Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sys9291
12. Oct 2020, 16:25 #5961

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Oct 2020, 16:13:56 @osis78 rakstīja:
Vai varat ieteikt kādu kārbu speciālistu, kurš varētu pieslēgties kārbai un pateikt kur problēma..
Auto F10 15gada 3.0d

a kas nepatīk kārbai?
Offline
kadza
12. Oct 2020, 16:27 #5962

Kopš: 28. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: dirsu pa déli


12 Oct 2020, 15:23:51 @Kaross rakstīja:

12 Oct 2020, 13:18:06 @kadza rakstīja:

12 Oct 2020, 13:05:33 @RR04 rakstīja:

12 Oct 2020, 12:57:37 @Gats rakstīja:
Nu tapec ir piem tads lietotajs ka kaross ka ne tikai saka ja ne, bet ari panato lietas.




da ja Tu viņam maksātu par savas pipeles nogriešanu, viņš Tev pietiekami daudz iemeslus pateiktu kāpēc viņa būtu jānogriež.


Idiotisks salīdzinājums. Es varu nopelnīt vairāk tīrot EGR, ieplūdes un galvas nekā viņus vienkārši atslēdzot.

nu redz, tad jau ir pāris iemesli, lai negrieztu
bet tas nebija uz Tevi vērsts vai kā citādāk..
Offline
osis78
12. Oct 2020, 16:33 #5963

Kopš: 27. Nov 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


12 Oct 2020, 16:25:20 @sys9291 rakstīja:

12 Oct 2020, 16:13:56 @osis78 rakstīja:
Vai varat ieteikt kādu kārbu speciālistu, kurš varētu pieslēgties kārbai un pateikt kur problēma..
Auto F10 15gada 3.0d

a kas nepatīk kārbai?


Man nepatīk kā pārslēdz starp 6 un 7 ātrumu, ir mazs grūdiens.. nobraukums nekāds, 130k, kādus 20k atpakaļ samainīju eļļu kārbā (oriģinālo ražotāja)
Offline
BigDog24
12. Oct 2020, 19:10 #5964

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


12 Oct 2020, 16:33:44 @osis78 rakstīja:

12 Oct 2020, 16:25:20 @sys9291 rakstīja:

12 Oct 2020, 16:13:56 @osis78 rakstīja:
Vai varat ieteikt kādu kārbu speciālistu, kurš varētu pieslēgties kārbai un pateikt kur problēma..
Auto F10 15gada 3.0d

a kas nepatīk kārbai?


Man nepatīk kā pārslēdz starp 6 un 7 ātrumu, ir mazs grūdiens.. nobraukums nekāds, 130k, kādus 20k atpakaļ samainīju eļļu kārbā (oriģinālo ražotāja)


Vēlu veiksmi nonākt pie risinājuma,

bet internet līmenī ir interesanti paskatīties Sonnax kārbu lapu , tur var izvēlēties savu kārbu, simptomus un viņi tev piedāvās visādus maināmus mezglus, kas atbilst taviem simptomiem )

Šķiet, ne-augstākās raudzes kārbu servisi aptuveni pēc tādas shēmas arī darbojas. (Cik man zināms, arī recro, jo jau MB 7gang kārba-motors sasaiste viņiem nepatika un viņi bij gatavi tik mehāniski parakāties pa kārbu[gadus atpakaļ, varbūt kas mainījies]).
Offline
Gintons
12. Oct 2020, 20:22 #5965

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888

ir doma iegādaties f10 sākumās skatijos uz 520d modeliem,bet tad man sastāstija,ka 2.0d dzineju labāk neizveleties.ka jaskatas uz 530d modeļiem,vienu itka atradu kas patiktu,bet vinam pec vin ir EDC amartizācija,aktīvā stures reika,un dinamic drive stabilizatora stieņi,varbut kāds zinoš var pastastit ka ir ar sīm lietam,cik vinas labas vai sliktas lietas ir uz auto,un ja noplīst ko apmeram maksā?
paldies.

[ Šo ziņu laboja Gintons, 12 Oct 2020, 20:23:29 ]

Offline
RR04
13. Oct 2020, 09:48 #5966

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3673

Braucu ar: 41


12 Oct 2020, 20:22:20 @Gintons rakstīja:
ir doma iegādaties f10 sākumās skatijos uz 520d modeliem,bet tad man sastāstija,ka 2.0d dzineju labāk neizveleties.ka jaskatas uz 530d modeļiem,vienu itka atradu kas patiktu,bet vinam pec vin ir EDC amartizācija,aktīvā stures reika,un dinamic drive stabilizatora stieņi,varbut kāds zinoš var pastastit ka ir ar sīm lietam,cik vinas labas vai sliktas lietas ir uz auto,un ja noplīst ko apmeram maksā?
paldies.

Edc amīšus restaurē leišos ar 2 gadu garantiju, viena amīša restaurēšana 250 eiro, jauns amītis, ja nemaldos bija ap 500-600eur.
aktīvā reika, 1500eur (aptuveni)
Offline
Tick
13. Oct 2020, 12:44 #5967

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod

hey,

varbūt kāds ir sakāries ar problēmu:
25CE00 - Charge-air pressure sensor, range: upper physical limit exceeded

Vairāk neviena cita kļūda.
Sprauslas - idealas; turbo arī strādā korekti.

Bija 1 intercooler truba mazliet ieplīsusi - uzliku jaunu, nekas nemainijās.
Abas trubas (turbo -> intercooler ; intercooler -> ieplūde) ir labas.
Pats intercooler arī izskatās kā svaigs (pārbaudīt gan neesmu vedis).

Varbūt kāds ir saskāries un ir idejas ko varētu apskatīties?
Offline
Digital
13. Oct 2020, 12:47 #5968

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Nu varbūt kad jānomaina pats sensors? Bet vispār vajag paskatīties ko vēl tur diagnoze stāsta.
Offline
sys9291
13. Oct 2020, 13:05 #5969

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Oct 2020, 12:47:25 @Digital rakstīja:
Nu varbūt kad jānomaina pats sensors? Bet vispār vajag paskatīties ko vēl tur diagnoze stāsta.

a varbūt turbo banāli pārpūš? a varbūt čipšots? a varbūt turbīna pēc greizas restaurācijas?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Oct 2020, 13:06:33 ]

Offline
Digital
13. Oct 2020, 13:11 #5970

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


13 Oct 2020, 13:05:39 @sys9291 rakstīja:

13 Oct 2020, 12:47:25 @Digital rakstīja:
Nu varbūt kad jānomaina pats sensors? Bet vispār vajag paskatīties ko vēl tur diagnoze stāsta.

a varbūt turbo banāli pārpūš? a varbūt čipšots? a varbūt turbīna pēc greizas restaurācijas?


nu tu jau uzreiz ļaunāko
Offline
BigDog24
13. Oct 2020, 13:15 #5971

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


13 Oct 2020, 12:44:15 @Tick rakstīja:
hey,

varbūt kāds ir sakāries ar problēmu:
25CE00 - Charge-air pressure sensor, range: upper physical limit exceeded

Vairāk neviena cita kļūda.
Sprauslas - idealas; turbo arī strādā korekti.

Bija 1 intercooler truba mazliet ieplīsusi - uzliku jaunu, nekas nemainijās.
Abas trubas (turbo -> intercooler ; intercooler -> ieplūde) ir labas.
Pats intercooler arī izskatās kā svaigs (pārbaudīt gan neesmu vedis).

Varbūt kāds ir saskāries un ir idejas ko varētu apskatīties?


Dievinu internet diagnostiku Nezinu, kas tev par vāģi, piedāvāju tādu variantu:

wastegate control valve (pressure converter)

uz kaut kādiem 40d dzirdēts bmw vairākas reizes detaļas nr. mainījis

Offline
Gintons
13. Oct 2020, 13:20 #5972

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 785

Braucu ar: 8888

paldies pa info,un ir jūtama atšķirība starp edc un parasto amartizātoru piekari?
Offline
janisdaubergs
13. Oct 2020, 13:41 #5973

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: E46 m54b30 cabrio


13 Oct 2020, 13:20:42 @Gintons rakstīja:
paldies pa info,un ir jūtama atšķirība starp edc un parasto amartizātoru piekari?


EDC ir mīkstāks standartā un cietāks sport, nekā ierindas amortiņi, amīti var atrast par ~400 naudām, man līdz 197k km bija jāmaina tikai 1, nav kosmoss;
Offline
Tick
13. Oct 2020, 14:07 #5974

Kopš: 07. Sep 2014

No: Jūrmala

Ziņojumi: 505

Braucu ar: visu ko dod


13 Oct 2020, 13:15:34 @BigDog24 rakstīja:

13 Oct 2020, 12:44:15 @Tick rakstīja:
hey,

varbūt kāds ir sakāries ar problēmu:
25CE00 - Charge-air pressure sensor, range: upper physical limit exceeded

Vairāk neviena cita kļūda.
Sprauslas - idealas; turbo arī strādā korekti.

Bija 1 intercooler truba mazliet ieplīsusi - uzliku jaunu, nekas nemainijās.
Abas trubas (turbo -> intercooler ; intercooler -> ieplūde) ir labas.
Pats intercooler arī izskatās kā svaigs (pārbaudīt gan neesmu vedis).

Varbūt kāds ir saskāries un ir idejas ko varētu apskatīties?


Dievinu internet diagnostiku Nezinu, kas tev par vāģi, piedāvāju tādu variantu:

wastegate control valve (pressure converter)

uz kaut kādiem 40d dzirdēts bmw vairākas reizes detaļas nr. mainījis




Zinu , zinu.. no tādas diagnostikas jēga maza, bet varbūt tomēr kādam ir pieredze

535d (jaunais motors- 313zs), arī par wastegate bija aizdomas.

Nav sanācis laiks šim pieķerties par cik braukt ikdienā īsti netraucē.
Kļūdu izmet tikai pie agresīvas braukšanas.

Offline
sys9291
13. Oct 2020, 14:23 #5975

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Oct 2020, 14:07:16 @Tick rakstīja:

13 Oct 2020, 13:15:34 @BigDog24 rakstīja:

13 Oct 2020, 12:44:15 @Tick rakstīja:
hey,

varbūt kāds ir sakāries ar problēmu:
25CE00 - Charge-air pressure sensor, range: upper physical limit exceeded

Vairāk neviena cita kļūda.
Sprauslas - idealas; turbo arī strādā korekti.

Bija 1 intercooler truba mazliet ieplīsusi - uzliku jaunu, nekas nemainijās.
Abas trubas (turbo -> intercooler ; intercooler -> ieplūde) ir labas.
Pats intercooler arī izskatās kā svaigs (pārbaudīt gan neesmu vedis).

Varbūt kāds ir saskāries un ir idejas ko varētu apskatīties?


Dievinu internet diagnostiku Nezinu, kas tev par vāģi, piedāvāju tādu variantu:

wastegate control valve (pressure converter)

uz kaut kādiem 40d dzirdēts bmw vairākas reizes detaļas nr. mainījis




Zinu , zinu.. no tādas diagnostikas jēga maza, bet varbūt tomēr kādam ir pieredze

535d (jaunais motors- 313zs), arī par wastegate bija aizdomas.

Nav sanācis laiks šim pieķerties par cik braukt ikdienā īsti netraucē.
Kļūdu izmet tikai pie agresīvas braukšanas.



nu te jau arī uz to velk, ka turbīna pārpūš...
Offline
Kaross
13. Oct 2020, 19:53 #5976

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Parasti tādas kļūdas parādās, kad tiešām turbīna pārpūš un sensors sasniedz max vērtību - norauj "īso" ķēdē.
Nevaru gan iedomāties kā tā turbīna pūš un kapēc tur viss nepašķīst, jo tur stāv 4bar MAP sensors. Tas nozīmē, ka turbīnai būtu jāpūš 3 bar. Pat pie 400zs nav tāds elles spiediens vajadzīgs. Ieteiktu steidzami risināt problēmu pirms nenākās mainīt kādu detaļu, kas vienkārši atverās.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
most
19. Oct 2020, 17:22 #5977

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1058

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Viena priekšējā lampa baigi stipri aizrasoja. Ir kāda raksturīga problēma f10 xenona lampām?
Offline
Locis
19. Oct 2020, 17:26 #5978

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pa 4 gadi nav manīts
Offline
Artis_D
19. Oct 2020, 19:57 #5979

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW


13 Oct 2020, 09:48:06 @RR04 rakstīja:

12 Oct 2020, 20:22:20 @Gintons rakstīja:
ir doma iegādaties f10 sākumās skatijos uz 520d modeliem,bet tad man sastāstija,ka 2.0d dzineju labāk neizveleties.ka jaskatas uz 530d modeļiem,vienu itka atradu kas patiktu,bet vinam pec vin ir EDC amartizācija,aktīvā stures reika,un dinamic drive stabilizatora stieņi,varbut kāds zinoš var pastastit ka ir ar sīm lietam,cik vinas labas vai sliktas lietas ir uz auto,un ja noplīst ko apmeram maksā?
paldies.

Edc amīšus restaurē leišos ar 2 gadu garantiju, viena amīša restaurēšana 250 eiro, jauns amītis, ja nemaldos bija ap 500-600eur.
aktīvā reika, 1500eur (aptuveni)


Kas ir tas par kontaktu leišos?
Offline
weedy
19. Oct 2020, 21:38 #5980

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Viena priekšējā lampa baigi stipri aizrasoja. Ir kāda raksturīga problēma f10 xenona lampām?

Jā, pagājšruden tas pats.
Izņēmu ārā, izžāvēju kārtīgi, atlikušo ziemu/vasaru viss ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo