Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 55 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: 325e 122Hp un 325e 129Hp

AutorsZiņojums
barracuda
28. Aug 2009, 23:54 #21

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

pofig zirgi . ETA ir vairāk NM . kā vecajā labajā teicienā - horsepower sells cars, torque wins races
Offline
krishus_1
29. Aug 2009, 00:04 #22

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Atkarīgs no tā- kam to auto izmantosi... Ja plāno pieāķēt aizmugurē kemperi un maukt uz Alpiem, tad tad tas šis motors būs

Bet ja gribi ko dinamiskāku- jāliek 2,5i galva un šprice....
Offline
charbis
29. Aug 2009, 00:21 #23

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

palasot atbildes uz jautaajumu, sanaak ka lohi ir kas atbild apm 79%.
ja ir pietiekami liidzeklji un gribasspeeks tad superETA ar 129zs ir ok aparaats, kam ir laba grieze, izdarot "mazu" upgreidu var ieguut sameeraa labu spirdzekli atbilstoshi motora vecumam, uzliekot 2.5i galvu un vadiibu ar iepluudi, gaisa massas meeriitaaju, 2.4TD klokjeni. juutama atshkjiriiba. ir to veerts.
P.S superdir..ji noraujaties podaa.
Offline
CP17
29. Aug 2009, 00:27 #24

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


29 Aug 2009, 00:21:51 chabijs rakstīja:
palasot atbildes uz jautaajumu, sanaak ka lohi ir kas atbild apm 79%.
ja ir pietiekami liidzeklji un gribasspeeks tad superETA ar 129zs ir ok aparaats, kam ir laba grieze, izdarot "mazu" upgreidu var ieguut sameeraa labu spirdzekli atbilstoshi motora vecumam, uzliekot 2.5i galvu un vadiibu ar iepluudi, gaisa massas meeriitaaju, 2.4TD klokjeni. juutama atshkjiriiba. ir to veerts.
P.S superdir..ji noraujaties podaa.

un vērsies labāk kā stock 325i jeb pārformulēšu jautājumu, vai tas gemars ar 325e 'mazo' upgreidu ir tā vērts, lai šitā tā vietā neņemtu sterilu 325i (zinu ka nereāli dabūt nesagurušu, bet tomēr)

[ Šo ziņu laboja CP17, 29 Aug 2009, 00:28:46 ]

Offline
charbis
29. Aug 2009, 00:31 #25

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

vai pats esi kautko taadu dariijis, ka gudri runaa? varbuut kaadu zini, kas to ir dariijis un ir nozjeelojis?
Offline
humans
29. Aug 2009, 00:33 #26

Kopš: 26. Jul 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

tas vis butu sikums bet kada jega no tas klokenes no 2.4td izturigaka vai cits gajiens
Offline
charbis
29. Aug 2009, 00:35 #27

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

www.e30.lv www.e34.de utt. un uzzinzzsi atbildi uz sho jautaajumu.
Offline
Siipols
29. Aug 2009, 00:38 #28

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

1989-1991 325iS - 2.7 L, 197 hp (145 kW) - South Africa
1991-1992 325iS - 2.7 L, 210 hp (155 kW) - South Africa


Es brauc uz Āfriku šitos meklēt....

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
CP17
29. Aug 2009, 00:39 #29

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


29 Aug 2009, 00:31:05 chabijs rakstīja:
vai pats esi kautko taadu dariijis, ka gudri runaa? varbuut kaadu zini, kas to ir dariijis un ir nozjeelojis?

nē pats neesmu kautko tādu darījis un ja būtu, tad drošvien tev jautājumu neuzdotu...
Just assking, vai tad vērsies labāk kā stock 325i? un vai tas ir tā vērts?
Offline
charbis
29. Aug 2009, 00:42 #30

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

ja tas nebuutu to veerts, tad taadu projektu nebuutu.
p.s vajag gribas speeku un naudu.
Offline
charbis
29. Aug 2009, 00:44 #31

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


29 Aug 2009, 00:38:43 Siipols rakstīja:
1989-1991 325iS - 2.7 L, 197 hp (145 kW) - South Africa
1991-1992 325iS - 2.7 L, 210 hp (155 kW) - South Africa


Es brauc uz Āfriku šitos meklēt....

uzmini kaadaa modifikaacijaa shaadi zs ir ieguuti.
Offline
image
29. Aug 2009, 00:44 #32

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


28 Aug 2009, 23:49:30 CP17 rakstīja:

28 Aug 2009, 23:46:59 humans rakstīja:
Cik sapratu no jusu teikta 325i stocka ir labaks par 325e kuru nemt

100% 325i jāņem.
Vienkāršiem vārdiem runājot 325e ir 2,7l deforsēts motors ar pazeminātu jaudu.


Bet vinjam ir ari savs +

1. Nenormali maz ed degvielas (Pilseta 8-9, zinu jo draugam tads ir bijis)
2. Nav jau pedejais suuds, motors grizas tikai lidz 5500Rpm ja nemaldos un iet jau no zemaiem apgrizierniem un neteiktu ka iet slikti, diezgan pieklaigi.
3. Griezes moment 220Nm jau pie kautkadiem dizelju apgriezeniem
Offline
vicha3
29. Aug 2009, 01:01 #33

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


29 Aug 2009, 00:44:58 image rakstīja:

28 Aug 2009, 23:49:30 CP17 rakstīja:

28 Aug 2009, 23:46:59 humans rakstīja:
Cik sapratu no jusu teikta 325i stocka ir labaks par 325e kuru nemt

100% 325i jāņem.
Vienkāršiem vārdiem runājot 325e ir 2,7l deforsēts motors ar pazeminātu jaudu.


Bet vinjam ir ari savs +

1. Nenormali maz ed degvielas (Pilseta 8-9, zinu jo draugam tads ir bijis)
2. Nav jau pedejais suuds, motors grizas tikai lidz 5500Rpm ja nemaldos un iet jau no zemaiem apgrizierniem un neteiktu ka iet slikti, diezgan pieklaigi.
3. Griezes moment 220Nm jau pie kautkadiem dizelju apgriezeniem

man bija pirms tam e28 525e un nu ir e34 525i, abi ir standarta, bez jebkādiem uzlabojumiem, bet man liekas, ka 2.5i tomēr ir ņiprāks..es jau nesaku, ka toč tā ir, vnk saku no pieredzes...var jau būt arī tā, ka tas 2.5e vnk bija saguris jau..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo