Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 36 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: sešpakāpju automāts

AutorsZiņojums
operatorss
14. Apr 2011, 23:38 #1

Kopš: 14. Apr 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

parastajā draivā braucot-gandrīz pie apsāšanās tik pārslēdzas 1.ātrumā.tas vis notiek pie kāda 1kmh,un līdz ar to sanāk tads kā neliels rāviens-sitiens.sporta režīmā vis ir ok,pirmais pārslēdzas laicīgi.ātrumi visi pārslēdzas maigi.un pie 80kmh,peld motora apgriezieni apm 500apgr robežās.kas varētu būt par problēmu?
Offline
LINIS
15. Apr 2011, 01:38 #2

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


14 Apr 2011, 23:38:03 operatorss rakstīja:
parastajā draivā braucot-gandrīz pie apsāšanās tik pārslēdzas 1.ātrumā.tas vis notiek pie kāda 1kmh,un līdz ar to sanāk tads kā neliels rāviens-sitiens.sporta režīmā vis ir ok,pirmais pārslēdzas laicīgi.ātrumi visi pārslēdzas maigi.un pie 80kmh,peld motora apgriezieni apm 500apgr robežās.kas varētu būt par problēmu?

Aizved uz servisu, kur ņemās ar tomātiem, tur Tev pateiks labāk!
Offline
edzulis
15. Apr 2011, 02:05 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56421

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu uzdodot šādus jautājumus kā minimums vajadzētu minēt BMW modeli un gadu vai kārbas modeli. Ja kārba met kļūdas, diagnostika to noteikti uzrādīs.
Offline
noisex
15. Apr 2011, 02:07 #4

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6019

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Tak ved uz http://www.recro.eu/lv/ un miers


-----------------
Mājas lapu izstrāde, uzturēšana, hostings, virtualizācija. PM
Offline
edzulis
15. Apr 2011, 02:09 #5

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56421

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Viņi vai tad ņemās ar tādām lietām (parasto auto kārbām lv individuāli)? Domāju, ka pirms turp braukšanas anywy var tepat Rīgā nodiagnosticēt.
Offline
noisex
15. Apr 2011, 02:14 #6

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6019

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Un kaa vel njemas ...bet nu jaa..pieslegties pie GT un paskatities, varbut kas uzpeld saisitibaa ar kaarbu butu verts.

par apgrieziemiem: nu tur ir daudz varianti...tuksgaitas varts, gaisa masa smeritajs, zonde,klokjenens devejs utt

-----------------
Mājas lapu izstrāde, uzturēšana, hostings, virtualizācija. PM
Offline
CP17
15. Apr 2011, 09:09 #7

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, LR, VW, Q, Harley, ski-doo, arctic cat, can-am, polaris u.c. nr1

Hidrotransformātors, ved uz recro

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Ugunsdzesejs
15. Apr 2011, 09:16 #8

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

+1 par hidrotransformatoru

ja kruizējot peld apgriezieni, bet ātrums paliek konstants, tas nozīmē, ka hidrotransformators nesabloķējas līdz galam...

Offline
Driver
15. Apr 2011, 10:04 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Apr 2011, 09:16:41 Ugunsdzesejs rakstīja:
+1 par hidrotransformatoru

ja kruizējot peld apgriezieni, bet ātrums paliek konstants, tas nozīmē, ka hidrotransformators nesabloķējas līdz galam...



hidrotrasnsfarmators sablokjejas tikai pie noteiktiem apstakljiem (piemeram atrums 100kmh), bet pie nesablokjeta tapat var mierigi braukt, taa kaa problema nav tiesi taja apstakli, ka nesablokejas...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
operatorss
15. Apr 2011, 17:59 #10

Kopš: 14. Apr 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

tiesi 6 ātrums peld.iesledzas apm pie 70 kmh,ja mierig braucu.coms teic ka vinam tik pie 110 iesledzas 6.itkā viens teica ka bloks kārbai jāpārprogrammē
Offline
JZ
15. Apr 2011, 18:10 #11

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vajag aizbraukt nolasīt kļūdas ar specializēto kompi (BM/WESS/Permalat/utt), ar to kļūdu izdruku brauc uz Recro un stāsti problēmu, tad viņi skatīsies vai defekts ir kārbā vai elektronikā

tā pārprogrammēšana, iespējams, nodzēš hidraulikas adaptācijas, un kaut kādu sakritību dēļ tas sajūgs atkal sāk strādāt, bet cik ilgi

bet, vispār, šis ir izplatīts defekts tām modernajām kārbām, pareizāk sakot hidrotransformātoriem, kas nāk kopā ar tām kārbām, un cik zinu tad Recro ir atraduši kas tur labojams/maināms, starp citu, CP17 ir viens no apmierinātajiem klientiem, es tik pazīstu tā servisa īpašniekus un ir runāts par šo tēmu

Offline
bmwaddict
15. Apr 2011, 19:47 #12

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8251

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Apr 2011, 17:59:21 operatorss rakstīja:
tiesi 6 ātrums peld.iesledzas apm pie 70 kmh,ja mierig braucu.coms teic ka vinam tik pie 110 iesledzas 6.itkā viens teica ka bloks kārbai jāpārprogrammē

tufta pilnīga, visi tagad gudri palikuši kā kas tā pārprogrammēt. un neslēdzas 6-tais robs pie 70, nevajag jaukt ar muftas bloķēšanu.
Offline
Instigater
15. Apr 2011, 20:02 #13

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7376

Braucu ar: ne BMW


...nevajag jaukt ar muftas bloķēšanu.
precīzi!
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips