Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniskā apskate ar citu motoru
Autors | Ziņojums |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6559
Braucu ar: M6 f13
| Var ar situ uz TA aizbraukt un inspektoram stastit ka tas ir e30 [ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 00:55:31 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10699
Braucu ar: Šahs un mats !
| e30 evo bija 217 | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8413
Braucu ar: m635csi
|
28 Dec 2013, 01:03:44 Montana rakstīja:
e30 evo bija 217
e30 evo III bija 235 | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6559
Braucu ar: M6 f13
| e30 evo un e30 ir citi virsbuves tipi un tas ir svarigi prieks csdd | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| muļķības tas viss ir.
Varu uzskaitīt 10+ auto, kuriem ir dzinējs iekša, kas no rūpnīcas ir par 30-40% jaudīgāks nekā oriģinālais jaudīgākais konkrētājā virsbūvē. Tas pats vecais Audi 80 Quattro B2. standarta ~135zs. ieinstalē 220zs dzinēju. Viss notiek un TA neko nesaka, protams, ja nav kā idiots to visu sadarījis. Ir, protams, Rīgā visādi pajoliņi, kuriem vienmēr kaut kas nebūs labi un vēlēsies kādam sačakarēt dienu, bet nu tā ir cita runa. Kā jau teicu, ja neesi lecīgs auns, tad var iziet TA bez jebkādām pārbūvēm.[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Dec 2013, 01:11:36 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6559
Braucu ar: M6 f13
| Uzzvani uz parbuves registraciju lai tev pastasta. Mums e36 ar m62b44 BEZ abs bija uz TA,inspektors teica ka suldze pagriezieniem jamaina un viss, Tas nenozimi ka visiem ta bus,viss atkarigs no inspektora zinasanas. Iesu stradat uz TA un pizda visam tavejiem 0000 [ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 01:16:27 ] | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| vidējam TA inspektoram nav zināšanu. viņam ir tikai acis, kuras atpazīst beigtas bukses, lodbalstus, rūsu, šķidrumu noplūdes. viss | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6559
Braucu ar: M6 f13
|
28 Dec 2013, 01:18:12 PASSATizhi rakstīja:
vidējam TA inspektoram nav zināšanu. viņam ir tikai acis, kuras atpazīst beigtas bukses, lodbalstus, rūsu, šķidrumu noplūdes. viss
Galvenais atsaites,bukses un lai spuldzes pagriezieniem bus skaista oranza krasa)))[ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 01:20:04 ] | Offline | | |
|
ghost | | Kopš: 25. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 569
Braucu ar: sēdinātiem diskiem
| Es vispaar nekad neesmu sapratis no kurienes ir izrauti tie 25%...Paarbuuves noteikumi arii taa kaa buutu lasiiti | Offline | | |
doriftoo | | Kopš: 01. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 705
Braucu ar: ///M50
|
28 Dec 2013, 01:20:58 ghost rakstīja:
Es vispaar nekad neesmu sapratis no kurienes ir izrauti tie 25%...Paarbuuves noteikumi arii taa kaa buutu lasiiti
kautkad pasen arī palasīju, bet tā arī neatradu nekādus %, hvz par ko ir runa.
Vispār tur šobrīd ir īpatnēji tas viss, jo motorus mainīt var, bet kaut vai veikt izmaiņas bremžu iekārtā ir aizliegts. | Offline | | |
Skets | | Kopš: 09. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: Powered e30
| Jau divus gadus eju skati pilnigi oficiali ar s50 ieks e30. Absoluti neko neslepjot, ar registretu a kat parbuvi. Nesaprotu par ko cepiens? Izlasam normativos aktus, ja vel kaut kas neskaidrs, aizbraucam uz miera ielu. Ir dazi principi jas jaievero pie motora mainas mašīnām lidz 2003g un pec 2003 g. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Skets | | Kopš: 09. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: Powered e30
|
28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...
Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????[ Šo ziņu laboja Skets, 28 Dec 2013, 02:37:05 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Bet vispar njemot vera musu videjo prasto servisu liikrocibu, nebutu nekads noziegums ari aizliegt mainit dajebko bez attiecigu un kompetentu specialistu atlaujas...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31527
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:
28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...
Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????
Nakamgad, ne tagad, ne riit un ne 01.01.14 9:36
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:
28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...
Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????
vnk ieliec ātruma sensoru, labi ne gluži vienkārši bet nav jau nekas ūber, bisķi jāpievīlē, ja protams pliks abs bloks tev ir, s-motors arī līdz 5tkrpm bez ātruma iet, vai kāds cits limts. | Offline | | |
|
Skets | | Kopš: 09. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: Powered e30
|
28 Dec 2013, 07:44:12 Burkaans rakstīja:
28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:
28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...
Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????
vnk ieliec ātruma sensoru, labi ne gluži vienkārši bet nav jau nekas ūber, bisķi jāpievīlē, ja protams pliks abs bloks tev ir, s-motors arī līdz 5tkrpm bez ātruma iet, vai kāds cits limts.
Nav nekadu limitu, griež lidz galam, bet ne tā kā vajadzetu. Un abs man nav, kā jau normalai masinai pienakas | Offline | | |
Misterstvisters | | Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
| Pašā csdd lapā par pārbūvēm ir rakstīts, ka procentuāli jaudas ierobežojums ir tādos gadījumos, ja automobīli tiek instalēts motors no citas markas, tad jauda nedrīkst pārsniegt 25% no tam auto maksimāli paredzētās jaudas. Viss.
E30 tu vari likt visu, izņemot dzinējus, kuru cilindru skairs pārsniedz 6, protams, dzinējus jāizvēlas no bmw ražotajiem. <- Šis ir nepareizi.
Vari bāzt ko vēlies no tā paša ražotāja, ja vien tas neizmaina, piemēram, bremžu sistēmu, tas laikam ir niknākais arguments.. Cilindru skaits neietekmē.
[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 28 Sep 2014, 09:11:50 ] | Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| e36 benziinniekam uzliekot tds kolektoru ar gliemi un kuuleri utt.. skatee var izchakareet?
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
savichs | | Kopš: 12. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: Hulio
| Kolēģi, nepieciešama jūsu palīdzība vienā jautājumā.
Ir noskatīts viens tricārs, kam 1.8 vietā ieswapots M54B25. Pārbūve nav reģistrēta. TA iziets ne Rīgā
Tad nu rodas jautājums - vai ir vispār iespējams, ka Rīgā, nākamo TA ejot, arī varētu nepiesieties tam, ka cits dzinējs?
Ja nu bez pārbūves reģistrēšanas nevar, tad, kādi ir galvenie mezgli/faktori, ko viņi skatās, lai pārbūvi apstiprinātu?
1000 paldies jau iepriekš | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|