Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: e60 530 gaze/benzins

AutorsZiņojums
klavinss
10. Oct 2012, 13:45 #1

Kopš: 10. Oct 2012

Ziņojumi: 0

Braucu ar:

Ko sakat par e60 530 benz/gaze?vai labak tomer 530d?
Offline
janchikz
10. Oct 2012, 13:45 #2

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

forši
Offline
CP17
10. Oct 2012, 13:58 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Kas jāsaka?
Offline
Tune-L
10. Oct 2012, 14:11 #4

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Dzekam dilema, labaak guleet ar maasu vai mammu

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
icy
10. Oct 2012, 14:13 #5

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

uz kura tad buus benziins-gaze?
maasa vai mamma?
Offline
Tune-L
10. Oct 2012, 14:15 #6

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


10 Oct 2012, 14:13:29 icy rakstīja:
uz kura tad buus benziins-gaze?
maasa vai mamma?



Benziins ir beibe, kura nav rados ))
Gaaze ir maasa un diizelis mamma

CP17 - motherfucker

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
icy
10. Oct 2012, 14:16 #7

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

par beibeem tur negaaja runa
Offline
Laoshi
10. Oct 2012, 14:24 #8

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Lieli motori tikai ar gāzi. 3 litru dīzels tāpat ēdīs, neceri uz 3.5 litri uz šosejas, kad soļķis vēl +/- ir labs un arī tikai tad, ja lej no lokomotīves
Offline
iwo
10. Oct 2012, 14:53 #9

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS

laikam jau D, bet pie lēmuma pieņemšanas jāvērtē cik tu km dienā nobrauc, jo bezīnam tev tā kā tā jābūt bākā,iedarbināsi un uzsils auto uz benzīna, lielam motoram, aukstam esot, tas paņems devu benzīna + iekārtas cena, nu baigi jārēķina, ekonomija pēc divi gadi un vēl pēc viena auto pārdosi, nu i parēķini savu ekonomiju.
Offline
jurxx
10. Oct 2012, 14:54 #10

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

Grib braukt pa lētuci
Vec dīzelis un uz atrabotku


šādai lamatai pilnīgi vienalga ko lej bākā iet uz visu, atrabotka, transformātoru eļa, soļķis, bio utt
Offline
Laoshi
10. Oct 2012, 15:01 #11

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Oct 2012, 14:53:38 iwo rakstīja:
laikam jau D, bet pie lēmuma pieņemšanas jāvērtē cik tu km dienā nobrauc, jo bezīnam tev tā kā tā jābūt bākā,iedarbināsi un uzsils auto uz benzīna, lielam motoram, aukstam esot, tas paņems devu benzīna + iekārtas cena, nu baigi jārēķina, ekonomija pēc divi gadi un vēl pēc viena auto pārdosi, nu i parēķini savu ekonomiju.


Ko Tu Ivo stāsti, kādi divi gadi. Varētu padomāt, ka benzīna auto bez gāzes iekārtas benzīnu nepatērē uzsilstot. Palasi gāzes topiku pirms diviem gadiem, tajā laikā visi saprata, ka propāns ir
Offline
iwo
10. Oct 2012, 15:05 #12

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS


10 Oct 2012, 15:01:44 Laoshi rakstīja:

10 Oct 2012, 14:53:38 iwo rakstīja:
laikam jau D, bet pie lēmuma pieņemšanas jāvērtē cik tu km dienā nobrauc, jo bezīnam tev tā kā tā jābūt bākā,iedarbināsi un uzsils auto uz benzīna, lielam motoram, aukstam esot, tas paņems devu benzīna + iekārtas cena, nu baigi jārēķina, ekonomija pēc divi gadi un vēl pēc viena auto pārdosi, nu i parēķini savu ekonomiju.


Ko Tu Ivo stāsti, kādi divi gadi. Varētu padomāt, ka benzīna auto bez gāzes iekārtas benzīnu nepatērē uzsilstot. Palasi gāzes topiku pirms diviem gadiem, tajā laikā visi saprata, ka propāns ir


man ir bijis auto uz gāzi, man maz braukājot nebija neākas īpāsas ekonomijas, lai uzreiz iegāztu 600 latus par iekāru. Tādēļ jau teicu, ka jārēķina un noteicošais ir cik dienā km nobrauc. man līdz darbam jābrauc 20 min, nu 10 es braucu ar benzīnu, 10 ar gāzi un atpakaļ tāpat, nu jā, vasarā savādāk. Ja auto pērc ar gāzes iekārtu, tad Gāze!
Offline
Laoshi
10. Oct 2012, 15:18 #13

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu ja maz jābrauc, tad nav jēgas, Tev taisnība. Starp citu, auksts dīzelis arī rij, bet tas maziem dīzelīšiem vairāk. Vajadzēja toreiz tev nomainīt termostatu, būtu laimīgs braukājis uz propana tālāk
Offline
iwo
10. Oct 2012, 15:25 #14

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS


10 Oct 2012, 15:18:39 Laoshi rakstīja:
Nu ja maz jābrauc, tad nav jēgas, Tev taisnība. Starp citu, auksts dīzelis arī rij, bet tas maziem dīzelīšiem vairāk. Vajadzēja toreiz tev nomainīt termostatu, būtu laimīgs braukājis uz propana tālāk


Protams, ka rij, arī iesilst auto salons lēnāk. Nu jaa, bet man toreiz bija 2,0 l SAAB un tā jau nebija 5. paaudzes iekārta, tagad jau iekārtas ir OK. Arī gāzes/benzīna cenas starpība ir izdevīga, lai liktu iekārtu. Bat kad gribēju pārdot SAAB ar gāzes iekārtu, daudzi raustīja degunus, gāzei bija daudz pretinieku, bojājot motoru, ir pa sausu, zūd jauda un bla,bla,bla.
Offline
Laoshi
10. Oct 2012, 15:29 #15

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Oct 2012, 15:25:59 iwo rakstīja:
Bat kad gribēju pārdot SAAB ar gāzes iekārtu...


SAAB jau kā tāds nekotējas pārāk, kur nu vēl ar gāzi pirms gadiem 3-4. Tagad var pārdot šrotu ar skati un ejošu gāzes daļu, uz benzīna var pat neiet
Offline
Z4
10. Oct 2012, 15:36 #16

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 371

Braucu ar: F10 n47


10 Oct 2012, 14:24:36 Laoshi rakstīja:
Lieli motori tikai ar gāzi. 3 litru dīzels tāpat ēdīs, neceri uz 3.5 litri uz šosejas, kad soļķis vēl +/- ir labs un arī tikai tad, ja lej no lokomotīves


Tak ir jau vairākas reizes apspriests, ka 530 dīzelis, sedans ar manuālo kārbu pa šoseju braucot,maksimāli eko režīmā lidz 100km stundā var dabūt patērīnu mazliet zem 4l/100km, tāds variants ir arī manam brālēnam, bet viņam viņš ir uzčipots uz apmēram 242Zs, un pats esmu pārbaudijis,ka patēriņš tiešām ir nereāli mazs...
Offline
JDS
10. Oct 2012, 15:46 #17

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10600

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Oct 2012, 15:36:27 Z4 rakstīja:

10 Oct 2012, 14:24:36 Laoshi rakstīja:
Lieli motori tikai ar gāzi. 3 litru dīzels tāpat ēdīs, neceri uz 3.5 litri uz šosejas, kad soļķis vēl +/- ir labs un arī tikai tad, ja lej no lokomotīves



Tak ir jau vairākas reizes apspriests, ka 530 dīzelis, sedans ar manuālo kārbu pa šoseju braucot,maksimāli eko režīmā lidz 100km stundā var dabūt patērīnu mazliet zem 4l/100km, tāds variants ir arī manam brālēnam, bet viņam viņš ir uzčipots uz apmēram 242Zs, un pats esmu pārbaudijis,ka patēriņš tiešām ir nereāli mazs...

zem 4 litri

[ Šo ziņu laboja JDS, 10 Oct 2012, 15:47:43 ]

Offline
iwo
10. Oct 2012, 15:51 #18

Kopš: 19. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: TOYOTA AVENSIS

[zem 4 litri

nu es savam 530d pa šoseju esmu fiksējis 5,8l, bet man automāts, bet zem 4, neticu. Tādi cipari pat jaunam nav peredzēti.
Offline
martinssh
10. Oct 2012, 16:00 #19

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

Nu ko lai saka vaacu inzinieri atpuushas !! e 46 3,0diizelis automaats 11 pilseeta 5,4 minimums braucot ekonomiski pa trasi i to taa trase ir uz tallinu nejau uz daugavpili

[ Šo ziņu laboja martinssh, 10 Oct 2012, 16:01:02 ]

Offline
Z4
10. Oct 2012, 22:01 #20

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 371

Braucu ar: F10 n47


10 Oct 2012, 15:46:56 JDS rakstīja:

10 Oct 2012, 15:36:27 Z4 rakstīja:

10 Oct 2012, 14:24:36 Laoshi rakstīja:
Lieli motori tikai ar gāzi. 3 litru dīzels tāpat ēdīs, neceri uz 3.5 litri uz šosejas, kad soļķis vēl +/- ir labs un arī tikai tad, ja lej no lokomotīves



Tak ir jau vairākas reizes apspriests, ka 530 dīzelis, sedans ar manuālo kārbu pa šoseju braucot,maksimāli eko režīmā lidz 100km stundā var dabūt patērīnu mazliet zem 4l/100km, tāds variants ir arī manam brālēnam, bet viņam viņš ir uzčipots uz apmēram 242Zs, un pats esmu pārbaudijis,ka patēriņš tiešām ir nereāli mazs...

zem 4 litri



Jā,ar BMW, ja grib var braukt arī sēņojot un izmantojot reljefu sev par plusu un brālēna labākais rezultāts ir 3,8l/100km, bet tas ir braucot vienam, riepās spiediens 2,5bar, riepas augstprofila,protams nelietojot kondicionieri utt. , kad braucām uz Berlīni, tad bijām trīs cilvēki automašinā plus vēl mantas un dabūjām vidējo 4,6l/100km ...aaa un tas bija e39!

Ja man kāds stāstītu pirms pāris gadiem par šādu patēriņu, tad es arī neticētu.

[ Šo ziņu laboja Z4, 10 Oct 2012, 22:05:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo