Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Deivid
22. May 2024, 15:35 #17701

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Samest šķērsām var jebko, bet ar to viss nebeidzas. Viņš stāstot par šo iekļauj arī vadamību. Es tev varu pačukstēt ka arī ne visi RWD BMW ar LSD vadās vienādi tīkami. Tie ar Visco Lok nu galīgi nav nekāda dāvana, it īpaši kad palietoti.

Kā tev pašam sokas ar krāmēšanu ? Kādi iespaidi ar dažādiem rwd/awd auto?
Offline
versatile
22. May 2024, 15:41 #17702

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1340

Braucu ar:

Noparko volvo Mežciemā, un pēc dažām naktīm haldex vairs netraucēs
Online
martins_usars
22. May 2024, 15:45 #17703

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:

Haldex traucē ar fiziku Tl;dr, bet ja pakaļējās ass rotācija nav drusku mazāka par priekšējās ass rotāciju, tādējādi radot berzi un novirzot griezes momentu uz aizmuguri, NEKO vairāk par 50/50 nevar dabūt, pat pie 100% sabloķēta haldexa Kamēr priekšā ir virs 50%, fizika neļaus auto dirsai aiziet slīpi bez rocenes, iemetiena vai bolt kurjera t-bone sānā
Offline
Kidd
22. May 2024, 15:49 #17704

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8320

Braucu ar: 400Zs


22 May 2024, 15:45:38 @martins_usars rakstīja:
Haldex traucē ar fiziku Tl;dr, bet ja pakaļējās ass rotācija nav drusku mazāka par priekšējās ass rotāciju, tādējādi radot berzi un novirzot griezes momentu uz aizmuguri, NEKO vairāk par 50/50 nevar dabūt, pat pie 100% sabloķēta haldexa Kamēr priekšā ir virs 50%, fizika neļaus auto dirsai aiziet slīpi bez rocenes, iemetiena vai bolt kurjera t-bone sānā


šis ir interesanti. man A5 iet plakaniski uz urrā, mest neko nevajag. sagriež biki stūrīti, ieber grīdā un aiziet. tik turbo lags besī un īss pirmais gaņģis. a otrajā aiziet diezgan pamatīgs kosmoss. Nez- moš iepriekšējais saimnieks kaut ko ir darījis ar to haldexu..
Offline
kexxx
22. May 2024, 15:55 #17705

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12958

Braucu ar:


22 May 2024, 15:45:38 @martins_usars rakstīja:
Haldex traucē ar fiziku Tl;dr, bet ja pakaļējās ass rotācija nav drusku mazāka par priekšējās ass rotāciju, tādējādi radot berzi un novirzot griezes momentu uz aizmuguri, NEKO vairāk par 50/50 nevar dabūt, pat pie 100% sabloķēta haldexa Kamēr priekšā ir virs 50%, fizika neļaus auto dirsai aiziet slīpi bez rocenes, iemetiena vai bolt kurjera t-bone sānā


mierīgi pakaļa saslīd bez roķenēm un iemetieniem
Offline
Deivid
22. May 2024, 15:56 #17706

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


22 May 2024, 15:49:38 @Kidd rakstīja:
šis ir interesanti. man A5 iet plakaniski uz urrā, mest neko nevajag. sagriež biki stūrīti, ieber grīdā un aiziet. tik turbo lags besī un īss pirmais gaņģis. a otrajā aiziet diezgan pamatīgs kosmoss. Nez- moš iepriekšējais saimnieks kaut ko ir darījis ar to haldexu..


Bet tev tak nav Haldex Neesmu Audi eksperts, bet fake quattro, aka haldex tak lika tikai mazajiem A3 ne?

Par A5 atri iegooglejot

As for the quattro permanent all-wheel drive system, the A5 family relies on a self-locking center differential. Under normal driving conditions, this purely mechanical component distributes the engine’s power primarily to the rear wheels; if necessary, it can redistribute power uniformly and at lightning speed. Torque vectoring, a sophisticated software solution, renders handling even more precise by means of minor, targeted braking intervention.

With regard to the 3.0 TDI quattro, 3.0 TFSI quattro and the S models, a sport differential is available as a perfect complement. It actively distributes torque between the rear wheels as needed and grants the A5 maximum precision and superb traction.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 22 May 2024, 15:56:41 ]

Offline
Kidd
22. May 2024, 16:03 #17707

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8320

Braucu ar: 400Zs

ā, nu tad jau zašibis. es ar neesmu raudi eksperts bet nu likās dīvaini, ka stāsta, ka nevar samest, bet man plakaniski sanāk pat diezgan easy
Offline
alnisg
22. May 2024, 16:22 #17708

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1987

Braucu ar:

...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!
Offline
Kidd
22. May 2024, 16:31 #17709

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8320

Braucu ar: 400Zs


22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


labi, opi
Offline
alnisg
22. May 2024, 16:40 #17710

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1987

Braucu ar:


22 May 2024, 16:31:30 @Kidd rakstīja:

22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


labi, opi

Praksē tie, kas sāk ko darīt trasē, uz ielas vairs neizpaužas, un ar opi tam procesam nav nekāda sakara.
Offline
Deivid
22. May 2024, 16:45 #17711

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


Ar bīstamām situācijām ir jāprot tikt galā. Auto saslīdēšana mūsu platuma grādos ir norma, ar to tikt galā būtu jāmāca autoskolā, eksāmenā, bet nu izlaidīsim šo utopiju. Cik % uz ceļa to prot? 1 ?. Apmainīties ar pieredzi, parunāt par piedziņām, riepām utt nav pārāk liels offtopiks avāriju sadaļā, jo pa lielam te tiek atspoguļoti gadījumi kad kādam kaut kas nesanāca.
Offline
martins_usars
22. May 2024, 16:47 #17712

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:

Tādas lietas ir jāapspriež tieši šajā topikā Ziemā var redzēt haldex braucējus, kuri sagriež ratus 45 grādu lenķī un ar gāzi grīdā piš taisni līkumā Tā nav samesta dirsa, tas ir pizģets
Offline
alnisg
22. May 2024, 16:50 #17713

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1987

Braucu ar:


22 May 2024, 16:45:46 @Deivid rakstīja:

22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!

Ar bīstamām situācijām ir jāprot tikt galā. Auto saslīdēšana mūsu platuma grādos ir norma, ar to tikt galā būtu jāmāca autoskolā, eksāmenā, bet nu izlaidīsim šo utopiju. Cik % uz ceļa to prot? 1 ?. Apmainīties ar pieredzi, parunāt par piedziņām, riepām utt nav pārāk liels offtopiks avāriju sadaļā, jo pa lielam te tiek atspoguļoti gadījumi kad kādam kaut kas nesanāca.

Tieši tā! Un tādēļ jebkuram vadītājam vajag sajust, kā ir paslidināties, bet ...trasē bez iespējamām sekām citam.
Offline
Arsm3ns
22. May 2024, 16:52 #17714

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1220

Braucu ar:


22 May 2024, 16:45:46 @Deivid rakstīja:

22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


Ar bīstamām situācijām ir jāprot tikt galā. Auto saslīdēšana mūsu platuma grādos ir norma, ar to tikt galā būtu jāmāca autoskolā, eksāmenā, bet nu izlaidīsim šo utopiju. Cik % uz ceļa to prot? 1 ?. Apmainīties ar pieredzi, parunāt par piedziņām, riepām utt nav pārāk liels offtopiks avāriju sadaļā, jo pa lielam te tiek atspoguļoti gadījumi kad kādam kaut kas nesanāca.
pilnīgi lieka ir šī filozofēšana. Šodien iet uz to, ka saslīdēšanai nav jānotiek, ātrumam ir jābūt infrastruktūras slāpētam, visu jākontrolē tehnoloģijām un sensoriem, prasmēm ir jābūt tikai tik, lai iekāptu un pārvietotos, jo papildu prasmes tikai provocēs Nagla, kas palīdusi ārā, ir jāiesit atpakaļ
Offline
Kidd
22. May 2024, 16:57 #17715

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8320

Braucu ar: 400Zs


22 May 2024, 16:40:21 @alnisg rakstīja:

22 May 2024, 16:31:30 @Kidd rakstīja:

22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


labi, opi

Praksē tie, kas sāk ko darīt trasē, uz ielas vairs neizpaužas, un ar opi tam procesam nav nekāda sakara.


nu - es māku to darīt arī trasē. un arī būts tur ir pietiekami. un? tas tieši korelē ar to, ka manējam gredzenu pavēlniekam pie mazliet sagrieztas stūres un ieminot grīdā, lai paātrinātos - aiziet šķērē. Un es to māku savākt.Tieši vēl vakar nācu lejā no salinieka uz Maskaveni un priekšā viens pisējās, bet Maskavene bija brīva. Nu ieminu grīdā un tēmēju uz otru joslu, lai normāli paātrinātos un aizbrauktu. es vainīgs, ka tad, kad turbīna pieslēdzās tam jautājumam, drisa sāka iet plakaniski uz sausa asfalta? Un pastāsti man, cik tieši bīstami ir nonest kādu māmiņu ar ratiem ziemā, naktī, kad uzsnieg normāls putenis uz 30 kmh paslidināties pa līkumiem, kad citu mašīnu nav. Tapēc jau teicu - labi, opi
Offline
Deivid
22. May 2024, 17:01 #17716

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


22 May 2024, 16:50:31 @alnisg rakstīja:
Tieši tā! Un tādēļ jebkuram vadītājam vajag sajust, kā ir paslidināties, bet ...trasē bez iespējamām sekām citam.


Bet ne jau sajust reizi dzīvē un apd*rsties. Spēt ar to tikt galā jau instinktīvi

Tālāk jau var domrakstu sarakstīt
- kā tikt trasē? nu pamēģini tajos pašos 333 tagad tikt ar domu paslidināties
- cik tas maksā?
- kurš iemācīs?
- cik bieži atkārtosi?
- kurš izskaidros ar ko tu vispār pārvietojies. Interesanti cik daudzi kļuva viedāki pēc Kodera skaidrojuma par Haldexu vai gluži pretēji - samulsa vēl vairāk
Offline
alnisg
22. May 2024, 17:05 #17717

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1987

Braucu ar:


22 May 2024, 16:57:57 @Kidd rakstīja:

22 May 2024, 16:40:21 @alnisg rakstīja:

22 May 2024, 16:31:30 @Kidd rakstīja:

22 May 2024, 16:22:07 @alnisg rakstīja:
...te topiks, vispār, ir āvārija. Naher' uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveido bīstamas situācijas ar plakano? Tinies uz slēgtu trasi ar jebkādu drapaku un izpaudies jebkā par deviņi mēmi!


labi, opi

Praksē tie, kas sāk ko darīt trasē, uz ielas vairs neizpaužas, un ar opi tam procesam nav nekāda sakara.


nu - es māku to darīt arī trasē. un arī būts tur ir pietiekami. un? tas tieši korelē ar to, ka manējam gredzenu pavēlniekam pie mazliet sagrieztas stūres un ieminot grīdā, lai paātrinātos - aiziet šķērē. Un es to māku savākt.Tieši vēl vakar nācu lejā no salinieka uz Maskaveni un priekšā viens pisējās, bet Maskavene bija brīva. Nu ieminu grīdā un tēmēju uz otru joslu, lai normāli paātrinātos un aizbrauktu. es vainīgs, ka tad, kad turbīna pieslēdzās tam jautājumam, drisa sāka iet plakaniski uz sausa asfalta? Un pastāsti man, cik tieši bīstami ir nonest kādu māmiņu ar ratiem ziemā, naktī, kad uzsnieg normāls putenis uz 30 kmh paslidināties pa līkumiem, kad citu mašīnu nav. Tapēc jau teicu - labi, opi

...un naher' bīstami mini grīdā uz ielas, kur nevienam vispār neko nevaig' pierādīt... Nu nekavēja viš' tevi vairāk, kā nākošais luksofors...
Offline
martins_usars
22. May 2024, 17:07 #17718

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1338

Braucu ar:

A5 ja pirms 2018. gada, tad nāk ar mehānisko kvatro, kas ir torsen C tipa diferenciālis ar griezes sadalījumu 60% par labu aizmugurējai asij Ar to mehānisks quattro ir foršs. Haldex var sabloķēt arī 50/50, kad dirsa var nostaigāt tāpēc, ka pakaļas tiltam būs lielāka saķere par priekšējo Bet tā būs reaktīva, nevis proaktīva sānslīde. Proaktīva ir, kad ejam iekšā līkumā, turam gāzi. Tad sākam dot virsū. Ja dirsa sāk rauties nost, tad sānslīde ir proaktīva. Ja auto ir jānospiež "Drift mode" kā RS focusam, vai kā VAG jāliek haldex kontrolieris, kurš sabloķēs sajūgus, pilnpiedziņu padarot par nepilna laika. Bet! Vai tas palīdzēs ahujenčikā izslīpēt līkumu, izbraucot no bērnudārza, visiem salagām par prieku? Nē. Varēt jau var, bet vajag lielāko daļu griezes uz dirsas tiltu, lai būtu patiešām jautri. Tāpēc jau cilvēki fano par Stulbaru AWD, lai gan patiesībā tikai daži modeļi ar mehāniku un manuāli ir ar pareizo AWD mērci

Kidd Tur varēja būt alnis un 3 bērnu māmiņa ratiņos, ar kuru galu tu domā? P.S. kas par motoru un kārbu?

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 22 May 2024, 17:08:00 ]

Offline
kvatra
22. May 2024, 17:07 #17719

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1177

Braucu ar: Audi Quattro


22 May 2024, 15:45:38 @martins_usars rakstīja:
Haldex traucē ar fiziku Tl;dr, bet ja pakaļējās ass rotācija nav drusku mazāka par priekšējās ass rotāciju, tādējādi radot berzi un novirzot griezes momentu uz aizmuguri, NEKO vairāk par 50/50 nevar dabūt, pat pie 100% sabloķēta haldexa Kamēr priekšā ir virs 50%, fizika neļaus auto dirsai aiziet slīpi bez rocenes, iemetiena vai bolt kurjera t-bone sānā


Škodinieks mierīgi iet kontrolējamā frēzītē ziemā, bet nu pēdējie gadi bik jāpiešaujas gan ir, dirsa pa priekšu grib skriet

[ Šo ziņu laboja kvatra, 22 May 2024, 17:08:43 ]

Offline
Kidd
22. May 2024, 17:08 #17720

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8320

Braucu ar: 400Zs


22 May 2024, 17:05:21 @alnisg rakstīja:

...un naher' bīstami mini grīdā uz ielas, kur nevienam vispār neko nevaig' pierādīt... Nu nekavēja viš' tevi vairāk, kā nākošais luksofors...


kapēc bīstami? Ne Tu zini ar ko un kā es pārvietojos ikdienā, ne to - cik es "bīstami" ieminu. labi, te jau demagoģija aizgāja. Es neslidinos ikdienā un arī plakaniski nemetu ikdienā. Bet, ja gadās apzināti vai neapzināti - vismaz es māku savākties tā , lai nenošķiltos. Nu vismaz 20 gadu laikā nevienu avāriju neesmu izraisījis.. Driftēšanu uz publiskajiem ceļiem neatbalstu un dambretes veida pārvietošanos arī nē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo