Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 31 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
Castor
06. Jan 2014, 15:47 #21

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2170

Braucu ar: 316i


06 Jan 2014, 15:21:12 edzulis rakstīja:

06 Jan 2014, 15:18:14 Castor rakstīja:
Manuprāt e36 M3 lētāki nebūs vairs nekad


Lētāki nebūs un labi eksemplāri gan jau kāps, bet vai pajāti šroti 99%, ka nenotiks tas pats, kas ar E30 M3.

Nu e30 M3 cenas vispār ir kosmoss. e36 M3 var piemeklēt līdzīgs liktenis, varbūt ne tik ļoti, bet ilgtermiņa investīcija varētu būt laba.
Offline
ZeroXXX
06. Jan 2014, 15:50 #22

Kopš: 26. Feb 2009

Ziņojumi: 297

Braucu ar: volvo

no VAG grupas derētu b2 pasāts kupeja, corrado, scciroco, audi 200.
Par nākotnes klasiku kļūst ļoti reti modeļi, un arī tādi kas savā laikā ir izcēlušies no pārējiem un par to ir ieraksts wikipedijā

[ Šo ziņu laboja ZeroXXX, 06 Jan 2014, 15:55:33 ]

Offline
06. Jan 2014, 15:52 #23

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

noteikti naakotnes klasika!





tagad jau +/- eksemplari maksaa ap 7~10Keur, mint condition iet liidz 20K.

ja silver rose edition jeb turboS arii daargaak

top krāsas ir Guards red un attēlos redzamā Stone grey, arī Cobalt blue ir laba (bet parasti ar neinteresantu salonu)

[ Šo ziņu laboja riddler, 06 Jan 2014, 15:57:05 ]

Offline
06. Jan 2014, 16:01 #24

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

vel pie klasikām var piedēvēt feisliftotos 928

kaa top modelis bija 1995 GTS ar manual transmission


izteiktākās atšķirības no parastajiem ir platākas pakaļējās arkas un savienoti pakaļējie lukturi

labā stāvoklī ļoti cieņā ir arī 928GT bet tikai un vieniigi ar manuālo kārbu, lielākā daļa šo auto bija automāti, tapēc manuālis vienmēr būs vērtīgāks


bilde by AV

pat nedaudz žēl, ka pārdevu savu

auto protams ir savam fanu lokam tikai, bet vērtība šiem tikai aug (protams attiecīgā - uzturētā stāvoklī)

[ Šo ziņu laboja riddler, 06 Jan 2014, 16:03:07 ]

Offline
520i
06. Jan 2014, 16:08 #25

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2553

Braucu ar: caravelle

urka


cosworth



Offline
crime
06. Jan 2014, 16:13 #26

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7910

Braucu ar: m635csi

Noteikti e36 ar paciņu, 323, bet vēlams jau 328

Edit, protams, ar OEM bloķi, nekādus metinātos mēslus

[ Šo ziņu laboja crime, 06 Jan 2014, 16:17:41 ]

Offline
add
06. Jan 2014, 16:21 #27

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2091

Braucu ar:



Bet labāk piķi ieguldīt nekustamajā

[ Šo ziņu laboja add, 06 Jan 2014, 16:22:58 ]

Offline
06. Jan 2014, 16:27 #28

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

no evushkaam tad gan jau ka shis ir way to go



rallisti un citi ādolfi gan jau spees labaak sakomenteet
Offline
Bucis
06. Jan 2014, 16:29 #29

Kopš: 19. May 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar: beamer, benz or bicycle


06 Jan 2014, 16:13:30 crime rakstīja:
Noteikti e36 ar paciņu, 323, bet vēlams jau 328

Edit, protams, ar OEM bloķi, nekādus metinātos mēslus

Es gan domāju ka e36 nekad nebūs klasika.
Ar E36 tik uzmetināt bloķi, uzlikt cheapshit coilas un mest sāniski kamēr nolocās.

[ Šo ziņu laboja Bucis123, 06 Jan 2014, 16:30:26 ]

Offline
Mizx
06. Jan 2014, 16:32 #30

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4425

Braucu ar:

Papildināšu par Mercedes-Benz.

Vispār manā skatījumā klasiskie auto pēc būtības dalās divās daļās — lētā tautas klasika, kas kaut kādu iemeslu dēļ pārdzīvo laikus un patīk sentimenta dēļ, kaut reāli tur nekā nav. Kaut vai PSRS autobūve vai tepat minētais Peugeot. Un tā klasika, kas arī jauna bija pa kabatai mazākajai daļai auto mīļotāju, nemaz nerunājot par visādiem Ferrari.

Jā, vecās MB kupejas visas, C140 jau tā riskantāk minēt, jo tās tomēr ārpus bijušās PSRS un ASV nebija pārāk lielā cieņā. SLC cenas kāpj straujāk kā savulaik tika prognozēts, kolekcionāru 5,0 l versijām jau pirms 5 gadiem cenas bija vismaz 5 zīmēm EUR rakstāmas.

W123 vērtība arī šobrīd aug, neesmu skatījies uz auto sludinājumu cenām, bet detaļu cenas eBay gada laikā dubultojās, piemēram, nevienas durvis mazāk par 100 EUR labā stāvoklī nenopirkt.

W201 16v versijas, tas skaidrs — jo retāka, jo dārgāka.

Ja W124, tad laikam jau tiešām E500 vai kādas retās AMG versijas, uzsvaru liekot uz tām, kas radītas jau pēc apvienošanās. Piemēram, E36 AMG kupejas oficiāli ir tikai 29 eksemplāri ar stūri "pareizajā" pusē, cenas attiecīgi ļoti augstas.

W202 C36 AMG cenas šobrīd jau tikai kāpj. Un nav brīnums, jo 2x retāks auto kā iepriekšminētais E500, kā arī pamatīgie tehniskie uzlabojumi, salīdzinot ar standarta versiju. C43 šajā ziņā atpaliek.
Offline
zakis
06. Jan 2014, 16:37 #31

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Vienam rada gabalam savulaik bija divi šādi eksemplāri. Diezgan liels retums jau tagad.

Offline
RaimisK
06. Jan 2014, 16:39 #32

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3198

Braucu ar: erenpreisu

IMHO visi 80./90. gadu veiksmīgās rallija leģendas:
Stratus, Quattro, Delta Integrale, Cosworth, Celica Turbo, Lancer EVO, Subaru P1
Offline
Mizx
06. Jan 2014, 16:40 #33

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4425

Braucu ar:


06 Jan 2014, 16:21:30 add rakstīja:
Bet labāk piķi ieguldīt nekustamajā

Nepareizi! Pareizajā brīdī nopērkot pareizo modeli un uzķerot īsto laiku tā pārdošanai var nopelnīt daudz, daudz vairāk! Vēsturiski spilgts piemērs ir Ferrari 250 GTO, tādus ar dokumentētu sacīkšu vēsturi 1972. gadā varēja nopirkt par apmēram 7500$ — tobrīd tā jau bija tikai novecojusi sporta automašīna. Šobrīd tāds maksā 8-10 miljonus $. Varbūt tikai tāds nekustamais īpašums, kurā pēkšņi atrodas nafta vai dimanti spēj līdzināties.
Offline
06. Jan 2014, 16:42 #34

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

vai piem ferrari testarossa 1957 12 mil
Offline
KABACIS
06. Jan 2014, 16:43 #35

Kopš: 02. Sep 2009

No: Viļāni

Ziņojumi: 911

Braucu ar: Zālespļāvēju.


06 Jan 2014, 15:43:36 Arsmens rakstīja:
Pēc astoņiem+ gadiem uz ielas atrasties autiņā ar motoru lielāku par 1.4 un tādu kuram puķītes nekrīt no izpūtēja būs tik ekskluzīva padarīšana (vai aizliegta), ka jūsu pilnās garāžas ar iekonservētiem "klasiskajiem" auto nafig nevienu vairs neinteresēs

Tie visi šodien tik eksotiskie un jaudīgie auto morāli nomirs, patīk tas benzīngalvām vai ne

5. paaudzes priusā stāstīsiet bērniem, kāāā saules griezāt ar motoru kurā sprāga benzīns un kā uz bablo iekritāt parādos, sapirkdami pilnu garāžu ar V12 lamatām-klasikām

:varka_nebūs_cieti!:


Varbuut ne peec 8 gadiem, bet peec 20 noteikti. tie kas netic pastas ar ko lielaakaa dalja brauc rietumeiropaa kas ir 20 gadus priekshaa. Protams vienmeer buus iznjeemumi.
Offline
06. Jan 2014, 16:47 #36

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

ok, tas pats e30 M3 - cenas lielas un izvēle maza.. bet jautājums - cik pirkšanas/pārdošanas darījumu notiek? cik cilvēki reāli meklē m3 e30?

tas, ka daži jefi meklē tos pa 2-5k, tas neskaitās, galvenais viņi tāpat tos nepirktu

tas, ka kāds ieliek pārdošanā par mega ciparu, jo vienkārši maz piedāvājumu vēl nenozīmē, ka tā ir tā auto cena.. jo citreiz tie stāv gadiem un tā arī netiek pārdoti.

Offline
martinssirants
06. Jan 2014, 16:47 #37

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


06 Jan 2014, 16:39:17 RaimisK rakstīja:
IMHO visi 80./90. gadu veiksmīgās rallija leģendas:
Stratus, Quattro, Delta Integrale, Cosworth, Celica Turbo, Lancer EVO, Subaru P1


P1 diez vai ka buus future classik, jo p1 isteniba ir parasts gt apkarinats ar plastmasiem un tika razots tikai gb tirgum. Driizaak jau bus type ra vai b22.
Offline
PASSATizhi
06. Jan 2014, 16:51 #38

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


06 Jan 2014, 16:43:07 KABACIS rakstīja:

06 Jan 2014, 15:43:36 Arsmens rakstīja:
Pēc astoņiem+ gadiem uz ielas atrasties autiņā ar motoru lielāku par 1.4 un tādu kuram puķītes nekrīt no izpūtēja būs tik ekskluzīva padarīšana (vai aizliegta), ka jūsu pilnās garāžas ar iekonservētiem "klasiskajiem" auto nafig nevienu vairs neinteresēs

Tie visi šodien tik eksotiskie un jaudīgie auto morāli nomirs, patīk tas benzīngalvām vai ne

5. paaudzes priusā stāstīsiet bērniem, kāāā saules griezāt ar motoru kurā sprāga benzīns un kā uz bablo iekritāt parādos, sapirkdami pilnu garāžu ar V12 lamatām-klasikām

:varka_nebūs_cieti!:


Varbuut ne peec 8 gadiem, bet peec 20 noteikti. tie kas netic pastas ar ko lielaakaa dalja brauc rietumeiropaa kas ir 20 gadus priekshaa. Protams vienmeer buus iznjeemumi.
pats vispār esi redzējis ar ko brauc R-eiropa pilnas ielas ar vecām lamatām, ar kurām iekš LV visiem būtu kauns uz ielas parādīties
Offline
AV
06. Jan 2014, 16:58 #39

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17320

Braucu ar: 500

Skatoties uz si briza cenam ir verts atcereties, ka sobrid klasiskie auto piedzivo kartigu 'burbuli', tb iespejama burbula plisana. Protams, tas vairak attiecas uz dargo galu :m3_e30_drosiba:
Offline
Rihy
06. Jan 2014, 17:02 #40

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2591

Braucu ar: G05, Macan, R9T, escort mk2

Pa lielam visi tie vecie homologācijas rallija un citi sporta auto kļūs par klasiku. Vairs vnk tāda tipa auto netiek ražoti. Tagad viss savādāk.

Jā, fordu gribas atpakaļ, cenas kāpj
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips