Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Japāņu sporta auto

Tēma: Lexus IS 220 iegāde

AutorsZiņojums
JDS
19. Sep 2014, 16:34 #21

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10602

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Btw tas auto te bij mests vairaakas reizes iekshaa un jautaats par vinju, arii useris OZO kad taisiijaas pirkt tika briidinaats par to auto. Lielaakie pigori saakaas tajaa riitaa kad brauca pie perekupa mainiities bet viss veiksmiigi un perekups bij lai iigs ka appisis un ticis pie lexusa kuram siiki defekti. Ixam pa gandriiz diviem gadiem dazhi siikumi piekaree un lcm bloks
Offline
MazaisNapoleons
19. Sep 2014, 16:39 #22

Kopš: 14. Aug 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: m50b25

Sprauslas viņam mirst dabīgā nāvē. Nav jau lieta tajā ka kreiso degvielu lej, lieta tāda ka tās sprauslas neviens nerestaurē.
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 16:39 #23

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Tagad nav runa pirkt/nepirkt, bet atstat sev un braukt, vai nebrauktu pa Latviju pardot/samainit.
Isteniba bija jabut citam autinam, bet to parpirka, un pilnīgi pilns IS momenta parliecināja par sevi.
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 16:40 #24

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


19 Sep 2014, 16:39:04 MazaisNapoleons rakstīja:
Sprauslas viņam mirst dabīgā nāvē. Nav jau lieta tajā ka kreiso degvielu lej, lieta tāda ka tās sprauslas neviens nerestaurē.

A Land Cruiseram 120 dizelim tie pasi kasjaki ar motoru un sprauslam?
Offline
JDS
19. Sep 2014, 16:47 #25

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10602

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


19 Sep 2014, 16:39:41 3AKOH rakstīja:
Tagad nav runa pirkt/nepirkt, bet atstat sev un braukt, vai nebrauktu pa Latviju pardot/samainit.
Isteniba bija jabut citam autinam, bet to parpirka, un pilnīgi pilns IS momenta parliecināja par sevi.

Samierinies, Tu ieberzies a kura gada tev vinsh ir?
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 17:02 #26

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


19 Sep 2014, 16:47:07 JDS rakstīja:

19 Sep 2014, 16:39:41 3AKOH rakstīja:
Tagad nav runa pirkt/nepirkt, bet atstat sev un braukt, vai nebrauktu pa Latviju pardot/samainit.
Isteniba bija jabut citam autinam, bet to parpirka, un pilnīgi pilns IS momenta parliecināja par sevi.

Samierinies, Tu ieberzies a kura gada tev vinsh ir?
2006.g. ada, ventilacija, sportpak, R18, luka, navigacija, atpakalskata kamera u.c.

[ Šo ziņu laboja 3AKOH, 19 Sep 2014, 17:02:48 ]

Offline
Rizza
19. Sep 2014, 17:28 #27

Kopš: 12. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 358

Braucu ar:


19 Sep 2014, 16:40:32 3AKOH rakstīja:

19 Sep 2014, 16:39:04 MazaisNapoleons rakstīja:
Sprauslas viņam mirst dabīgā nāvē. Nav jau lieta tajā ka kreiso degvielu lej, lieta tāda ka tās sprauslas neviens nerestaurē.

A Land Cruiseram 120 dizelim tie pasi kasjaki ar motoru un sprauslam?


NU LC jau cik zinu ir nenojājams, tikai biš uz pauzes uzsēdināja čalis kuram pie 280k sprausla(s) izbeidzās.

1000Jūdžu ekspedīcijas džipi jau tika dzīti oj oj oj... šitas pats,kuram izbedzās sprauslas, arī kkādos trophy reidos gāza, kamēr činījās gonku auto.
Offline
JDS
19. Sep 2014, 17:32 #28

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10602

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


19 Sep 2014, 17:02:22 3AKOH rakstīja:

19 Sep 2014, 16:47:07 JDS rakstīja:

19 Sep 2014, 16:39:41 3AKOH rakstīja:
Tagad nav runa pirkt/nepirkt, bet atstat sev un braukt, vai nebrauktu pa Latviju pardot/samainit.
Isteniba bija jabut citam autinam, bet to parpirka, un pilnīgi pilns IS momenta parliecināja par sevi.

Samierinies, Tu ieberzies a kura gada tev vinsh ir?
2006.g. ada, ventilacija, sportpak, R18, luka, navigacija, atpakalskata kamera u.c.


Tu esi vinju smagi paarveerteejis ja ceri dabuut E70, vai arii iesmeereets pa smuku ciparu
Offline
3AKOH
19. Sep 2014, 17:37 #29

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


19 Sep 2014, 17:32:48 JDS rakstīja:

19 Sep 2014, 17:02:22 3AKOH rakstīja:

19 Sep 2014, 16:47:07 JDS rakstīja:

19 Sep 2014, 16:39:41 3AKOH rakstīja:
Tagad nav runa pirkt/nepirkt, bet atstat sev un braukt, vai nebrauktu pa Latviju pardot/samainit.
Isteniba bija jabut citam autinam, bet to parpirka, un pilnīgi pilns IS momenta parliecināja par sevi.

Samierinies, Tu ieberzies a kura gada tev vinsh ir?
2006.g. ada, ventilacija, sportpak, R18, luka, navigacija, atpakalskata kamera u.c.


Tu esi vinju smagi paarveerteejis ja ceri dabuut E70, vai arii iesmeereets pa smuku ciparu
Logiski ka uz E70 ar piemaksu.
Offline
Robercz
19. Sep 2014, 19:21 #30

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Diez kurš būtu ar mieru no daudz maz jēdzīga e70 pārkāpt uz to kartingu ar problemātisko motoru?
Offline
chalis
19. Sep 2016, 08:12 #31

Kopš: 10. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: E46 or FF

Spečuki, varat pastāsīt sīkāk par to 2.2dīzeli?
Es īsti nesaprotu viņos nāk viens motors (tas D-cat) vai bija arī citi?
Kādas atsauksmes vispār par auto kopumā?

Intresē 06/07 gads
Offline
kilteks
30. Mar 2021, 18:11 #32

Kopš: 30. Mar 2021

No: Cēsis

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Lexus is250

Sveiki visiem ! Tātad gribēju paturpināt senu tēmu lai varbūt kads meklejot google varētu atrast kadu atsauksmi par šo auto lexus is250 ! Tatad iegādājājos auto lexus is250 2.5 v6 Fse ar manualo kārbu 228k pulkstenī ! Teikšu tā auto diezgan kvalitatīvs un nekādas super problemas ar tehniku, bet elektronika mēdz niķoties ! Piemeam kautkada ātruma sensora kļūdas gadijumā sadegsies visadas lampiņas un izskatīsies tā itkā gals klāt, bet var mierigi braukt tikai kaitina tās daudzās lampiņas ! Pa lielam uz jebkuru kļūdu metīsies birta datorā CHECH VSC ... par to daudz internetā sarakstits un tur var būt dažnedažādas vainas bet pa lielam diezgan uzticams auto un to apstiprināja arī daudzi auto mehāniķi ! Vel viena lieta ir tāda ka to masinu nevajadzētu apkrāmēt ar visādām pretaizdzīšanas sistemam utt jo tas var nosvilinat kautko ko nevajadzetu un pa lielam ir tā ja gribes to masinu nozagt tad vinu ari nozags ! Esmu dzirdejis šo to par is220 bet neko labu jo viņam ir tas pats toyotas 2.2d motors kuram tur problemas ar galvas blivi un ko tik tur vel tapec iesaku tomer izveleties 2.5 benzinu ! Masinā visas darbibas pa lielam uz elektroniku ! Komforts līmenī ! Ir daži mīnusi ! Aizmugurē vietas galigi nav un arii tas ka ziemā diezgan slikta saķere ar ceļu ! Domaju pie vainas ir smagā priekša un vieglā aizmugure komplektā ar aizmugurejo piedzinu ! Salons viens no klusākajiem kuraa esmu sedejis ! Degvielas paterins atkarigs no kajas smaguma ! Nav tik traki ! Jaudas pietiek! 208 hp! Ellas maiņa ap 80€ (6L)! Kautkā tā ! Varat droši jautāt vel kko kas interese !
Offline
Jurchixx
30. Mar 2021, 22:12 #33

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

aizmirsi peminēt,ka viņi rūsē kā traki
Offline
kilteks
12. Apr 2021, 09:44 #34

Kopš: 30. Mar 2021

No: Cēsis

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Lexus is250

Nu mans konkrētais eksemplārs nav tik traki. Vismaz pagaidām ! Ir bijusas daudz trakas mašīnas un cik esmu uz ielam redzējis lexus is vairak vai mazāk nevienam nav tā rusas problema tik ļoti izteikta ...

[ Šo ziņu laboja kilteks, 12 Apr 2021, 09:45:14 ]

Offline
Mikels
12. Apr 2021, 13:46 #35

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4615

Braucu ar: cieņu


12 Apr 2021, 09:56:24 @Vantage rakstīja:
pretaizdzīšana nāca tik pat kā defaultā Latvijas tirgū pirktiem auto 2005-200X, jo Lexusi nāk ar Keyless, kam toreiz tāda opcija vispār bija?
Pat 3er e90 2005 gadā bija “keylets go”

[ Šo ziņu laboja Mikels, 12 Apr 2021, 13:49:55 ]

Offline
Mikels
12. Apr 2021, 14:33 #36

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4615

Braucu ar: cieņu


12 Apr 2021, 14:27:03 @Vantage rakstīja:

12 Apr 2021, 13:46:51 @Mikels rakstīja:

12 Apr 2021, 09:56:24 @Vantage rakstīja:
pretaizdzīšana nāca tik pat kā defaultā Latvijas tirgū pirktiem auto 2005-200X, jo Lexusi nāk ar Keyless, kam toreiz tāda opcija vispār bija?
Pat 3er e90 2005 gadā bija “keylets go”


Negribu kļūdīties, bet e90 'nākt PAPILDOPCIJĀ' ar keylets go nenozīmē, ka tas IR STOCK, toties Lehusā tas ir defaults.
tā arī bija jā Bmw gadījumā stockā nāk tikai pedāļi un stūre,par visu pārējo nāksies samaksāt
Offline
kamikadzemk
12. Apr 2021, 15:40 #37

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Kruīza puļķi aizmirsi

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Blackadder
12. Apr 2021, 16:38 #38

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


30 Mar 2021, 18:11:54 @kilteks rakstīja:
Sveiki visiem ! Tātad gribēju paturpināt senu tēmu lai varbūt kads meklejot google varētu atrast kadu atsauksmi par šo auto lexus is250 ! Tatad iegādājājos auto lexus is250 2.5 v6 Fse ar manualo kārbu 228k pulkstenī ! Teikšu tā auto diezgan kvalitatīvs un nekādas super problemas ar tehniku, bet elektronika mēdz niķoties ! Piemeam kautkada ātruma sensora kļūdas gadijumā sadegsies visadas lampiņas un izskatīsies tā itkā gals klāt, bet var mierigi braukt tikai kaitina tās daudzās lampiņas ! Pa lielam uz jebkuru kļūdu metīsies birta datorā CHECH VSC ... par to daudz internetā sarakstits un tur var būt dažnedažādas vainas bet pa lielam diezgan uzticams auto un to apstiprināja arī daudzi auto mehāniķi ! Vel viena lieta ir tāda ka to masinu nevajadzētu apkrāmēt ar visādām pretaizdzīšanas sistemam utt jo tas var nosvilinat kautko ko nevajadzetu un pa lielam ir tā ja gribes to masinu nozagt tad vinu ari nozags ! Esmu dzirdejis šo to par is220 bet neko labu jo viņam ir tas pats toyotas 2.2d motors kuram tur problemas ar galvas blivi un ko tik tur vel tapec iesaku tomer izveleties 2.5 benzinu ! Masinā visas darbibas pa lielam uz elektroniku ! Komforts līmenī ! Ir daži mīnusi ! Aizmugurē vietas galigi nav un arii tas ka ziemā diezgan slikta saķere ar ceļu ! Domaju pie vainas ir smagā priekša un vieglā aizmugure komplektā ar aizmugurejo piedzinu ! Salons viens no klusākajiem kuraa esmu sedejis ! Degvielas paterins atkarigs no kajas smaguma ! Nav tik traki ! Jaudas pietiek! 208 hp! Ellas maiņa ap 80€ (6L)! Kautkā tā ! Varat droši jautāt vel kko kas interese !


Es ar IS 2220D nobraucu aptuveni 10 gadus un kādus 350 tūkstošus kilometrus, tā kā mazliet atlaušos šo to papildināt un pielabot.

1. Mīts par to, ka dīzeļmotors šim auto esot slikts, ir nepamatots. Reāli problēmas rada vienīgi EGR vārsts un DPF filtrs, ārstējas ar EGR vārsta iztīrīšanu un DPF filtra tīrāmās ķīmijas ieliešanu bākā reizi gadā. Citādi - dzinējam nekādas vainas, vienīgais, ko nācās darīt dzinējam - nomainīt sprauslu brīvgredzenus. Šobrīd šos dīzeļdzinējus ejošā var mierīgi nopirkt pat par aptuveni 400 EUR un piedāvājums ir liels - visticamāk, tāpēc, ka dzinēji diez ko bieži vis reāli neiziet no ierindas. Dzinējs ir ar ķēdi un nekad nav nācies dzirdēt, ka kādam tas būtu noplīsis. Agregātu siksnu var mierīgi uzlikt bez neviena palīginstrumenta. Eļļu motors īpaši neēd pat ar nobraukumu 400 000 km. Vienīgie trūkumi motoram - mēdz nesmuki dūmot, un priekš dīzeļa nav diez cik ekonomisks, lielākoties jārēķinās ar aptuveni 7 litriem uz 100 km. Un jā, uz zemiem apgriezieniem IS220D ir pakūtrs, bet, darbojoties ar pārnesumiem, par dinamikas trūkumu nevar sūdzēties.

2. Tās elektrības vainas, par kurām šeit tiek rakstīts, nav nekas īpaši raksturīgs šiem Lexus, nevar teikt, ka elektronika vai devēji izietu no ierindas biežāk, nekā citiem auto. 10 gadu laikā no elektronikas nācās mainīt devējus automātiskajiem lukturu augstuma regulatoriem, audiosistēmas pastiprinātāju, DPF spiediena devēju, kā arī ksenona balasta bloku, dārgs no tā visa bija tikai OEM luktura augstuma devējs (aftermarkets savukārt maksāja kapeikas).

3. Piekare - bukses, sviras, amortizatori - šim auto ir fenomenāli izturīga, praktiski 10 gadu laikā tā arī NEKO no tā nevajadzēja, apskate no piekares viedokļa vienmēr tika izieta pa nullēm, vienīgi pārdodot auto, ja pareizi atminu, amortizatoram putekļu sargs bija ieplīsis. Vienīgais ko nācās piekares ziņā darīt - 4 reizes nomainīt pakaļējos rumbas gultņus, par to sīkāk nākamajā sadaļā.

4. Objektīvi vienīgā vājā vieta šim auto ir bremzes. Diemžēl suportu vadīklām ir ne visai veiksmīga konstrukcija, it īpaši aizmugurējam tiltam, un tās mēdz ieķīlēt un veicināt pāragru uzliku un disku nodilšanu, bremžu pārkāršanu, un pārkaršanas dēl mēdz maitāties arī gultņi. Šī iemesla dēļ ir vēlams reizi gadā izjaukt, iztīrīt un saeļļot suportu vadīklas.

5. Kaut kur šeit tika minēts arī par rūsu - nu nez, pēc nobrauktiem vairāk nekā 400 000 km pa Latviju, nekādas vērā ņemamas rūsas, nebija, kaut kāda virspusēja mašīnas apakšā, tur kur krāsa bijusi nodauzīta un sāļi un dubļi tiek virsū, bet viss viegli labojams.

6. Ziemā IS tiešām nav tas pat vieglāk braucamais auto, un par spīti diezgan labai pretslīdes un stabilitātes sistēmai atkalas apstākļos nav diez cik omulīga sajūta. Toties pa grants ceļiem bija izcila braukšana. Pa irdenu sniegu - diezgam OK.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex