Online
Pašreiz BMWPower skatās 35 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6226
Braucu ar:
|
13 Oct 2024, 22:58:28 @Jurka88 rakstīja:
Vajag auto sievietei.
Cik uzticams ir šis uz W203/w204 bāzes būvētais CLC MB? Vajag automātu obligāti un vēlams būtu benzīns, bet dīzelis arī derēs. Par labu tam kas uzticamāks. Vai labāk skatīties W204 C klasi? Cik viņi rūsē traki salīdzinoši ar E9x?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/cl/nnhgf.html#photo-3
Tas sludinājumā ieliktais reāli ir šis ar "feisliftu", jo 204 virsbūves kupeja ir vēl cits auto.
Attiecīgi visas atsauksmes ir tās pašas, kas par W203. Būtiskākās pārmaiņas gan tādas, ka šim jau paspēja novērst lielās rūsēšanas problēmas un kopumā ir visos veidos izturēīgāks un uzticamāks par sākotnējo gadu. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6226
Braucu ar:
| Salīdzinājumu rūsēšanai ar BMW nepateikšu, bet šis jau būs labāks par 90-to gadu un 2000-šo sākuma MB. Ap 2007. gadu MB bija būtiski kvalitātes uzlabojumi, jo bija jātiek vaļā no Chrysler atstātā mantojuma. | Offline | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 491
Braucu ar:
| Modelis interesants, ražoja salīdzinoši īsu brīdi, turpinājums nebija. Pēc gadiem konkurents bmw E87/E81.
Kārba laikam vecais labais 5G tronics, tas 2.1 dīzelis (OM646 DE22 LA R) ir ok? Nēsmu spečuks par MB.
Although the CLC is still based on the W203 platform, it was refreshed with an updated front and tail inspired by the W204 series C-Class. The refresh reworked the rear and front along with some other refinements and new details (Mercedes claimed around 1,100 components), including a steering system borrowed from the SLK-Class and a revised suspension. Out of the sheetmetal of the CLC-Class, only the doors, roof and quarter panels were carried over from the C-Class Sportcoupé. The interior is still largely similar to the first-generation SportCoupé, although it did receive the Steering wheel from the facelifted W219 and an updated optional navigation system.[ Šo ziņu laboja Jurka88, 13 Oct 2024, 23:37:34 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6226
Braucu ar:
| Jā, tiešs turpinājums īsti nebija, jo W204 kupeja jau bija lielāka un garāka. Līdzīgākais "turpinājums" sanāk A-klase, tomēr vēlāko W204 kupeju mēdz nosaukt par pēcteci.
Šis dīzeļmotors ir OK, kārtīgi pārbaudīts takšos, Sprinter busos. Būtu jābūt ļoti uzticamam. 5-pakāpju kārba arī ir uzticama, 7-pakāpju var gadīties vairāk pārsteigumu nepasekojot līdzi. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 846
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| tas 2.1 dīzelis (OM646 DE22 LA R) ir ok?
Jā. Tas ir vēl no laikiem kad dzinējiem nebija derīguma termiņs
Tehnoloģiski tāds kā BMW M47. Tikai bez nekādām plastmasām. Un bez DPF. Plus sadalenes ķēde ir dubulta un ķēdes maiņas intervāls praksē ir bezgalība kilometru. (jā kādreiz mācēja taisīt normālus dzinējus )
Vienīgiais būtiskais mīnuss ir tievās smidzinātāju skrūves kas mēdz novest pie tā ka laiž garām vara blīvgredzeniem. Un var sanākt sekss ar indžektora izvilkšanu plus paša skrūve var pārlūzt...[ Šo ziņu laboja sliir, 14 Oct 2024, 00:24:02 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 846
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Salīdzinājumu rūsēšanai ar BMW nepateikšu, bet šis jau būs labāks par 90-to gadu un 2000-šo sākuma MB. Ap 2007. gadu MB bija būtiski kvalitātes uzlabojumi, jo bija jātiek vaļā no Chrysler atstātā mantojuma.
Normāla apstrāde pret rūsu šīs ēras Meršiem sākās ap 2003. gadu. Vismaz sākot ar W220 facelift un W211 2003+.
Bet visas tās mašīnas ir vecas kā trakas, līdz ar to rūsa ir potenciāla problēma visām, izņemot ja tiešām no siltajām zemēm. | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 192
Braucu ar:
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/cefggk.html
Kam jāpievērš uzmanība pērkot šādu Mersi? | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 09:48:44 @Celtnieks7 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/cefggk.html
Kam jāpievērš uzmanība pērkot šādu Mersi?
OM651 tipiskā bēda - sulo eļļas filtra korpuss. Mainās kopā ar siltummaini un nomainīt ir proper sāpe, jo vietas nav. | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9361
Braucu ar: Alfu
|
27 Nov 2024, 11:10:30 @versatile rakstīja:
27 Nov 2024, 09:48:44 @Celtnieks7 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/cefggk.html
Kam jāpievērš uzmanība pērkot šādu Mersi?
OM651 tipiskā bēda - sulo eļļas filtra korpuss. Mainās kopā ar siltummaini un nomainīt ir proper sāpe, jo vietas nav.
Kas ar ķēdi? kkad skatījos laikam šo pašu klasi ar 2l dīzeli tikai 4x4 kkāds ar pneimu un motora kods ļoti līdzīgs bija. tad tur bez variantiem motors jāceļ ārā, lai ķēdi nomainītu. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
| Par ķēdi nezināšu. Pārdevām pie 180k, Veho uz jautājumiem par ķēdes dzīves ilgumu bija izvairīgs. | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 423
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| OM651 eļļas filtra korpusam samainīja blīves (specifiski o-ringi). Darbs bija dārgākais tajā pasākumā. Par ķēdi, kad apjautājos, defekti esot retums, bet tas no 07 līdz'10 gadam, pēc tam esot uzlabots
Ķēde tiek piedzīta no starpvārpstas, nevis no kloķenes.
| Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 423
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Te par OM651 vairāk info:
Kuros modeļos tika likts
[ Šo ziņu laboja MrBadman, 27 Nov 2024, 12:28:47 ] | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 192
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 12:03:25 @versatile rakstīja:
Par ķēdi nezināšu. Pārdevām pie 180k, Veho uz jautājumiem par ķēdes dzīves ilgumu bija izvairīgs.
Jums bija tieši w205 virsbūve?
Šobrīd braucu ar w204 c180. Arī om651 dzinējs, bet ar vienu turbīnu. Pa lielam uzticams, bet ķēde tika mainīta īsi pēc iegādes.
| Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6767
Braucu ar: E34
|
27 Nov 2024, 12:27:36 @MrBadman rakstīja:
Te par OM651 vairāk info:
Kuros modeļos tika likts
Puikam ir 2008.g W204 ar OM646. Paņēma nedaudz LV brauktu, tagad ~7 gadi, ruslans parādās un ik pa laikam dažādi sīkumi. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1191
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 13:18:43 @Celtnieks7 rakstīja:
Jums bija tieši w205 virsbūve?
S212 | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 423
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
27 Nov 2024, 14:05:46 @bum_bumz rakstīja:
27 Nov 2024, 12:27:36 @MrBadman rakstīja:
Te par OM651 vairāk info:
Kuros modeļos tika likts
Puikam ir 2008.g W204 ar OM646. Paņēma nedaudz LV brauktu, tagad ~7 gadi, ruslans parādās un ik pa laikam dažādi sīkumi.
Man s204FL. Sīkumi tāpat reizēm "izlien". Pirms 4 gadiem turbīna temparatūras devējs, kaut kad vēlāk DPF spiediena starpības sensors, šogad pavasarī abi priekšējie ABS sensori ar ~ mēneša intervālu. Kas interesanti par ABS sensoriem, visi neder, ABS modulis "neredz" natbilstošos, tos, kas mašīnām līdz 2011 gadam. Der tikai tie, kas paredzēti īstajam modelim. Ex Domenikss (Veho) uz vietas nav, jāsūta, cipars ap 120 EUR, derēja Bosch, APE motors bija uz vietas, cipars ap 46 EUR. | Offline | | |
|
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| Zinamam cilvekam gimene ir glc220 (ta pati platforma un tas pats mators), nobraucis ap 100kkm, nopirka ar ca 100kkm, ellas maina biezak par razotaja noteikto, kopuma loti apmierinats ar auto, kaut kadi nieki ir bijusi jataisa protams.
Nemot vera, ka shie om651 ir populari ari taxi domaju tas par kko liecina. Kopuma starp pazistamiem daudziem ir shis dzinejs dazados 2014-2018.g. MB, neesmu neko sliktu dzirdejis un kopa ar 9Gtronic loti labs kombo daudzbraucejiem. Eksemplari ar bezkapitalkas nobrauktiem 400-500kkm nav nekads retums.
27 Nov 2024, 09:48:44 @Celtnieks7 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/cefggk.html
Kam jāpievērš uzmanība pērkot šādu Mersi?
| Offline | | |
hofmann | | Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 64
Braucu ar: Saab
| Om 651 - profilaktiskie darbi: uz 250t maina eļļas radiatoru(bet var arī ātrāk) , tīra ieplūdes kolektoru un kanālus, mazgā egr dzesētāju un vārstu. Eļļas spiediena regultarora vietā skrūvē spec oe zaglušku. Kad ķēde ies uz galu, aukstam būs dzirdams trrr pie iedarbināšanas.
Par 4-matic: jāpievērš pastiprināta uzmanība kreisās pusass gultnim eļļas karterī. Labāk nomainīt uzreiz , un katrus 35-50 t.km mainīt, bet ne ilgāk par 3 gadiem. Start/stop uzreiz atslēgt un aizmirst - tas tikai stiepj ķēdi un vispār dēļ eļļošanas specifikas nav labi. Pa lielam viss! Nu protams - ja lielāko daļu kustās pa pilsētu, tad eļļu maina ap 7500-8000 t/km | Offline | | |
Kanjo | | Kopš: 02. Mar 2019
Ziņojumi: 259
Braucu ar:
|
27 Nov 2024, 11:10:30 @versatile rakstīja:
27 Nov 2024, 09:48:44 @Celtnieks7 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/cefggk.html
Kam jāpievērš uzmanība pērkot šādu Mersi?
OM651 tipiskā bēda - sulo eļļas filtra korpuss. Mainās kopā ar siltummaini un nomainīt ir proper sāpe, jo vietas nav.
Esmu mainījis šim motoram minēto mezglu, bet aparātā kurā motors atrodas šķērsām. Arī ļoti "interesants" pasākums.
Ja korpusam komplektā nenāk līdzi o-ringi, tad tos tikai oriģinālus! | Offline | | |
hofmann | | Kopš: 07. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 64
Braucu ar: Saab
| Korpuss ar eļļas dzesētāju liekams tikai oe! Cenas starpība nav tik milzīga, ka nevar pacelt! + ir viena akūni dārga detaļa( bet nav visiem) , tas ir kloķenes skriemelis ar muftu. Piedāvā tikai oe un maksā ap 600€ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex
|