Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Marex_FF6
27. Aug 2022, 12:25 #3861

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5298

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
Offline
bum_bumz
27. Aug 2022, 13:53 #3862

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…

tikai pilsētā, varbūt Latvijā, jo nav kur atstiept ilgstoši

Atceros, ka pirmatnējā doma bija par izsīkstošajiem ogļūdeņražu krājumiem un svaigāku gaisu pilsētās, kas ir pilnīgi loģiski. Tikai vēlāk pieslēdzās mārketings.
Offline
Samsasi
27. Aug 2022, 19:37 #3863

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:


27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
dinamika? Pasaki par dinamiku tiem, kuri ziemā pa maskaveni brauc bez pečkas cimdos un nāģenē, ar aizsalušiem logiem, 85 kmh
Offline
jurrus
27. Aug 2022, 21:55 #3864

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Obk, Leaf e+


27 Aug 2022, 19:37:22 @Samsasi rakstīja:

27 Aug 2022, 12:25:41 @Marex_FF6 rakstīja:

27 Aug 2022, 10:13:26 @smudo rakstīja:
Nekas traks - pakurinas ogles un atkal vares braukt zali! Tas, protams, sarkasms, bet daudzos regionos EV nav ipasi zalaki pa ICE. Vienigais labums, ka piesarnojuma avoti ir koncentreti paris vietas, bet ES CO2 neitralitates konteksta no 2050 tas neko nedod.


Varētu padomāt, ka eiropa ir baigais izņēmums… pa lielam jau braucam ar špani, kas ražots gan no oglēm, gan gāzes… tas jau sen skaidrs, ka EV zaļums ir tikai marketings… bet EV dinamika ir realitāte un te nu ICE pienes ūdeni…
dinamika? Pasaki par dinamiku tiem, kuri ziemā pa maskaveni brauc bez pečkas cimdos un nāģenē, ar aizsalušiem logiem, 85 kmh

Tu atkal par saviem kebabdraugiem, kuri brauc ar carsharing renault zoe? Nu jā, šiem ir grūti.
Offline
Samsasi
27. Aug 2022, 22:23 #3865

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:

večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.
Offline
Araajz
27. Aug 2022, 23:15 #3866

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28061

Braucu ar: E39

Ai nu beidz dirst
Online
ab1894
28. Aug 2022, 08:32 #3867

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


27 Aug 2022, 22:23:19 @Samsasi rakstīja:
večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.


man personīgi ar EV braucot ikdienā 120-139 pa Jūrmaleni vairums , ko jādzen malā no kreisās joslas ir tieši ICE auto.

ziemā tas pat ir izteiktāk, šķiet, ka ICE braucējiem degvielas izmaksu dēļ biežāk nepietiek labām riepām
Offline
cmax
28. Aug 2022, 08:46 #3868

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:


28 Aug 2022, 08:32:06 @ab1894 rakstīja:

27 Aug 2022, 22:23:19 @Samsasi rakstīja:
večukiņ, uz šosejas visi viņi tā brauc, vienalga - zoja, leaf, tesla vai tas bmw koferis.


man personīgi ar EV braucot ikdienā 120-139 pa Jūrmaleni vairums , ko jādzen malā no kreisās joslas ir tieši ICE auto.

ziemā tas pat ir izteiktāk, šķiet, ka ICE braucējiem degvielas izmaksu dēļ biežāk nepietiek labām riepām

Tādos vietèjos Pierīgas maršrutos EV var flexot jo range x2 kā dienas maršruts, pabraucot tālāk vairums EV kļūst ja ne lēni tad stipri rātni gan.
Offline
ab1894
28. Aug 2022, 10:11 #3869

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

protams. pavisam garos gabalus braucot, kur jāpaļaujas uz uzlādi ceļa malā parasti virs aptuveni 110kmh nav vērts braukt.

katram pielietojumam savs auto! pierīgas flexošanai ar ērtībām, cenu, izmaksām un dinamiku domāju, ka nekā labāka par EV nav
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 11:01 #3870

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:

Nu tak ja tavs ikdienas marsruts ir 20 km tad jau vari blatot .... Tikko kā jabraic taalaak, jaasaak mekleet piziks un cimdi
Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:39 #3871

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


28 Aug 2022, 11:01:20 @Samsasi rakstīja:
Nu tak ja tavs ikdienas marsruts ir 20 km tad jau vari blatot .... Tikko kā jabraic taalaak, jaasaak mekleet piziks un cimdi


Atkarigs no EV. Mums Porsche kluba pasakuma pa Vidzemi brauca lidzi Taycans ar lielo bateriju. Brauksanas rezima dinamisks un atrs. Range ar pilnu 84kWh (neto) bateriju bija pa 300km. Pusdienu vieta paladeja un tika ari atpakal uz Rigu.

Ziema braucot pa soseju nedaudz virs plusmas (bet ne loti atri), kad sanak ari regulari kadu apdzit un neko netaupot ap 27-28kWh, kas ari bus ap 300km range.
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 11:41 #3872

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:

Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš
Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:48 #3873

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


28 Aug 2022, 11:41:50 @Samsasi rakstīja:
Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš


Taycans vs tesla liels atrumos (180-260) ir varbut pat nedaudz ekonomiskaks, del 2 arrumu atrumunkarbas, kas dod iespeju ieprojektet nedaudz mazakums apgriezienus lielakos atrumos. Bet varbut kads, kas ir PC, var atrast prezizas parnesunu attiecibas to auto elektromotoru reduktoriem.

Starp citu julija PCL trases diena ari viens biedrs bija ar Taycanu uz BSK atbraucis, bet neatceros kurs tas bija un kada krasa - atmina palicis, ka buija Mamba green (spilgti zals metaliks). Temps bija labs -ap 1:40 aplis, bet nu riepam tur bija laba slodze, jo 2,4 tonnas ir 2,4 tonnas

[ Šo ziņu laboja smudo, 28 Aug 2022, 12:03:00 ]

Offline
smudo
28. Aug 2022, 11:50 #3874

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Bet dazi biedri, kas ikdiena ar ICe dinamiski brauc, pec Taycan testa saka, ka Taycan nederot arpus pilsetas, jo viniem testa laika range rada ap 150km
Offline
Samsasi
28. Aug 2022, 12:09 #3875

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3630

Braucu ar:


28 Aug 2022, 11:48:27 @smudo rakstīja:

28 Aug 2022, 11:41:50 @Samsasi rakstīja:
Taycans starp citu ir vienīgais, kuru esmu noverojis sportojot uz liepajenes vairakas reizes... Tads čiganzaļš


Taycans vs tesla liels atrumos (180-260) ir varbut pat nedaudz ekonomiskaks, del 2 arrumu atrumunkarbas, kas dod iespeju ieprojektet nedaudz mazakums apgriezienus lielakos atrumos. Bet varbut kads, kas ir PC, var atrast prezizas parnesunu attiecibas to auto elektromotoru reduktoriem.

Starp citu julija PCL trases diena ari viens biedrs bija ar Taycanu uz BSK atbraucis, bet neatceros kurs tas bija un kada krasa - atmina palicis, ka buija Mamba green (spilgti zals metaliks). Temps bija labs -ap 1:40 aplis, bet nu riepam tur bija laba slodze, jo 2,4 tonnas ir 2,4 tonnas


jā, porša dizaineri sauc par grēen mamba, manās acīs - čigānzaļš
Offline
depo
07. Sep 2022, 09:05 #3876

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Offline
DeeCee
11. Sep 2022, 12:34 #3877

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

interesanti divi auto pie kā viņi strādā
FIRST DRIVE: Hyundai N Vision 74 & RN22e | 670bhp Hydrogen Hybrid Drift Car And Electric Streamliner
Spied "Play", lai skatītos video!


jauks uzdirsiens arī tai bmw kroplībai

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 11 Sep 2022, 12:39:37 ]

Offline
depo
14. Sep 2022, 23:05 #3878

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Offline
Mixzzz
15. Sep 2022, 16:42 #3879

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tā blje, no 0.15e/min uz 0.53e/min tgd pacēla cenas CSDD tīklā Iesakiet 3 fāzu portatīvo lādētāju uz vismaz 11kw
Offline
ab1894
15. Sep 2022, 20:44 #3880

Kopš: 28. Jun 2022

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


15 Sep 2022, 16:42:43 @Mixzzz rakstīja:
Tā blje, no 0.15e/min uz 0.53e/min tgd pacēla cenas CSDD tīklā Iesakiet 3 fāzu portatīvo lādētāju uz vismaz 11kw


pie 40kW sanāk ap 0.80 EUR/kWh. pie 15kwh/100 vidējā patēriņa 12 EUR uz 100

pirms mēneša uzliku wallbox pulsar plus uz custom stabiņa, vēl nevaru komentēt, jo lādējis esmu tikai vienu reizi, bet tā reize bija flawless

vai ar lādēšanu no rozetes nepietiek?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo