Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
shirminieks
17. Oct 2019, 12:24 #4681

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:


17 Oct 2019, 12:22:27 @streetking rakstīja:

17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM


man gan patīk dzīvot valstī, kur es varu nopelnīt, nopirkt visu, ko man gribās kā arī neviena netraucēts aizbraukt ārpus robežas, izspiest max un doties atpakaļ mājās. Vari žēloties, ka braucot ātrāk par 150kmh vari palikt bez tiesībām, bet vainot valsti, ka nevari iespiest grīdā?


Visticamāk @vvv atkal smeļ un klusi pie sevis pārdzīvo, ka no E53 nācās pārsēsties uz nabagu F10
Offline
cmax
17. Oct 2019, 12:35 #4682

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1004

Braucu ar:


17 Oct 2019, 11:52:51 @RR04 rakstīja:

17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM

Cik zinu, tad 14gadnieki skatās top speed video

Tad sanāk ka nekam virs 530d, neskaitot M, nav jēgas jo tapat atduras ierobežotājā.
Vācietis ar e60 530d lielījās ka varot 240, bet ar tukšu bāku, labu ceļavēju un taisnu ceļu varot līdz 270 tikt
Offline
RR04
17. Oct 2019, 12:48 #4683

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


17 Oct 2019, 12:35:56 @cmax rakstīja:

17 Oct 2019, 11:52:51 @RR04 rakstīja:

17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM

Cik zinu, tad 14gadnieki skatās top speed video

Tad sanāk ka nekam virs 530d, neskaitot M, nav jēgas jo tapat atduras ierobežotājā.
Vācietis ar e60 530d lielījās ka varot 240, bet ar tukšu bāku, labu ceļavēju un taisnu ceļu varot līdz 270 tikt

@CP17 var vairāk
Offline
Kaross
17. Oct 2019, 12:51 #4684

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Čipotam jau parasti to ierobežotāju paceļ kaut vai līdz 350.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
968-jk
17. Oct 2019, 12:54 #4685

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13439

Braucu ar: 30niekiem


17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM

Valsts tagad vainīga pie tā, ka tava miskaste tā neiet!?
Offline
RR04
17. Oct 2019, 13:00 #4686

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


17 Oct 2019, 12:54:33 @968-jk rakstīja:

17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM

Valsts tagad vainīga pie tā, ka tava miskaste tā neiet!?

Valsts vainīga, ka jau n-to dienu uz korķa
Offline
vvv
17. Oct 2019, 13:22 #4687

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1994

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


17 Oct 2019, 12:22:27 @streetking rakstīja:

17 Oct 2019, 11:39:27 @vvv rakstīja:
Besī ārā, ka dzīvojam valstī, kurā jāskatās video lai redzētu kā būtu ja iespiestu grīdā ar savu auto. . Latvijā bāņus laikam neredzēt nekad

https://youtu.be/yu6hd-I2yAM


man gan patīk dzīvot valstī, kur es varu nopelnīt, nopirkt visu, ko man gribās kā arī neviena netraucēts aizbraukt ārpus robežas, izspiest max un doties atpakaļ mājās. Vari žēloties, ka braucot ātrāk par 150kmh vari palikt bez tiesībām, bet vainot valsti, ka nevari iespiest grīdā?


Es kautkur minēju ka man nepatīk dzīvot savā valstī? Doma bija par ceļu politiku,apsaimniekošanu un finansēšanas veidu kas nestrādā.Vai kāds no šejienes būtu pret to, ka Latvijā būtu vismaz tādi ceļi kā Lietuvā ,kur legit vismaz līdz 130 vari pārvietoties?Lielās šosejas uz Liepāju,Daugavpili utt.
Par ko te sašutums uzreiz?
Pauvera devīze :Visi pret vienu,viens pret visiem!
Hahaha. Labi,labi viss o.k.,pusotra josla katrā virzienā
Offline
Zusurs
17. Oct 2019, 13:31 #4688

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Pilnībā piekrītu vvv - pēdējā laikā, it sevišķi pēc F-kas iegādes, biežāk un biežāk uznāk niknums, ka ceļu nodokļos un benzīna nodevās tāds kāposts katru gadu tiek atstāts, bet reāli vienīgā iespēja kaut drusku izlocīt kājas ar auto ir nakts vidū uz tukšas šosejas Latgalē, un pat tad tikai vienīgajā 10km posmā, kur labs asfalts, vai maksājot par trases īri...

Es pilnībā saprotu, ka uz šaura ceļa, kur knapi divi auto var izmainīties neuzbraucot uz apmalēm, jābūt adekvātam ātruma ierobežojumam, bet uz Rīga/Jelgava šosejas, kur ir taisnie gabali ar redzamību vismaz kilometra putora garumā, kur ir trīs joslas, piedevām atdalītas ar bortu - nafigam tur nav vismaz 120-130 ātruma ierobežojums, kāda velna pēc tur būtu ar 90 jāšļūc?!

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 17 Oct 2019, 13:34:06 ]

Offline
FR888
17. Oct 2019, 13:42 #4689

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


17 Oct 2019, 13:31:44 @Zusurs rakstīja:
Pilnībā piekrītu vvv - pēdējā laikā, it sevišķi pēc F-kas iegādes, biežāk un biežāk uznāk niknums, ka ceļu nodokļos un benzīna nodevās tāds kāposts katru gadu tiek atstāts, bet reāli vienīgā iespēja kaut drusku izlocīt kājas ar auto ir nakts vidū uz tukšas šosejas Latgalē, un pat tad tikai vienīgajā 10km posmā, kur labs asfalts, vai maksājot par trases īri...

Es pilnībā saprotu, ka uz šaura ceļa, kur knapi divi auto var izmainīties neuzbraucot uz apmalēm, jābūt adekvātam ātruma ierobežojumam, bet uz Rīga/Jelgava šosejas, kur ir taisnie gabali ar redzamību vismaz kilometra putora garumā, kur ir trīs joslas, piedevām atdalītas ar bortu - nafigam tur nav vismaz 120-130 ātruma ierobežojums, kāda velna pēc tur būtu ar 90 jāšļūc?!


Welcome to Belarus. Tadas problemas nebus
Offline
vvv
17. Oct 2019, 13:44 #4690

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1994

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


17 Oct 2019, 13:31:44 @Zusurs rakstīja:
Pilnībā piekrītu vvv - pēdējā laikā, it sevišķi pēc F-kas iegādes, biežāk un biežāk uznāk niknums, ka ceļu nodokļos un benzīna nodevās tāds kāposts katru gadu tiek atstāts, bet reāli vienīgā iespēja kaut drusku izlocīt kājas ar auto ir nakts vidū uz tukšas šosejas Latgalē, un pat tad tikai vienīgajā 10km posmā, kur labs asfalts, vai maksājot par trases īri...

Es pilnībā saprotu, ka uz šaura ceļa, kur knapi divi auto var izmainīties neuzbraucot uz apmalēm, jābūt adekvātam ātruma ierobežojumam, bet uz Rīga/Jelgava šosejas, kur ir taisnie gabali ar redzamību vismaz kilometra putora garumā, kur ir trīs joslas, piedevām atdalītas ar bortu - nafigam tur nav vismaz 120-130 ātruma ierobežojums, kāda velna pēc tur būtu ar 90 jāšļūc?!


Vietām var ieskrieties arī braucot uz Kolku un no Kolkas uz Ventspili, bet tur problēma meža zvēri
Offline
FisherS
17. Oct 2019, 13:52 #4691

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem

Kādas problēmas iegādāties RD un aizmirst par ātruma ierobežojumiem?
Offline
FR888
17. Oct 2019, 14:15 #4692

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

vai tad nav taa ka LV pa to draazh?
Offline
RR04
17. Oct 2019, 14:24 #4693

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


17 Oct 2019, 13:31:44 @Zusurs rakstīja:
Pilnībā piekrītu vvv - pēdējā laikā, it sevišķi pēc F-kas iegādes, biežāk un biežāk uznāk niknums, ka ceļu nodokļos un benzīna nodevās tāds kāposts katru gadu tiek atstāts, bet reāli vienīgā iespēja kaut drusku izlocīt kājas ar auto ir nakts vidū uz tukšas šosejas Latgalē, un pat tad tikai vienīgajā 10km posmā, kur labs asfalts, vai maksājot par trases īri...

Es pilnībā saprotu, ka uz šaura ceļa, kur knapi divi auto var izmainīties neuzbraucot uz apmalēm, jābūt adekvātam ātruma ierobežojumam, bet uz Rīga/Jelgava šosejas, kur ir taisnie gabali ar redzamību vismaz kilometra putora garumā, kur ir trīs joslas, piedevām atdalītas ar bortu - nafigam tur nav vismaz 120-130 ātruma ierobežojums, kāda velna pēc tur būtu ar 90 jāšļūc?!

Piekrītu, bet zinot to, ka mēs dzīvojam banānijā, 50% no visiem, kam ir a/m tiesības, brauks tāpat uz 90 un isīs prātu.

Kaut vai paskaties uz to pašu jūrmaleni. Brauca pa iekšējo joslu uz 90

Offline
weedy
17. Oct 2019, 14:31 #4694

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

90 vēl labi, regulāri kāds uz 80 priekšā uz Tīnūžu vai Saulkrastu šosejas, aiz kuriem tad veidojas gara rinda.
Vienam gudriniekam vēl bija uzlīme, "80 eco", ķipa tas baigi labi, ka viņš uz 80 brauc un citiem liek riskēt.

[ Šo ziņu laboja weedy, 17 Oct 2019, 14:31:42 ]

Offline
streetking
17. Oct 2019, 14:43 #4695

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


17 Oct 2019, 14:31:14 @weedy rakstīja:
90 vēl labi, regulāri kāds uz 80 priekšā uz Tīnūžu vai Saulkrastu šosejas, aiz kuriem tad veidojas gara rinda.
Vienam gudriniekam vēl bija uzlīme, "80 eco", ķipa tas baigi labi, ka viņš uz 80 brauc un citiem liek riskēt.


Nabadziņi tie citi Riskēt neviens neliek, riskē tikai tu pats
Offline
shirminieks
17. Oct 2019, 15:20 #4696

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1291

Braucu ar:

Pirmkārt: jūs kādreiz mūžā esat braukuši pa kādu ceļu, kur ir atļauts braukt virs 130 km/h? Ir taču pavisam vienkāršas infrastruktūras prasības lai paceltu atļauto ātrumu virs 100 km/h:
- Nožogojums ceļa malā pret meža zvēriem;
- Sadalošā josla ar normālu barjeru pa vidu;
- Bez vienlīmeņa krustojumiem un pievadceļiem (lasi nogriešanās uz/no Piņķiem);
- Nebraucot cauri apdzīvotām vietām (lasi Ikšķile)

Latvijā NAV tādu ceļa posmu, kur atmaksātos uztaisīt infrastruktūru priekš 130 km/h ceļa posma, jo galvenie valsts ceļi, kur auto plūsma atbalstītu šādu infrastruktūru, pašlaik iet cauri apdzīvotām vietām (ik pēc 10-20km), kas šādai infrastruktūrai rada minimālu atdevi. Aplūkojot Lietuvas piemēru - tur ir vismaz 100km garš taisns ceļa posms, kas, nebraucot cauri apdzīvotām vietām, savieno divas lielas (>100k iedzīvotāji) pilsētas (Kauņa-Klaipēda un Viļņa-Paņeveža) - Latvijā tuvākās ir Daugavpils (92k) un Liepāja (75k).

Otrkārt - tam, kurš sūdzas par augstiem auto nodokļiem un dārgu apdrošināšanu ieteiktu aplūkot nodokļus citās Eiropas valstīs.

Tas, ka auto pēdējo 30-gadu laikā ir palikuši daudz drošāki, nenozīmē, ka tagad var visu laiku paaugstināt braukšanas ātrumu lai uzturētu konstantu uz ceļiem bojāgājušo/ievainoto skaitu...

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 17 Oct 2019, 15:21:21 ]

Offline
Bamperis
17. Oct 2019, 16:16 #4697

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


17 Oct 2019, 15:20:41 @shirminieks rakstīja:
Pirmkārt: jūs kādreiz mūžā esat braukuši pa kādu ceļu, kur ir atļauts braukt virs 130 km/h? Ir taču pavisam vienkāršas infrastruktūras prasības lai paceltu atļauto ātrumu virs 100 km/h:
- Nožogojums ceļa malā pret meža zvēriem;
- Sadalošā josla ar normālu barjeru pa vidu;
- Bez vienlīmeņa krustojumiem un pievadceļiem (lasi nogriešanās uz/no Piņķiem);
- Nebraucot cauri apdzīvotām vietām (lasi Ikšķile)

Latvijā NAV tādu ceļa posmu, kur atmaksātos uztaisīt infrastruktūru priekš 130 km/h ceļa posma, jo galvenie valsts ceļi, kur auto plūsma atbalstītu šādu infrastruktūru, pašlaik iet cauri apdzīvotām vietām (ik pēc 10-20km), kas šādai infrastruktūrai rada minimālu atdevi. Aplūkojot Lietuvas piemēru - tur ir vismaz 100km garš taisns ceļa posms, kas, nebraucot cauri apdzīvotām vietām, savieno divas lielas (>100k iedzīvotāji) pilsētas (Kauņa-Klaipēda un Viļņa-Paņeveža) - Latvijā tuvākās ir Daugavpils (92k) un Liepāja (75k).

Otrkārt - tam, kurš sūdzas par augstiem auto nodokļiem un dārgu apdrošināšanu ieteiktu aplūkot nodokļus citās Eiropas valstīs.

Tas, ka auto pēdējo 30-gadu laikā ir palikuši daudz drošāki, nenozīmē, ka tagad var visu laiku paaugstināt braukšanas ātrumu lai uzturētu konstantu uz ceļiem bojāgājušo/ievainoto skaitu...

AMEN!
Offline
weedy
17. Oct 2019, 16:18 #4698

Kopš: 14. Apr 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar: F11 / Allroad A6 / MB V220

Spānijā nesadalītie normālā stāvoklī daudzviet ir ar zīmi 100, sadalītie -120.
Pēc analoģijas mums ir pietiekami daudz vietu, kur šādas zīmes arī varētu būt.

Mind you, tie ir kalnu ceļi ar serpentīniem, braucu cauru Sierra Nevada pa vidu (Granada->Motril) pagājšgad.
Zīmes 90, 80, 70 parādās tikai tur, kur tiešām būs pa šerpu ar 100.
Offline
FR888
17. Oct 2019, 16:18 #4699

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Tak panevezi viļņa tur ir pilns ar viena līmeņa krustojumiem
Offline
michals1
17. Oct 2019, 16:43 #4700

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1975

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Da beidzat ņaudēt kungi,gribas lai vējš matos svilpo,cik tā darba-lēnā garā līdz Warszawai,un tālāk ar vējiņu līdz pat DE otram galam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo