Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Kvēpu filtri

AutorsZiņojums
PowerBMW
31. Oct 2010, 21:08 #1

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Tā nu atļāvos uzcept jaunu tēmu-Jo nekas te ipaši nav atrodams,pat googlē
itresē darbibas princips,Vai iepējams"nahrenizēt",un kā pārbaudiit cik labs vai slikts ir konkretais filtrs???
Lūgums visādus hļupikus kā BMW530,Daplis,Srakans un kas tur vēl nepiesmrdināt šo tēmu
Offline
Lauriko
31. Oct 2010, 21:13 #2

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Tā vienkārsi nevar amputēt, viņš saistīts ar vadības bloku!
Var izņemt viņu un parprogrammēt kompi, bet to dara tikai pāris cilvēki pasaulē!
Zinu arī to ka jauns maksā ap pusotru štuku!
Offline
plakanais
31. Oct 2010, 21:15 #3

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


31 Oct 2010, 21:08:58 PowerBMW rakstīja:
Tā nu atļāvos uzcept jaunu tēmu-Jo nekas te ipaši nav atrodams,pat googlē
itresē darbibas princips,Vai iepējams"nahrenizēt",un kā pārbaudiit cik labs vai slikts ir konkretais filtrs???
Lūgums visādus hļupikus kā BMW530,Daplis,Srakans un kas tur vēl nepiesmrdināt šo tēmu


atrodams ir viss, pat youtubee ir video kaa vinjus dedzina, turpini mekleet.

To, ka vinjsh ir aizaudzis, parasti izmet ECU kaa kljuudu, ka PDF's ir jaamaina/jaatiira



Offline
Driver
31. Oct 2010, 21:15 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Oct 2010, 21:13:52 Lauriko rakstīja:
Tā vienkārsi nevar amputēt, viņš saistīts ar vadības bloku!
Var izņemt viņu un parprogrammēt kompi, bet to dara tikai pāris cilvēki pasaulē!
Zinu arī to ka jauns maksā ap pusotru štuku!

varbut ne tik sarezgiti kaa vinjs saka, bet taa ir.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
beerzinsh
31. Oct 2010, 21:20 #5

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:

BMW, Audi jeb kaadai mashiinai??? manliekas ka razhotaajiem meedz atshkjirties tas pasaakums (papildus sprausla trubā, vai vienkārši papildus degvielas iesmidzināšana no dzinēja sprauslām)!
Offline
PowerBMW
31. Oct 2010, 21:24 #6

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

dodiet linku-kas ko kā
man itrese uzbuve-kas tam lacitim ir vederā tik pat labi atgriez vaļā izņemt to filtru un aišūt vereriņu ciet
Skatijos ka pirmajam bundulim pienāk zonde pēc otrā ir kautkāda metāla truba no HVZ kurienes! auto ir MB 220 CDI 05 gada ja nu kas
Offline
beerzinsh
31. Oct 2010, 21:28 #7

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


31 Oct 2010, 21:24:40 PowerBMW rakstīja:
dodiet linku-kas ko kā
man itrese uzbuve-kas tam lacitim ir vederā tik pat labi atgriez vaļā izņemt to filtru un aišūt vereriņu ciet
Skatijos ka pirmajam bundulim pienāk zonde pēc otrā ir kautkāda metāla truba no HVZ kurienes! auto ir MB 220 CDI 05 gada ja nu kas


buus check engine jo tiek saliidzinaati spiedieni pirms un pēc DPF!!!
Offline
Driver
31. Oct 2010, 21:32 #8

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Oct 2010, 21:28:10 beerzinsh rakstīja:

31 Oct 2010, 21:24:40 PowerBMW rakstīja:
dodiet linku-kas ko kā
man itrese uzbuve-kas tam lacitim ir vederā tik pat labi atgriez vaļā izņemt to filtru un aišūt vereriņu ciet
Skatijos ka pirmajam bundulim pienāk zonde pēc otrā ir kautkāda metāla truba no HVZ kurienes! auto ir MB 220 CDI 05 gada ja nu kas


buus check engine jo tiek saliidzinaati spiedieni pirms un pēc DPF!!!

tur nav tik prasti viss un darbojas stipri sarezgitak ka katalizators benzina dzinejam.
kautkur lasiju infu kaa tiesi darbojas konkreta vw motora vadibas sistema. tikai otreiz parlasot lidz galam iebraucu kas, kaa un kad tur notiek.
tur ir daudz blakusprocesu un varu pateikt to, ka motora vadibas bloka resursu lielaka dalja tiek novirzita taa suda nevis pasha dzinaja darbai, kas man bija liela parsteigums

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
31. Oct 2010, 21:33 #9

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


31 Oct 2010, 21:28:10 beerzinsh rakstīja:

31 Oct 2010, 21:24:40 PowerBMW rakstīja:
dodiet linku-kas ko kā
man itrese uzbuve-kas tam lacitim ir vederā tik pat labi atgriez vaļā izņemt to filtru un aišūt vereriņu ciet
Skatijos ka pirmajam bundulim pienāk zonde pēc otrā ir kautkāda metāla truba no HVZ kurienes! auto ir MB 220 CDI 05 gada ja nu kas


buus check engine jo tiek saliidzinaati spiedieni pirms un pēc DPF!!!

jā dega tas check engine un pazuda jauda! pārstartejo dzineju aka gāja
Auto ir uz pārbuvi-domāju risinat problēmu kamēr motors bus arpus paša auto -iir tur kada jega :mazgāt" vai kā savadak tirit
Offline
beerzinsh
31. Oct 2010, 21:35 #10

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2526

Braucu ar:


tur nav tik prasti viss un darbojas stipri sarezgitak ka katalizators benzina dzinejam.
kautkur lasiju infu kaa tiesi darbojas konkreta vw motora vadibas sistema. tikai otreiz parlasot lidz galam iebraucu kas, kaa un kad tur notiek.
tur ir daudz blakusprocesu un varu pateikt to, ka motora vadibas bloka resursu lielaka dalja tiek novirzita taa suda nevis pasha dzinaja darbai, kas man bija liela parsteigums


nezinu tik preciizi, bet nu daudzi ir aplauzushies meeginot uzbuuveet sisteemu bez liekot izgriestaa DPFa bundulii iekshaa sienas lai imiteetu pretestiibu !!!
Offline
Puce
31. Oct 2010, 21:36 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

INC kaut kur stāstīja, ka VAGiem šo pasākumu varēja korekti amputēt..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Driver
31. Oct 2010, 21:41 #12

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tas suuc "dzivo savu dzivi" un ja ieliek tikai bunduli, tad sistema noteikti saprot, ka vinjs ir "miris" un check iedegas.

31 Oct 2010, 21:35:01 beerzinsh rakstīja:

tur nav tik prasti viss un darbojas stipri sarezgitak ka katalizators benzina dzinejam.
kautkur lasiju infu kaa tiesi darbojas konkreta vw motora vadibas sistema. tikai otreiz parlasot lidz galam iebraucu kas, kaa un kad tur notiek.
tur ir daudz blakusprocesu un varu pateikt to, ka motora vadibas bloka resursu lielaka dalja tiek novirzita taa suda nevis pasha dzinaja darbai, kas man bija liela parsteigums


nezinu tik preciizi, bet nu daudzi ir aplauzushies meeginot uzbuuveet sisteemu bez liekot izgriestaa DPFa bundulii iekshaa sienas lai imiteetu pretestiibu !!!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PowerBMW
31. Oct 2010, 21:42 #13

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


31 Oct 2010, 21:36:21 Puce rakstīja:
INC kaut kur stāstīja, ka VAGiem šo pasākumu varēja korekti amputēt..

eee kas bija VAG???
Offline
RolandsK
31. Oct 2010, 21:45 #14

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3486

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

VW, Audi, Skoda, Seat
Offline
gintc
31. Oct 2010, 21:52 #15

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Man uz e60 bij probleemas ar kveepu filtru sensonaa Maarim samaksaaju 50ls un kautko tur vinji saurba vai ko tur sadariija un viss straadaa kaa vajag! Taa kaa paintereseejies pie vinjiem!
Offline
suslix
31. Oct 2010, 21:59 #16

Kopš: 07. Feb 2007

Ziņojumi: 157

Braucu ar:

kautkad atpakaļ arī es te interesējos par to pašu DPF audi dīzelim,tad viens teica ka viņus ogrē varot kautkā izdedzināt,bet kur un kas nezināja teikt.
dārgs prieks-audi 3.0 TDI ap 1300ls
Parasti jāmaina pie 200 000km nobraukuma.
var dirsties ciet arī no tā ka sliktas sprauslas utt.
Filtrs darbībā izskatās tā ka no izpūtēja nāk arā balti dūmi kādu laiku un tad nav vēlams noslāpēt jo notiek reģenerācijas process,iesaka braukt tanī brīdī ar 3 ātrumu ap 3000rpm kādas 10 min laikam.
Offline
PowerBMW
31. Oct 2010, 21:59 #17

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

Kā ir ar mehanisku mazgāšanu??? respektivi noņemtā veidā ņemt un skalot vai bus beigas viņam???
Offline
Driver
31. Oct 2010, 22:10 #18

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nekas tur pasham nav jadedzina vai kaa savadak pa lauciskam jaremontee.
vainu jaatrod defekts un janoversh, vai jamaina filtrs, ja beigts, nevis jacinas ar sekam

nevelti taa regeneracija notiek automatiski, bet ja nenotiek, tad ir problema kautkur.

un vai 1300ls ir daudz?
jums auto maska 450ls pietam ar pilnu baaku un jaunu akji virsu?

atkal pieradas dzives patiesiba > dzielisti = kapeikjaaklji!
nomaini to sudu un mauc vel vismaz 5gadus, ja ne 10.

31 Oct 2010, 21:59:43 suslix rakstīja:
kautkad atpakaļ arī es te interesējos par to pašu DPF audi dīzelim,tad viens teica ka viņus ogrē varot kautkā izdedzināt,bet kur un kas nezināja teikt.
dārgs prieks-audi 3.0 TDI ap 1300ls
Parasti jāmaina pie 200 000km nobraukuma.
var dirsties ciet arī no tā ka sliktas sprauslas utt.
Filtrs darbībā izskatās tā ka no izpūtēja nāk arā balti dūmi kādu laiku un tad nav vēlams noslāpēt jo notiek reģenerācijas process,iesaka braukt tanī brīdī ar 3 ātrumu ap 3000rpm kādas 10 min laikam.

[ Šo ziņu laboja Driver, 31 Oct 2010, 22:11:22 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-INC-
31. Oct 2010, 22:14 #19

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Ja nu kādam tomēr negribās viņu tik ļoti, tad varu viņu izprogrammēt .

P.S. Kuram E36 tāds ir

Offline
PowerBMW
31. Oct 2010, 22:25 #20

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


31 Oct 2010, 22:14:17 -INC- rakstīja:
Ja nu kādam tomēr negribās viņu tik ļoti, tad varu viņu izprogrammēt .

P.S. Kuram E36 tāds ir



http://www.youtube.com/watch?v=aoUD9mQnhpY
uzbuvei sapratu jēgu ne visai
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo