Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 46 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
12. May 2022, 10:25 #17661

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

kaut kaads tas eko diivainis/lohs, reko sadzejojis:

VANOS probleemas. Part 1

VANOS probleemas. Part 2

VANOS probleemas. Part 3

VANOS probleemas. Part 4

VANOS probleemas. Part 5
Offline
maasters
12. May 2022, 10:41 #17662

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 693

Braucu ar:


12 May 2022, 09:43:02 @strange_panda rakstīja:
Atgadināšu ka valsts ierēdņi ir pilsoņu nolīgtie darbinieki ... un viņi pienākums ir strādat pilsoņu labklājības labā pretēja gadījumā ir durvis un strādājiet privātā sektorā un pelniet to nesānemto algu valsts sektorā ... Stāsts par to ka mūsu pilsoņi esot neapzinīgi un to nevar uzticēties, ir klaji necieņa pret visiem LR pilsoņiem. Papildus nepamatotu saistītu uzlikšanu ir jāprtrauc CSDD -> reizi gada auto nodoklis ... ok TA cik bieži un daudz to vajadzētu noteikt apdrošinātājam vienojoties ar braucēju ieskaitot prasības to pārbaudei, jo dienas beigās tieši apdrošinātajs apmaksas sekas par avāriju ... tāpat ka braucējs apmaksās apdrošināšanas premiju. Valstij jāsak rādīt apstākļu un jāpārstaj regulēt biznesa prcesa dalībniekus, kur nav nepieciešams ja mēs to privatizējam (OCTA). Runājot par PM un jebkuru citu "bīstamu" substanci- jebkurš zinātnieku pētījums it īpaši ja tas ir ar apgalvotu iltermiņa efektu ir subjektīvs un līdz ar to apšaubāms un ignorējams iemesls nevar atkartot vai atkārtojusm ir cits rezultāts. Atceramies sāgu ar ozona caurumiem un pasaules galu un "jauno ekoloģisko " un dārgo freonu, kas nebija ne ar ko labāks par veco Trešais Latvija ir nabadzīga zeme, un ierēdņiem ir laiks saprasts,ja viņi grib šedēt iestādēs,tad lai vismaz netraucē pārējiem ar saviem regulējumiem vai ja tas to neapmierina uzskatu ka ir laiks 90% ierēdņu samazināšana, palīdzes atrisināt šo problēmu ar neaktuālu problēmu risināšanu un makslīgu administratīvu apgrūtinājumu uzlikšanu visur kur vien var...


Nujau gan sarunāji. Starp citu tieši ozona slāņa mērījumi ir viena no tām lietām, kuru atdzīst gandrīz visi ieskaitot vairums valstu valdību, kas noslēdza Montreālas protokolu.
CFC ķīmiskie savienojumi, kas agrāk tika izmantoti daudzkur, tostarp, dzesēšanas/aukstum iekārtu siltumnesējā , kaut arī smagāki par gaisu pēc molekulārā svara tomēr atsmofēras procesu (gaisa masu kustību) ietekmē tie paceļas līdz stratosfērai, kur satiek ozona slāni. Saules UV starojuma ietekmē noārdās molekulu savienojumi un hlors atdalās no fluora un oglekļa. Hlors reaģē ar ozonu sadalot to 2 skābekļa molekulās.
Kā mēs zinam, ka tas iespaido dzīvi virs zemes?
Nu vienkārši, uz zemes esot var nomērīt UV starojuma intensitāti un redzēt, ka tas paliek vairāk. Kopš aizliedza CFC izmantošanu, mērījumi rāda, ka slānis atjaunojas un situācija uzlabojas.
Saules starojuma ietkemē hlors ar laiku noārdās esot gaisā.

Mūsdienu valstis vairs nevar pastāvēt tikai uz iedzīvotāju iniciatīvu vien, jo zinātne un tehnoloģija ir palikusi tik sarežģītas, ka vidējais cilvēks tās vienkārši nesaprot. Līdz ar to ir nepieciešami regulējumi, kas notur visu līdzsvarā, lai neiestājas haoss.
Tas ka Latvijā ir pusdebīla nodokļu politika nav nekā saistīts ar to, ka auto jābūt tādā kārtībā, lai uz ceļa nenolūzt ritenis un auto nenotriec riteņbrauceju vai gājēju, jo ko tādā situācija palīdzēs apdrošinātāji?
Ja tu paliec kropls tev pohuj pat ja dabūsi kaut druscīt naudu kompensācijā, un par to cik reāli latvijā dabūt normālu kompensāciju tas ir vispār atsevišķs stāsts.
Šeit tu vari iebraukt bedrē uz maģistrāla autoceļa salaužot mašīnu un nedabūt neko.

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 10:46:47 ]

Offline
strange_panda
12. May 2022, 11:46 #17663

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: BMW E53


12 May 2022, 10:41:40 @maasters rakstīja:

Nujau gan sarunāji. Starp citu tieši ozona slāņa mērījumi ir viena no tām lietām, kuru atdzīst gandrīz visi ieskaitot vairums valstu valdību, kas noslēdza Montreālas protokolu.
CFC ķīmiskie savienojumi, kas agrāk tika izmantoti daudzkur, tostarp, dzesēšanas/aukstum iekārtu siltumnesējā , kaut arī smagāki par gaisu pēc molekulārā svara tomēr atsmofēras procesu (gaisa masu kustību) ietekmē tie paceļas līdz stratosfērai, kur satiek ozona slāni. Saules UV starojuma ietekmē noārdās molekulu savienojumi un hlors atdalās no fluora un oglekļa. Hlors reaģē ar ozonu sadalot to 2 skābekļa molekulās.
Kā mēs zinam, ka tas iespaido dzīvi virs zemes?
Nu vienkārši, uz zemes esot var nomērīt UV starojuma intensitāti un redzēt, ka tas paliek vairāk. Kopš aizliedza CFC izmantošanu, mērījumi rāda, ka slānis atjaunojas un situācija uzlabojas.
Saules starojuma ietkemē hlors ar laiku noārdās esot gaisā.

Mūsdienu valstis vairs nevar pastāvēt tikai uz iedzīvotāju iniciatīvu vien, jo zinātne un tehnoloģija ir palikusi tik sarežģītas, ka vidējais cilvēks tās vienkārši nesaprot. Līdz ar to ir nepieciešami regulējumi, kas notur visu līdzsvarā, lai neiestājas haoss.
Tas ka Latvijā ir pusdebīla nodokļu politika nav nekā saistīts ar to, ka auto jābūt tādā kārtībā, lai uz ceļa nenolūzt ritenis un auto nenotriec riteņbrauceju vai gājēju, jo ko tādā situācija palīdzēs apdrošinātāji?
Ja tu paliec kropls tev pohuj pat ja dabūsi kaut druscīt naudu kompensācijā, un par to cik reāli latvijā dabūt normālu kompensāciju tas ir vispār atsevišķs stāsts.
Šeit tu vari iebraukt bedrē uz maģistrāla autoceļa salaužot mašīnu un nedabūt neko.

Tas slānis pats atjaunojās un viena kompaņija visai labi nopelnīja, izmeklēšana atklāja ka šo trauksmi pacēla grupa kuru finansēja minētā kompānija
Demokrātiskas valstis ir radīta to pilsoņu ērtībai un labklājībai ... visi valsts ierēdņi kas stasta ka zinātne/pakalpojums ir sarežģits un izņemot viņus un dažu izredzētos to neviens nesaprot ir atlaižami nekavējoties sakarā ar pilnīgu profesionālo nederīgumu. Jebkurš profesionālis kas saprot ko dara, ko sasniedz var un spēj izskaidrot vienkāršos vārdos kā tas strāda un labumu ja nē atpakaļ pie izstrādes. Iemesls kontrole vai saņem kvalitātīvu pakalpojumu ... Pilsoņi pilnīgi normāli tiek gala ar visu ne velti visi mūsdienu biznesi uzsver un attīstīta tieši horizontālas saites lielā mērogā, neaizraujoties ar vertikālēm ... Vides aizsardzība ir vāji izstrādats risinājumi kurus ir jāsuta atpakaļ izstrādātājiem ...(nevarnormāli to pasakidrot, nepilnīgi modeļi) nav aktuāls un šobrīd ir brāķis. Maz papildus piemērs cilvēks var iemācīties brauk ar auto neko nezinot par dzinēja uzbūvi, ātrumkārbam, veiksmīgi veikt remontus un nebūt zinošam specialistam nevienā no minētajām jomām, kamēr izvēlēsies profesionāļis kas to pastāstīs vienkaršīem vārdiem un to kritiski izvērtēs ... tas attiecas uz visām jomam. Šis mehānism nodrošina to ka mes varam specializēties kāda jomā un droši pārdot darba rezultātus un iepirkt no citiem specialistiem viņu darbus, kuri mums ir nepieciešami, viss pārējais ir liekas struktūras kas traucē attīstībai.
Offline
cipargalva
12. May 2022, 11:49 #17664

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5887

Braucu ar: quattro

Jūs abi esat radinieki?
Offline
strange_panda
12. May 2022, 11:53 #17665

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: BMW E53

Offline
GirtzB
12. May 2022, 12:20 #17666

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21597

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag man kā cilvēkam no alas nepatīk acīmredzami melni un citu krāsu "dūmi", pat neko nezinot par mikrodaļiņu esamību un to ilglaicīgu ietekmi uz veselību zemapziņā jau ir skaidrs krāsaini dūmi=slikti. Pilnvērtīga sadegša dod tikai "karstu gāzi" bez mikro un makro daļiņām, par CO nerunājot... tas maita arī neredzams.
Attiecīgi neapzinīgie pilsoņi kuri "piemēslo" ir kaut kā jāietekmē. Tas pats, kas papīru un izsmēķu mešanā uz ietves/ielas nevis miskastē.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 May 2022, 12:23:00 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
maasters
12. May 2022, 12:27 #17667

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 693

Braucu ar:


12 May 2022, 11:49:07 @cipargalva rakstīja:
Jūs abi esat radinieki?


Nujau gan izrunājies
Es tad labāk esmu radinieks kaspicham.


Tas slānis pats atjaunojās un viena kompaņija visai labi nopelnīja, izmeklēšana atklāja ka šo trauksmi pacēla grupa kuru finansēja minētā kompānija


Panda , tad linku studijā, kura kompānija, cik nopelnīja, kura grupa kon finansēja?
Offline
maasters
12. May 2022, 12:30 #17668

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 693

Braucu ar:


12 May 2022, 12:20:08 @GirtzB rakstīja:
Pag man kā cilvēkam no alas nepatīk acīmredzami melni un citu krāsu "dūmi", pat neko nezinot par mikrodaļiņu esamību un to ilglaicīgu ietekmi uz veselību zemapziņā jau ir skaidrs krāsaini dūmi=slikti. Pilnvērtīga sadegša dod tikai "karstu gāzi" bez mikro un makro daļiņām, par CO nerunājot... tas maita arī neredzams.
Attiecīgi neapzinīgie pilsoņi kuri "piemēslo" ir kaut kā jāietekmē. Tas pats, kas papīru un izsmēķu mešanā uz ietves/ielas nevis miskastē.



nebūs tiesa, jebkura sadegšana tostarp pilnvērtīga dod PM daļiņas. Kāpēc tad tos DPF uzstāda jau no rūpnīcas? Tač jauns motors pēc tādas loģikas - ideāla sadegšana.
Jebkura fosīlā kurināmā sadegšana rada visus produktus sākot no gāzēm beidzot ar kvēpu beidzot ar daļiņām. Vienīgais kas mainās ir šo vienību proporcija mainoties degvielai un sadegšanas apstākļiem.
Smalkie partikuli/daļiņas rodas jebkurā sadegšanas procesā un ne tikai, rodas arī kur nekas nedeg, piemēram celtniecībā, uz grants ceļiem utt.
Degot rodas arī daudzkur, tostarp no gāzes plītīm, svecēm, malkas utt. Principā pilnībā izvairīties no viņām nevar un ja koncentrācija nepārsniedz zināmu dauduzmu tad nekas slikts nenotiek, jo esam ar tām sadzīvojuši gadu simtiem.
Kā jau ar daudzām lietām problēmas rodas, kad tiek pārsniegtas koncentrācijas, kas notiek atrodoties blīvā vidē, kur daudz izmešu avoti - pilsētā.

[ Šo ziņu laboja maasters, 12 May 2022, 12:36:14 ]

Offline
GirtzB
12. May 2022, 12:32 #17669

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21597

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Problēma jau nebija tajā, kā slānis neatjaunojas. Problēma bija kā cfc un pārējie hlami to noārdija ātrāk kā tas spēj atjaunoties. Caurā spaiņa efekts.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
maasters
12. May 2022, 12:38 #17670

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 693

Braucu ar:


12 May 2022, 12:32:02 @GirtzB rakstīja:
Problēma jau nebija tajā, kā slānis neatjaunojas. Problēma bija kā cfc un pārējie hlami to noārdija ātrāk kā tas spēj atjaunoties. Caurā spaiņa efekts.

Tieši tā.
Kā tajā teicienā - kas par daudz tas par skādi.
Zeme spēj uzņemt un neitralizēt zināmu daudzumu gandrīz jebkura piesārņojuma. Problēma ir tā, ka mēs pārsniedzam šo spēju.



Offline
Mixzzz
12. May 2022, 12:58 #17671

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2069

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 May 2022, 11:46:54 @strange_panda rakstīja:

12 May 2022, 10:41:40 @maasters rakstīja:

Nujau gan sarunāji. Starp citu tieši ozona slāņa mērījumi ir viena no tām lietām, kuru atdzīst gandrīz visi ieskaitot vairums valstu valdību, kas noslēdza Montreālas protokolu.
CFC ķīmiskie savienojumi, kas agrāk tika izmantoti daudzkur, tostarp, dzesēšanas/aukstum iekārtu siltumnesējā , kaut arī smagāki par gaisu pēc molekulārā svara tomēr atsmofēras procesu (gaisa masu kustību) ietekmē tie paceļas līdz stratosfērai, kur satiek ozona slāni. Saules UV starojuma ietekmē noārdās molekulu savienojumi un hlors atdalās no fluora un oglekļa. Hlors reaģē ar ozonu sadalot to 2 skābekļa molekulās.
Kā mēs zinam, ka tas iespaido dzīvi virs zemes?
Nu vienkārši, uz zemes esot var nomērīt UV starojuma intensitāti un redzēt, ka tas paliek vairāk. Kopš aizliedza CFC izmantošanu, mērījumi rāda, ka slānis atjaunojas un situācija uzlabojas.
Saules starojuma ietkemē hlors ar laiku noārdās esot gaisā.

Mūsdienu valstis vairs nevar pastāvēt tikai uz iedzīvotāju iniciatīvu vien, jo zinātne un tehnoloģija ir palikusi tik sarežģītas, ka vidējais cilvēks tās vienkārši nesaprot. Līdz ar to ir nepieciešami regulējumi, kas notur visu līdzsvarā, lai neiestājas haoss.
Tas ka Latvijā ir pusdebīla nodokļu politika nav nekā saistīts ar to, ka auto jābūt tādā kārtībā, lai uz ceļa nenolūzt ritenis un auto nenotriec riteņbrauceju vai gājēju, jo ko tādā situācija palīdzēs apdrošinātāji?
Ja tu paliec kropls tev pohuj pat ja dabūsi kaut druscīt naudu kompensācijā, un par to cik reāli latvijā dabūt normālu kompensāciju tas ir vispār atsevišķs stāsts.
Šeit tu vari iebraukt bedrē uz maģistrāla autoceļa salaužot mašīnu un nedabūt neko.

Tas slānis pats atjaunojās un viena kompaņija visai labi nopelnīja, izmeklēšana atklāja ka šo trauksmi pacēla grupa kuru finansēja minētā kompānija
Demokrātiskas valstis ir radīta to pilsoņu ērtībai un labklājībai ... visi valsts ierēdņi kas stasta ka zinātne/pakalpojums ir sarežģits un izņemot viņus un dažu izredzētos to neviens nesaprot ir atlaižami nekavējoties sakarā ar pilnīgu profesionālo nederīgumu. Jebkurš profesionālis kas saprot ko dara, ko sasniedz var un spēj izskaidrot vienkāršos vārdos kā tas strāda un labumu ja nē atpakaļ pie izstrādes. Iemesls kontrole vai saņem kvalitātīvu pakalpojumu ... Pilsoņi pilnīgi normāli tiek gala ar visu ne velti visi mūsdienu biznesi uzsver un attīstīta tieši horizontālas saites lielā mērogā, neaizraujoties ar vertikālēm ... Vides aizsardzība ir vāji izstrādats risinājumi kurus ir jāsuta atpakaļ izstrādātājiem ...(nevarnormāli to pasakidrot, nepilnīgi modeļi) nav aktuāls un šobrīd ir brāķis. Maz papildus piemērs cilvēks var iemācīties brauk ar auto neko nezinot par dzinēja uzbūvi, ātrumkārbam, veiksmīgi veikt remontus un nebūt zinošam specialistam nevienā no minētajām jomām, kamēr izvēlēsies profesionāļis kas to pastāstīs vienkaršīem vārdiem un to kritiski izvērtēs ... tas attiecas uz visām jomam. Šis mehānism nodrošina to ka mes varam specializēties kāda jomā un droši pārdot darba rezultātus un iepirkt no citiem specialistiem viņu darbus, kuri mums ir nepieciešami, viss pārējais ir liekas struktūras kas traucē attīstībai.
Tev uz šejieni klik!
Offline
DM-101
13. May 2022, 03:22 #17672

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

blogaa:

Lieliskas Kjiinas sprauslas!
Offline
bokens
13. May 2022, 09:06 #17673

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 477

Braucu ar: E91

Sveiks, Kaspar! Vari lūdzu pateikt, ar INPA var noteikt vai bākas ventilācijā strādā? Uzpildot pilnu bāku, benzīna smaka salonā. Auto e91, n52b30.
Offline
DM-101
13. May 2022, 09:47 #17674

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


13 May 2022, 09:06:22 @bokens rakstīja:
Sveiks, Kaspar! Vari lūdzu pateikt, ar INPA var noteikt vai bākas ventilācijā strādā? Uzpildot pilnu bāku, benzīna smaka salonā. Auto e91, n52b30.


INPA ir elektronisks riiks, degvielas nopluude no baakas - mehaaniska probleema.
Kas vairaak spiideetu, ja buutu USA mashiina ar to DTML sisteemu.

Saac ka vien ar to, ka pacel augshaa aizmugureejaa seedeklja apaksheejo dalju.
Offline
bokens
13. May 2022, 10:27 #17675

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 477

Braucu ar: E91


13 May 2022, 09:47:20 @DM-101 rakstīja:

13 May 2022, 09:06:22 @bokens rakstīja:
Sveiks, Kaspar! Vari lūdzu pateikt, ar INPA var noteikt vai bākas ventilācijā strādā? Uzpildot pilnu bāku, benzīna smaka salonā. Auto e91, n52b30.

Sapratu, doma ka līdzīgi kā e39 var gar ežektorsūkņa blīvi sulot.
INPA ir elektronisks riiks, degvielas nopluude no baakas - mehaaniska probleema.
Kas vairaak spiideetu, ja buutu USA mashiina ar to DTML sisteemu.

Saac ka vien ar to, ka pacel augshaa aizmugureejaa seedeklja apaksheejo dalju.
Offline
bokens
13. May 2022, 10:27 #17676

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 477

Braucu ar: E91


13 May 2022, 09:47:20 @DM-101 rakstīja:

13 May 2022, 09:06:22 @bokens rakstīja:
Sveiks, Kaspar! Vari lūdzu pateikt, ar INPA var noteikt vai bākas ventilācijā strādā? Uzpildot pilnu bāku, benzīna smaka salonā. Auto e91, n52b30.

Sapratu, doma ka līdzīgi kā e39 var gar ežektorsūkņa blīvi sulot.
INPA ir elektronisks riiks, degvielas nopluude no baakas - mehaaniska probleema.
Kas vairaak spiideetu, ja buutu USA mashiina ar to DTML sisteemu.

Saac ka vien ar to, ka pacel augshaa aizmugureejaa seedeklja apaksheejo dalju.
Offline
DM-101
13. May 2022, 10:29 #17677

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


13 May 2022, 10:27:30 @bokens rakstīja:

13 May 2022, 09:47:20 @DM-101 rakstīja:

13 May 2022, 09:06:22 @bokens rakstīja:
Sveiks, Kaspar! Vari lūdzu pateikt, ar INPA var noteikt vai bākas ventilācijā strādā? Uzpildot pilnu bāku, benzīna smaka salonā. Auto e91, n52b30.

Sapratu, doma ka līdzīgi kā e39 var gar ežektorsūkņa blīvi sulot.
INPA ir elektronisks riiks, degvielas nopluude no baakas - mehaaniska probleema.
Kas vairaak spiideetu, ja buutu USA mashiina ar to DTML sisteemu.

Saac ka vien ar to, ka pacel augshaa aizmugureejaa seedeklja apaksheejo dalju.



jaa, abaas pusess ir tie apaljie bliivgredzeni. vienaa pusee - suuknis, otraa level meeriitaajs.
Offline
DM-101
13. May 2022, 14:11 #17678

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0


13 May 2022, 14:06:11 @CJEdzhooons rakstīja:
Uz e61 LCI stāvot pēc starta izmeta kļūdu "P unavailable, car might start rolling", kas uzreiz pazuda. Braucot, tiesa pēc izbraukšanas pa ne visai labiem ceļiem, arī uz momentu izleca kaut kāda kļūda par selektoru. Kaut kur slikts kontakts, vai mirst nost selektors?


Man vienam skjiet,ka shim auto ir visas iespeejamaas probleemas un visas tiek stilaa "ee,kaadam taa ir bijis?" risinaatas?
Offline
DM-101
13. May 2022, 17:10 #17679

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 7150

Braucu ar: N53B30O0 un B58B30M0

blogaa:

Chip tuning. Beidzot veiksme?
Offline
cipargalva
14. May 2022, 12:32 #17680

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 5887

Braucu ar: quattro

Ar dīzelīti tādu problēmu nav. Rezultāts vienmēr ir garantēts
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips