Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Damn
03. Aug 2023, 16:02 #6781

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10794

Braucu ar:


02 Aug 2023, 23:13:51 @smudo rakstīja:

02 Aug 2023, 15:41:32 @Damn rakstīja:
Garantijas laikā VW tika nočipots. Grūti pateikt kā būtu, ja būtu nepieciešams garantijas remonts, bet veicot standarta apkopi softs tika nonests un nācās atjaunot čipsi.


Es pirms 10 gadiem VW CC nočipoju pie 10k km - braucot uz apkopēm dīlerim teicu, ka vadības bloks pārprogrammēts un lai neliek nekādus update. Nebija nekādu problēmu ar "čipa" aizstāšanu ar OE iestatījumiem.


Ja nekļūdos, tad čips tika "noņemts" nevis pirmajā - nākamajā apkopē pēc uzstādīšanas, bet aiznākamajā vai vēl vēlākā, tad tieši bija parādijies aicinājums vērsties pie dīlera saistībā ar izmešu skandālu.
Offline
michals1
03. Aug 2023, 16:18 #6782

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1975

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Renis/Masters divus gadus vecs,39k/km. Pa visu šo laiku viena problēma,divas reizes meta ārā kļūdu,ka adblū sistēmai nav labi un sāka atskaiti 700km,pēc kuras lamata atņirgsies un nebūs iedarbināma.
Abas reizes pa garantiju tika taisīts,un dīleris zvērēja,ka vis būs gerai. Šodien beidzas garantija un atkal izlec paziņojums,ka sistēma kārtējo reizi atņirgusies
Sagadīšanās,liktens,karma???
Offline
Deivid
03. Aug 2023, 16:23 #6783

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X


03 Aug 2023, 16:02:52 @Damn rakstīja:
Ja nekļūdos, tad čips tika "noņemts" nevis pirmajā - nākamajā apkopē pēc uzstādīšanas, bet aiznākamajā vai vēl vēlākā, tad tieši bija parādijies aicinājums vērsties pie dīlera saistībā ar izmešu skandālu.


Mollers man ar gribēja skandālā iesaistīto dzinēju uzlabot un teica ka būšot tikai labāk, bet atteicos, tas gan nebija garantijas auto

[ Šo ziņu laboja Deivid, 03 Aug 2023, 16:23:38 ]

Offline
Hasks
03. Aug 2023, 18:29 #6784

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;

Karoq Elegance - 0-120k (3gadi). Esmu priecīgs, ka tiku vaļā. Galīgi negāja ar to auto. Tepat topikā esmu jau sūdzējies.

RAV4 Hybrid 0-10k - ļoti patīkami braukt! Patika patēriņš tatros - ap 2.5L/100km. Vienīgais, kas škodai bija labāks - auto tālās gaismas. Toyotai bieži pārslēdzas, kad priekšā kāds ir tuvā distancē.
Offline
werto
03. Aug 2023, 18:46 #6785

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2827

Braucu ar: Golfu

Jā gaismas Škodai ir labas,bija Octavia Led super,nesen saņēmu Golf,kaut ari Led bet gaismas nav tādas.
Offline
rencho
03. Aug 2023, 20:20 #6786

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1383

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II

Pirms 2 gadi , kad meklēju auto Kodiaq1.4tsi vs Rav4 2.0, vienos vārtos uzvarētājs bija Kodiaq :
Led daudz labākas, izskustās uz priekšu daudz labāk, vadāmība, skańas izolācija.
Par Rav4 2,5h nemācēšu komentēt, bet tas 2.0 ar variatoru ir briesmu lieta.
Offline
kvatra
03. Aug 2023, 22:20 #6787

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: Audi Quattro


03 Aug 2023, 18:29:50 @Hasks rakstīja:
Karoq Elegance - 0-120k (3gadi). Esmu priecīgs, ka tiku vaļā. Galīgi negāja ar to auto. Tepat topikā esmu jau sūdzējies.

RAV4 Hybrid 0-10k - ļoti patīkami braukt! Patika patēriņš tatros - ap 2.5L/100km. Vienīgais, kas škodai bija labāks - auto tālās gaismas. Toyotai bieži pārslēdzas, kad priekšā kāds ir tuvā distancē.


Man karoqam tūlīt 120k, 0 problēmu
Offline
Hasks
03. Aug 2023, 22:44 #6788

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


03 Aug 2023, 22:20:06 @kvatra rakstīja:

03 Aug 2023, 18:29:50 @Hasks rakstīja:
Karoq Elegance - 0-120k (3gadi). Esmu priecīgs, ka tiku vaļā. Galīgi negāja ar to auto. Tepat topikā esmu jau sūdzējies.

RAV4 Hybrid 0-10k - ļoti patīkami braukt! Patika patēriņš tatros - ap 2.5L/100km. Vienīgais, kas škodai bija labāks - auto tālās gaismas. Toyotai bieži pārslēdzas, kad priekšā kāds ir tuvā distancē.


Man karoqam tūlīt 120k, 0 problēmu


Khem… pa garantiju: DSG, zobsiksnas mehānismi, pārkrāsotas priekšējās un aizmugurējās durvis, aizmugurē bukses.
Papildus: zaldātiņi katru pavasari, 2x vējstikli, 1x kapots, jo uzkrita koks. Kaut kas vēl bija… slinkums meklēt! reāli neveiksmīgs auto bija. Vienīgais izmaksās kaut cik tuvu bija e39 pirms 15 gadiem!
Offline
rencho
04. Aug 2023, 08:19 #6789

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1383

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


03 Aug 2023, 22:44:50 @Hasks rakstīja:

03 Aug 2023, 22:20:06 @kvatra rakstīja:

03 Aug 2023, 18:29:50 @Hasks rakstīja:
Karoq Elegance - 0-120k (3gadi). Esmu priecīgs, ka tiku vaļā. Galīgi negāja ar to auto. Tepat topikā esmu jau sūdzējies.

RAV4 Hybrid 0-10k - ļoti patīkami braukt! Patika patēriņš tatros - ap 2.5L/100km. Vienīgais, kas škodai bija labāks - auto tālās gaismas. Toyotai bieži pārslēdzas, kad priekšā kāds ir tuvā distancē.


Man karoqam tūlīt 120k, 0 problēmu


Khem… pa garantiju: DSG, zobsiksnas mehānismi, pārkrāsotas priekšējās un aizmugurējās durvis, aizmugurē bukses.
Papildus: zaldātiņi katru pavasari, 2x vējstikli, 1x kapots, jo uzkrita koks. Kaut kas vēl bija… slinkums meklēt! reāli neveiksmīgs auto bija. Vienīgais izmaksās kaut cik tuvu bija e39 pirms 15 gadiem!


Ja par garantijām: Kodiaq pa 2 gadi norullēti 100tk. Par garantiju samainīti 2 sailentbloki un viens bukse. Pāris tk pirms apkopēm vienmēr papildinu eļļas līmeni
Offline
skudza
04. Aug 2023, 10:03 #6790

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 822

Braucu ar: pelēci

Bļin, lasot šitos visus stāstus, izskatās, ka būs grūti ko jaunu normālu nopirkt.
Tagad pa vairāk kā 4 gadi ar savu darba/ikdienas KIA Sportage jau nobraukti 210 000km un neko no šitām briesmām nezinu. Pa garantiju mainīts tikai pogu bloks vadītāja durvīs, jo grabēja uz Vienības gatves
Nu vēl tika mainītas dilstošās detaļas - bremžu diski, kluči, aizmugurē lielās bukses un varbūt vēl kāds sīkums. Vairāk neko neatceros, ka būtu kas.
Lej dīzeli un min grīdā.
Jā, šo pērkot speciāli ņēmu pliku bez visām joslām, zīmēm, kamerām, startstopiem n shit. Man nav laika vizināties uz garantiju vai katru dienu lamāties un domāt, kā to atslēgt, izprogrammēt.
Bet tagad kā saprotu laikam alternatīvu vairs nebūs
Offline
deadalive
04. Aug 2023, 10:25 #6791

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1498

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Ar audi joslu asistentu esmu sadraudzējies un nav problēmu, zem 60km/h izslēdzas un uz šosejām nav baigi agresīvs (x5 g05 likās krietni agresīvāks). Bet ar jobnuto start/stop nu nekādi nespēju. centos ļoti. beigās uzmetu moduli lai izslēgts visulaik.

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
ak
04. Aug 2023, 10:42 #6792

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 275

Braucu ar: LR

Nissan Leaf 40kWh no 0-150k km, nedaudz vairāk kā 5 gadi. 130k apkopē nomainīja bremžu klučus un priekšējos bremžu diskus. Vidējais patēriņš ~16.5 kWh/100km.

Offline
BE23
04. Aug 2023, 14:59 #6793

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 102

Braucu ar: taksi

Tiguan 2020.gada
Virs 120 mazliet drebina stūri, kad mainīja riepas pateicu, lai uztaisa savirzi kādu laiku bija ok. Tagad pie 130-140 atkal mazliet trīc. Diski ir taisni un riepas ir ar normālu nodilumu. Braucu pārsvarā pa šoseju. tikko pirms tehniskās biju uz apkopi un pateica, ka viss ok. Baigi jau netraucē, bet liekas salīdzinoši jaunam auto tā nevajadzētu būt. Noraukums zem 40k. Kad pagajušajā gadā par šo ieminējos servisa pieņemējām viņa pirmais teksts bija - kur tad tu Latvijā tik ātri vari braukt ? Komentāri lieki.. redzēs, kad braukšu atkal kkad nāksies viņus čākarēt, jo citādi viņi neko nekad nevar atrast un mašīnai nekas nav noticis.
+ iepriekšējā reizē man bija problēma vēl ziemā/pavasarī ar check engine kas pāradījās un pazuda (VW klasika), beigās izrādījās kkas ar vadiem, sīkāk negribēja stāstīt, bet pateica, ka pa garantiju viss ir sataisīts. Nekādu pazīmju nebija, motors strādāja normāli.
Visā visumā auto vēl aizvien uzskatu ir OK, nekad nav pievīlis un pa lielam viss apmierina.
Viens kolēģis vēl aizvien cīnās ar eļļas pātērinu, kamēr manam viss OK. Vienam citam Tiguan, kuram ir pilnāka komplektācija ar keyless jau 2x bija evakuators kad auto nevarēja pielaist.. gadās jau visādi ar tiem jaunajiem auto.

[ Šo ziņu laboja BE23, 04 Aug 2023, 15:01:33 ]

Offline
Samsasi
04. Aug 2023, 15:03 #6794

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3608

Braucu ar:


04 Aug 2023, 14:59:34 @BE23 rakstīja:
Tiguan 2020.gada
Virs 120 mazliet drebina stūri, kad mainīja riepas pateicu, lai uztaisa savirzi kādu laiku bija ok. Tagad pie 130-140 atkal mazliet trīc. Diski ir taisni un riepas ir ar normālu nodilumu. Braucu pārsvarā pa šoseju.


hvz, man parasti tādi simptomi parādās pēc auto mazgāšanas. palīdz kārtīga disku izskalošana.
Offline
RaL
04. Aug 2023, 15:09 #6795

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3373

Braucu ar: kruīzu

jāsāk ar pārbalansēšanu
Atkarīgs, cik zems profils, cik daudz brauc un pa kādiem ceļiem, bet laika gaitā tiek izjaukts līdzsvars, riepa sasēžas vai kāds atsvars nokrīt un tad sāk ar vien vairāk raustīties...
Offline
Araajz
04. Aug 2023, 15:09 #6796

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28056

Braucu ar: E39


04 Aug 2023, 15:03:20 @Samsasi rakstīja:

04 Aug 2023, 14:59:34 @BE23 rakstīja:
Tiguan 2020.gada
Virs 120 mazliet drebina stūri, kad mainīja riepas pateicu, lai uztaisa savirzi kādu laiku bija ok. Tagad pie 130-140 atkal mazliet trīc. Diski ir taisni un riepas ir ar normālu nodilumu. Braucu pārsvarā pa šoseju.


hvz, man parasti tādi simptomi parādās pēc auto mazgāšanas. palīdz kārtīga disku izskalošana.

vai aizbraukt nobalansēt uz to pašu autoplus - kur nevis vnk balansē, bet balansē zem spiediena, radot apstākļus, kā uz ceļa
Offline
kkas
04. Aug 2023, 15:10 #6797

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8864

Braucu ar: zviedru ledusskapi


04 Aug 2023, 14:59:34 @BE23 rakstīja:
Tiguan 2020.gada
Virs 120 mazliet drebina stūri, kad mainīja riepas pateicu, lai uztaisa savirzi kādu laiku bija ok. Tagad pie 130-140 atkal mazliet trīc. Diski ir taisni un riepas ir ar normālu nodilumu. Braucu pārsvarā pa šoseju. tikko pirms tehniskās biju uz apkopi un pateica, ka viss ok. Baigi jau netraucē, bet liekas salīdzinoši jaunam auto tā nevajadzētu būt. Noraukums zem 40k. Kad pagajušajā gadā par šo ieminējos servisa pieņemējām viņa pirmais teksts bija - kur tad tu Latvijā tik ātri vari braukt ? Komentāri lieki.. redzēs, kad braukšu atkal kkad nāksies viņus čākarēt, jo citādi viņi neko nekad nevar atrast un mašīnai nekas nav noticis.
+ iepriekšējā reizē man bija problēma vēl ziemā/pavasarī ar check engine kas pāradījās un pazuda (VW klasika), beigās izrādījās kkas ar vadiem, sīkāk negribēja stāstīt, bet pateica, ka pa garantiju viss ir sataisīts. Nekādu pazīmju nebija, motors strādāja normāli.
Visā visumā auto vēl aizvien uzskatu ir OK, nekad nav pievīlis un pa lielam viss apmierina.
Viens kolēģis vēl aizvien cīnās ar eļļas pātērinu, kamēr manam viss OK. Vienam citam Tiguan, kuram ir pilnāka komplektācija ar keyless jau 2x bija evakuators kad auto nevarēja pielaist.. gadās jau visādi ar tiem jaunajiem auto.


pasaki, lai nefiš kapeiku un iegādājas normālu balansējamo
https://motorweek.org/goss_garage/road_force_balancing/

Bet ir nianse, tev kā klientam tas būs 2x dārgāk, jo aizņem 2x ilgāku laiku.
Offline
Puce
04. Aug 2023, 15:25 #6798

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Peugeot Rifter Dīzelis/Automāts 3 gadi 115K km. Nopirku demo auto ar 12k km.
Mainu tik eļļu un filtrus pa 15K km.
Pa garantiju bija kondicioniera sūknis, kam gultnis nobeidzās un tad vēl kastīte kas kompim saka, cik ļoti aķis uz uzlādēts. Bet to tikai benzīngalva varētu ievērot, ka kaut kas nav labi.

Pie 100K km nomainīju priekšā bremzes. Aizmugurē klučus, jo vienā pusē bija ieķēries viens klucis un nodila līdz nullei. Tā vēl varētu 50K km manā režīmā braukt. Nobraucu ~ 50-60K km gadā.
Pa burzmai nomainīja man kārbā eļļu, jo man nepatika kā slēdzas. Ražotājs tādas darbības vispār nav paredzējis darīt. Tas arī garantijas ietvaros.

Savādāk vispār nekādu pretenziju.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Deivid
04. Aug 2023, 15:54 #6799

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X

Man un ikdienas lietotājam iekš Riftera besī aklās zonas un logu slotiņu dizains, tā citādi adekvāta kaste tai naudai.

Liels + ir kārbai. Mazais 3cil benz ar 130zs arī ir ok pilsētai. Pie 40k gan zobene sāka izģērbties. Viens no dīleriem teica ka francūži vainojot mūsu degvielas kvalitāti. Zobene atrodas motorā un peldās eļļas u.c substanču maisījumā. Pa kapeikām var nopirkt instrumentu ar kuru daļēji var pārbaudīt stāvokli caur ellas korķi.
Offline
Deivid
04. Aug 2023, 16:48 #6800

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X


04 Aug 2023, 10:03:02 @skudza rakstīja:
Bļin, lasot šitos visus stāstus, izskatās, ka būs grūti ko jaunu normālu nopirkt.


Tā arī ir. Ja auto nepērc tikai lai pārvietotos, tad sapratīgā budžetā ir jāizvēlās mazākais ļaunums. Man priekš sevis nav ko pirkt. Pēdējais sapnis bija M3 touring, bet arī to var tik ar X un automātu iepirkt, par cenu nemaz nerunāsim. Paldies, es palikšu pie sava flinstona un čīkstēšu par sievai dāvāto

Bet vispār interesantu ceļu izvēlējusies Toyota ar jauno LC

https://www.caranddriver.com/news/a44699820/202...ruiser-revealed/



Ne tikai dizains, bet cena! Nezinu cik pie mums būs, bet nu sola palielu kritumu pret iepriekšējo paaudzi. Tas ka V8 aizstāj ar 4cil, nu par to laikam nav jēgas pilināt asaras, tur jau peļķes no C63 faniem

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Aug 2023, 16:49:42 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo