Autors | Ziņojums |
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| Kaa profi ieteiks? Mainit 2.3 mehanisko shprici pret 2.3 elektronisko shprici! Tipa K-Jetronic vs. L-Jetronic
Kadi plusi un kadi minusi? Cik liela chakareshanaas un kaadas izmaksas? Ir kaadi piedavaajumi (nevaig koljiit, motoru nemainishu!!!)?
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
p4 | |
Kopš: 30. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
tur VISU mainīt, kāds tolks?
pietam tā mehāniskā šprice ir ar fiksāku reakciju nekā ar kompi. t.i. pēc gāzes nospiešanas fiksās tas viss sāks kustēties.
saved to pasu kārtībā, moska iedo kādam gudram cilvēkam tur kautko pavīlēt, paskrūvēt un būs zaj... . Gudri cilvēki moška ir tie kas agrāk uz golf kausu mehāniskās šprices taisīja vai citām gonkām kur tās šprices bija. [ Šo ziņu laboja p4, 12 Jan 2009, 01:54:30 ] |
Offline | |
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| A nahera man tur p$%#$^# ar to nemitigo paarlieshanu, vakuuma zudumiem, visaam taam trubinju sistemaam? Es pat sporta konisko filtru tam kjeemam nevaru uzlikt, kur nu veel sprauslas dabuut! Un vispaar, L-Jet ir ari uz audi un to es ciest nevaru!
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| kas ir nevienam nav ideju vai ieteikumu???
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
RAGE | |
Kopš: 26. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 16328
Braucu ar:
| Nez kapeec man liekas ka nav jeegas shim pasaakumam,..
----------------- Unofficial Bandit |
Offline | |
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| arzemju forumos vairaki viedoklji izskaneja, ka mah. shprice agresivaak darbina dzineju (tas ir +), bet ja zud spiediens/vakums, tad bezmaz vai janomaina visas trubas, lai atrastu vienu suuci (liels -)!
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| oo jaa topiks manaa stilaa ;DD KAROCHE MEHAANISKAA SHPRICE RULZ SKAIDRS?!!!
Tur nav bazara vispaar nekaada, K-Jet ir shpriceem topaa neskatoties uz to ka arii gaisa pedaalis riiklee taapat ir labaaks pirmkaart jau reakcija uz gaazi vienk momentaala, iespeeja pietweakot, vienkaarshiiba un nah nevajag nekaadu lamdu debiilu kas praatu p*sh. Karoche pabraukaajiet kautvai ar GTi Golphu K-Jet jau kljuust skaidrs.
Ar vakumu jaa ir problz, bet nu elementaari njemam shkjiltavu gaazes baloninju un puusham virsuu visur kur liekas aizdomiigi un klausamies ko dara motors. VISS!! daudziem ir probl ar forsunkas bliivsleegiem, tos ir pisachs nomainiit bet nu to var notesteet kautvai vienk uzlejot uudeni. Karoche K-Jet rulz un btw ir arii Augjikiem Tas taa msg Phasmam |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Yo!
Davai speci stāstiet, kas ir jādara, lai to mehānisko šprici dabūtu pie dziesmas, kas to var izdarīt un cik tas maksā.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
|
GS | |
Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| Veel labak butu uzlikt labu karburatoru un aizvest pie speciem atregulet un varesi bazt kaut 5koiskos elektronikas nekadas karo4e rlzz
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder |
Offline | |
|
ZigS | |
Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
| L-Jetronic nava elektriskaa sprice, bet puselektriskaa!
Un man domaat ka tas ir labs variants, jo nav ne mehaaniskaa, ne elektroniska shprice! |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Davai pastāstiet, kas tur ir jālabo un kurš to var salabot.
Mani interesē kādu nelielu laiciņu izbraukt arī ar 323 pirms tas tiks turbonizēts..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
BIGe21 | |
Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
|
2004-11-10 14:03, ZigS rakstīja:
L-Jetronic nava elektriskaa sprice, bet puselektriskaa!
Un man domaat ka tas ir labs variants, jo nav ne mehaaniskaa, ne elektroniska shprice!
Meh. Spricce vienkaarshi spaarda...
Vot Taaaa! |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| davai bļiže k djelu!
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Hesus | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| man ar ir L-jetronic uz 325. aizbraucu pie viena vira ar sirmiem matiem atregulet. nu jaa iet labaak, bet benzinu tik un taa ed afigena (16l pilseta, 10l pa shosi), pie vainas noteikti ir vecais, sapujusais izputeejs.
ka uzlabot/ palielinat jaudu: ja ir m20 motors tad drosi jastuke 2,5 kolektors, jo tie kas normali nak virsu ir iiinii winii!
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
ZigS | |
Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
2004-11-10 14:37, Hesus rakstīja:
man ar ir L-jetronic uz 325.
Vaitad uz visiem E30 325i nenaaca MOTRONIC shprices?
Kura gada Tev ira? |
Offline | |
|
bmwaddict | |
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2004-11-10 13:22, Puce rakstīja:
Yo!
Davai speci stāstiet, kas ir jādara, lai to mehānisko šprici dabūtu pie dziesmas, kas to var izdarīt un cik tas maksā.
Domaaju piemeeram Rolii tev to aatri dabuutu pie dziesmas. K-Jet shpriceem viss balstaas uz degvielas spiedieniem, tur visa smalkaa buushana ir atsperiitees un membraanaas. Vienkaarshi paarbaudam spiedienus by the book un ja kautkas neshtimmee izdaram logjiskus secinaajumus un nomainam kas jaanomaina.. Formumaa paaris vaardos taas lietas neatrisina. |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| da viņam tur kombinācija no 323 un 325
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
gt99 | |
Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7180
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
2004-11-10 15:06, bmwaddict rakstīja:
Domaaju piemeeram Rolii tev to aatri dabuutu pie dziesmas. K-Jet shpriceem viss balstaas uz degvielas spiedieniem, tur visa smalkaa buushana ir atsperiitees un membraanaas. Vienkaarshi paarbaudam spiedienus by the book un ja kautkas neshtimmee izdaram logjiskus secinaajumus un nomainam kas jaanomaina.. Formumaa paaris vaardos taas lietas neatrisina.
Izlasot šo un ņemot vērā faktu, ka man servisā informēja par to, ka man benzīna spiediena regulators būtu it kā jāmaina, jo tas var izregulēties... Nopietnāk būs par regulatora maiņu jāpadomā.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! |
Offline | |
|
Hesus | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
|
2004-11-10 14:51, ZigS rakstīja:
Vaitad uz visiem E30 325i nenaaca MOTRONIC shprices?
Kura gada Tev ira?
man ir kimija. 325 bet ar L-jetronic.
gads teh pase: `86
----------------- Darbs ceļ vīru! |
Offline | |
|
Puce | |
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| vispār Rollis man asocieejas ar darbu veikšanu 50Ls apmērā neprasot par to piekrišanu no auto saimnieka.
Koroče laikam, tas viss pasākums smako pēc summas, kas varētu līdzināties vēl viena tāda auto iegādei.. Līdz ar to ar to varēs nodarboties jaunai īpašnieks, ja gribēs atstāt sev to uber šprici. Man liksies Motroniks kopā ar 2,5L motoru.
J.K.jr.bad.
BMW 524tdA ’91
BMW 316 e21 ’82[ This message was edited by: Puce on 2004-11-10 15:24 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|