Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Glenfiddich
07. Jul 2018, 23:36 #161

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1346

Braucu ar: 3.0D


Cēlās apgriezieni + dobja skaņa izplūdē.
Offline
Gats
07. Jul 2018, 23:56 #162

Kopš: 10. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar: E60

Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).
Offline
N53series
08. Jul 2018, 00:06 #163

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).


nee, neizsleegsim. tas ir pa leeto. pa normaalo ir - cita DPF instaleeshana.
tev tieshaam nav bail, ka pats, vai tavi siichi dabuus kaadu plaushu zarazu? pat, ja tev ir pilniigi pajaat uz aizmuguree braucoshajiem.
es gan noveelu plaushu veezi dabuut pashiem kapeikpishiem, ne vinju tuviniekiem - tie nav vainiigi, ka ar taadiem mudakiem sapinushies.
Offline
HiJaCKeR
08. Jul 2018, 00:21 #164

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4484

Braucu ar: BMW E90 330i

pēc dpf filtra izgriezšanas vēl vajag izpūtēja galu uz leju noliekt, ja reiz auto tiek pataisīts par Golf 2

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 08 Jul 2018, 00:23:17 ]

Offline
shibernieks
08. Jul 2018, 00:56 #165

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

+1 milj. Kaspičam. Dpf griezējus skābē nodedzināt. Pa Rīgu bez maz visu laiku jāslēdz salona recirkulācija. Pieķēru sevi pie pieraduma- virkne auto modeļi, kuriem pietuvojoties recirkulāciju slēdzu automātiski.
Kapeikpisēju zeme ibio
Offline
Staris
08. Jul 2018, 02:20 #166

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Un pie reizes visus publiskos smēķētājus arī aiz olām pakārt. Visur smirdina un indē
Offline
Lauriko
08. Jul 2018, 07:18 #167

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).

Aiz DPF nav dačika, jo filtra esamību ECU nosaka pēc spiediena starp katalozātoru un DPF. Ja DPF ir amputēts tad agri vai vēlu ECU to sajutīs un sāks lamāties par to, ka tas ir izdarīts!
Offline
AF
08. Jul 2018, 12:39 #168

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


08 Jul 2018, 07:18:24 @Lauriko rakstīja:

07 Jul 2018, 23:56:51 @Gats rakstīja:
Uzreiz izslēgsim vārdu pa lēto...visu esmu sev izdarījis kā nākas,bet neliek mierā doma par to uz ko tā arī atbildes nav!
Kad izgriezu sev filtru 2 dienas biju braucis bez programmēšanas(lieki piebilst ka gāja labāk) un nekādi apgriezini vai vēl mistiskas lietas nenotika...pēc tam kad visu saprogrammēja nebija nekādu izmaiņu(nu ka tipa kkas labāk) no tā noprotu ka visu summu tu maksā par to lai atslēdz to reģenerāciju!....bet reģenerācija netiek atslēgta visam?...jo ja notiek reģ.tā tak notiek reizē abiem filtriem(katam un dpf).
Tātad ņemot vērā šos punktus izgriežot laukā dpf (ja pēc viņa nav da4ika) nav nepieciešama jo katam jebkurā gadījumā notiek reģen.?...vai abiem filtriem nenotiek vienlaikus?
Un ecu nezin ka filtrs ir izgriezts ja nav da4iks pec viņa(kā jaunākiem modeļiem).

Aiz DPF nav dačika, jo filtra esamību ECU nosaka pēc spiediena starp katalozātoru un DPF. Ja DPF ir amputēts tad agri vai vēlu ECU to sajutīs un sāks lamāties par to, ka tas ir izdarīts!
yess.
Vēl jo tas fakts, ka bieži uz to pretspiedienu ir uzkārta piemeram kāda kruiza funkcija, un ja ecu neredz to pretspiedienu tad kruīzs (aktīvais) atsledzas, ne visiem, konkrēti tas tika manīt tikai diviem auto, bet pielietojot nedaudz radošuma, tas tika apiets un cilvēks brauc un lieto visas auto funkcijas.
Ir vēl knifi kuri ir saistīti ar dpf neesamību, kurus jāņem vēra, tos gan neiztirzāšu, jo kā rāda klientūra, joprojām 80% auto čipotāju Latvijā un jo īpaši Leišu kantori, tos vai nu nezin vai neuztver nopietni, līdz ar to DPF ļoti bieži tiek atslēgts nepareizi, uz auto darbības to nevar sajust, tikai ja izlabo un iedod klientam izbraukt tulīt kamēr žopometrs nav atslābis. Tas izpaužās netikai dzinēja dinamikā, bet gan tieši dzinēja līganajā darbībā, kā tas uzņem jaudu, kā strādā uz konstantas slodzes.

Protams var tupa izgriezt dpf un braukt, ja neuztrauc nekas cits.

[ Šo ziņu laboja AF, 08 Jul 2018, 12:49:10 ]

Offline
RSAWorkshop
08. Jul 2018, 13:22 #169

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Derētu vsp pacelt jautājumu vai to DPF izgriešanu nevarētu pamēģināt pabāzt zem kriminālatbildības kā noziedzīgu nodarijumu pret citu cilvēku veselību

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Staris
08. Jul 2018, 14:13 #170

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Rosināt to var, bet tad automātiski tas nozīmētu, ka zem tās pašas atbildības jāliek publiskie smēķētāji, kuri indē citus cilvēkus. 10x vari minēt vai kāds to pieļaus, ja no 100 deputātiem liela daļa ir skursteņi
Offline
siga
08. Jul 2018, 14:18 #171

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 94

Braucu ar: kukušku

Būtu forši ja tiem filtru izgriezējiem kāds sēkliniekus izgrieztu, varbūt aizdomātos neindēt sev tuvākos un apkārtējos kā arī sliktais genofonds tālāk neizplatītos.
Offline
N53series
08. Jul 2018, 14:30 #172

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


08 Jul 2018, 14:13:54 @Staris rakstīja:
Rosināt to var, bet tad automātiski tas nozīmētu, ka zem tās pašas atbildības jāliek publiskie smēķētāji, kuri indē citus cilvēkus. 10x vari minēt vai kāds to pieļaus, ja no 100 deputātiem liela daļa ir skursteņi


Ne gluzhi. Apjomi pilniigi citi - no taada diizelja izgaazhaas nesaliidzinaami vairaak kaa no viena/paaris piipeetaajiem.
Otra teema - piipeejot: darva pamataa noosezhas piipeetaaja plaushaas, paareejais - labi skjiist gaisaa. Diizelja mikrodaljas neskjiist gaisaa, taas sanaak ieeelpot tuvumaa staavoshajiem;
Treshaa - ja no piipeetaaja tu vari paiet malaa vai sacelt haju/vinjsh beigs piipeet, tad seezhot sastreegumaa/uz celja - nav opciju, tie suudi ir jaaelpo;
Ceturtaa - mikrodalju ietekme tieshi veezha izraisiishanaa ir kuda nopietnaka/tieshaaka kaa piipeeshana/cigareshu duumi.

Ne bez iemesla nu diizeljus bano aaraa no civilizeetaas pasaules [un tas ir - AR visiem DPF]!

Pie mums pietiktu TA pieprasiit atbilstosho E klasi, kaadu paredzeejis razhotaajs. Paarbaudiit DPF visiem, kam jaabuut, nevis peec mistiska [kuda jaunaaka] gada, ieviest mikrodalju testerus. Un - probleema lielaa meeraa buutu atrisinaata. Nakoshais solis: Riigaa [centraa] - izbanot visus vecos diizeljus.
Ieviest elementaaru duumainiibas testeeshanu PP vai CP ekipaazhu uzdevumu sarakstaa [portatiivs suuduks bagaazniekaa, izveles paarbaude, ja pamana kaadu kuupam].

Bet, to nedariis, jo tak 99% labaak nospraags, bet iepisiis kaadu kapeiku. Buusim reaali - pat shajaa maajaslapaa veel pirms iisa briizha, kad paveeru muti par teemu, gan bljaava, gan draudeeja. Ar visiem DPF griezeejiem prieksgalaa. Patiikams paarteigums, ka beidzot kaut kas sakusteejies un neesmu vieniigais, kursh atljaujaas runaat to, ko nevajadzeetu.
Ibo, variet 3 reizes mineet, ar kaadiem dzineejiem un kaa 'aprikotiem' brauc shejienes moderi u.c. blatnjiki. Visi tie, kam tik ljoti 'saap', kam/ko/kaa saku
Offline
RSAWorkshop
08. Jul 2018, 14:39 #173

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Vo, man sieva štuko kādu diplomdarbam likumprojektu taisīt, parunāšu, lai sāk šito

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Markijs
08. Jul 2018, 14:58 #174

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Esmu skatījos youtubā kā tīra auto dpfu, ar lielu spiedienu “ūdens” ja nemaldos ? Vai kas cits ? Latvijā vispār to kāds dara? Vai lieto tik ķīmijas ko pūš pa zondes caurumu un viss ?
Offline
AF
08. Jul 2018, 15:08 #175

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Gan jau ka dara, jo daudziem smagajiem ir tīramie dpf. Vieglajām auto 90% ir aizmetinātas burkas, + arī mazs viņš ir un salīdzinoši nedārgs, līdz ar to nav rentabli mazo tīrīt , vienkāršāk un pareizāk nomainīt.
Offline
Fandulis
08. Jul 2018, 15:17 #176

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12867

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ar “ūdeni” nekādā gadījumā. e60 topikā tas ir izrunāts krustām šķērsām, ko kā un kapēc.
Offline
Markijs
08. Jul 2018, 17:47 #177

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Atradu iekš LV


https://www.youtube.com/watch?v=f9Je5F0jdYA

Un ar spiedienu. Ūdeni ??

https://www.youtube.com/watch?v=a4ZbapOS5lA

[ Šo ziņu laboja Markijs, 08 Jul 2018, 19:06:52 ]

Offline
josi
08. Jul 2018, 18:21 #178

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Pēc viņu telefona numura arī kaut kādas apkures sistēmas un celtniecība googlējas, tas neizskatās pēc pārāk nopietna kantora.
Offline
Tune-L
03. Aug 2018, 10:24 #179

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


03 Aug 2018, 10:09:03 @jkkk rakstīja:
vai auto vispār var smirdēt (pēc deguma, pie bagažnieka jāaiztur elpa iekštelpās) tukšgaitā ar neizgrieztu filtru? un melni dūmi ieberot grīdā?

m57 dīzelis 3.0d


Iemācies formulēt domu un mēģini vēlreiz!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
AF
03. Aug 2018, 10:31 #180

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 Aug 2018, 10:09:03 @jkkk rakstīja:
vai auto vispār var smirdēt (pēc deguma, pie bagažnieka jāaiztur elpa iekštelpās) tukšgaitā ar neizgrieztu filtru? un melni dūmi ieberot grīdā?

m57 dīzelis 3.0d
nevar, kaut kas nav kā nākas tev.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo