Online

Pašreiz BMWPower skatās 42 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Ļoti lēni uzsilst E60 salons

AutorsZiņojums
7781
10. Nov 2017, 20:07 #41

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 768

Braucu ar:

apgriezieni lekā, jo kārba jaremontē. Tam ar egr termostatu nebūs sakars.
Offline
deadalive
10. Nov 2017, 20:14 #42

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1211

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


10 Nov 2017, 20:07:09 @7781 rakstīja:
apgriezieni lekā, jo kārba jaremontē. Tam ar egr termostatu nebūs sakars.

Pag, lai čalis papriecājas lai domā, ka ir salabojis apgriezienu staigāšanu ar termostatu

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
7781
10. Nov 2017, 20:16 #43

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 768

Braucu ar:

Cerams, ka tā lamata nav universālis, tad viņu sagaida vēl daudz pārsteigumi.
Offline
Krishus
10. Nov 2017, 21:36 #44

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3212

Braucu ar:


10 Nov 2017, 20:07:09 @7781 rakstīja:
apgriezieni lekā, jo kārba jaremontē. Tam ar egr termostatu nebūs sakars.


apgriezieni var staigaat arii deell egr, pameeggini vinju "atsleegt"
Offline
Staris
10. Nov 2017, 22:37 #45

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 29857

Braucu ar: ra ucuarB


10 Nov 2017, 18:17:41 @Alkaans rakstīja:
karoč man pie minusiem neuzsilst motors, jābrauc 30min un tad tads silts tik nāk no pečkas bet ne karsts... max ko dabūju ir ap 75 graadi braucot agresīvi vel arī apgriezieni vienmērīgi braucot lēkāja pa 300rpm pie kādiem 1500-2000... sapirkos lielo un egr termostatu kopā 44 euro no intercars ar atlaidi... nomainīju pats EGR termostatu un apgriezieni nelēkā vairāk kad brauc 50-100km/h vienmērīgi, patēriņš pilsētā nokrita no 18.5l/100km uz 17l/100km un siltums kautkāds sāk paradīties pec 15min kad aukstais starts... gaidu rindu lai lielo termostatu nomainītu jo uz ielas negribas antifrīzu tecināt un pirksti salst bet itkā viss liecina ka lielais termostats arī kirdik, tad jau redzēs. izskatās ka vecais saimnieks vācijā hujārī un labo visu ko var salabot, bet neredz ka abi termostati pizģec jo panelī lampiņas nedeg.. Izgāju skati tur nebija kur piepisties tam autiņam, viss čotka. Nejūtos iegrābies

protams, ka lielais termostats ir kaput. Neviens Vācijā viņus nevaktē, jo panelī nerādās temperatūra. Tu tak pats vari ieslēgt hidden menu un paskatīties aktuālo temperatūru. Ja lielais būs beigts, tad pa šosi tev zem 70 grādiem būs temperatūra. Pilsētā ap 75. Es abiem Vācijas auto dabūju mainīt termostatus.
Pēc tam arī pārbaudi vai tev "webasto risinājums" darbojas. Principā visiem šiem dīzeļiem ir kaut kāds antifrīza sildītājs. Kam tur kaut kāda kvēlsvece silda, kam webasto aparatūra.
Man siltu sāk pūst dažu minūšu laikā.
Offline
Alkaans
11. Nov 2017, 15:33 #46

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

webasto neesmu mēģinājis, vismaz direct heating vai ka tur sauc nespiežas, vienīgais laiku var salikt kad ieslēgties, bet to neesmu licis jo līdz darbam man 15min, bet temperatūru redzu caur ebay obd un torque aplikāciju, tapēc sapirkos abus termostatus, vienu samainiju, bet lielo nakamnedēļ samainīšu. un jā apgriezieni nelēkā, egr termostats palīdzēja

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 11 Nov 2017, 15:40:07 ]

Offline
Negantelis
11. Nov 2017, 17:24 #47

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1386

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Nav e60. Bet tam pašam.m57 aizvakar nomainiju sākumā lielo termostatu un nekā,nomaiju arī mazo un no probl 85-90°Iepriekš.bija 50-60.

Lielo nomainīt man aizņēma kādas 3h. Darīju to pirmo reizi. Ja būtu atkal jāmaina domāju kāda stunda būtu nost.
Offline
bum_bumz
11. Nov 2017, 17:42 #48

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 5301

Braucu ar: E34


10 Nov 2017, 22:37:30 @Staris rakstīja:

10 Nov 2017, 18:17:41 @Alkaans rakstīja:
karoč man pie minusiem neuzsilst motors, jābrauc 30min un tad tads silts tik nāk no pečkas bet ne karsts... max ko dabūju ir ap 75 graadi braucot agresīvi vel arī apgriezieni vienmērīgi braucot lēkāja pa 300rpm pie kādiem 1500-2000... sapirkos lielo un egr termostatu kopā 44 euro no intercars ar atlaidi... nomainīju pats EGR termostatu un apgriezieni nelēkā vairāk kad brauc 50-100km/h vienmērīgi, patēriņš pilsētā nokrita no 18.5l/100km uz 17l/100km un siltums kautkāds sāk paradīties pec 15min kad aukstais starts... gaidu rindu lai lielo termostatu nomainītu jo uz ielas negribas antifrīzu tecināt un pirksti salst bet itkā viss liecina ka lielais termostats arī kirdik, tad jau redzēs. izskatās ka vecais saimnieks vācijā hujārī un labo visu ko var salabot, bet neredz ka abi termostati pizģec jo panelī lampiņas nedeg.. Izgāju skati tur nebija kur piepisties tam autiņam, viss čotka. Nejūtos iegrābies

protams, ka lielais termostats ir kaput. Neviens Vācijā viņus nevaktē, jo panelī nerādās temperatūra. Tu tak pats vari ieslēgt hidden menu un paskatīties aktuālo temperatūru. Ja lielais būs beigts, tad pa šosi tev zem 70 grādiem būs temperatūra. Pilsētā ap 75. Es abiem Vācijas auto dabūju mainīt termostatus.
Pēc tam arī pārbaudi vai tev "webasto risinājums" darbojas. Principā visiem šiem dīzeļiem ir kaut kāds antifrīza sildītājs. Kam tur kaut kāda kvēlsvece silda, kam webasto aparatūra.
Man siltu sāk pūst dažu minūšu laikā.

Vēl jau kvēlsveces visas beigtas, dažādi filtri jāmaina ... tas tā, viņiem pietiekoši silts un ne vienmēr speciāli atstāts nesalabots nākamajam saimniekam
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips