Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
edzhaans
14. Jun 2016, 18:24 #81

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Domāju, ka jums izdevīgāk ir ieguldīt naudu un uzlikt jaunu filtru.
Pretējā gadījumā, jums der tikai 1.9 tdi, kurā var liet transfromatoru eļļu.
Offline
CP17
14. Jun 2016, 19:04 #82

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


14 Jun 2016, 18:13:44 @Kaross rakstīja:

14 Jun 2016, 16:01:32 @rekeds rakstīja:
jes, sākot ar 7. gadu 3 vietā 1.5.
kaut ko tādu kaut kur lasīju, negarantēju informācijas patiesumu.


Jā, pilnīgi pareizi. 1.5
Bet izlasi zemāk. Ja E39 ar 15 gadu vecu degvielas sistēmu spēj ierakstītites zem 0,5, tad padomā pats, kas notiek ar to F-seriju, kurai ir atgāzes 3. tur ne tuvu nav labi kaut kas.


14 Jun 2016, 15:17:01 @sandis224 rakstīja:
Tā arī noteikti ir tiem kam beigtas sprauslas apskati nevar iziet, Man pēdējā apskatē M57 dūmainība 0.09 ar taisnu trubu , nu labi aizmugures bunduļi ir!


Un DPF iet vismaz 300 000km, nevis 200 000km.
200 000km iet pa pilsētu un sēņotājiem.

Un 100 000km ja nočipo un sēņo
Offline
smudo
14. Jun 2016, 19:12 #83

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


14 Jun 2016, 18:24:48 @edzhaans rakstīja:
Domāju, ka jums izdevīgāk ir ieguldīt naudu un uzlikt jaunu filtru.
Pretējā gadījumā, jums der tikai 1.9 tdi, kurā var liet transfromatoru eļļu.


Ja ir tāda dūmainība, tad vispirms ir jānovērš tās ceļoņi, citādi jaunais filtrs ļoti ilgi neies un būs regulāras piespiedu reģenerācijas.
Offline
ozo
14. Jun 2016, 20:12 #84

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

Kungi, Karos, lasiet ko es rakstu. Auto skatijās 2 elektriķi, to starp Black_Russian un viņa elektriķis, domāju viņa kompetenci apšaubīt būtu nekorekti.
Atrada kļūdu saistībā ar turbīnām, nepūta pietiekami daudz gaisu (turbīnas abas mainītas pie dīlera pirms ~gada), vaina tika novērsta, taču dūmainība būtiski neizmainijās.
Drošības pec, auto tika apsekots vēlreiz, viss kas varētu būt saistīts ar dzinēja darbību tika pārbaudīts, viss ir lieliskā kārtībā, nekādu aizrādījumu NAV.
Šobrīd neredzu citu iespēju kā pārprogrammēt kompi, arī pēc elektriķa rekomendācijām, kas rītdien tiks darīts, jo nav zināms kāds softs tur ir uzlikts. Auto ir ticis arī čipots, taču čips vis ticamāk tiks aizvākts.
Ja nekas nemainīsies, tad auto aizvedīšu vēl pie trešā un ceturtā elektriķa, taču B_R kantorim es uzticos vis vairāk un tāds šeit neesmu vienīgais.
Ja tas būs vajadzīgs, tiks uzlikts arī kvēpu filtrs atpakaļ. Tiesa gan, neviens nesaprot, kā dzinējs kurš darbojas teicami var radīt 6-7 reizes vairāk izmešu kā būtu normāli auto ar izgrieztu kvēpu filtru.
Loģiski domājot, es neticu kā auto bez jebkādām problēmām var radīt tik daudz izmešu, tas vienkārši nav loģiski...
Offline
Jonix
14. Jun 2016, 20:28 #85

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Visticamāk, nekorekts čiptunings. Man šādus jautājumus sanāk bieži labot!

Nemākot/neprotot atrast visus griezes ierobežotājus ir izmainītas sprauslu kalibrācijas, lai būtu jūtams jaudas pieaugums.
To darot ir būtiski mainījusies arī gaisa degvielas attiecība, reālajai degvielas dozai neatbilstoši iesmidznāšanas momenti u.c. parametri, tādēļ arī dūmainība.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
ozo
14. Jun 2016, 20:32 #86

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

Jā, elektrikis arī pieminēja to, ka degviela par daudz tiek smidzināta tip, es gan citēt vinu nemēgināsu, pārāk sarezgīti
Offline
JohnyW
14. Jun 2016, 20:35 #87

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Kā ar eļļas patēriņu?
Ieplūdes kolektora stāvoklis (varbūt gan šim modelim nav novērota aizkvēpšana)..
Varbūt vajag kārtīgi pa trasi izgriezt, lai dabū kārtīgi iztīrīt iekšas un pēc tam testēt..
Offline
ozo
14. Jun 2016, 20:40 #88

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

Ellu nerij. Neesmu novērojis. Ieplūdes un izplūdes kolektors ok, nav aizkvēpis. Par to trasi arī variants, tas noteikti būs jāizdara. Iepriekš pārsvarā brauca dāma, pa Rīgu.
Offline
HS
14. Jun 2016, 20:44 #89

Kopš: 24. Apr 2014

No: Mazsalaca

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@

dizelistu probleemas
Offline
sn
14. Jun 2016, 20:58 #90

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879525

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

filtru griezēju un čipotāju problēmas

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
sandis224
14. Jun 2016, 21:46 #91

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


14 Jun 2016, 18:13:44 @Kaross rakstīja:

14 Jun 2016, 16:01:32 @rekeds rakstīja:
jes, sākot ar 7. gadu 3 vietā 1.5.
kaut ko tādu kaut kur lasīju, negarantēju informācijas patiesumu.


Jā, pilnīgi pareizi. 1.5
Bet izlasi zemāk. Ja E39 ar 15 gadu vecu degvielas sistēmu spēj ierakstītites zem 0,5, tad padomā pats, kas notiek ar to F-seriju, kurai ir atgāzes 3. tur ne tuvu nav labi kaut kas.


14 Jun 2016, 15:17:01 @sandis224 rakstīja:
Tā arī noteikti ir tiem kam beigtas sprauslas apskati nevar iziet, Man pēdējā apskatē M57 dūmainība 0.09 ar taisnu trubu , nu labi aizmugures bunduļi ir!


Un DPF iet vismaz 300 000km, nevis 200 000km.
200 000km iet pa pilsētu un sēņotājiem.
Tas jau sen zināms ka BMW beidzās ar e39 un e46! Nākamie modeļi paredzēti garantijas laikam!
Offline
Jonix
14. Jun 2016, 22:20 #92

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 Jun 2016, 20:32:06 @ozo rakstīja:
Jā, elektrikis arī pieminēja to, ka degviela par daudz tiek smidzināta tip, es gan citēt vinu nemēgināsu, pārāk sarezgīti
Tad jau atjaunos programmu, dūmainība būtiski samazināsies.
Kad pareizi izprogrammēs filtru, kvēpu būs vēl mazāk.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
14. Jun 2016, 22:21 #93

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 Jun 2016, 21:46:10 @sandis224 rakstīja:
Tas jau sen zināms ka BMW beidzās ar e39 un e46! Nākamie modeļi paredzēti garantijas laikam!
Parādi kādu auto ražotāju, kuram +/- šajos gados nebeidzās ilgmūžība?

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
edzhaans
14. Jun 2016, 22:26 #94

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


14 Jun 2016, 22:21:18 @Jonix rakstīja:

14 Jun 2016, 21:46:10 @sandis224 rakstīja:
Tas jau sen zināms ka BMW beidzās ar e39 un e46! Nākamie modeļi paredzēti garantijas laikam!
Parādi kādu auto ražotāju, kuram +/- šajos gados nebeidzās ilgmūžība?

VAZ un UAZ Bobiks kā bija bobiks, tā arī palika. Tā pat ar Ņivu.
Offline
Jonix
14. Jun 2016, 22:27 #95

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 Jun 2016, 22:26:12 @edzhaans rakstīja:

14 Jun 2016, 22:21:18 @Jonix rakstīja:

14 Jun 2016, 21:46:10 @sandis224 rakstīja:
Tas jau sen zināms ka BMW beidzās ar e39 un e46! Nākamie modeļi paredzēti garantijas laikam!
Parādi kādu auto ražotāju, kuram +/- šajos gados nebeidzās ilgmūžība?

VAZ un UAZ Bobiks kā bija bobiks, tā arī palika. Tā pat ar Ņivu.
Es runāju par ilgmūžību

UAZ Patriot
https://youtu.be/5DpzIgreKKE


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
pekinens
14. Jun 2016, 22:47 #96

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

gan jau pilna Rīga ar kreisajiem čipotājiem.. manam arī bija izgriezts dpf, izmests katalizators. Kaross apskatījās un konstatēja, ka nekas tur nav noprogrammēts. nu un tādu līkroču dēļ arī rodas visādas baumas par čipošanu..

Offline
Laoshi
14. Jun 2016, 22:47 #97

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

pdf llp
Offline
sandis224
14. Jun 2016, 23:17 #98

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


14 Jun 2016, 22:21:18 @Jonix rakstīja:

14 Jun 2016, 21:46:10 @sandis224 rakstīja:
Tas jau sen zināms ka BMW beidzās ar e39 un e46! Nākamie modeļi paredzēti garantijas laikam!
Parādi kādu auto ražotāju, kuram +/- šajos gados nebeidzās ilgmūžība?
Nu protams tas ir ar visiem auto, vienkārši minēju e39 un e46 tāpēc ka te runa gāja vairāk par BMW marku!
Offline
Riibeklis
14. Jun 2016, 23:39 #99

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ

Man bija šādi arisinājuši problēmu


Offline
Jonix
15. Jun 2016, 09:02 #100

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Klasika!
Ar caurumiem pareizā leņķī, reģenerācijas laikā var izkausēt DPF korpusā caurumus
Ja paveicās, auto neaizdegas

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo