Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 30 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Auto eksotika LV ielās

AutorsZiņojums
merc
13. Mar 2023, 13:07 #1581

Kopš: 28. Apr 2018

Ziņojumi: 41

Braucu ar:

Ja tas sv būtu manuālis, virs 3miljoniem tāds aizietu momentā. Tikai 5 SV manuāļi tika uzražoti
Offline
Destructo
13. Mar 2023, 13:27 #1582

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 446

Braucu ar: B O R S C H E


13 Mar 2023, 13:07:02 @merc rakstīja:
Ja tas sv būtu manuālis, virs 3miljoniem tāds aizietu momentā. Tikai 5 SV manuāļi tika uzražoti


Cik saprotu, tad tur jau tā sāls, ka izrādās, ka ir 7 manuāļi nevis 5, pieci ir zināmi, 2 SUI, 3 US, bet tagad meklē atlikušos 2, viens āzijā, viens Eiropā.
Offline
Deivid
13. Mar 2023, 13:42 #1583

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc
Offline
merc
13. Mar 2023, 13:50 #1584

Kopš: 28. Apr 2018

Ziņojumi: 41

Braucu ar:


13 Mar 2023, 13:42:02 @Deivid rakstīja:
Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc
350 SV bija plānots uzražot, bet uzražoja tikai ap 190.
Offline
smudo
13. Mar 2023, 15:12 #1585

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Mar 2023, 13:42:02 @Deivid rakstīja:
Nez kāpēc tik maz no 350. Pērk tak entuziasti vai kolekcionāri kuri ar to nemaz nebrauc


Tāpēc, ka 2000šo sākumā robotizētās single clutch kārbas skaitījās moderni un trendīgi. Tas pats ir ar Ferrari F430 un 599, kuri bija arī ar manuāli pieejami, bet 95% tika saražoti ar single clutch automātiem un manuāļi tagad ir stipri dārgāki un daudzi šiem modeļiem veic tagad pārbūvi uz manuāli, ja tiešām ar tiem auto vēlas braukt. Tagad jau arī Eiropā Porsche 911 un 718 80-90% pērk ar PDK, lai gan manuālis ir pieejams un lētāks (vai arī no cost "option", kā GT3). ASV ir lielākais manuāļu tirgus, lai cik tas dīvaini šķistu. Lielākais manuālu īpatsvars ir tieši top modeļiem, kā GT3 un 718 Spyder/GT4, ko bieži pērk entuziasti, kas mazāk uztraucas pa ikdienas lietošanas ērtumu.
Offline
Deivid
13. Mar 2023, 15:47 #1586

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)

[ Šo ziņu laboja Deivid, 13 Mar 2023, 15:49:18 ]

Offline
smudo
13. Mar 2023, 16:34 #1587

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)


Pats nekad ar single clutch neesmu braucis.

Manam Caymanam slodzē slēdzoties ar manuāli arī ir samērā liels cirtiens, jo NA dzinējs ir ass gāzes pedāļa reakcijās, īpaši sport režīmā un perfekti salāgot so brīdi ir samērā liels izaicinājums, kad vēlies max paātrinājumu. Protams, tas viss rada slodzi - pie 80k mainīju sajūgu, kas gāja pēdējos tūkstošus un izrādījās, ka divmasu spararats arī jau tāds "so so" un nācās pie reizes arī to samainīt. Lai gan braucot nekādu sūdzību nebija.

Eksotiku single clutch sajūgi gan bieži iet max 15-30k km, ja dod "ručkā", jo tur viss ir ļoti viegls un bez rezerves, lai slēgšanās būtu precīzāka un maigāka. Tiem ir arī salīdzinoši viegli spararati, kas ir viens no iemesliem, ka Ferrari, kas būvēti kā single clutch, esot grūtāk braucami manuālajās versijās (ļoti ātri krīt apgriezieni). Varbūt arī tas kādreiz cilvēkiem lika izšķirties par labu automātiem.
Offline
OA83
13. Mar 2023, 21:45 #1588

Kopš: 09. Jan 2023

No: Jūrmala

Ziņojumi: 334

Braucu ar: X5; F15

@smudo jautājums ne pa ķeksi, bet kur tu apkop un remontē savu Porcshe ? Es te nedomāju dīleri. Vai ir kādi privātie servisi kas tikai ar šo marku ņemas un ir izkoduši visus knifus līdz sīkumiem ?
Offline
ozo
13. Mar 2023, 22:32 #1589

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar


13 Mar 2023, 13:07:02 @merc rakstīja:
Ja tas sv būtu manuālis, virs 3miljoniem tāds aizietu momentā. Tikai 5 SV manuāļi tika uzražoti


Amīši ir slimi ar Murci manuāliem. Prasti LP640 iet par 500+k, Sv un SVJ jau ir stabili cipars ar 6 nullēm atkarībā no vēstures. Kas interesanti- EU modeli tur kotējas zemāk kā US.

Offline
proTEST
14. Mar 2023, 07:31 #1590

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2536

Braucu ar: 9 x 99


13 Mar 2023, 21:45:17 @OA83 rakstīja:
@smudo jautājums ne pa ķeksi, bet kur tu apkop un remontē savu Porcshe ? Es te nedomāju dīleri. Vai ir kādi privātie servisi kas tikai ar šo marku ņemas un ir izkoduši visus knifus līdz sīkumiem ?

Pie Riddlera
Offline
smudo
14. Mar 2023, 07:59 #1591

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Ja, 987 apkopju pie Aivara Agenskalna un 944 pie Andra - transaxle specialista Vecmilgravi. Visas modifikacijas (piekare, izplude utt) pats pētu specializetajos forumos, jo sie auto ir loti populari ASV un var atrast daudz labu info. Cayman noteikti var lie dilera vest, bet 944 gan vini nenems pretim, jo nav ne zinasanu, ne instrumentu. Rezerves dalas, kas ir Porsche specifiskas, gan biezi sanak pie dilera pirkt, jo biezi tur ir ari labaka cena.
Offline
RR04
14. Mar 2023, 09:36 #1592

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3673

Braucu ar: 41


13 Mar 2023, 16:34:38 @smudo rakstīja:

13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)


Pats nekad ar single clutch neesmu braucis.

Manam Caymanam slodzē slēdzoties ar manuāli arī ir samērā liels cirtiens, jo NA dzinējs ir ass gāzes pedāļa reakcijās, īpaši sport režīmā un perfekti salāgot so brīdi ir samērā liels izaicinājums, kad vēlies max paātrinājumu. Protams, tas viss rada slodzi - pie 80k mainīju sajūgu, kas gāja pēdējos tūkstošus un izrādījās, ka divmasu spararats arī jau tāds "so so" un nācās pie reizes arī to samainīt. Lai gan braucot nekādu sūdzību nebija.

Eksotiku single clutch sajūgi gan bieži iet max 15-30k km, ja dod "ručkā", jo tur viss ir ļoti viegls un bez rezerves, lai slēgšanās būtu precīzāka un maigāka. Tiem ir arī salīdzinoši viegli spararati, kas ir viens no iemesliem, ka Ferrari, kas būvēti kā single clutch, esot grūtāk braucami manuālajās versijās (ļoti ātri krīt apgriezieni). Varbūt arī tas kādreiz cilvēkiem lika izšķirties par labu automātiem.

Hoovies Garage tieši nesen bija video par ferrari (modeli neatceros, neesmu spečuks), kur no automāta pārtaisīja par manuāli un minēja, ka tiek ieprogrammēts, lai apgriezieni nekrītas tik ātri
Offline
smudo
15. Mar 2023, 16:04 #1593

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Šorīt Kurbads bija savā FB ielicis storiju ar uz LV piegādātu 1965. gada 911 Bildēs izskatījās labā stāvoklī - restaurēts. 911 sāka ražot 1964. gadā un 1965. gada modelis faktiski vēl bija bez izmaiņām, ar īso riteņu bāzi un oriģinālo 2,0l 6 cilindru bokseri ar karburatoriem un 130zs. 911 S modelis ar 160zs parādījās laikam gadu vai 2 vēlāk un laikam no 1967. gada Porsche jau sāka likt mehānisko šprici. Katrā gadījumā priekš LV rets auto un ceru kādreiz sastapt kādā YTR pasākumā.

[ Šo ziņu laboja smudo, 15 Mar 2023, 16:19:09 ]

Offline
HUBLOC
28. Mar 2023, 12:26 #1594

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: Q7

Offline
Velsatis
29. Mar 2023, 00:07 #1595

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte

Šodien Rīgā redzēju Cadillac liryq....iespaidīgākais auto kas redzēts pēdējos gados... Salīdzinājumā RR Cullinan izskatās parasts omes auto uz tā fona.
Iespaidīgākais jaunais auto, kas redzēts.
Offline
Velsatis
29. Mar 2023, 00:18 #1596

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte


13 Mar 2023, 15:47:37 @Deivid rakstīja:
Kā vienmēr vērtīgs info no tavas puses. 5 vai 7 no 190 tāpat šķiet dikti maz un man atmiņā ka pirmie roboti baigo sajūsmu neradija. Par PDK smējās, SMG arī (lai gan man mazliet pietrūkst vēlreiz ar tādu pabraukt slodzē kad pārslēdzoties lauž kaklu, pats tā ielikt robā nevar..)

Man ir quattroporte 06 4.2 ar dual select...problēmu nav bijis, bet braukšanā viss ok., Ja auto režīmā -mierīgs ar perfektu skaņu....otrs variants nospiežot sport pogu...tad ļoti labi pārslēdzas manuāli... nekādu milzīgu sitienu vai rāvienu pārslēdzoties nav.
Offline
wheelie
03. Apr 2023, 21:56 #1597

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6781

Braucu ar: 1.6



-----------------
8)
Offline
wheelie
20. Apr 2023, 12:16 #1598

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6781

Braucu ar: 1.6



-----------------
8)
Offline
Kaross
20. Apr 2023, 12:22 #1599

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Intersanti, viņš pa ielu arī tā brauc?

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
wheelie
20. Apr 2023, 12:36 #1600

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6781

Braucu ar: 1.6

kādreiz brauca arī bez plēves, atradu bildi internetā


-----------------
8)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo