Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Mizx
06. Jan 2014, 17:04 #41

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


06 Jan 2014, 16:58:13 AV rakstīja:
Skatoties uz si briza cenam ir verts atcereties, ka sobrid klasiskie auto piedzivo kartigu 'burbuli', tb iespejama burbula plisana. Protams, tas vairak attiecas uz dargo galu :m3_e30_drosiba:
Nepiekritīšu, vēl visi pēc krīzes piesardzīgi. Burbuļi arī šajā investīciju lauciņā gadās, bet jāņem vērā, ka pasaulē cilvēku skaits aug, visādas Āzijas attīstījušās, citas iepriekš izolētas vietas un tur turīgajiem arī sāk gribēties klasiskus auto. Bet to skaita ziņā maz. Cenas aug tikai tāpēc, ka parādās arvien vairāk kolekcionētāju / baudītāju, bet mašīnu skaits labākajā gadījumā nemainās.
Offline
baltais
06. Jan 2014, 17:17 #42

Kopš: 01. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4375

Braucu ar:


06 Jan 2014, 17:04:57 Mizx rakstīja:

06 Jan 2014, 16:58:13 AV rakstīja:
Skatoties uz si briza cenam ir verts atcereties, ka sobrid klasiskie auto piedzivo kartigu 'burbuli', tb iespejama burbula plisana. Protams, tas vairak attiecas uz dargo galu :m3_e30_drosiba:
Nepiekritīšu, vēl visi pēc krīzes piesardzīgi. Burbuļi arī šajā investīciju lauciņā gadās, bet jāņem vērā, ka pasaulē cilvēku skaits aug, visādas Āzijas attīstījušās, citas iepriekš izolētas vietas un tur turīgajiem arī sāk gribēties klasiskus auto. Bet to skaita ziņā maz. Cenas aug tikai tāpēc, ka parādās arvien vairāk kolekcionētāju / baudītāju, bet mašīnu skaits labākajā gadījumā nemainās.

Eksperts

Manuprāt, nākotnes klasikas, kas vēl nav pieminētas - Opel Manta, Ford Capri, Porsche 924, kā arī tādi eksemplāri, kuri lielākoties ir nošķūnēti, bet savulaik ir bijuši populāri un tīņu sapņu auto, piemēram, 200sx s13 un s14, 300zx, 3000GT AWD, golf II GTi, E30, protams, visi pilnīgs stock.

Protams, šķūniem vērtība jebkura modeļa gadījumā būs tuvu metāla vērtībai.

[ Šo ziņu laboja baltais, 06 Jan 2014, 17:19:11 ]

Offline
06. Jan 2014, 17:20 #43

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


06 Jan 2014, 17:17:21 baltais rakstīja:

06 Jan 2014, 17:04:57 Mizx rakstīja:

06 Jan 2014, 16:58:13 AV rakstīja:
Skatoties uz si briza cenam ir verts atcereties, ka sobrid klasiskie auto piedzivo kartigu 'burbuli', tb iespejama burbula plisana. Protams, tas vairak attiecas uz dargo galu :m3_e30_drosiba:
Nepiekritīšu, vēl visi pēc krīzes piesardzīgi. Burbuļi arī šajā investīciju lauciņā gadās, bet jāņem vērā, ka pasaulē cilvēku skaits aug, visādas Āzijas attīstījušās, citas iepriekš izolētas vietas un tur turīgajiem arī sāk gribēties klasiskus auto. Bet to skaita ziņā maz. Cenas aug tikai tāpēc, ka parādās arvien vairāk kolekcionētāju / baudītāju, bet mašīnu skaits labākajā gadījumā nemainās.

Eksperts

Manuprāt, nākotnes klasikas, kas vēl nav pieminētas - Opel Manta, Ford Capri, Porsche 924, kā arī tādi eksemplāri, kuri lielākoties ir nošķūnēti, bet savulaik ir bijuši populāri un tīņu sapņu auto, piemēram, 200sx s13 un s14, 300zx, 3000GT AWD, golf II GTi, E30, protams, visi pilnīgs stock.

Protams, šķūniem vērtība jebkura modeļa gadījumā būs tuvu metāla vērtībai.


no švakajiem porsche tad jau 944, 924 nevajadzētu būt

bet joprojām saku - tas, ka retām mašīnām saliktas augstas cenas, nenozīmē, ka kāds tās pērk
Offline
Bimmer
06. Jan 2014, 17:21 #44

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Lūdzu, uz izķeršanu

1986 BMW 325es with Only 11,700 Miles for Sale
Offline
PiRX
06. Jan 2014, 17:28 #45

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1286

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Nākotnes klasika ir jebkurš 30+ gadus autiņš, kurš nav nonācis tolmetā.
Offline
wheelie
06. Jan 2014, 17:29 #46

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6781

Braucu ar: 1.6


06 Jan 2014, 17:02:39 Rihy rakstīja:
Pa lielam visi tie vecie homologācijas rallija un citi sporta auto kļūs par klasiku


+1

-----------------
8)
Offline
markelis
06. Jan 2014, 17:40 #47

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12846

Braucu ar: eFku

imho taa "naakotnes klasika" ir maaksliigi uzpuusts burbulis par novecojushiem masveidaa razhotiem shrotiem. apmeeram taapat kaa maksaat miljonu par marku, kur karalienei deguns skjiibs.
Offline
Ch
06. Jan 2014, 18:25 #48

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4301

Braucu ar: 3 series


06 Jan 2014, 16:43:07 KABACIS rakstīja:

06 Jan 2014, 15:43:36 Arsmens rakstīja:
tufta


Varbuut ne peec 8 gadiem, bet peec 20 noteikti. tie kas netic pastas ar ko lielaakaa dalja brauc rietumeiropaa kas ir 20 gadus priekshaa. Protams vienmeer buus iznjeemumi.


tak beidziet runāt muļķības.

runa ir par klasiskiem auto, kas dzīvo cauri laikam nevis piecpadsmitgadīgiem semakiem ar ko tirliņi vāc mazās pie koijotiem. Attiecīgi pēc gadiem 30 mazās tiks vāktas ar kkādiem hibrīdiem un elektroauto (kas imho nav nemaz tik slikts situācijas risinājums paskatoties to, ko šis koncepts piedāvā; vienīgi jāizveido atbilstoša infrastruktūra), bet klasiskie auto paliks.

Jo jau jau tik turpināts augstāk minētais domu gājiens, visu klasiskie un antīkie spēkrati, kas ir izdzīvojusi līdz mūsdienām, sākot ar Ford T eksemplāriem beidzot ar e24 ir jāpasit zem preses.
Tak nemetīs cilvēki ārā kkādas laikmeta liecības. Un arī par pāsreizējo laika nogriezni tiks saglabātas liecības. Un tie tā tad nu arī ir "nāktones klasika".
Offline
edzulis
06. Jan 2014, 18:42 #49

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Šobrīd wishlistā galvenie E30 M3 un 993 sakarīgs, bet nu cenas jau psc uzlekušas. Ticu, ka viens no viņiem pēc 40 gadiem nodrošinātu labu pensiju
Offline
Mizx
06. Jan 2014, 18:42 #50

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Vispār jau klasiskai automašīnai ir oficiāla definīcija, kas sastāv no divām daļām:
1) Ražota pēc 1940. gada;
2) Tās vērtība pieaug.

Un vērtības pieaugumam jābūt modelim kopumā, nevis atsevišķam eksemplāram, kā arī reālajās cenās t.i. atrēķinot inflāciju utt.

Laikmeta liecība, ko iestumt muzejā var nebūt klasiska automašīna, bet vienkārši noteikta laika automašīna, labs eksemplārs, kuras analogi varbūt tajā pašā laikā tiek tirgoti par metāllūžņu cenu.
Offline
Machida
06. Jan 2014, 18:46 #51

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Šitādi, tikai ar mazāku nobraukumu (teiksim līdz 50 000km) mobilē stāv pa 15e un uz augšu.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-sun...port=ALSO_EXPORT


Bet runa ir tikai par oriģinālu, nepārbūvētu LHD modeli, jo tie tika saražoti salīdzinoši maz (2000 laikam).

[ Šo ziņu laboja Machida, 06 Jan 2014, 18:47:42 ]

Offline
karlsonss
06. Jan 2014, 18:53 #52

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Vecaa coupe kaa koteejaas?
Offline
06. Jan 2014, 19:19 #53

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

Iepērc e24 vai e23 un gaidi savu pensiju
pats acis metu uz e28.

[ Šo ziņu laboja AB1304, 06 Jan 2014, 19:20:47 ]

Offline
Belluuns
06. Jan 2014, 19:22 #54

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

jobans mats, na jums klasiku
Offline
patric
06. Jan 2014, 19:22 #55

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

Lotus Carlton, jeb tautā sauktā Lotus Omega pēc gadiem būs klasika. arī tagad jau ir jāmekē ar uguni. tālajā ~91 gadā Lotus Carlton bija ātrākais sērijveida sedans.

[ Šo ziņu laboja patric, 06 Jan 2014, 19:33:06 ]

Offline
KABACIS
06. Jan 2014, 19:24 #56

Kopš: 02. Sep 2009

No: Viļāni

Ziņojumi: 913

Braucu ar: Zālespļāvēju.


06 Jan 2014, 16:51:03 PASSATizhi rakstīja:

06 Jan 2014, 16:43:07 KABACIS rakstīja:

06 Jan 2014, 15:43:36 Arsmens rakstīja:
Pēc astoņiem+ gadiem uz ielas atrasties autiņā ar motoru lielāku par 1.4 un tādu kuram puķītes nekrīt no izpūtēja būs tik ekskluzīva padarīšana (vai aizliegta), ka jūsu pilnās garāžas ar iekonservētiem "klasiskajiem" auto nafig nevienu vairs neinteresēs

Tie visi šodien tik eksotiskie un jaudīgie auto morāli nomirs, patīk tas benzīngalvām vai ne

5. paaudzes priusā stāstīsiet bērniem, kāāā saules griezāt ar motoru kurā sprāga benzīns un kā uz bablo iekritāt parādos, sapirkdami pilnu garāžu ar V12 lamatām-klasikām

:varka_nebūs_cieti!:


Varbuut ne peec 8 gadiem, bet peec 20 noteikti. tie kas netic pastas ar ko lielaakaa dalja brauc rietumeiropaa kas ir 20 gadus priekshaa. Protams vienmeer buus iznjeemumi.
pats vispār esi redzējis ar ko brauc R-eiropa pilnas ielas ar vecām lamatām, ar kurām iekš LV visiem būtu kauns uz ielas parādīties


Dziivoju R eiropaa, vecas mashiinas sheit sastaada apmeram 5-10% no visaam ko redz uz ielas, un ar vecam es domaju 15g un vairak, lielaakaa dalja ir plikaakie nemotori un hibriidi kurus ir leeti ekspolteet un zupa maksaa kapeikas. Divu gadu laikaa esmu redzeejis 2EVO un vienu STI. Neatceros kad pedejo reizi redzeju kadu 7serijas bmw kas ir vecaks pa 10g Vienigais uz ko vinji te pavelkas ir vecie muskulji. Ta vismaz ir Danija mozh citur savadak.
Offline
patric
06. Jan 2014, 19:27 #57

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:

kaut ko vērti ir tikai top modeļi kuri ir bijuši mazās tirāžās. visādi tur e30 318 vai e28 525 var droši nodot tolmetā. bet e28 m535 vai e12 m535 ar ačgārno kārbu jau ir ievērības cienīgi auto.
Offline
igaunis69
06. Jan 2014, 19:30 #58

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/bnjpj.html

Varbūt uz šo vērts ir skatīties???
Offline
edzulis
06. Jan 2014, 19:31 #59

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Labs W140 S600 rullēs?

http://goo.gl/NBiP49

[ Šo ziņu laboja edzulis, 06 Jan 2014, 19:33:15 ]

Offline
patric
06. Jan 2014, 19:32 #60

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


06 Jan 2014, 19:30:48 igaunis69 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/retro-cars/bnjpj.html

Varbūt uz šo vērts ir skatīties???

tur vispār vel ir kāda dzīva vieta? izskatās, ka pat Tolmetam nav ko nodot….
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo