Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Krāpnieki iekš BMWPower.lv

AutorsZiņojums
EimZ
25. Aug 2017, 14:01 #7261

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

Es negribu sarūgtināt, taču minētā uzņēmuma adrese Arhitektu ielā 25, Daugavpilī, šķiet, ir garāžu kooperatīvs

EDIT: sorry, samelojos, tā ir daudzdzīvokļu māja

[ Šo ziņu laboja EimZ, 25 Aug 2017, 14:04:42 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
edzulis
25. Aug 2017, 14:17 #7262

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Talmudā nebija kaut kas teikts par to, ka var neatdod parādu
Offline
Tune-L
25. Aug 2017, 14:20 #7263

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


25 Aug 2017, 14:17:36 @edzulis rakstīja:
Talmudā nebija kaut kas teikts par to, ka var neatdod parādu


Tur teikts, ka uzmest gojus ir atbalstāmi!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Bimmer
25. Aug 2017, 14:31 #7264

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Jahve (žīdu dievs) atdos

«Svētais, slava viņam, teica žīdiem: Bērni, meklējiet aizdevumus uz mana rēķina, sviniet šo svēto dienu (svētkus), uzticaties man, es Jūsu parādus nokārtošu» (Beza 15b).

«Ir atļauts izmantot gadījumu, ja nežīds maldās. Ir atļauts to pie rēķināšanas apkrāpt. Ir atļauts viņam nenomaksāt parādus» (Šulchan aruch, Chošen ham-mišpat 384,2).

«Ja kāds žīds ar nežīdu noslēdz veikalniecisku darījumu, pie kam vēl otrs žīds palīdz nežīdu apkrāpt mēra, svara vai skaita ziņā, tad abiem žīdiem peļņā jādalās, vienalga, vai tas palīdzējis pret samaksu vai aiz patikšanas» (Šulchan aruch, Chošen ham-mišpat 183,7).

«Nežīdam nenokārtot parādus ir žīdam atļauta rīcība» (Šulchan aruch, Chošen ham-mišpat 369,6).

«Ir atļauts nenokārtot nežīdam parādus» (Šulchan aruch, Chošen ham-mišpat 348,2).

«Ja žīds nežīdam ir kaut ko parādā, žīds, pēc nežīda nāves, nav saistīts nežīda mantiniekiem parādu nomaksāt, ja kādam nežīdam parāds nav zināms» (Šulchan aruch, Chošen ham-mišpat 283,1).

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 25 Aug 2017, 14:33:35 ]

Offline
Jureks
25. Aug 2017, 15:15 #7265

Kopš: 14. May 2007

No: Talsi

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: bmw

Ja Steels ar žīdeli vairs nerunā, tad es cienu Steelu
Offline
CP17
25. Aug 2017, 15:22 #7266

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Offline
Tune-L
25. Aug 2017, 15:31 #7267

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

[ Šo ziņu laboja Tune-L, 25 Aug 2017, 15:31:58 ]



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gaazesmird
25. Aug 2017, 15:34 #7268

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu

Sprotmens vinneeja tachkas riteni.
Offline
KM
25. Aug 2017, 16:21 #7269

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

Tas vadims tak ir zhids, kadas vel darishanas ar vinju var but
Offline
Valts
08. Sep 2017, 18:50 #7270

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 280

Braucu ar: ///M3 e36 Evo

Uzrakstīju nedaudz par Pastnieku (a.k.a. Rakstnieks): http://valts.lv/janis-pastnieks/

Iekopēšu arī te:


Liela daļa Latvijas auto komūnas labi pazīst šo cilvēku, bet reti kurš zin trikus, ko viņš piekopj. Pēdējajā laikā izklausās, ka paliek aizvien trakāk, tāpēc domāju ir pienācis laiks padalīties ar manu pieredzi.

Vairāk kā desmit gadus atpakaļ nopirku M3. Auto īpašs un līdz ar to arī meistaru vajadzēja atrast tiešām labu. Vairums cilvēku auto forumos ieteica Jāni Pastnieku, daudz strādājot ar BMW un it īpaši ///M dzinējiem. Čalis tiešām sakarīgs, uzticību noteikti ievieš un arī viņa zināšanas ne mirkli neesmu apšaubījis.

Tiesa, jau no paša sākuma katrs sīkums ievilkās vismaz uz pāris dienām, ko viņš pats skaidroja ar auto kompleksitāti. Tā kā tas nebija mans vienīgais auto, baigi par to neiespringu. Sačomojāmies tik tālu, ka pat piekritu aizdot 3k LVL pacēlāja iegādei. Protams, ar notariāli parakstītu līgumu un procentiem pēc pirmā gada, ja viņš laikā neatdod.

Tā vietā, lai tempi uzlabotos, tie palika vēl daudz švakāki un auto reizēm jau nostāvēja pie viņa pat mēnesi-divus. Arī stāsti par to kas noticis palika aizvien radošāki. Pēc kārtējā stāsta par detaļu trūkumu (tie bija vairākumā), pazvanīju dīlerim un izrādijās, ka detaļa maksā daudz mazāk un piegādāt arī varot pat dienas laikā. Kā jau gaidīju, Pastniekam acis lielas un viss tika novelts uz dīlera kļūdu, bet detaļu trūkums turpmāk kā arguments vismaz vairs netika izmantots.

Arī gads parāda atdošanai jau bija sen pagājis un nācās nemitīgi klausīties sirdi plosošus un ļoti radošus skaidrojumus par dažādiem finansiāliem pārpratumiem, likstām ģimenē un "nemaksājošiem" klientiem (tā kā šim neticu, negribu minēt vārdus, bet domāju daudzi atpazīs tādu pašu estoril M3, kas aktīvi piedalijās driftā ap to laiku un tagad tirgojas mobile.de) kas tūlīt-tūlīt tikšot atrisināts un es saņemšu atpakaļ savu naudu. Paralēli šim visam, arī telefons viņam aizvien biežāk sāka "aizmirsties mājās" līdz jau varēju viņu dabūt rokā tikai caur svešu telefona numuru vai ierodoties uz vietas. Arī lietotājvārds visur nez kāpēc tika nomainīts no "Pastnieks" uz "Rakstnieks".

Pēc viņa kārtējā remonta nolēmu aizvest M3 uz citu servisu, kur izrādijās, ka detaļas, par kurām Pastniekam samaksāju, nemaz nav uzstādītas. Radās arī idejas kāpēc manis nopirktais short-shifter kits mistiski "nebija derējis" un kur tas varētu būt beigās "pazudis", jo atpakaļ to tā arī nedabūju.

Tā kā dzinējam negaidīti bija nepieciešams nopietnāks remonts, sarunājām, ka es nopirkšu visas detaļas, bet darbs tiks izdarīts bez maksas apmaiņā pret solījumu nepiedzīt pa gadiem iekrātos procentus. Auto nostāvēja pie Pastnieka vismaz gadu. Pa mirklim saņēmu jaunas bildes ar izjauktu dzinēju, tāpēc bija skaidrs, ka vest to visu pie cita meistara nebūtu nopietni, kaut arī zināju, ka visi kavēšanās iemesli ir totāli meli. Vienu vakaru tomēr neizturēju un aizbraucu joka pēc ar rezerves atslēgām pārbaudīt auto un izrādijās, ka dzinējs pat nebija izņemts no auto. Nākamajā rītā ierados ar evakuatoru un teicu, ka vedu auto uz Puxxx'a servisu. Čalis gandrīz raudāja un solīja visu izdarīt pāris dienu laikā. Diemžēl, kad atklājās, ka ir aprautas šāles, Puxxx tomēr ieteica vest atpakaļ pie Pastnieka, kurš spētu vislabāk šo auto saremontēt, ko arī nācās izdarīt.

Pēdējos gadus kopš šī remonta vairs neko no Pastnieka neesmu dzirdējis. Toties regulāri dzirdu identiskus stāstus no citiem pazīstamiem cilvēkiem par meliem mazos un lielos apmēros, nozagtām un nemaz neuzstādītām detaļām, utt. Arī parādam esmu atmetis ar roku, ja neskaita tā nodošanu LZTI pārvaldībā - vismaz ir prieks, ka čalis vairs nevarēs strādāt oficiālu darbu un arī piederēt vairs mūžā nekas nevarēs. Tā gan laikam viņam nav liela problēma, jo joprojām nekur nestrādā un nekas oficiāli nepieder. Joprojām arī aizņemas naudu pat no sev tuviem draugiem un reti kuram izdodas to dabūt atpakaļ - žēl vienīgi, ka šo publiski atklājuši ir tikai divi cilvēki un arī jau pēc tam, kad arī es jau biju aizdevis naudu. Daži pat apgalvo, ka nauda pārsvarā tiek notriekta narkotikās - pat var pastāstīt kādās tieši hronoloģiskā secībā, bet šo informāciju gan neviens negrib konkrēti apstiprināt.

Jebkurā gadījumā - labu auto meistaru tagad jau ir daudz, tāpēc iesaku izvēlēties kādu citu, kas nemelo acīs skatoties un kam nav burtiski jāsēž blakus, kā daži to ir darījuši. Ja arī gribi padalīties ar savu pieredzi - atsūti uz [email protected], pievienošu.


-----------------
Offline
AF
08. Sep 2017, 19:37 #7271

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nu ar Pastnieku samērā bieži sanācis kontaktēties konkrēti auto elektronikā, jāatzīst, ka šis cilvēks konkrēti BMW elektronikā ir viens no zinošākajiem, kurš atrod var veikt arī nestandarta darbus, par kvalitāti īsti arī nevaru sūdzēties.
Par ko jāaizrāda vińam ir laika izjūtas trūkums
Bet nu cik zinu, tad daudzi sava aroda mākslinieki ir nedaudz ar putniem galvā, tākā laikam tas piederās.


P.s nu bet šī ir tikai vienas puses viedoklis, būtu labi zināt citu.

[ Šo ziņu laboja AF, 08 Sep 2017, 19:39:21 ]

Offline
KM
08. Sep 2017, 19:53 #7272

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M

zinoshakais bmw elektronika neko neesmu par tadu pastnieku/rakstnieku meteju dzirdejis.. domaju ka neko jaudigaku ka e39/e38 nevar sataisit , ja nevar atdot 3k eur kada veida vinsh varetu salabot f vai g seriju kur maz ko var salabot ar atslegu uz 10 vai skruvgriezi, tur vajag programmas utt
brinos var Valtu, ka sho metaja cik ilgi bet tapat vel brauca atpakal kko remontet
Offline
Soilwork
08. Sep 2017, 19:59 #7273

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Drīzāk brīnos par saimnieku (personīgi nepazīstu) kas var nolocīt tādas summas " zinošajam meistaram" ja tajā pat laikā vienkāršāk un 100% drošāk šo "specifisko auto" būtu bijis dzīt remontēt uz oficiālo BMW servisa centru
Nenormāla summu starpība vai kā?

Par Pastnieku - nav bijusi saskarsme, šur tur esmu dzirdējis pieminētu kā auto elektroniķi - bet - ar bēdīgi slaveniem darbu termiņiem...
Offline
spriditis
08. Sep 2017, 19:59 #7274

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3974

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Saja portala ir bijusi redzeti daudzi bmw specuki,pat biju pats iegriezies,pie viena tada,pec pazinu ieteikuma,pastaveju blakus,paskatijos,parasts skruvetajs,baigi umnicija,visus par lohiem sauca,par 30 minusu darbu,kuram baigas iemanas nevajadzeja,uzprasija 45eur,stradat nemaciju,vins pats meginaja kko terzet
Offline
AF
08. Sep 2017, 20:01 #7275

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


08 Sep 2017, 19:53:39 @KM rakstīja:
zinoshakais bmw elektronika neko neesmu par tadu pastnieku/rakstnieku meteju dzirdejis.. domaju ka neko jaudigaku ka e39/e38 nevar sataisit , ja nevar atdot 3k eur kada veida vinsh varetu salabot f vai g seriju kur maz ko var salabot ar atslegu uz 10 vai skruvgriezi, tur vajag programmas utt
brinos var Valtu, ka sho metaja cik ilgi bet tapat vel brauca atpakal kko remontet
nu ja nezini , tad dirst arī nevajag
Offline
KM
08. Sep 2017, 20:11 #7276

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


08 Sep 2017, 20:01:28 @AF rakstīja:

08 Sep 2017, 19:53:39 @KM rakstīja:
zinoshakais bmw elektronika neko neesmu par tadu pastnieku/rakstnieku meteju dzirdejis.. domaju ka neko jaudigaku ka e39/e38 nevar sataisit , ja nevar atdot 3k eur kada veida vinsh varetu salabot f vai g seriju kur maz ko var salabot ar atslegu uz 10 vai skruvgriezi, tur vajag programmas utt
brinos var Valtu, ka sho metaja cik ilgi bet tapat vel brauca atpakal kko remontet
nu ja nezini , tad dirst arī nevajag


e39 remonteji?
Offline
SpOrcMeN
08. Sep 2017, 20:21 #7277

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

diemzhel shadus pashus tekstus vareja sarakstit par praktiski visiem servisiem un sheit servisojashiem chibrikiem, es gan tiesham nesaprotu uz ko tiecilveki cer un doma ka visi ir idioti vai kaa nu dazhreiz tas iet cauri bet pa leilam neiet

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
ozo
08. Sep 2017, 20:42 #7278

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar


08 Sep 2017, 20:01:28 @AF rakstīja:

08 Sep 2017, 19:53:39 @KM rakstīja:
zinoshakais bmw elektronika neko neesmu par tadu pastnieku/rakstnieku meteju dzirdejis.. domaju ka neko jaudigaku ka e39/e38 nevar sataisit , ja nevar atdot 3k eur kada veida vinsh varetu salabot f vai g seriju kur maz ko var salabot ar atslegu uz 10 vai skruvgriezi, tur vajag programmas utt
brinos var Valtu, ka sho metaja cik ilgi bet tapat vel brauca atpakal kko remontet
nu ja nezini , tad dirst arī nevajag


Tāds pats kā Driver, kurš bija spēcīgs pirms gadiem 10, nejau tagad.
Interesanti, līdzīgu stāstu es dzirdēju pirms daudziem gadiem un tad poweristi vinu ar putām uz lūpām aizstāvēja, lai tak lien ārā tā ujobaka čomi, sūds par terminiem un prāta p*shanu, bet 3k dēl vins būtu pelnijis ierīt. Kārtējais poweristu čoms alja Vadiks kuru vairāk neviens nepazīst.
Valt, vajadzēja ātrāk tēmu pacelt.
Offline
AF
08. Sep 2017, 20:54 #7279

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Eu ar čomošanos neaizraujies, es off
Vnk nepatīk ka cilvēki nodirš citu npietam atzīstot ka nemaz nepazīst.
Par Valta situāciju neko nevaru komentēt, bet nu ja jau tēmu uzcepa tad iemesls tam ir
Offline
KM
08. Sep 2017, 20:55 #7280

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


08 Sep 2017, 20:42:14 @ozo rakstīja:

08 Sep 2017, 20:01:28 @AF rakstīja:

08 Sep 2017, 19:53:39 @KM rakstīja:
zinoshakais bmw elektronika neko neesmu par tadu pastnieku/rakstnieku meteju dzirdejis.. domaju ka neko jaudigaku ka e39/e38 nevar sataisit , ja nevar atdot 3k eur kada veida vinsh varetu salabot f vai g seriju kur maz ko var salabot ar atslegu uz 10 vai skruvgriezi, tur vajag programmas utt
brinos var Valtu, ka sho metaja cik ilgi bet tapat vel brauca atpakal kko remontet
nu ja nezini , tad dirst arī nevajag


Tāds pats kā Driver, kurš bija spēcīgs pirms gadiem 10, nejau tagad.
Interesanti, līdzīgu stāstu es dzirdēju pirms daudziem gadiem un tad poweristi vinu ar putām uz lūpām aizstāvēja, lai tak lien ārā tā ujobaka čomi, sūds par terminiem un prāta p*shanu, bet 3k dēl vins būtu pelnijis ierīt. Kārtējais poweristu čoms alja Vadiks kuru vairāk neviens nepazīst.
Valt, vajadzēja ātrāk tēmu pacelt.



vovo, vadjiku un lakshmi !!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo