Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Metināmā aparāta izvēle

AutorsZiņojums
uldens1
18. Apr 2014, 11:49 #21

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:

tad labak nem svarku ar 1 fazi
Offline
Misterstvisters
18. Apr 2014, 11:52 #22

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Tatad ar vienu fāzi es nevarešu sametinat slieksni, izputeju, kādu kolektoru? Tas vnk nav iespejams izdarit daudz maz normali?

Iemet tad kādu linku kāds ar ko sakarīgu, vismaz no ss.lv? 1 fāze, pusautomāts, ar gāzi, bez gāzes!

[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 18 Apr 2014, 11:55:43 ]

Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 12:03 #23

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 11:35:46 Ted_Easy rakstīja:

18 Apr 2014, 11:33:47 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 11:27:30 Ted_Easy rakstīja:
Cik es esmu pētījis tā 3 fāzu būšana ir tikai transformātora tipa pusautomātiem, inverter tipa to strāvas līkni dod ārā līdzenāku, palabojiet ja kļūdos, bet trafam izejošās strāvas līkne ir sinosīda, respektīvi iestatot to cik A dos ārā iestata nominālo. Tātad 1 fāzu trafam starpība starp iestatīto un līknes maksimālo ir lielāka nekā 3 fāzu trafam. Ceru ka sapratāt manu domu un domāju pareizi
laikam neesi dzirdējis ka trafa špani vienmēr iztaisno ar diožu tiltu
ar maiņstravu sen neesmu nevienu metināmo redzējis.

Tāpēc jau vēl mācos :P Tad man rodas jautājums, kas ir par iemeslu tam, ka 1 fāzu trafi plānos bleķus dedzina 3 fāzu noregulējot tā pat smuki sametina
ar parasto elektrožu aparatu grūti metināt plāno jo jamam ir lielāka minimālā strāva. bet vajadzības gadijumā arī var kko sametināt ar punktiem ar min strāvu un 2mm elektrodi. man ir abi divi, un katram ir savs pielietojums. priekš auto parasti ar pusautomātu, visu kas virs 3mm biezumā, metinu ar elektrodiem
Offline
Misterstvisters
18. Apr 2014, 12:06 #24

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

:d var tadu linku +- 450 eiras, kas saakarīgs, ne svarku!
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 12:11 #25

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

man ir šitāds, tik vecāks modelis. ļoti labs, nekādu pretenziju nav bijis par 7 gadiem http://www.plazmateh.lv/lv/index.php?page=prod&...p;id=13&cu=0
Offline
KristsK
18. Apr 2014, 12:17 #26

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

Padomā kādiem vadiem jābūt un drošinātājiem tai vienai fāzei lai no viņas varētu 9,5kw paņemt, nu kaut vai 4kw

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Misterstvisters
18. Apr 2014, 12:23 #27

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Nu jā, tie 9.5kw ir kosmoss. Tas, ka aparātam reguletāji ir tikai ierobežotā skaitā (nevar regulēt plūstoši amplitūdu), kaut ko ietekmēs daudz? Piemeram, amplitūida ir 30-200A un to tā visa ir 6 slēdža pozīcijas vs slēdzi var regulet, uz cik ampēriem vēlies..

Cenas ar taja plazmateh nav pieminētas.

[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 18 Apr 2014, 12:24:06 ]

Offline
Ted_Easy
18. Apr 2014, 12:25 #28

Kopš: 12. Aug 2013

No: Priekule

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Autobūlves brīnumu


18 Apr 2014, 12:03:54 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 11:35:46 Ted_Easy rakstīja:

18 Apr 2014, 11:33:47 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 11:27:30 Ted_Easy rakstīja:
Cik es esmu pētījis tā 3 fāzu būšana ir tikai transformātora tipa pusautomātiem, inverter tipa to strāvas līkni dod ārā līdzenāku, palabojiet ja kļūdos, bet trafam izejošās strāvas līkne ir sinosīda, respektīvi iestatot to cik A dos ārā iestata nominālo. Tātad 1 fāzu trafam starpība starp iestatīto un līknes maksimālo ir lielāka nekā 3 fāzu trafam. Ceru ka sapratāt manu domu un domāju pareizi
laikam neesi dzirdējis ka trafa špani vienmēr iztaisno ar diožu tiltu
ar maiņstravu sen neesmu nevienu metināmo redzējis.

Tāpēc jau vēl mācos :P Tad man rodas jautājums, kas ir par iemeslu tam, ka 1 fāzu trafi plānos bleķus dedzina 3 fāzu noregulējot tā pat smuki sametina
ar parasto elektrožu aparatu grūti metināt plāno jo jamam ir lielāka minimālā strāva. bet vajadzības gadijumā arī var kko sametināt ar punktiem ar min strāvu un 2mm elektrodi. man ir abi divi, un katram ir savs pielietojums. priekš auto parasti ar pusautomātu, visu kas virs 3mm biezumā, metinu ar elektrodiem

Nu es par pusautomātu un plānajiem bleķiem biju domājis, cik esmu ticis pametināt un tantes pieturā runā.
Offline
JZ
18. Apr 2014, 16:45 #29

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Apr 2014, 11:38:04 uldens1 rakstīja:

18 Apr 2014, 11:18:41 raivizz rakstīja:
Otrs variants ir nemakulīga metināšana ar svarku, ar 1 fazīgo ar var labi metināt, ar pareizo drāti un gāzi. Viss atkarīgs no prasmēm
metinātajs ar prasmem nekad neizskatis opciju 1 faze ,protams traķim dubleķi var pieķert ar to 1faznieku.


tie, kas saka, ka ar 1 fāzi neko nevar sametināt:
1) nejēdz no metināšanas nekā;
2) nejedz no elektrības nekā.
lielajā vairumā gadījumu, tā 1na fāze būs caur 3 ķīnas pagarinātājiem, un 220V metināšanas laikā pie aparāta nokritīs līdz, piemēram, 150, tādēļ arī ir tas viedoklis - 1fāznieks nekam neder, ir jāsaprot ko un kad vajag

"garāžas variantam", vai pat darbnīcai kur taisa tikai izpūtējus un virsbūves, ar tādu 1fāzu pusautomātu pietiek atliektiem galiem, un, kā jau teicu, sūdzības rodas tad, kad uz tās vienīgās fāzes vēl 15 ierīces sēž, ja fāze ir laba un aparāts nav pats lētākais, tad var rēķināties ka labi varēs sametināt jebkuru tēraudu līdz 4-5mm biezumam, var arī biezāku, tik jāzin ko un kā darīt

p.s. pirmajā postā minētajam aparātam tie 9,5kW diez vai ir domāti pastāvīgi, gan jau ka tas ir startā, jo reti kur vispār būs pieejams 40+ ampēru pieslēgums

p.s.s. ja nolem pirkt 1fāznieku, tad sakārto elektrību darbnīcā/garāžā tā, lai uz tās fāzes nesēž veļas mašīna, gludeklis un ūdens sildītājs, un pievērs uzmanību drošinātāju ātrdarbībai, jo Latvenergo mēdz salikt sadales kastēs ātros drošinātājus (kas ir vienk idiotisms no LE puses), kurus tā starta strāva regulāri bliezīs ārā, nejaukt drošinātāja jaudu ar ātrdarbību, lielāka jauda nenozīmēs lēnāku reakciju! ja nezini par ko runāju, pajautā savējam labajam elektriķim, ja viņš nezin - tad nekāds labais elektriķis viņš nav

p.s.s.s. grāmatu esu lasijis ar mig/mag/smaw/tig dc/ac un gāzi ar, vēl ar vecajiem, labajiem karbīta/acitelēna gāzes ģenerātoriem
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 17:02 #30

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

nezināju ka B sēriju sauc par ātrdarbīgiem))))) kāda faking starta strāva transformatora???
Offline
JZ
18. Apr 2014, 17:19 #31

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ņirgšanas vietā grāmatu palasi, tad sapratīsi

un B automāts ir par ātru priekš īssavienojuma pusautomātiem, nu, ne par ātru, bet uz robežas, ar C vairs nekādu problēmu startā nav

edit, neatceros kurš bija lēnāks par B, A vai C, katrā gadījumā, pēc nomaiņas uz lēno sadales kastē tā starta problēma pazuda

[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Apr 2014, 17:25:10 ]

Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 17:26 #32

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

grāmatu.... man ir elektriķa diploms ar goda rakstu no mācību iestādes direktora)))) man šķiet ar to vajadzētu pietikt) ceškas vispār neliek privātpersonām ievadā, un kaa tad interesanti visi pamanās metinat?))))
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 17:27 #33

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 17:19:27 JZ rakstīja:
ņirgšanas vietā grāmatu palasi, tad sapratīsi

un B automāts ir par ātru priekš īssavienojuma pusautomātiem, nu, ne par ātru, bet uz robežas, ar C vairs nekādu problēmu startā nav

edit, neatceros kurš bija lēnāks par B, A vai C, katrā gadījumā, pēc nomaiņas uz lēno sadales kastē tā starta problēma pazuda
c pieļauj starta strāvas, bet a vispār ir slēdzis

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 18 Apr 2014, 17:28:16 ]

Offline
JZ
18. Apr 2014, 17:30 #34

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

sarullē to savu goda rakstu, ja nesaproti kā strādā īssavienojuma pusautomāts un kādēļ startā ķēdē plūst liela strāva, bet pēc starta tā nokrītas, un kādēļ sadales kastē "uz ielas" VIENMĒR ir jāliek vislēnākais automāts, kas ir tikai pareizi, nevis pēc tam klientam prasīt maksāt par viņu projektētāju kļūdu labošanu

ne pirmo reizi tādus teicamniekus, bez sajēgas, redzu
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 17:49 #35

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 17:30:23 JZ rakstīja:
sarullē to savu goda rakstu, ja nesaproti kā strādā īssavienojuma pusautomāts un kādēļ startā ķēdē plūst liela strāva, bet pēc starta tā nokrītas, un kādēļ sadales kastē "uz ielas" VIENMĒR ir jāliek vislēnākais automāts, kas ir tikai pareizi, nevis pēc tam klientam prasīt maksāt par viņu projektētāju kļūdu labošanu

ne pirmo reizi tādus teicamniekus, bez sajēgas, redzu
lēnāks vai ātrāks automāts... es ir liks)) strāvas nomināli vairs nav modē, ir tikai ātrumi. varu derēt kā user'im sadalē ir visātrākie)))) un par kādu īssavienojumu iet runa, ja mētina ar sekundāro tinumu?
Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 17:53 #36

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 17:36:24 baltais rakstīja:
Beidziet stumt sūdu. Man arī interesē vienfāznieks, pusautomāts par nekosmiskām naudām, bet bail iegrābties ar tiem ss.lv ķīniešiem. Ja kāds ir ko jaunu nesen pircis, lūdzu padalīties ar info, arī Ķīnu.
nezinu par Ķīnu, bet varu tikai ieteikt Bester produkciju, kas ir lincoln electric bomaaru variants.
Offline
uldens1
18. Apr 2014, 18:32 #37

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15726

Braucu ar:


18 Apr 2014, 17:53:24 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:36:24 baltais rakstīja:
Beidziet stumt sūdu. Man arī interesē vienfāznieks, pusautomāts par nekosmiskām naudām, bet bail iegrābties ar tiem ss.lv ķīniešiem. Ja kāds ir ko jaunu nesen pircis, lūdzu padalīties ar info, arī Ķīnu.
nezinu par Ķīnu, bet varu tikai ieteikt Bester produkciju, kas ir lincoln electric bomaaru variants.
'passatiņ kā nakas ka metinamais kas ir instruments,japerk bomarvariants nevis jatiecās uz labako,bet telefons kas ir speļmantiņa isam bridim jaņem elitars uz lizinga
Offline
otomars
18. Apr 2014, 18:38 #38

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

migatroniks
Offline
otomars
18. Apr 2014, 18:46 #39

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

uzzvaniet shim ,varbuut kaadu var uztaisiit


http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bcoljg.html
reku 1faaze
http://www.ss.lv/msg/lv/construction/tools-and-...tric/bbgibk.html

[ Šo ziņu laboja otomars, 18 Apr 2014, 18:47:39 ]

Offline
PASSATizhi
18. Apr 2014, 19:09 #40

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


18 Apr 2014, 18:32:50 uldens1 rakstīja:

18 Apr 2014, 17:53:24 PASSATizhi rakstīja:

18 Apr 2014, 17:36:24 baltais rakstīja:
Beidziet stumt sūdu. Man arī interesē vienfāznieks, pusautomāts par nekosmiskām naudām, bet bail iegrābties ar tiem ss.lv ķīniešiem. Ja kāds ir ko jaunu nesen pircis, lūdzu padalīties ar info, arī Ķīnu.
nezinu par Ķīnu, bet varu tikai ieteikt Bester produkciju, kas ir lincoln electric bomaaru variants.
'passatiņ kā nakas ka metinamais kas ir instruments,japerk bomarvariants nevis jatiecās uz labako,bet telefons kas ir speļmantiņa isam bridim jaņem elitars uz lizinga
labi ka tev nav tādu problēmu vai ne? spacera fan zini es to metināmo lietoju varbūt reizi mēnesī, a bet tālruni paņemu rokā nedaudz biežāk besters ir zbis vidusceļš. būtībā tas pats lincolns tik poļos salikts. kapara trafs, pievads vel ne reizi nav pievīlis, tiesa gan es kā jau bomž variantā metinu ar pulveri, jo gāzes balonam naudas žēl un vel, šams kkā mierīgi sadzīvo ar B16 pat niknākā režīmā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4