Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
RM1
03. Sep 2010, 11:10 #81

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Jā, vajag visu motoru SBORĀ ar vadiem, kompjiem un vēlams kārbu

Un kādu dībeli likt - atkarīgs cik daudz nauds ir priekš dzinēja un cik priekš instalācijas

Un tie gudrie, kuri mēģinā ieārstēt M54 dzinējus, no sākuma varējāt uzjautāt vai pietiks tam visam nauda

M52B28 būs vislētākais visos aspektos, bet vienīgais kurš viegli padosies modifikācijām, ja jaunai īpašnieks ir ar tūnera nosliecēm

[ Šo ziņu laboja RM1, 03 Sep 2010, 11:12:20 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
03. Sep 2010, 11:14 #82

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 Sep 2010, 10:25:17 Driver rakstīja:
kapec gribi iet grutako celju? Nemaz nerunajot par programmejamu kompi ielas auto.

Drīz būs pieejams plag&play VEMS priekš M50 motora ar visām kartēm

[ Šo ziņu laboja RM1, 03 Sep 2010, 11:15:26 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
GS
03. Sep 2010, 11:30 #83

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


03 Sep 2010, 10:15:49 GirtzB rakstīja:

03 Sep 2010, 01:16:19 GS rakstīja:
Driver gan jau ka esi informets ka VANOS tika taisits tikai vienam merkim - ekonomijai un nekam citam.

To ko BMW indzinieri lika virsu to BMW Motosport divizija saviem sporta auto nema nost un lika vanos block off.

Runajot par M3 cik zinu taa gada M3 vanos ir daudz advancetaki par M52B28TU vanosiem (tapec 70% LV M3 neiet ).

Un par degvelas sistemam mes te gluzi nerunajam bet tikai un vienigi par vanos.

mnja marš gulēt vēl.

Vanos nav ekonimijai, vanos ir motora lietošanas diapazona paplašināšanai...
Ar VANOS tu iegūsti ~3sadalenes vienā, vienu apakšām, vienu vidiem un vienu augšām +bonusā visi diapazoni arī pa starpu...
Racing ir bik citas vajadīvas tur sakrāme kādu sadaleni/kārbu/reduktoru kurā trasē vajag +tehniskie noteikumi arī bikīt iegrožo.


Nu ja taa tad kapec trasem izmanto vienu sadaleni bet ne "3 sadalenes" lai motors grieztos visa diapazona ? Jo ar vanos sadalenem sanak ne sis ne tas ne labas augsas ne labas apaksas kas der ekonomijai bet ne hi-performance.

Ja tas D vanos motors sasniedz max jaudu pa 200rpm velak ka S vanos motors - tiesam nedomaju ka vins ies labak

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Driver
03. Sep 2010, 11:40 #84

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kapec moskvicha un veca forda motoram max jaudas punkts ir agrak ka jebkuram bmw? Tas nozime, ka to auto motori ir labaki par bmw dzinejiem.
Starpcitu jaskatas griezes likne, tas vienmeriba, utt
GS labak pakluse

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Reinis29
03. Sep 2010, 11:46 #85

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29




Nu ja taa tad kapec trasem izmanto vienu sadaleni bet ne "3 sadalenes" lai motors grieztos visa diapazona ? Jo ar vanos sadalenem sanak ne sis ne tas ne labas augsas ne labas apaksas kas der ekonomijai bet ne hi-performance.

Ja tas D vanos motors sasniedz max jaudu pa 200rpm velak ka S vanos motors - tiesam nedomaju ka vins ies labak


Sedies 2 !!

Sporta nav tik svarigi lai motoram butu celiens no 2000rpm, bet pa ielu es nedomaju ka Tu gribetu braukt ar masinu kura sak normali iet no 7000rpm. paskaties kaut vai datus tam pasam S42 motoram!
Offline
RM1
03. Sep 2010, 11:49 #86

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Protams, ka ielas auto vanosu vajag Bet huļigankai ar kuri tikai ir doma huligānēt, var būt arī bez

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
GS
03. Sep 2010, 11:58 #87

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


03 Sep 2010, 11:40:25 Driver rakstīja:
Kapec moskvicha un veca forda motoram max jaudas punkts ir agrak ka jebkuram bmw? Tas nozime, ka to auto motori ir labaki par bmw dzinejiem.


Nee tas nozime ka tie ir zemu apgriezienu motori

Ja motors max jaudu sasniedz pa 200rpm velak un ierobezotajs nav pacelts ? Tad diapazons bus pa 200rpm mazaks ka motoram kas sasniedz max jaudu pa 200rpm agrak ?

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
GS
03. Sep 2010, 11:59 #88

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


03 Sep 2010, 11:49:34 RM1 rakstīja:
Protams, ka ielas auto vanosu vajag Bet huļigankai ar kuri tikai ir doma huligānēt, var būt arī bez


Pilniba piekritu, bet vai motoram kuru krame ieks e30 vajag 2 vanosus...

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
fubuz
03. Sep 2010, 12:03 #89

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


03 Sep 2010, 11:59:31 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 11:49:34 RM1 rakstīja:
Protams, ka ielas auto vanosu vajag Bet huļigankai ar kuri tikai ir doma huligānēt, var būt arī bez


Pilniba piekritu, bet vai motoram kuru krame ieks e30 vajag 2 vanosus...



ja jau degradēties tad pilnīgi.
m30b35 vai m20b28
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:03 #90

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Ja negrib pisties ar tālāko tūningu un huligānēšanu, tad kāpēc nē???

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:05 #91

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 Sep 2010, 12:03:13 fubuz rakstīja:
ja jau degradēties tad pilnīgi.
m30b35 vai m20b28

Priekš kam tāds gemarojs???

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
fubuz
03. Sep 2010, 12:07 #92

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


03 Sep 2010, 12:05:10 RM1 rakstīja:

03 Sep 2010, 12:03:13 fubuz rakstīja:
ja jau degradēties tad pilnīgi.
m30b35 vai m20b28

Priekš kam tāds gemarojs???


nu ja jau 2 vanosi ir stulbs izgudrojums tad atliek oldschool vai iekšu ķīmiķošana
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:09 #93

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Muļķības

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
LA
03. Sep 2010, 12:12 #94

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


03 Sep 2010, 12:03:13 fubuz rakstīja:

03 Sep 2010, 11:59:31 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 11:49:34 RM1 rakstīja:
Protams, ka ielas auto vanosu vajag Bet huļigankai ar kuri tikai ir doma huligānēt, var būt arī bez


Pilniba piekritu, bet vai motoram kuru krame ieks e30 vajag 2 vanosus...



ja jau degradēties tad pilnīgi.
m30b35 vai m20b28


šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.
Offline
Mikuzz
03. Sep 2010, 12:13 #95

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli

E30 tak neviens nemaina motoru, domājot, kāds būs patēriņš
Offline
DoubleD
03. Sep 2010, 12:13 #96

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

kuram ir 5x vairāk visādu elektronisku zarazu un ekoloģijas sūdu.
es tad labāk m20b28 ķīmiju uztaisu un dabūnu normālus parametrus.
vienīgi tas arī kautkādu naudu maksā

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:15 #97

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 Sep 2010, 12:12:20 Lauris rakstīja:
šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.

Tieši tā, user frendly variants Un īsts tūners, kurš kaut ko rubī un pats taisās būvēt, nekad nejautās "izglītotajai" powera publikai ko un kā darīt

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
M3
03. Sep 2010, 12:15 #98

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO


03 Sep 2010, 11:30:12 GS rakstīja:

Nu ja taa tad kapec trasem izmanto vienu sadaleni bet ne "3 sadalenes" lai motors grieztos visa diapazona ? Jo ar vanos sadalenem sanak ne sis ne tas ne labas augsas ne labas apaksas kas der ekonomijai bet ne hi-performance.

Ja tas D vanos motors sasniedz max jaudu pa 200rpm velak ka S vanos motors - tiesam nedomaju ka vins ies labak


kāda vispār starpība kad sasniedz max jaudu

vajag arī paskatīties kas notiek pirms tam ... ir liela starpība vai pie 2500rpm ir 100 vai 150zs
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:15 #99

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 Sep 2010, 12:13:01 Mikuzz rakstīja:
E30 tak neviens nemaina motoru, domājot, kāds būs patēriņš

Un tā ir liela kļūda

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
03. Sep 2010, 12:16 #100

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


03 Sep 2010, 12:13:08 DoubleD rakstīja:
kuram ir 5x vairāk visādu elektronisku zarazu un ekoloģijas sūdu.
es tad labāk m20b28 ķīmiju uztaisu un dabūnu normālus parametrus.
vienīgi tas arī kautkādu naudu maksā

Daini

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo