Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: 525D E61 pre LCI liels degvielas patēriņš

AutorsZiņojums
riverx
19. Feb 2014, 12:17 #1

Kopš: 11. Feb 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW

Problēma sekojoša:
Ir liels degvielas patēriņš, kas manuprāt ir rezultāts tam, ka ātrumkārba nestrādā pareizi.
Tas izpaužas tā, ka ātrumkārba visu laiku mēģina uzturēt diezgan augstus apgriezienus. Uzsākot braukt arī ļoti, ļoti mierīgi apgriezieni kāpj līdz 2000, 2500 RPM, un tad kad tie ir sasniegti vēl kārba kādu brīdi tādus patur un tikai tad pārslēdz nākamajā ātrumā.
Ja brauc mazliet raitāk (negāzējot, bet iekļaujoties pilsētas satiksmē), apgriezieni kāpj virs pat 3000RPM.
Braucot pa šoseju kārba 6. ātrumā pārslēdzas tikai pie ātruma virs 110 km/h.

Sākumā pārbaudīju motora temperatūru un tā nekāpa virs 75C. Nomainīju EGR termostatu, bet tikuntā nekāpa, pēc tam nomainīju arī galveno termostatu, un tagad temperatūra turas stabili 90-93C.

Ir samainītas eļļas, filtri, riepās spiediens korekts, nodilums vienāds, utt, kompī nav nekādu kļūdu. iDrive visi servisa parametri ir OK. Līdz ar to aizdomas, ka kāds no daudzajiem dačikiem dod kļūdainus datus kompim, un tas kaut kādu iemeslu dēļ tur augstus apgriezienus.

Varbūt kāds ir ar ko tādu saskāries un ir zināms risinājums?
Iespējams, ka vajag pieslēgt kompi mašīnai un braucot nočekot, kādus datus dačiki dod, ir kādam tāds?

Paldies jau iepriekš
Offline
Driver
19. Feb 2014, 12:50 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

1. Tu gribi remontet pats
2. Tu gribi macit meistaru blakus stavot, kas jadara


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
riverx
19. Feb 2014, 13:02 #3

Kopš: 11. Feb 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW

3. Es gribu lai kāds meistars paskatās pasaka vai ir ar ko tādu saskāries, un varbūt ir kāds paņēmies, kā var nodiagnosticēt, problēmu.
Wess taisot apkopi viņi nepārbauda mašīnu braucot. Motoru īsti pat neuzsilda, jo termostatu problēmu nemaz nepiefiksēja.
Pats neko neremontēju.
Offline
Driver
19. Feb 2014, 13:10 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Pec tevis izklausas, ka velies atspert servisa durvis valja ar kaaju un frazi: "eu, iedodiet man kompi, gribu izgazt un paskatities live data braucot!"

Bet jautajums no serijas "vai kadam taa bijis" laizu gar ausim vienmer

Es domaju, ka piemeram cirvim (kur vel prastaku mantu iedomaties) var but veseli divi defekti, bet kaa izradijas, pat tris var but - citi poweristi apgaismoja
Bet cirvis vs e61 ir apmeram vienadas sarezgitibas manta

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
protams
19. Feb 2014, 13:16 #5

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben

Izskatas pec gribas recirkuleties pie aiz.tirsta DPFa.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
aupinsh
19. Feb 2014, 13:16 #6

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5596

Braucu ar: 1 un S

Beztēmā cilvēkam uzdirsi, kopā izvelkot, cilvēks uzdeva jautājumu vai ir iespējā, a Tu te Driver no mušas uzpūti ziloni!
Offline
Edgars_J
19. Feb 2014, 13:49 #7

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


19 Feb 2014, 13:16:20 protams rakstīja:
Izskatas pec gribas recirkuleties pie aiz.tirsta DPFa.


+1
Offline
Kaross
19. Feb 2014, 13:52 #8

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pēc vadītāja novērojumiem skaidri redzams, ka ir kāda problēma ar dzinēja jaudu vai jaudas parametriem. Kārba to lieliski ataino. Tas pats gaisa mērītājs, turbo spiediens u.t.t. Iespējams beigts DPF. Visu to ir iespējams pārbaudīt.
Saharova iela 9a.
26 265 465

[ Šo ziņu laboja Kaross, 19 Feb 2014, 13:55:50 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
arturs022
31. Aug 2016, 19:30 #9

Kopš: 06. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E61 525d

kāda bij vaina?mans E60 525d tieši tā pat uzvedās
Offline
DOPING
31. Aug 2016, 19:34 #10

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Lietotāja riverx profils

Pēdējo reizi manīts: 19. Feb 2014, 16:35





Es domāju, ka atbildi ilgi gaidīsi

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
arturs022
31. Aug 2016, 19:36 #11

Kopš: 06. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 16

Braucu ar: BMW E61 525d

nu jā.nebiju ievērojis kad bij publicēts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo