaat tam delikaatajam stratified rezhiimam bet suukaa paareejais izpildiijums, tie pashi tranzistori inducenees ir lielisks piemeers razhotaaju nekompetencei. viss prasa smaklaakas zinaashanas kuras shur tur pietruukst, nav bijusi pietiekama izpratne, kapitaals absurds jau ir tie eljljas mainjas periodi ko te mineeja - izcils idiotisma piemeers.. utt utt. Ja razhotaajs kvalitaatei/testeeshanai pieveerstu tik pat daudz noziimes kaa to veel deriija 90-to beigaas tad shie defekti buutu noveersti. Bet tagad tachu ir moderni outsourceet ne tikai razhoshanu bet arii R&D un luuk sekas. Globalizaacija rullee..
Taapeec es laikam turpinaashu braukt ar E46, vienkaarshi pedantiski uztureet kaatriibaa veco labo M54 un neizmest naudu uz gemaru. Taapeec jau te USAaa tauta peedeejos gados saka - BMW tikai operatiivajaa liizaa. Ja pie 50k juudzeem dzineejiem saakas IZDULUMA PROBLEEMAS tad manaa skatiijumaa ar to viss ir pateikts. Drusku offtopiks sorry.
nevis nespej kvalitativi piedavat,bet negrib,nav izdevigi ja ar to auto brauks 700tk un nepirks jaunu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|