Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Tehniskā apskate ar citu motoru

AutorsZiņojums
MAXixt
28. Dec 2013, 00:55 #41

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6559

Braucu ar: M6 f13

Var ar situ uz TA aizbraukt un inspektoram stastit ka tas ir e30

[ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 00:55:31 ]

Offline
Montana
28. Dec 2013, 01:03 #42

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10699

Braucu ar: Šahs un mats !

e30 evo bija 217
Offline
crime
28. Dec 2013, 01:07 #43

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


28 Dec 2013, 01:03:44 Montana rakstīja:
e30 evo bija 217

e30 evo III bija 235
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 01:09 #44

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6559

Braucu ar: M6 f13

e30 evo un e30 ir citi virsbuves tipi un tas ir svarigi prieks csdd
Offline
Kaross
28. Dec 2013, 01:10 #45

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

muļķības tas viss ir.
Varu uzskaitīt 10+ auto, kuriem ir dzinējs iekša, kas no rūpnīcas ir par 30-40% jaudīgāks nekā oriģinālais jaudīgākais konkrētājā virsbūvē. Tas pats vecais Audi 80 Quattro B2. standarta ~135zs. ieinstalē 220zs dzinēju. Viss notiek un TA neko nesaka, protams, ja nav kā idiots to visu sadarījis. Ir, protams, Rīgā visādi pajoliņi, kuriem vienmēr kaut kas nebūs labi un vēlēsies kādam sačakarēt dienu, bet nu tā ir cita runa. Kā jau teicu, ja neesi lecīgs auns, tad var iziet TA bez jebkādām pārbūvēm.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 28 Dec 2013, 01:11:36 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 01:14 #46

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6559

Braucu ar: M6 f13

Uzzvani uz parbuves registraciju lai tev pastasta. Mums e36 ar m62b44 BEZ abs bija uz TA,inspektors teica ka suldze pagriezieniem jamaina un viss, Tas nenozimi ka visiem ta bus,viss atkarigs no inspektora zinasanas. Iesu stradat uz TA un pizda visam tavejiem 0000

[ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 01:16:27 ]

Offline
PASSATizhi
28. Dec 2013, 01:18 #47

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

vidējam TA inspektoram nav zināšanu. viņam ir tikai acis, kuras atpazīst beigtas bukses, lodbalstus, rūsu, šķidrumu noplūdes. viss
Offline
MAXixt
28. Dec 2013, 01:19 #48

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6559

Braucu ar: M6 f13


28 Dec 2013, 01:18:12 PASSATizhi rakstīja:
vidējam TA inspektoram nav zināšanu. viņam ir tikai acis, kuras atpazīst beigtas bukses, lodbalstus, rūsu, šķidrumu noplūdes. viss
Galvenais atsaites,bukses un lai spuldzes pagriezieniem bus skaista oranza krasa)))

[ Šo ziņu laboja MAXixt, 28 Dec 2013, 01:20:04 ]

Offline
ghost
28. Dec 2013, 01:20 #49

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Es vispaar nekad neesmu sapratis no kurienes ir izrauti tie 25%...Paarbuuves noteikumi arii taa kaa buutu lasiiti
Offline
doriftoo
28. Dec 2013, 01:31 #50

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50


28 Dec 2013, 01:20:58 ghost rakstīja:
Es vispaar nekad neesmu sapratis no kurienes ir izrauti tie 25%...Paarbuuves noteikumi arii taa kaa buutu lasiiti
kautkad pasen arī palasīju, bet tā arī neatradu nekādus %, hvz par ko ir runa.

Vispār tur šobrīd ir īpatnēji tas viss, jo motorus mainīt var, bet kaut vai veikt izmaiņas bremžu iekārtā ir aizliegts.
Offline
Skets
28. Dec 2013, 02:31 #51

Kopš: 09. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: Powered e30

Jau divus gadus eju skati pilnigi oficiali ar s50 ieks e30. Absoluti neko neslepjot, ar registretu a kat parbuvi. Nesaprotu par ko cepiens? Izlasam normativos aktus, ja vel kaut kas neskaidrs, aizbraucam uz miera ielu. Ir dazi principi jas jaievero pie motora mainas mašīnām lidz 2003g un pec 2003 g.
Offline
Driver
28. Dec 2013, 02:32 #52

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Skets
28. Dec 2013, 02:35 #53

Kopš: 09. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: Powered e30


28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...

Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????

[ Šo ziņu laboja Skets, 28 Dec 2013, 02:37:05 ]

Offline
Driver
28. Dec 2013, 02:36 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Bet vispar njemot vera musu videjo prasto servisu liikrocibu, nebutu nekads noziegums ari aizliegt mainit dajebko bez attiecigu un kompetentu specialistu atlaujas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
28. Dec 2013, 02:40 #55

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:

28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...

Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????

Nakamgad, ne tagad, ne riit un ne 01.01.14 9:36

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Burkaans
28. Dec 2013, 07:44 #56

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:

28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...

Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????


vnk ieliec ātruma sensoru, labi ne gluži vienkārši bet nav jau nekas ūber, bisķi jāpievīlē, ja protams pliks abs bloks tev ir, s-motors arī līdz 5tkrpm bez ātruma iet, vai kāds cits limts.
Offline
Skets
28. Dec 2013, 11:58 #57

Kopš: 09. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: Powered e30


28 Dec 2013, 07:44:12 Burkaans rakstīja:

28 Dec 2013, 02:35:25 Skets rakstīja:

28 Dec 2013, 02:32:47 Driver rakstīja:
Ir bijis e30 tikai apvienotajiem arabu emiratiem limiteta versija ar m30 un auto tika saukts par 333, laikam bija 217hp...

Zirgiem un e30 absoluti nav nekā kopiga no csdd viedokla. Kaut 1000, ka tik 6 cl un rinda, ja v6 tad rakstam projektu, ja v8, kaut 140 zs- uzredzesanos
Un Driver, kad tu varetu sataisit manu liekako gluku, ka kompis nesaprot, ka mašīna brauc????


vnk ieliec ātruma sensoru, labi ne gluži vienkārši bet nav jau nekas ūber, bisķi jāpievīlē, ja protams pliks abs bloks tev ir, s-motors arī līdz 5tkrpm bez ātruma iet, vai kāds cits limts.

Nav nekadu limitu, griež lidz galam, bet ne tā kā vajadzetu. Un abs man nav, kā jau normalai masinai pienakas
Offline
Misterstvisters
09. Aug 2014, 08:50 #58

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Pašā csdd lapā par pārbūvēm ir rakstīts, ka procentuāli jaudas ierobežojums ir tādos gadījumos, ja automobīli tiek instalēts motors no citas markas, tad jauda nedrīkst pārsniegt 25% no tam auto maksimāli paredzētās jaudas. Viss.
E30 tu vari likt visu, izņemot dzinējus, kuru cilindru skairs pārsniedz 6, protams, dzinējus jāizvēlas no bmw ražotajiem. <- Šis ir nepareizi.
Vari bāzt ko vēlies no tā paša ražotāja, ja vien tas neizmaina, piemēram, bremžu sistēmu, tas laikam ir niknākais arguments.. Cilindru skaits neietekmē.

[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 28 Sep 2014, 09:11:50 ]

Offline
briinums
25. Aug 2015, 03:25 #59

Kopš: 23. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem

e36 benziinniekam uzliekot tds kolektoru ar gliemi un kuuleri utt.. skatee var izchakareet?

-----------------
latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86
Offline
savichs
07. Sep 2016, 12:02 #60

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: Hulio

Kolēģi, nepieciešama jūsu palīdzība vienā jautājumā.

Ir noskatīts viens tricārs, kam 1.8 vietā ieswapots M54B25. Pārbūve nav reģistrēta. TA iziets ne Rīgā
Tad nu rodas jautājums - vai ir vispār iespējams, ka Rīgā, nākamo TA ejot, arī varētu nepiesieties tam, ka cits dzinējs?
Ja nu bez pārbūves reģistrēšanas nevar, tad, kādi ir galvenie mezgli/faktori, ko viņi skatās, lai pārbūvi apstiprinātu?

1000 paldies jau iepriekš
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo