Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu. | Offline | | |
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4647
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 08:46:03 @Samsasi rakstīja:
ir kautkāds minimums un manuprāt kruīzs ir viens no šī minimuma.... man pat liekas, ka normālam ražotajam kruīzs ir defaultā, bez variantiem...
par HUD un softclose protams var diskutēt, laikam jau ja ir, tad patīkami. ja nav tad poh - viena lieta mazāk, kurai safisties.
Tieši tā - man vispār vienkāršas prasības - F31/F34, 2.0 dīzelis, automāts, kruīzs un salons bez ādas apdares. Pārējais viss pilnīgi vienaldzīgi, jo man auto ir pārvietošanās līdzeklis, nevis kaut kas ar ko kādam kaut ko pierādīt, pazīmēties vai kā tagad saka jaunatne - pafleksot
| Offline | | |
OA83 | | Kopš: 09. Jan 2023
No: Jūrmala
Ziņojumi: 334
Braucu ar: X5; F15
|
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ? | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
06 Apr 2023, 23:36:09 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ?
atļaušos atgādināt, ka laiki, kad BMW varēja kaut ko pieprogrammēt vai izprogrammēt garāžā ar netā nokačātu bezmaksas (vai maksas) softu strauji tuvojas noslēgumam... tapēc tagad ir oficiāls risinājums... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
06 Apr 2023, 23:36:09 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 22:32:19 @Mizx rakstīja:
06 Apr 2023, 22:17:10 @OA83 rakstīja:
06 Apr 2023, 21:50:30 @sys9291 rakstīja:
toties tagad fīčas var vai nu nopirkt, vai iznomāt on line... Piemēram ķebļu apsilde uz mēnesi... tad nu tā - ir naudiņa ir fīča nav naudiņas - fīčas nav... kā sacīt jāsaka - katram pēc iespējām...
Par šo jau labu laiku atpakaļ ierēcu...
Tik nesaprotu, kur ražotājam ir izdevīgums visus jaunos auto ražot ar max komplektāciju cerībā, ka klients kurš auto iegādāsies lietos sēdekļu apsildi 3 mēnešus gadā un navigāciju 6 mēnešus gadā, bet headupu 8 mēnešus gadā wtf ?!
A varbūt kāds nelietos nevienu no trim augstāk minētajiem, bet gribēs abonēt softclose vai joslu asistentu, vai vispār nelietot nevienu ekstru...
Tad sanāk ka visiem auto jāmaksā vienu fiksētu ciparu ?!
Masu produkcijas ražošanas īpatnība ir — lētāk ražot visu vienādu, nevis daudz dažādu variantu. Reiz kādās ārvalstīs pētīju lētas kurpes. Kaut kas šķita dīvaini. Pēc tam sapratu — tām visām virsējās dalas ir vienādas, elementi sašūti vienā stilā kur elements ir pa virsu, kur apašā. Vienīgā atšķirība bija kāda zole (labās kājas vai kreisās) piešūta. Autoražošanā nebrinos, ka daudz naudas iespējams ietaupīt ražojot nevis n-tos, piemeram, benķu aprīkojumus, bet vienu variantu.
Ok domu sapratu, bet ja auto ir jāaprīko ar ,piemēram, softclose, headup, joslu asistentu, aktīvo kruīzu, 360° kamerām utt., visas tās fīčas taču maksā un ir par papildus naudu, ne mazu naudu, pasūtot auto pareizi ? Tad kur ir izdevīgums ražot visus auto pilnā aprīkojumā, tobiš, nu pieņemsim ja pliks auto bāzes modelis maksā 50k euro, bet max pilns, aprīkots ar visām ekstrām maksa 90k euro, tad kur ir izdevīgums ražot visus auto max nopakotus nezinot vai tas klients, kurš nopirks vispār gribēs abonēt sēdekļu apsildi ?
Atceries citu faktu, kas pierāda izdevīgumu visu tomēr iebūvēt — kad sākās hibridauto ēra, tad to pamataprīkojumā bija daudz no tā, kas skaitījas ekstra iekšdedzes dzinēju versijām. Jo hibrīdam tās nebija nekādas ekstras, bet daļa no pamatfunkcionalitātes efektivitātes uzlabošanai. Tā ka gribas ražotājam vai nē, viņam tās lietas mašīnā tāpat jāsaliek, bloki iespējams tie paši, tikai kaut kādas funkcijas neaktivizē. Vēl viens piemērs — ir elektriskie spoguļi. Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR. Un tā ar daudzām lietām. Bet abonēšanu par tādu spoguļu regulēšanu var mēģināt paprasīt... | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3015
Braucu ar: Ne-BMW
|
06 Apr 2023, 23:51:18 @Mizx rakstīja:
Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR.
Kļūdies gan - lai šī funkcija strādātu korekti, ir nepieciešama spoguļa pozīcijas devējs un atmiņa iepriekšējā stāvokļa saglabāšanai, tas nozīmē papildus shēmu spogulī un vadības blokā, un pāris vadus uz to, kopā kādi 10€ kā minimums.
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 11:03:24 @josi rakstīja:
06 Apr 2023, 23:51:18 @Mizx rakstīja:
Un ir variants, kad ieliekot atpakaļgaitā tie paši pagriežas tā, lai labāk ietves malu redzētu un tai neuzsistos. Papildu izmaksas šai funcijai ir tik cik 1x palūgt to funkciju ieprogrammēt, bet pēc tam ražošanas izmaksas 0 EUR.
Kļūdies gan - lai šī funkcija strādātu korekti, ir nepieciešama spoguļa pozīcijas devējs un atmiņa iepriekšējā stāvokļa saglabāšanai, tas nozīmē papildus shēmu spogulī un vadības blokā, un pāris vadus uz to, kopā kādi 10€ kā minimums.
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3015
Braucu ar: Ne-BMW
|
07 Apr 2023, 11:12:50 @Mizx rakstīja:
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums.
Rūpnīcas noliktavas un rezerves daļu noliktavas uzturēšana ir divas pavisam dažādas lietas. Konkrēti BMW rūpnīcas gadījumā elektronikas blokiem taupa uz pāris centu vērtām detaļām un neieliks pat lieku vada gabalu. Savukārt pērkot to pašu bloku kā rezeres daļu, tas jau būs maksimāli ar visām funkcijām un atbilstošu cenu, jo galu galā par to maksā Tu
| Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 11:27:06 @josi rakstīja:
07 Apr 2023, 11:12:50 @Mizx rakstīja:
Nezinu visas auto markas, bet vai kādam minētais tiešām nav arī bez papildu ekstras atpakaļgaitai? Spoguļu atmiņa tak ir automātiski visiem kopš seniem laikiem, kam vispār ir kaut kāda salonu stāvokļu atmiņa. Un tas bloks gala patērētājam maksās 10 EUR, ražotājam centus. Bet ieliekot to visiem atkrīt loģistikas un noliktavu izmaksas, jo nav jātur 2 nošķirtas pozīcijas. Savulaik MB skaidroja, ka detaļu datubāzes uzturēšana, visas informācijas par auto uzturēšana pēc VIN izmaksājot 1/3 no auto vērtības. Jo mazāk variāciju, jo mazāk piepūles šo datubāzi uzturēt, tā ka tajā pozīcijā arī ir ieguvums.
Rūpnīcas noliktavas un rezerves daļu noliktavas uzturēšana ir divas pavisam dažādas lietas. Konkrēti BMW rūpnīcas gadījumā elektronikas blokiem taupa uz pāris centu vērtām detaļām un neieliks pat lieku vada gabalu. Savukārt pērkot to pašu bloku kā rezeres daļu, tas jau būs maksimāli ar visām funkcijām un atbilstošu cenu, jo galu galā par to maksā Tu
Nesapratu, ko raksti. BMW nedzīvo akmens laikmetā un noliktavu ražošanai neuztur tāpat kā citi lielie auto ražotāji. Piegādes notiek pa tiešo no piegādātāja uz konveijeru faktiski tajā dienā, kad to pie konveijera vajag. Ja kaut kas jāglabā, tad tas viss ir vienkopus vienalga kādiem mērķiem. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3015
Braucu ar: Ne-BMW
|
07 Apr 2023, 11:33:11 @Mizx rakstīja:
Nesapratu, ko raksti. BMW nedzīvo akmens laikmetā un noliktavu ražošanai neuztur tāpat kā citi lielie auto ražotāji. Piegādes notiek pa tiešo no piegādātāja uz konveijeru faktiski tajā dienā, kad to pie konveijera vajag. Ja kaut kas jāglabā, tad tas viss ir vienkopus vienalga kādiem mērķiem.
Tieši tā - BMW var atļauties ražošanā uz konveijera izmantot dažādas gandrīz identiskas detaļas - vienam auto var likt spoguļus ar atmiņu bet nākamajamam rindā tādus pašus bez atmiņas ja to neparedz komplektācija, jo loģistikas un noliktavas izmaksas sedz piegādātājs. Savukārt rezerves daļu noliktavu ir jāuztur pašam ražotājam, un Tavs tavs teksts par MB 1/3 izmaksām tikai to apstiprina.
[ Šo ziņu laboja josi, 07 Apr 2023, 11:47:10 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 11:46:21 @josi rakstīja:
07 Apr 2023, 11:33:11 @Mizx rakstīja:
Nesapratu, ko raksti. BMW nedzīvo akmens laikmetā un noliktavu ražošanai neuztur tāpat kā citi lielie auto ražotāji. Piegādes notiek pa tiešo no piegādātāja uz konveijeru faktiski tajā dienā, kad to pie konveijera vajag. Ja kaut kas jāglabā, tad tas viss ir vienkopus vienalga kādiem mērķiem.
Tieši tā - BMW var atļauties ražošanā uz konveijera izmantot dažādas gandrīz identiskas detaļas - vienam auto var likt spoguļus ar atmiņu bet nākamajamam rindā tādus pašus bez atmiņas ja to neparedz komplektācija, jo loģistikas un noliktavas izmaksas sedz piegādātājs. Savukārt rezerves daļu noliktavu ir jāuztur pašam ražotājam, un Tavs tavs teksts par MB 1/3 izmaksām tikai to apstiprina.
Tu laikam īsti nesaprati. Minētās 1/3 izmaksas nav par noliktavu ar mantām, bet par informācijas uzturēšanu — kurā auto kas ir ielikts, cik tādu auto, attiecīgi paredzamie rezerves dalu pasūtījumi, kad kaut ko ņem nost no ražošanas, tad uzreiz jādomā ar ko to var / nevar aizvietot, ja jauns modelis jāpalaiž, tad atkal jāskatās vai nav izmantojamas jau esošās detaļas. Plus protams pēc tam vēl praktiskā detaļu sūtīšana un atlikumu kontrole.
Savukārt Tevis minētā BMW pieeja par to, ka uz ražošanu sūta "komplektācijai pielāgotas", bet rezerves daļu datubāzē jau, piemēram, tikai pilnākās komplektācijas variantu komplektā ar sarunām par abonēšanu parāda ko citu — vēsturiski, piemēram, pirms 10-15 gadiem esošos modeļus izstrādājot lētāk bija uzturēt dažādas variācijas, bet taagad situācija mainās, jo loģistika kļūst dārgāka, roboti strādā labāk un izmaksu optimizācijas nolūkos sortimentā patur mazāku detaļu skaitu, toties pēc loģikas uzreiz pilnīgākā versijā. Tāpēc ari tagad ir šīs runas par ekstru abonēšanu un to, ka reāli automašīnā iebūvē vairāk kā pircējs pirmajā brīdī pasūta un tas notiek jau šobrīd. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3015
Braucu ar: Ne-BMW
| @Mizx - kaut kas jau tāds sāk notikt, bet noteikti ne tādā apjomā kā Tu te esi sacerējies, un tikai ar tādām lietām, kur marketologi ir reāli izrēķinājuši, ka tā lieta atmaksāsies.
BMW 1-sērija joprojām nāk bez spoguļu atmiņas, ja vien netiek pasūtīta komplektācija ar pielokāmiem spoguļiem vai elektriskajiem sēdekļiem.
[ Šo ziņu laboja josi, 07 Apr 2023, 12:08:49 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 12:08:33 @josi rakstīja:
@Mizx - kaut kas jau tāds sāk notikt, bet noteikti ne tādā apjomā kā Tu te esi sacerējies, un tikai ar tādām lietām, kur marketologi ir reāli izrēķinājuši, ka tā lieta atmaksāsies.
BMW 1-sērija joprojām nāk bez spoguļu atmiņas, ja vien netiek pasūtīta komplektācija ar pielokāmiem spoguļiem vai elektriskajiem sēdekļiem.
Atceries, ka auto nopietni ņemot izstrāde aizņem ~10 gadus un ļoti to saīsināt nevar, jo jautāums par drošību — pat ja tehnoloģijas izdomātas, vēl jātestē to drošums. Tā ka tas, kas notiek tagad fonā ir tas, ko redzēsim automašīnās pēc 10 gadiem. Un droši varu teikt, ka nebūs vairs nākotnē 3 bloku variācijas beņķu vadībai, bet tikai viens ar dažādu softu. Vairs neizstrādā dažādus variantus ražošanai. Tā tagad ir lētāk. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3015
Braucu ar: Ne-BMW
|
07 Apr 2023, 12:25:27 @Mizx rakstīja:
Atceries, ka auto nopietni ņemot izstrāde aizņem ~10 gadus un ļoti to saīsināt nevar, jo jautāums par drošību — pat ja tehnoloģijas izdomātas, vēl jātestē to drošums. Tā ka tas, kas notiek tagad fonā ir tas, ko redzēsim automašīnās pēc 10 gadiem. Un droši varu teikt, ka nebūs vairs nākotnē 3 bloku variācijas beņķu vadībai, bet tikai viens ar dažādu softu. Vairs neizstrādā dažādus variantus ražošanai. Tā tagad ir lētāk.
Vai esi saisīts ar kādu elektronikas produktu izstrādi, ka tik droši stāsti?
Man gribētos teikt, ka ir tieši pretēji - softa izstrāde un testēšana ir kļuvusi dārgāka par dzelžu izstrādi, un drīzāk ir/būs viens softs ar dažādiem kodēšanas/parametrizācikas datiem atkarībā no ražotāja blokā neielodēto detaļu skaita
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5172
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Apr 2023, 12:46:14 @josi rakstīja:
07 Apr 2023, 12:25:27 @Mizx rakstīja:
Atceries, ka auto nopietni ņemot izstrāde aizņem ~10 gadus un ļoti to saīsināt nevar, jo jautāums par drošību — pat ja tehnoloģijas izdomātas, vēl jātestē to drošums. Tā ka tas, kas notiek tagad fonā ir tas, ko redzēsim automašīnās pēc 10 gadiem. Un droši varu teikt, ka nebūs vairs nākotnē 3 bloku variācijas beņķu vadībai, bet tikai viens ar dažādu softu. Vairs neizstrādā dažādus variantus ražošanai. Tā tagad ir lētāk.
Vai esi saisīts ar kādu elektronikas produktu izstrādi, ka tik droši stāsti?
Man gribētos teikt, ka ir tieši pretēji - softa izstrāde un testēšana ir kļuvusi dārgāka par dzelžu izstrādi, un drīzāk ir/būs viens softs ar dažādiem kodēšanas/parametrizācikas datiem atkarībā no ražotāja blokā neielodēto detaļu skaita
kaut kā mazāk paliek bloku ar neielodētajām detaļām..., līdz ar to samazinās nepieciešamo softu skaits, paliek tikai aktivizācia ar FSC... | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5735
Braucu ar:
|
07 Apr 2023, 12:46:14 @josi rakstīja:
07 Apr 2023, 12:25:27 @Mizx rakstīja:
Atceries, ka auto nopietni ņemot izstrāde aizņem ~10 gadus un ļoti to saīsināt nevar, jo jautāums par drošību — pat ja tehnoloģijas izdomātas, vēl jātestē to drošums. Tā ka tas, kas notiek tagad fonā ir tas, ko redzēsim automašīnās pēc 10 gadiem. Un droši varu teikt, ka nebūs vairs nākotnē 3 bloku variācijas beņķu vadībai, bet tikai viens ar dažādu softu. Vairs neizstrādā dažādus variantus ražošanai. Tā tagad ir lētāk.
Vai esi saisīts ar kādu elektronikas produktu izstrādi, ka tik droši stāsti?
Man gribētos teikt, ka ir tieši pretēji - softa izstrāde un testēšana ir kļuvusi dārgāka par dzelžu izstrādi, un drīzāk ir/būs viens softs ar dažādiem kodēšanas/parametrizācikas datiem atkarībā no ražotāja blokā neielodēto detaļu skaita
Iespējams esmu tas, kas Latvijā visvairāk strādā ar autoindustrijas piesaisti ražošanai Latvijā. Daudz gadu esmu bijis iesaistīts pašos izstrādes procesos. Tieši šo nedēļu esmu Atēnās un strādāju kopā ar šiem Mēs vairs nebraucam ar automašīnām, tagad tas ir dators, kam pielikti riteņi — pilnībā nomainījusies industrijas filozofija, viņiem par IT lietām automašīnās ir atsevišķas mācību programmas. Kopumā tāpēc arī ar tādu pārliecību runāju, ka esmu iekšā procesos. Ne velti Teslai savas īpatnības klientu apkalpošanā un servisa nodrošināšanā. | Offline | | |
|
pukraims | | Kopš: 17. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 216
Braucu ar:
| Sveiki! Gribu kopirkt labu Hyundai Terracan. Facelift un manuāli. Gribu pacelt auto un sagatavot nelielam offroad. Varbūt kāds zina, kurš gribētu notirgot tādu? Paldies [ Šo ziņu laboja pukraims, 07 Apr 2023, 23:40:33 ] | Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1946
Braucu ar: WC numurzīmēm
|
07 Apr 2023, 23:38:32 @pukraims rakstīja:
Sveiki! Gribu kopirkt labu Hyundai Terracan. Facelift un manuāli. Gribu pacelt auto un sagatavot nelielam offroad. Varbūt kāds zina, kurš gribētu notirgot tādu? Paldies
Šeit diezvai atradīs tād limuzin. Jo šeit puiši braukā tikai ar full versijām, masāžas utt. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10805
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ar melniem pilniem bembjiem,Max lieli diski ,solārijs ,želeja,laķenes . [ Šo ziņu laboja Locis, 07 Apr 2023, 23:52:36 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 1978
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Un minimums 250k. tāfelē.
Toties kādreiz bijis premiums.
Tagad gan opels | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|