Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: X5 E70 vs Q7

AutorsZiņojums
Anrijs
07. Apr 2011, 02:04 #1

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

Labvakar. Esmu nonaacis mazliet izveeles priekshaa. Nav viegli pienjemt leemumu attieciibaa uz a/m iegaadi.. Runa ir par X5 2008. 3,0d un Q7 2006. 3,0TDi. Skatiijos tajaa whatcar.lv, itkaa Q7 augstaakaa liimenii peec veerteejuma (kas kaa jau viss pamataa ir diezgan subjektiivs aspekts). Mana 1. a/m bija E30 325i huliganka 1985.g., sirdij tuvaaks laikam BMW ('Freude am fahren'), bet ar praatu domaajot - 'Vorsprung durch Technik'. Kaads varat padaliities ar informaaciju par ritoshaas daljas probleemaam vienai un otrai opcijai? Un kaa ar motoriem? Kas ''birst'', kas ''saapiigaa teema'' vienam vai otram?..
Offline
BANDITOS
07. Apr 2011, 02:11 #2

Kopš: 20. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 998

Braucu ar: 730D

Tak bmwpowerā teiks lai ņem e70, audistylā q7
bet nu es domāju par x-drive lieki komentāri, dēļ kā tas vien ir vērts!
Offline
Anrijs
07. Apr 2011, 02:22 #3

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

Tad Tu uzskati, ka x-drive staav paari quattro power? Vari pamatot, kaapeec? Man vienam chomam bija X5 2001.g. 3,0i, tas bija 2005, gadaa, vinsh tieshi teica, ka nesen tas x-drive ir iznaacis.. Baigi labais esot.. man patiik, ka BMW has soul. Tikai paliels (resns) tas X5, vizuaali jau modernaaks ikss.. Nezini kaadas suudziibas E70 iipashniekiem?
Offline
edzulis
07. Apr 2011, 02:23 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Whatcar iesaka labāk ņemt 520i, nevis 530i, līdz ar to domāju vairāk tur nav ko piebilst
Offline
defekc
07. Apr 2011, 02:32 #5

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Anrijs
07. Apr 2011, 02:35 #6

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

520i noteikti ir EKONOMISKAAKS!!!!! ..var iejaat kapeicinju, kaa nekaa gruuti laiki, tikai dodot ru4kaa, 530i buus ekonomiskaaks nekaa 520i.. LOL Nu jaa, par whatcar viss skaidrs..

.. bet vai Tu esi kko dzirdeejis par ''saapiigajiem punktiem'' X5 2007./08. gada 3,0d?
Offline
Anrijs
07. Apr 2011, 02:43 #7

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

Njaa, tas video diezgan subjektiivs manaa skatiijumaa.. Un A8 ar 5o seeriju arii nav iisti korekti saliidzinaat.. A6 bija jaabuut 2004, un uz augshu, bet tas taa.. Paldies par video..
Offline
defekc
07. Apr 2011, 03:11 #8

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

ir liidziigi video ar X3 un Q5 ljoti iespeejams arii Q7 vs X5 ar var atrast

p.s. E34 TDS

[ Šo ziņu laboja defekc, 07 Apr 2011, 03:17:18 ]

Offline
Anrijs
07. Apr 2011, 03:46 #9

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

Veciit, da man pie vienas vietas tie video ar nosaciitiem saliidzinaajumiem. Mani vairaak interesee fakti. Kas birst hadenee, kas ar motoriem un kaa kaarba shancee tam X5.. Njaa, shobriid vizinu savu ''spalvano'' pakalju E34 2,5TDS 1995.g, bet saak jau kkas grabeet motoraa (418'000 km), varbuut, ka augstspiediena suuknis saak nikjoties, jau vienreiz esot bijis labots.. Karoche driiz palikshu kkur uz motorway M1 ar savu BMW..

p.s. Man te piedaavaa 2008. gadu itkaa tikai uz shosejaam braucis, bet ar 284'800km noskreejienu.. Taapeec tagad domaaju - tas motors 350'000 km novilks pirms nospraagt pavisam?
Offline
Anrijs
07. Apr 2011, 03:53 #10

Kopš: 07. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Mit Auto was bringt Freude am Fahren..

''Nick, Nottingham
BMW X5 3.0d M Sport 5dr Auto (Review date: 3rd December '10)
4
Having had most 4 x 4s on the market, I find myself with the latest 3.0L X5. the build quality and engine are excellent, for a big car its very quick, but so is my wife's Q7. but thats german engineering for you. Having had Range Rovers mainly for the last 7 years, I was a bit apprehensive when the snow came, but even with out the low box its done really well, the electronics do all the work and if you come unstuck they take over and put you back where you should belong, on the road. I looked at the X6, but that didnt tick all the boxes I needed. The X5 was far more flexible, 5 good seats, low luggage loading, better ride, not as agood as a RR sport, but acceptable. At slow speeds the run flats and hard suspension are quite noticeable, but when you put your foot down it all makes sense. The low tax band is good, as is the running costs, averaging 29 ish, but taking my time,on a route I know, I have achived 39 mpg.

Overall pleased with the X5, would I have another one? probably not, I would veer towards another Range Rover or Sport, because I am getting a bit old and slow for driving fast and thats where the X5 comes in to its own and is at its happiest''

avots: http://www.autotrader.co.uk/car-reviews/bmw/x5/35732?page=2

[ Šo ziņu laboja Anrijs, 07 Apr 2011, 03:57:22 ]

Offline
Pacoo
07. Apr 2011, 04:37 #11

Kopš: 03. Apr 2008

Ziņojumi: 5225

Braucu ar:

2006.gada lūznim ir morāli novecojis dizains + izmēri gadījumā Q7 nav lielāki? Nu vismaz manevrētspēja noteikti sliktāka.

2008.gada lūznis ir dizainiski svaigāks + personība, nevis VW passāta panelis un vācu pelēkais, garlaicīgais salons.

Ņem svaigāko auto, 3 gadus vai 5 gadus vecs auto ir gandrīz 2x starpība, bet piemēram 1995 vai 1999.gada tolmetam nav atšķirības,tur jāskatās stāvoklis.

Sportists ar 25 gadiem skaitās jauns, bet sportists ar 35 gadiem ir jau pēc 5min vecs un ir liela starpība starp šiem diviem.

Sportists 60 gados vai sportists 70 gados, nozīmes nav nekādas, tāpat viss jau izrūsējis un visu dara riksītī..

[ Šo ziņu laboja Pacoo, 07 Apr 2011, 04:40:05 ]



-----------------
www.PacooBet.com - Labākās sporta prognozes!
2009/2010 sezonas peļņa +479%
2010/2011 sezona +101%
2011/2012 sezona +30%
2012/2013 sezonas sākums 2012.vasara vidus.
Offline
protams
07. Apr 2011, 08:40 #12

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5396

Braucu ar: null ziiben


07 Apr 2011, 03:46:22 Anrijs rakstīja:
Veciit, da man pie vienas vietas tie video ar nosaciitiem saliidzinaajumiem. Mani vairaak interesee fakti. Kas birst hadenee, kas ar motoriem un kaa kaarba shancee tam X5.. Njaa, shobriid vizinu savu ''spalvano'' pakalju E34 2,5TDS 1995.g, bet saak jau kkas grabeet motoraa (418'000 km), varbuut, ka augstspiediena suuknis saak nikjoties, jau vienreiz esot bijis labots.. Karoche driiz palikshu kkur uz motorway M1 ar savu BMW..

p.s. Man te piedaavaa 2008. gadu itkaa tikai uz shosejaam braucis, bet ar 284'800km noskreejienu.. Taapeec tagad domaaju - tas motors 350'000 km novilks pirms nospraagt pavisam?

Tas X5 ir ar to 284 kkm?pērc tik nost un varēsi sākt visu viņam remontēt...tak tur kopš garantijas laika beigām pat eļļa droši vien nav mainīta

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
BadShark
07. Apr 2011, 08:51 #13

Kopš: 14. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 341

Braucu ar: d, FSI

Vienīgais, ko zinu, ka Audi ir pieejams ar parastu balstiekārtu un ar pneimopiekari. Cik zinu, tad BMW tāda opcija nebija. Ar to arī daudz kas ir pateikts.
Galvenās atšķirības protams ir subjektīvas - patīk, nepatīk, jo domāju, ka šādu auto izmaksas uz remontiem varētu būt stipri līdzīgas.
Un nekas tāds krimināls nav dzirdēts par abiem.
Tā kā noteicošais šajos divos gadījumos varētu būt cena, tehniskais stāvoklis, auto vēsture un kā jau teicu galvenais aspekts - subjektīvais.

[ Šo ziņu laboja BadShark, 07 Apr 2011, 08:53:39 ]

Offline
Ugunsdzesejs
07. Apr 2011, 08:59 #14

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

es vairāk ticētu 286 štukām nekā 96, top zustand, grants ceļus nav redzējis, braucis pensionēts mācītājs utml
Offline
Chris
07. Apr 2011, 09:20 #15

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Ko var ņemties, 80% mašīnu iekš DE pa pirmajiem 2-3 gadiem paspēj noskriet 200-300k km, un pēc tam pārdod.
Offline
edzulis
07. Apr 2011, 09:22 #16

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ne tikai mans viedojlis, ka Q7 izskatās drausmīgi. Pēc kaut kāda mikroautobusa
Offline
Ryan
07. Apr 2011, 09:23 #17

Kopš: 09. Feb 2006

Ziņojumi: 491

Braucu ar: pilnpiedziņu bez abs, el.logiem, el. spoguļiem, kondicionieri utt.

Ar Q7 nobraukti tagad 113tk, viss ļoti labi apmierina, ir tikai pāris sīkumi, kas ir ļoti nepatīkami. Ritošā daļa ļoti izturīga, lai arī dārga, pa šo laiku nomainītas 3 ķegas (liktas orģinālās, bet gan jau var restaurēt). Sabojājās kaut kāds devējs, kas mēra, cik daudz drosele pavērta, bet te AR nāca pretī, iedeva baigos skidonus, jo esot rūpnīcas defekts. Degvielu ēd tikai 11l vidēji, kas ļoti pašu izbrīna.
Arī sākumā bija doma par X`u, bet kad izbraucu, sapratu, ka nepatīk apdares materiāli un uz mūsu super Latvijas ceļiem konkrētais auto nenormāli staigāja pa risām.
P.S Uz pareizajiem diskiem auto izskatās ļoti labi

[ Šo ziņu laboja Ryan, 07 Apr 2011, 09:26:24 ]

Offline
3AKOH
07. Apr 2011, 09:24 #18

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Q7 ir lielaks. Pats labakais salons 6vietigs, tris rindas pa 2 vietam (bija opcija).
Skatoties kam vajag. Ja vietu vajag, uz laukiem braukt,tad Q7. Ja pa asfaltu, tad E70 ar R20-21
Vel ir Mercedes ML, un Audi allroad, it ipasi, ja uz laukiem braukt.
Offline
AV
07. Apr 2011, 09:27 #19

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Audi ir viena pamatiga problema - nav normala/kompetenta pecgarantijas servisa, kur tos remontet. BMW gadijuma izvele plasa - Permalat, Senson, Basse, Latbema utt.
Offline
Elksnis
07. Apr 2011, 10:03 #20

Kopš: 18. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1582

Braucu ar:

Ptu izlasīju E30 vs Q7
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo