Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Araajz
24. Nov 2023, 13:02 #341

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28316

Braucu ar: E39

nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem
Online
Briize
24. Nov 2023, 13:09 #342

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem

Bik pretrunas sanāk, nav nekas traks tik izdevumiem jābut gataviem
Offline
Deivid
24. Nov 2023, 13:12 #343

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


24 Nov 2023, 12:01:50 @Mikels rakstīja:
Es vispar nesaprotu to lietoāju loģiku,kas pērk vēl tos auto ar N47/N57 dzinējiem.Gemars ar ķēdēm, sprauslām, DPF, EGR, Ad blue sistēmu, šāles tiek aprautas, bloki vērpjas, sūkņi klājas nost, gan jau vēl kaut ko aizmirsu, pat servisa īpašnieki ar pieredzi jums tiešā tekstā acīs saka, tie dzinēji ir mēsli, bet lielais vairums tāpat cer iziet uz veiksmi jūs tiešām esat kaut kādi mazohisti ?? Tak neņemiet tos sūdus, paņemiet normālu benzīna dzinēju (izņemot N53,jo tad bez kaspicha neiztiksiet ), nu nesanāks iesipt 2 eur uz 100km degvielā, bet vismaz nepazīsiet visus servisā jau vārdā


Dīzeļu karalistē jau neko citu nevar nopirkt. Paskaties pats kāds ir piedāvājums. Atmetot iXus tur nekad nav bijuši vairāk kā ~5 auto piedāvājumā. Ja vēl ir kādas specifiskas vēlmes tad vienkārši aizmirsti.

Gadiem ilgi jau sekoju 335/535 tirgum. Interesanti eksemplāri bijuši ļoti maz. Ar interesantiem es domāju arī par adekvātu ciparu nevis vienradzis pa x2, bet arī to nav bijis daudz
Offline
kexxx
24. Nov 2023, 13:18 #344

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12352

Braucu ar:


24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt
Offline
sys9291
24. Nov 2023, 13:48 #345

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Nov 2023, 13:49:11 ]

Offline
michals1
24. Nov 2023, 14:25 #346

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2039

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


24 Nov 2023, 11:03:44 @Briize rakstīja:
Interesanti no kurienes tu zini, kas ir piemērots man ?!


Uzmet aci,maziņš bet nikns.Benzīnieks,nobraukums simbolisks.
https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=37939...&bereich=PKW
Offline
kexxx
24. Nov 2023, 14:42 #347

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12352

Braucu ar:

varbūt vajadzētu atsevišķu topiku "Radjika auto meklējumi", lai nepiespamotu specifiskus topikus ar nesaistītām diskusijām?
Offline
CP17
24. Nov 2023, 15:02 #348

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


24 Nov 2023, 14:42:50 @kexxx rakstīja:
varbūt vajadzētu atsevišķu topiku "Radjika auto meklējumi", lai nepiespamotu specifiskus topikus ar nesaistītām diskusijām?

+17
Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2023, 15:24 #349

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
HiJaCKeR
24. Nov 2023, 17:02 #350

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4659

Braucu ar: BMW E90 330i


24 Nov 2023, 12:01:50 @Mikels rakstīja:
Es vispar nesaprotu to lietoāju loģiku,kas pērk vēl tos auto ar N47/N57 dzinējiem.Gemars ar ķēdēm, sprauslām, DPF, EGR, Ad blue sistēmu, šāles tiek aprautas, bloki vērpjas, sūkņi klājas nost, gan jau vēl kaut ko aizmirsu, pat servisa īpašnieki ar pieredzi jums tiešā tekstā acīs saka, tie dzinēji ir mēsli, bet lielais vairums tāpat cer iziet uz veiksmi jūs tiešām esat kaut kādi mazohisti ?? Tak neņemiet tos sūdus, paņemiet normālu benzīna dzinēju (izņemot N53,jo tad bez kaspicha neiztiksiet ), nu nesanāks iesipt 2 eur uz 100km degvielā, bet vismaz nepazīsiet visus servisā jau vārdā

ir jābūt mazohistam, lai tagat pirktu auto ar N47/N57
Offline
JDS
24. Nov 2023, 18:39 #351

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

[ Šo ziņu laboja JDS, 24 Nov 2023, 18:41:22 ]

Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2023, 18:49 #352

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
24. Nov 2023, 19:09 #353

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12352

Braucu ar:

kad velnu daudz piemin... uzminiet, kas notiek
Offline
JDS
24. Nov 2023, 21:36 #354

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


24 Nov 2023, 18:49:53 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt

Slepeno noliktavu paarzinaataaj, esi pietiekami reizhu apdirsies, bet pievaldi nedaudz savu muti
Offline
VVRECK
24. Nov 2023, 21:48 #355

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem


Burtiski dažas h atpakaļ man atrādīja pilnībā pārlasītu N62 ar jaunu provodku. Tā kā
Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2023, 21:55 #356

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2023, 21:36:47 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 18:49:53 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

Spēja spēja, visu spēja un nē, nekad neko sarežģītāku par m52 ar vienu vanosu neesmu redzējis līdz pat šai dienai. Tak visi jau sapratām, ka esi brūnā deguna ordeņa biedrs, nav nemaz īsti nepieciešams to atgādināt

Slepeno noliktavu paarzinaataaj, esi pietiekami reizhu apdirsies, bet pievaldi nedaudz savu muti

Nu esmu, un? Kas no tā? Tikai elektrības profesors nekad nekļūdās un neapdiršās un tapēc maina visu pēc kārtas un kad beidzās ko mainīt, tad klients lohs un bomzis un vispasaules BMW sazvērestība

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
24. Nov 2023, 21:58 #357

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

JDS, par ko tāds naids?
Offline
sys9291
24. Nov 2023, 21:59 #358

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

Nu vismaz man nebija doma par kādu ierēkt. Runa gāja par izmaksām, kas man šķiet drusku neadekvātas. Kas attiecas par pilsonii tad gribētu piemetināt to, ka laiks iet, un cilvēki pilnveidojas, līdz ar to parādās alternatīvas…jā viņš bija pirmais, jā noorganizēja emulatoru, jā kardināli atrisināja vienu problēmu, jā dalījās ar info par to visu (paldies viņam par to!). Bet laiks iet un detaļu pieejamība un to cenas kļūst neadekvātas. Un kā atrisināt situāciju??? Un nekā personīga…
Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2023, 22:02 #359

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Par ordeni

Vēl bija viens cits kadrs vai tas pats, nezinu. Rakstīja Inchcape rezerves daļu nodaļas vadītājam mīlas balādes kāds kaspičs vispasaules ģēnijs, izcilais stratēģis un kas tik vēl ne un, ka nu tik karošot ar BMW jo ir vispasaules sazvērestība pret N53 lietotājiem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
24. Nov 2023, 22:03 #360

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Nov 2023, 21:59:30 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 18:39:48 @JDS rakstīja:

24 Nov 2023, 15:24:15 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Nov 2023, 13:48:00 @sys9291 rakstīja:

24 Nov 2023, 13:18:15 @kexxx rakstīja:

24 Nov 2023, 13:02:31 @Araajz rakstīja:
nu nav nekas traks arī ar to N53, tik cik izdevumiem jābūt gataviem


a kur tu viņu diagnosticēsi? viena lieta samaksāt par kādas detaļas nomaiņu, bet sākumā vēl jāatrod, ko tieši mainīt

Augstāk minētā pilsoņa oreols ir stipri pārspīlēts, kur diagnosticēt ir, bet daļas maksā un tas nav lēti... - tobiš ieguvums no šā nu jau vismaz 10 gadus vecā, pie kam ļoti specifiskā dzinēja ir mazāks nekā viņa uzturēšana (tevis pieminētais pisonis savulaik sīki un smalki izstāstīja par izmaksām)... Kā alternatīva B48/B58 kā sacīt jāsaka veiksmīgākais 2015 gadā radītais BMW benzīna dzinējs kopš 2005 gada...

Degsi uz sārta...ā, jebšu jau degi?

Var jau protams meegjinaat iesmiet, bet vai bez vinja kaadu N53 biji salabojis? Vai vispaar kautko sarezgiitaaku par m52 bez vinja biji saremonteejis? nu nesaac atkal

Var jau iereekt par vinju, bet kad vajadzeeja tieshaam saremonteet N53 lainir kaa tur visam jaabuut, vinsh bij vieniigais kas to speeja iziets cauri bij daudziem

Nu vismaz man nebija doma par kādu ierēkt. Runa gāja par izmaksām, kas man šķiet drusku neadekvātas. Kas attiecas par pilsonii tad gribētu piemetināt to, ka laiks iet, un cilvēki pilnveidojas, līdz ar to parādās alternatīvas…jā viņš bija pirmais, jā noorganizēja emulatoru, jā kardināli atrisināja vienu problēmu, jā dalījās ar info par to visu (paldies viņam par to!). Bet laiks iet un detaļu pieejamība un to cenas kļūst neadekvātas. Un kā atrisināt situāciju??? Un nekā personīga…

Jā, bija lietas ko izdarija labas, pilnīgi piekrītu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo