Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
Delerium
31. Oct 2010, 22:26 #21

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8271

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


31 Oct 2010, 22:14:17 -INC- rakstīja:
Ja nu kādam tomēr negribās viņu tik ļoti, tad varu viņu izprogrammēt .

P.S. Kuram E36 tāds ir




Marihuaana kabrim nav?
vinjam tak D motors no e46
Offline
Srakans
31. Oct 2010, 22:33 #22

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tiem ir euro 3 un nav tāda
Offline
TDS_96
31. Oct 2010, 23:49 #23

Kopš: 22. Aug 2007

Ziņojumi: 571

Braucu ar: nekoptu,nolaiztu šrotu

tantes runā,ka auto pats pats pieprasa regeneraciju pazinojuma veidā e60 e65 utt tipa servisa info displejā,bet pašu reģenerācijas procesu (dedzināšanu) veic pieslēdzot kompi(diagnostikas aparatūru)kā ari pati dedzināšana uz ilgu laiku nepalīdz gan jau kāds spečuks varēs precizāk komentēt

[ Šo ziņu laboja TDS_96, 31 Oct 2010, 23:52:11 ]

Offline
Puce
01. Nov 2010, 08:19 #24

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

VW AUDI SKODA SEAT BENTLEY LAMBORGINI PORSCHE


31 Oct 2010, 21:45:18 RolandsK rakstīja:
VW, Audi, Skoda, Seat


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
smagratis
01. Nov 2010, 08:52 #25

Kopš: 01. Apr 2009

Ziņojumi: 357

Braucu ar: kaķi


31 Oct 2010, 21:59:46 PowerBMW rakstīja:
Kā ir ar mehanisku mazgāšanu??? respektivi noņemtā veidā ņemt un skalot vai bus beigas viņam???

esmu mazgaajis peugeot diizeljiem kveepu filtrus, kaadu laiku peectam iet
Offline
icy
01. Nov 2010, 09:01 #26

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d

un shaadi riikojas aarzemju kapeikpiseeji

http://forums.5series.net/topic/94725-diy-maint...nce-for-the-dpf/
Offline
Didzis
01. Nov 2010, 09:32 #27

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

protams, ka jāmēģina mazgāt ... par vienu izpūtēja daļu maksāt 5 - 10% no auto vērtības ir

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
01. Nov 2010, 12:54 #28

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Nov 2010, 09:32:00 Didzis rakstīja:
protams, ka jāmēģina mazgāt ... par vienu izpūtēja daļu maksāt 5 - 10% no auto vērtības ir

es lasu un hujeju.
vai tiesham daudziem nedalec, ka ir jacinas ar celonjiem, nevis sekam? sekas ir aizaudzis vai beits kvepu filtrs, bet celonis ir nekorekta dzineja darbiba, beigts pats filtrs vai ari iespejams sudaina degviela...

un taa filtra regenarcija notiek pilnigi automatiski, normali lietojot auto, parasts lietotajs pat nesapratis un neuzzinas ka tads process notiek.

man taa filtra mehaniska tirishna atgadina piemreru ar mazu bernu, kad pec berna baroshanas ir jamzaga galdauts un taa karu reizi (sekas), nevis iemacit sicim, ka pirksti nav jaslauka pret gadu (celonis)


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
01. Nov 2010, 13:02 #29

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


01 Nov 2010, 12:54:20 Driver rakstīja:

01 Nov 2010, 09:32:00 Didzis rakstīja:
protams, ka jāmēģina mazgāt ... par vienu izpūtēja daļu maksāt 5 - 10% no auto vērtības ir

es lasu un hujeju.
vai tiesham daudziem nedalec, ka ir jacinas ar celonjiem, nevis sekam? sekas ir aizaudzis vai beits kvepu filtrs, bet celonis ir nekorekta dzineja darbiba, beigts pats filtrs vai ari iespejams sudaina degviela...
...


Šim nu gan pilnīgi piekrītu - nezāles arī neviens neapgraiza, bet ravē.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
M3
01. Nov 2010, 13:15 #30

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO


01 Nov 2010, 12:54:20 Driver rakstīja:

01 Nov 2010, 09:32:00 Didzis rakstīja:
protams, ka jāmēģina mazgāt ... par vienu izpūtēja daļu maksāt 5 - 10% no auto vērtības ir

es lasu un hujeju.
vai tiesham daudziem nedalec, ka ir jacinas ar celonjiem, nevis sekam? sekas ir aizaudzis vai beits kvepu filtrs, bet celonis ir nekorekta dzineja darbiba, beigts pats filtrs vai ari iespejams sudaina degviela...

un taa filtra regenarcija notiek pilnigi automatiski, normali lietojot auto, parasts lietotajs pat nesapratis un neuzzinas ka tads process notiek.

man taa filtra mehaniska tirishna atgadina piemreru ar mazu bernu, kad pec berna baroshanas ir jamzaga galdauts un taa karu reizi (sekas), nevis iemacit sicim, ka pirksti nav jaslauka pret gadu (celonis)



lasu un hujeju.

filtrs aizaug jo pēc reģenerācijas procesa tomēr tur paliek visādi sūdi.

parasts lietotājs nesapratīs, bet sajutīs gan

filtru mehāniski attīra!!! to vismaz industriāliem dzinējiem veic ražotājs un ir pieejami apmaiņas filtri, kuru veiktspēja ir 90% no jauna filtra veiktspējas! vai vieglajiem ir apmaiņas filtri nezinu.
Offline
Driver
01. Nov 2010, 13:21 #31

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

bet nejau tam filtram tapec ir jauzbruuk ar fleksi, urbi un metinamo.

tas butu normali, ja vinjam darbojoties palenam vinjs aizdirshas un beigas tomer ir jamaina.

bet nejau kaa iedegas dzeltena lampa panelii taa visi laukji pilji ara vinju un izvaro, gluzi tapat kaa dara at KATinjiem uz benzina dzinejiem...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
01. Nov 2010, 13:21 #32

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Te gan laikam bija situācija, ka reģenerācija vienkārši nenotiek.

[ Šo ziņu laboja Didzis, 01 Nov 2010, 13:22:54 ]



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Driver
01. Nov 2010, 13:23 #33

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 Nov 2010, 13:21:59 Didzis rakstīja:
Te gan laikam bija situācija, ka reģenerācija vienkārši nenotiek.

pohuj! jazagje ara :lauki:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
M3
01. Nov 2010, 13:27 #34

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

nu ja reģenerācija nenotiek, tad ir jātiek skaidrībā kapēc ... smidzinātājs, spole, gaiss, sensori, vadība? tur ir tik daudz komponentes ka nav jābrīnās, ka tā figņa nestrādā

Offline
Didzis
01. Nov 2010, 13:33 #35

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


01 Nov 2010, 13:23:47 Driver rakstīja:

01 Nov 2010, 13:21:59 Didzis rakstīja:
Te gan laikam bija situācija, ka reģenerācija vienkārši nenotiek.

pohuj! jazagje ara :lauki:


vati iekšā un metina ciet Var arī britas filtru iemest klāt.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
eposs
01. Nov 2010, 14:16 #36

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 602

Braucu ar:

Kvēpu filtra noravēšana
Pirmais šī topika teksts bija:
Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.
Offline
eposs
01. Nov 2010, 14:19 #37

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 602

Braucu ar:

varbūt kautkas noder!
Offline
PowerBMW
01. Nov 2010, 14:28 #38

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


01 Nov 2010, 14:19:44 eposs rakstīja:
varbūt kautkas noder!

Offline
-INC-
01. Nov 2010, 23:44 #39

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


01 Nov 2010, 14:16:49 eposs rakstīja:
Kvēpu filtra noravēšana
Pirmais šī topika teksts bija:
Ir Ford focus c-max ar 1,6 litru dīzeli kas aprīkots ar kvēpu filtru(DPF).
Laiku pa laikam jūtami zūd jauda un sākot spaidīt gāzes pedāli iedegas "engine system fault". Cik servisos esmu bijis visur saka vienu-kvēpu filtrs ciet. Cik izpētīju tad kvēpu filtra attīrīšanai visu laiku degvielai tiek piemaisīta speciāla piedeva-ir atsevišķa bāciņa zem auto un arī tā visticamāk ir tukša, Baltic motors saka ka viņi mašīnas ar kvēpu filtriem nav tirgojuši tapec arī neko par piedevām un pašiem filtriem neko īpaši nezin. Piedāvāja tikai uzpildīt to šķidrumu (200ls par škidrumu plus uzpilde) bet bez garantijas ka tas palīdzēs, jo filtrs var būt aizudzis tiktāl ka palīdz tikai nomaiņa (500ls par detaļu). Apzvanot citroen un peugeot dīlerus (abu ražotāju modeļos tiek uzstādīts tas pats dzinējs) noskiadroju ka piedevu var uzpildīt tikai vai sastāvs ir tas pats nemācēja teikt, piedevas cena arī bija stipri draudzīgāka ~90ls.
Pirmo reizi ar šo kļudu Baltic motors tik noteica ka nekādas piedevas neesot un vajag tikai kārtīgi gāžet un viss būs kārtībā.

Tātad kārtīgi gāzējot nekas labāks nepaliek-mašina uz priekš iet bet var just ka turbīna nedabū riktīgi izgriezties dēļ pretestības ko rada kvēpu filtrs
Tātad lūdzu apspriest divus sekojošu variantus
1.Noņemt to filtru un mēģināt mazgāt ar kautkādām ķimijām, vietējais serviss pateica ka varot mēģināt tikai bez garantijas.
2. Izravēt to filtru pavisam-BM baidīja ar to ka nevarēs iziet skati dēļ kvēpiem, man škiet diezgan nereāls kvēpainibas pieaugum no 0,1 kas ir šobrīd līdz 3 kas ir norma. Vienīgais kas šobrīd attur no filtra noņemšanas ir divi dačiki kas ir pirms un pēc filtra, par pirmo ir skaidrs-mēra pretspiedienu ko rada filtrs un palaiž attīrīšanu. Izņemot filtru pretspiediens samazinātos un dačiks problēmas neradītu. Otrs dačiks ir aiz filtra-cik saprotu mēra atgāzes un bez filtra iespējam varētu maldināt ECU ka kautkas nav kārtībā. Viens variants būtu nosimulēt to devēju ar kautkādām pretestībām vai vel sazin ko. Otrs variants pāršūt visu ECU no motora kam tā kvēpu filtra nav.

Pēdējais variants ar filtra noravēšanu škiet patīkams dēļ tā vien ka problēma tiek atrisināt uz visiem laikiem.

Autiņam uz spido ir 120k km, iespējams kautkas kruķits jo nopirku ar 40k km un pie 60k nobira abi priekšējie gultņi.

Ieteikums nomainīt visu nederēs jo iegrūst 800ls piecus gadus veca forda izpūtējā nav interesanti.


Konkrētajam modelim ieteiktu sākt ar sadaleņu nodiluma pārbaudi. Tie 800 ls par filtru nebūs jātērē, un liksies sīknauda salīdzinājumā ar sadaleņu nomaiņu .
Offline
-INC-
01. Nov 2010, 23:48 #40

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


01 Nov 2010, 13:21:07 Driver rakstīja:
bet nejau tam filtram tapec ir jauzbruuk ar fleksi, urbi un metinamo.

tas butu normali, ja vinjam darbojoties palenam vinjs aizdirshas un beigas tomer ir jamaina.

bet nejau kaa iedegas dzeltena lampa panelii taa visi laukji pilji ara vinju un izvaro, gluzi tapat kaa dara at KATinjiem uz benzina dzinejiem...


Pareizāk jau protams no mūsu pozīcijām ir remontēt, $$$ būs vienmēr
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo