Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
michals1
20. Nov 2023, 09:46 #7821

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1894

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Nezinu kas jums tur vibrē,man šis dzinējs strādā ideāli,ne mazāko pretenziju.
B47C20T0
Offline
Samsasi
20. Nov 2023, 10:13 #7822

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3119

Braucu ar:


20 Nov 2023, 00:03:10 @AndrisK rakstīja:

19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā


A ko citu gribi no zemākās cenas speciālistiem?
Offline
Kaross
20. Nov 2023, 10:49 #7823

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4173

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.


Es teikšu bullshit!

1. Motoru nekad neceļu ārā, visu tam VAG var izdarīt tāpat kā BMW uz mašīnas.
2. Eļļas dzesētāja blīves un gumijas mainam salīdzinoši bieži šiem dzinējiem. Ar visām blīvēm un darbu sanāk ap 400e. N57 viens sūda kloķenes skriemelis maksā 400e. VAG ar to vismaz problēmas ir daudz, daudz retāk. N57 tāpat ir eļļas dzesētājs, kuram tek blīves. Tās ir nedaudz ātrāk samainīt kā VAG. Vienīgais pluss.
3. Turbīnu noraut tam VAGam ir pāris stundas. Tas nav uzmanības vērts topiks.
4. Sprauslas un DPF ir arī BMW.
5. VAGam nav beigtu kloķeņu, šāles. Tie ir daudzi tūkstoši.

Būtībā nenosauci neko tādu kritisku. VAG sanāks daudz, daudz lētāk kā braukt ar N57.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kaross
20. Nov 2023, 10:51 #7824

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4173

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lūdzu, bilde. Lieki laikam būs teikt vēl, ka VAGam ķēdes iet 350-400k km salīdzinot ar N57.

Te ir vienos vārtos N57 pret VAG V6.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
cipargalva
20. Nov 2023, 11:52 #7825

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6344

Braucu ar: quattro

Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?
Offline
RSAWorkshop
20. Nov 2023, 12:19 #7826

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Nov 2023, 09:46:13 @michals1 rakstīja:

20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Nezinu kas jums tur vibrē,man šis dzinējs strādā ideāli,ne mazāko pretenziju.
B47C20T0


N47N iekš F31, to, ka tas ir 2.0d var dzirdēt. Salonā nevar just absolūti nekādu vibrāciju ne caur sēdekļiem, ne uz stūres

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
RSAWorkshop
20. Nov 2023, 12:20 #7827

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Nov 2023, 11:52:48 @cipargalva rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?


Kā ir miskastēm nezinu, bet N57 ja tikai maina ķēdes, tad var ārā necelt. Ja ir jātaisa padziļināta apskate un apkope/remonts, tad jāceļ ārā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
Kaross
20. Nov 2023, 13:43 #7828

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4173

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Nov 2023, 11:52:48 @cipargalva rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?



Kā jau @RSAWorkshop minēja. Viss atkarīgs no darba apjoma. Pāris gadi gan nebūs, bet krietni senāk parasti cēlām ārā arī N47. Tā likās vienkāršāk, bet augot pieredzei un ātrumam mainās daudz kas.
200kW V6 ir cits stāsts, ar tiem ir problēmas arī ar šālēm. Tas gan ir viens konkrēts dzinēja kods, pārējiem tādu problēmu joprojām nav.
Izmaksu, apkopju ziņā V6 ir lētāks, tas ir fakts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Briize
20. Nov 2023, 15:09 #7829

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 344

Braucu ar:

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
Offline
Locis
20. Nov 2023, 16:36 #7830

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10499

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Savā ziņā piekritu ,bet tajā pašā laikā grūti jau tā spriest ,jo naudas vērtība ir kritusies ,kamēr pieradis ,viss liksies kosmoss.

[ Šo ziņu laboja Locis, 20 Nov 2023, 16:36:57 ]

Offline
exlibris
20. Nov 2023, 17:17 #7831

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...



Paldies. Ļoti noderīga informācija. Dienas trīs pasapņoju par f11 ar n57, bet sapratu ka nav vērts tā čakara, laika, naudas. Būs vien jābrauc ar troiku. Jāsāk tagad vākt informācija par F31 N47 aktuālajām problēmām.

[ Šo ziņu laboja exlibris, 20 Nov 2023, 17:18:31 ]

Offline
esir
20. Nov 2023, 17:39 #7832

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 543

Braucu ar:


20 Nov 2023, 16:36:23 @Locis rakstīja:
Savā ziņā piekritu ,bet tajā pašā laikā grūti jau tā spriest ,jo naudas vērtība ir kritusies ,kamēr pieradis ,viss liksies kosmoss.


jauna auto starta cena arī jau uz vietas nestāv

piemēram, agrāk m5 e60 jauns sākās no 86k eur, f90 tie jau ir 136k eur

Offline
Samsasi
20. Nov 2023, 17:54 #7833

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3119

Braucu ar:


20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens
Offline
michals1
20. Nov 2023, 18:10 #7834

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1894

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


20 Nov 2023, 00:03:10 @AndrisK rakstīja:

19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā


Ja gribas lielu lamatu ar praktiski nenokaujamu sirdi,silti iesaku LC150.
Jā-tas ir traktors,bet toties uzticams.
Offline
Briize
20. Nov 2023, 18:18 #7835

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


20 Nov 2023, 17:54:02 @Samsasi rakstīja:

20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens

Grūti pateikt, bet papīros kuri bija bardačokā bija visādi Vācu TUV un arī leišu papīri, kas liek domat, ka tas auto ir nācis tranzītā caur Lietuvu, kas savukārt neizslēdz nobraukuma koriģēšanas iespēju...
Tā jau kopumā virsbūve pieklājīga, oriģinālie stikli (visi), abas lampas priekšējas oriģinālas, lanžeroni izskatās, ka nav aiztikti/cietuši negadījumos.
Brauc labi, kārba pārslēdzās labi. Nu interjērā ir savas nolietojuma pazīmes kā jau 14 gadīgam auto - stūre apgrauzta, mazajai sānu pepeļņicai vāciņš noplēsts, salons ož pēc slapja kaķa (iepriekšējais saimnieks bijis zlostnijs kuriļščiks) utt.Bremžu diski arī jāmaina vēl + 500euro
Offline
Jonjis
20. Nov 2023, 19:32 #7836

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1406

Braucu ar:


20 Nov 2023, 17:54:02 @Samsasi rakstīja:

20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens




Domā paši.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT remonts
Custom FSC, CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
sliir
20. Nov 2023, 20:41 #7837

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 558

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu


20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Varbūt vienkārši 10+ gadus vecajiem F10/11 ir jau nokalpojuši motora spilveni. Un vai nu nav mainīti vai arī iemainīti pret lētākajiem aftermarket ar nepareizu cietību vai vispār bez sķidruma pildijuma.
Offline
Briize
20. Nov 2023, 21:13 #7838

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


20 Nov 2023, 10:51:33 @Kaross rakstīja:
Lūdzu, bilde. Lieki laikam būs teikt vēl, ka VAGam ķēdes iet 350-400k km salīdzinot ar N57.

Te ir vienos vārtos N57 pret VAG V6.



@Kaross cik garas rindas pie tevis, ja nu gadījumā nopērku gredzenu pavēlnieku, jo ne sūda par viņiem nezinu ? Šodien caur pazīšanos uzpeldēja viens labs Q7 ar 150k km noskrējienu, bet 10g Latvijā un tas biedē drusku...

[ Šo ziņu laboja Briize, 20 Nov 2023, 21:19:43 ]

Offline
Briize
20. Nov 2023, 21:17 #7839

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


20 Nov 2023, 20:41:23 @sliir rakstīja:

20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Varbūt vienkārši 10+ gadus vecajiem F10/11 ir jau nokalpojuši motora spilveni. Un vai nu nav mainīti vai arī iemainīti pret lētākajiem aftermarket ar nepareizu cietību vai vispār bez sķidruma pildijuma.

Skatījos divus f30 viens 2016.g 150k km un otrs 2015.g 100k km un vienu f31 - 2015.g 124k km un visiem tie b47 tirinājās kā galetes motortelpā, varbut vnk esmu pieradis pie 6 cilindru dzinējiem
Offline
V_Riks
21. Nov 2023, 08:02 #7840

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1956

Braucu ar: 1488

Powers paliek vecs, agrāk potenciālais pačota zudums neļāva pirkt 4cyl
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo