Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: VW / Audi 2.0 TDI (140 HP)

AutorsZiņojums
AigarsV
04. Jan 2024, 20:58 #1421

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 441

Braucu ar:

Manuprāt, VAG ir krietni advancētāks par vienkāršu motora apgriezienu palielināšanu, ja protams dažādiem sīkumiem pievērš uzmanību. Nezinu par patēriņu, bet es izmantoju Individual režīmu, sakonfigurētu atbilstoši auto iespējām un manām vēlmēm.
Offline
Samsasi
04. Jan 2024, 21:14 #1422

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3604

Braucu ar:

Kādam auto?
Offline
DK
04. Jan 2024, 23:40 #1423

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


04 Jan 2024, 20:58:13 @AigarsV rakstīja:
Manuprāt, VAG ir krietni advancētāks par vienkāršu motora apgriezienu palielināšanu, ja protams dažādiem sīkumiem pievērš uzmanību. Nezinu par patēriņu, bet es izmantoju Individual režīmu, sakonfigurētu atbilstoši auto iespējām un manām vēlmēm.


Jā, šie režīmi, nedaudz advancētāki. Tas sport režīms ne tikai ceļ savādāk apgriezienus, bet tur iet arī kompleksā vēl citas lietas.
Cik paskatījos tad vispār VW ir pieejams tas individuālais režīms, bet man nav (ir tikai eco, normal, comfort, sport). Kāds pēc būtības ir katrs režīms, tā kā ir skaidrs. Interese bija par to vai kāds reāli dzīvē tos ir vairāk patestējis un ir jūtama kāda reāla starpība. Un kā jau teicu, mēŗķis nav iemainīt dinamiku pret pāris mililitriem degvielas.
Offline
cipargalva
05. Jan 2024, 10:08 #1424

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6479

Braucu ar: quattro

Man ir superbs ar dcc un attiecīgi arī braukšanas režīmiem. Nekādu dižo atšķirību starp normal un comfort nejūtu. Varbūt nedaudz līganāk šūpo, bet nu tik nedaudz, ka kāds var arī nepamanīt.
Eco ir sūds pēdējais, kurš atslēdz arī, piemēram, adaptīvās gaismas un samazina klimas jaudu. Gan jau kādu litru uz tā visa var ietaupīt, bet tad nah vispār auto ar tām fīčām? Nopērk pliku un priecājas par ietaupījumu uzreiz.
Sport režīms aktivizē kārbas sport, padara cietāku piekari un asāku stūri. Tas ir jūtams momentā.
Offline
DK
05. Jan 2024, 13:24 #1425

Kopš: 13. Nov 2005

Ziņojumi: 397

Braucu ar:


05 Jan 2024, 10:08:28 @cipargalva rakstīja:
Man ir superbs ar dcc un attiecīgi arī braukšanas režīmiem. Nekādu dižo atšķirību starp normal un comfort nejūtu. Varbūt nedaudz līganāk šūpo, bet nu tik nedaudz, ka kāds var arī nepamanīt.
Eco ir sūds pēdējais, kurš atslēdz arī, piemēram, adaptīvās gaismas un samazina klimas jaudu. Gan jau kādu litru uz tā visa var ietaupīt, bet tad nah vispār auto ar tām fīčām? Nopērk pliku un priecājas par ietaupījumu uzreiz.
Sport režīms aktivizē kārbas sport, padara cietāku piekari un asāku stūri. Tas ir jūtams momentā.


Paldies
p.s. par eco šis bija lasīts, neesmu viņu pat mēģinājis.
Offline
Belluuns
08. Jan 2024, 12:31 #1426

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Patreiz vizinos ar c7 prefl 3tdi, parādas domas par 2.0tdi pastēti vai superb, jo c8 laikam nav iespējas pacelt. Papetot liekas, ka 20 gada pasats vai superb ir tada paša limenī kā 12 gada c7. 190zs 2.0tdi kāda pieredze?
Offline
wanksta
08. Jan 2024, 12:59 #1427

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7225

Braucu ar: muti

Tad kad man vienā laikā gadus atpakaļ bija gan pilns b7 passāts, gan c7 3.0tdi, es tieši atceros, ka toreiz domāju ka jā, a6 nu ir bišku nostrādātāks, bišku tas vai bišku šitas, bet tās mašīnas ir tik līdzīgas, ka no abiem es noteikti ņemtu pasūdu, jo viņš maksā tieši pusi no a6.
Ja svarīga skaņas izolācija, tad pasātu noteikti ņemt bez panorāmas. Arī bija vienā brīdī divi passāti, bet kad iekāpa tajā ar lūku, likās ka logs vaļā.

[ Šo ziņu laboja wanksta, 08 Jan 2024, 13:01:35 ]

Offline
Gestus
08. Jan 2024, 13:08 #1428

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1092

Braucu ar: OOOO

Bija pirms laika Passat B8 ar 2L dīzeli ar 140kw, nobraucu kādu pusgadu un samainīju uz A6 C7 facelift ar arī 2l dīzeli un 140kw.

Ja par komfortu, skaņas izolāciju utml, tad A6 galvas tiesas pārāks, daudz klusāks, daudz mazāk dzird motoru un ceļu.

Ja par gaitas īpašībām, daudz nejutu kaut kādu baigo atšķirību gaitas īpašībās.

Protams A6 ir mīkstāks, bet a6 ir pneima, pieņemu uz tā rēķina.

Abi bija ar līdzigu nobraukumu, tuvu 150 tkm.

Izmaksu ziņā grūti salīdzināt, jo passat pārāk mazu laiku nobraucu, bija tikai spararata maiņa pie dīlera pa garantiju.

A6 gan , spēj tikai remontēt un nekas nav baigi lēts
Offline
crime
08. Jan 2024, 13:23 #1429

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi

ja kāds meklē sev, ir tumši zils b8 uz tirdziņu, bez panorāmas (kā te kungi iesaka), ar pakešu stikliem, papildus virsbūves skaņas izolāciju, utt., diezgan pilns, highline, headup, melna alcantara, kamera, elektro bagūzis, elektro pielokāmie spoguļi, carplay, pilnie ledi priekšā pakaļā, stūres, beņķu un priekšējā stikla apsilde (stikls jauns OEM), adaptīvā piekare, taisnais displejs, štorkas sānu logiem, jaunas ziemas riepas, lielā apkope nesen uztaisīta (eļļa dzinējs un kārba, zobsiksna, ūdenssūknis, jauns aķis), visas apkopes pie VW beļgijā, (apkopju vēsture ir pieejama, varu nosūtīt gan to, gan arī pilnu komplektāciju pdf failus), 110kw dsg6 dq250, bez adblue, viss tip top, apskatīt var BRC

[ Šo ziņu laboja crime, 08 Jan 2024, 13:36:43 ]

Offline
bricisj
08. Jan 2024, 13:30 #1430

Kopš: 03. Jul 2021

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Nu jau gandrīz 2 gadus vizinos ar b8 140kw paseratti. Arī pirms šī pirkuma biju izvēles priekšā starp c7 un b8, bet nu audi mmi - vienkārši bez komentāriem. Meistarus vairāk par ikdienišķām apkopēm neesmu meklējis. Piekritīšu, ka skaņas izolācija nav augstā līmenī un ar r18 standarta parametru riepām diezgan paciets liekas, bet kopumā auto ļoti patīk, diezgan ērts arī garākos braucienos.
Tagad esmu sapratis, ka nevajadzēja izvairīties no aktīvajiem amortizatoriem.
Offline
Belluuns
08. Jan 2024, 13:38 #1431

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Teoretiski nekas tajā c7 netraucē, garajos gabalos, kas ir aktuāli, zem 8L var ierakstities. Pietrūksts vienas lietas, slēpju cauruma beņķos zobus nav rādijis pagaidām. Visu pats var sadarīt. Bet nu noskrējiens jau paliels, kautkas jāmaina būs. Uz fl c7 nav laikam jēgas mainīt. Pasats vai superb pa to ciparu sanak svaigaks. Bet nu kautkā negribas nozēlot, piemeram superbam jau uzreiz besī 4x4 uzraksts uz pārslēga un piemirsu piebilst, ka skatos uz 4motion vai 4x4 skodu
Offline
Locis
08. Jan 2024, 13:50 #1432

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

A tiem c8 nav tā salidzinosi ātri cenas nokritusās? Daži C8 pat lētāk kā C7 ,protams tur bitdi competition utt
Offline
Belluuns
08. Jan 2024, 14:05 #1433

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9518

Braucu ar: quattro

Ganjau ka ir nokritušās, bet katrs tapat skatās savu rocību, virs dirsas neleks taču
Offline
Locis
08. Jan 2024, 14:25 #1434

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10799

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Da ne ,es tikai tā vispārīgi..
Offline
abyss
21. Mar 2024, 19:25 #1435

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523

Tā kā powerī nav vag speciālā topikā (laikam jau arī nevajag, tomēr bmw power ), tad rakstu šeit.

Pacients Škoda Superb 200kw, DSG 7 robu.

Nevarēju izlemt, ko, lai dara ar to, ka mašīna visu laiku max ātri mēģina augstāko robu dabūt un 1200 rpm. Tā kā tas notiek ļoti bieži, 90% laika kārba nav pareizajā robā. Nospied gāzi, ja trāpi pareizi, tad nomet robu zemāk un ir normāli paātrināties, nedaudz par maz nospied paātrināsies no tiem 1200 rpm lejot iekša degvielu ,bet jēga maza, par daudz būs 2 robi uz leju un rāviens , koroč huiņa episka.

Sākumā domāju par pedal box, bet tas likās diezgan debīls risinājums, beigās izlēmu tomēr veikt kārbas softa maiņu.

LV google piedāvā remap, cafr, mod varbūt vēl kādu kantori. Visi kā viens lepni reklāmējas ar to, ka griež DPF, AdBlue, EGR. Nolēmu, nah nav pat uzrakstījuši neviens, kāda izstrādātāja softu liek kārbā.

Bet vienā brīdi nejauši TVS Engineering (cik nu atsauksmes internetā lieciena, labākie kārbu softā) mājas lapā atradu, ka ir sadarbības partneris tepat LV, vienīgais Baltijā.

Saucās Kesel Motorsport. DPF negriež, AdBlue negriež, izcili.
Biju izlēmis, ka gribu no TVS Drivability paku. Principā uzlabo slēgšanās punktus D un S režīmos.
Sazinos, sarunājam laiku.

Pēc kārbas softa maiņas, pavisam cita sajūta braukt. Mašīna principā vienmēr ir pareizajā robā, uzreiz atsaucās uz gāzes pedāli un šķiet, ka slēdzas arī labāk. Pirms tam slēdzās labi, bet tagad izcili. Komunicēju ar Jāni, ļoti foršs cilvēks.

Principā visiem, kuriem kaitina dsg kārbas ar zemajiem apgriezieniem, vai gāzes pedāļa neatsaucība noteikti iesaku šo uzņēmumu. Viņi vispār tieši uz benzīniem specializējas. Gan jau arī ļoti labi arī bmw benzīna dzinējus salabos.

Prieks maksāja tik pat cik TVS mājas lapā - 500 eur. Bet noteikti ir tā vērts.

P.S šis nav apmaksāts promo, vienkārši promo, varbūt vēl kādam poweristam ar dsg kārbu vai vienkārši benzīna dzinēju noder.

P.S.S Apgriezieni tagad tiek turēti 1400-1500. Kas vismaz 2.0L benzīna motoram ir ļoti ok

[ Šo ziņu laboja abyss, 21 Mar 2024, 19:45:40 ]

Offline
Sancix
21. Mar 2024, 19:40 #1436

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai

feins info, tiešām DSG bieži ieslēdz augstāku pārnesumu, kaitinoši, parasti pie mazas slodzes tas ir.
Offline
Kaross
21. Mar 2024, 19:53 #1437

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nedaudz smiekli sanāca par to izstrādātāja softu. Es tādu pat pakalpojumu piedāvāju jau gadiem un kārbas softu varu saregulēt kā vien klients vēlās. Ja nav konkrētu vēlmju vai iegribu, lieku sevis pārbaudītu un zināmu risinājumu. Desmitiem auto tas ir darīts.
Jā, Tev par brīnumu softu izstrādāju es pats. Ja nav ticība, par to klients pats uz vietas var pārliecināties un redzēt kā tas notiek darbībā.
Gadus 10 atpakaļ es Recro palīdzēju tādu kārbu sajūgt uz galda testa stendā, lai kārbas pēc remonta varētu testēt neuzliekot uz mašīnas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
abyss
21. Mar 2024, 20:04 #1438

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523


21 Mar 2024, 19:53:27 @Kaross rakstīja:
Nedaudz smiekli sanāca par to izstrādātāja softu. Es tādu pat pakalpojumu piedāvāju jau gadiem un kārbas softu varu saregulēt kā vien klients vēlās. Ja nav konkrētu vēlmju vai iegribu, lieku sevis pārbaudītu un zināmu risinājumu. Desmitiem auto tas ir darīts.
Jā, Tev par brīnumu softu izstrādāju es pats. Ja nav ticība, par to klients pats uz vietas var pārliecināties un redzēt kā tas notiek darbībā.
Gadus 10 atpakaļ es Recro palīdzēju tādu kārbu sajūgt uz galda testa stendā, lai kārbas pēc remonta varētu testēt neuzliekot uz mašīnas.


Es taču nekur Tevi nepieminēju, ja neskatos parakstu, pat nezinu Tavu uzņēmumu. Posta mērķis nebija sākt diskusiju, kurš labāks par ko, bet gan padalīties ar pozitīvu pieredzi, varbūt vēl kādam noder.
Offline
Kaross
21. Mar 2024, 20:51 #1439

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Bet Tu tieši tā arī uzrakstīji, ka visi lohi, neviens nav uzrakstījis softa izstrādātājus. Tapēc es paskaidroju, ka nav obligāti tam softa izstrādātajam tur jābūt ja konkrētā kompānija to softu taisa paši. Tapēc arī padalos ar info, lai Tu un arī citi kaut ko vairāk saprastu un uzzinātu, jo tēmu, cik redzu, saproti virspusēji.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Mar 2024, 20:52:12 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Jonix
21. Mar 2024, 22:35 #1440

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


21 Mar 2024, 19:25:10 @abyss rakstīja:
Tā kā powerī nav vag speciālā topikā (laikam jau arī nevajag, tomēr bmw power ), tad rakstu šeit.

Pacients Škoda Superb 200kw, DSG 7 robu.

Nevarēju izlemt, ko, lai dara ar to, ka mašīna visu laiku max ātri mēģina augstāko robu dabūt un 1200 rpm. Tā kā tas notiek ļoti bieži, 90% laika kārba nav pareizajā robā. Nospied gāzi, ja trāpi pareizi, tad nomet robu zemāk un ir normāli paātrināties, nedaudz par maz nospied paātrināsies no tiem 1200 rpm lejot iekša degvielu ,bet jēga maza, par daudz būs 2 robi uz leju un rāviens , koroč huiņa episka.

Sākumā domāju par pedal box, bet tas likās diezgan debīls risinājums, beigās izlēmu tomēr veikt kārbas softa maiņu.

LV google piedāvā remap, cafr, mod varbūt vēl kādu kantori. Visi kā viens lepni reklāmējas ar to, ka griež DPF, AdBlue, EGR. Nolēmu, nah nav pat uzrakstījuši neviens, kāda izstrādātāja softu liek kārbā.

Bet vienā brīdi nejauši TVS Engineering (cik nu atsauksmes internetā lieciena, labākie kārbu softā) mājas lapā atradu, ka ir sadarbības partneris tepat LV, vienīgais Baltijā.

Saucās Kesel Motorsport. DPF negriež, AdBlue negriež, izcili.
Biju izlēmis, ka gribu no TVS Drivability paku. Principā uzlabo slēgšanās punktus D un S režīmos.
Sazinos, sarunājam laiku.

Pēc kārbas softa maiņas, pavisam cita sajūta braukt. Mašīna principā vienmēr ir pareizajā robā, uzreiz atsaucās uz gāzes pedāli un šķiet, ka slēdzas arī labāk. Pirms tam slēdzās labi, bet tagad izcili. Komunicēju ar Jāni, ļoti foršs cilvēks.

Principā visiem, kuriem kaitina dsg kārbas ar zemajiem apgriezieniem, vai gāzes pedāļa neatsaucība noteikti iesaku šo uzņēmumu. Viņi vispār tieši uz benzīniem specializējas. Gan jau arī ļoti labi arī bmw benzīna dzinējus salabos.

Prieks maksāja tik pat cik TVS mājas lapā - 500 eur. Bet noteikti ir tā vērts.

P.S šis nav apmaksāts promo, vienkārši promo, varbūt vēl kādam poweristam ar dsg kārbu vai vienkārši benzīna dzinēju noder.

P.S.S Apgriezieni tagad tiek turēti 1400-1500. Kas vismaz 2.0L benzīna motoram ir ļoti ok

Mēs gadiem piedāvājam ļoti līdzvērtīgu produktu, kuru paši pieregulējam individuāli katram auto.
Cena 2-4x zemāka atkarībā tā vai auto tiek arī čipots vai nē. Tiesa, 90% klientu negrib par to maksāt.

Savukārt par komponentu atslēgšanu - to pieprasa tirgus.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo