Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
XK220
19. Jan 2023, 00:48 #18481

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

https://www.cyclingabout.com/shimano-alfine-exp...ear-bicycle-hub/

Te viss izskaidrots.
Offline
Karavs
19. Jan 2023, 09:18 #18482

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.

[ Šo ziņu laboja Karavs, 19 Jan 2023, 10:11:58 ]

Offline
Domeniks
19. Jan 2023, 17:01 #18483

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2938

Braucu ar: Toyota

Kur aizvest pieregulēt vecu sram sistēmu ar x9 parslēdzēju.Rīga, Jūrmala?
Offline
XK220
19. Jan 2023, 19:12 #18484

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.


Nav tik traki, ar Alfine 8 varu uzsūtīt par 950 šādu
https://www.corratec.com/bikes-1/bike/base-gent-bk27215/
Offline
Velsatis
19. Jan 2023, 23:02 #18485

Kopš: 23. Aug 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 71

Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte


19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.


Siksnu pievads ir tāds ofisa braucamais...plusi, kad vienmēr tīrs....apkopes tāpat ir jāveic...ar manu kāju ilgi nesiet, bet tautai uz veikalu un darbu ir super.
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs.
Offline
gravelis
20. Jan 2023, 10:44 #18486

Kopš: 28. Sep 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: Velo


18 Jan 2023, 11:30:13 @smudo rakstīja:

18 Jan 2023, 11:28:47 @Araajz rakstīja:
nu tad double fail


Gadās - kaut ko jaunu vismaz uzzināji!

Jā, Giant ir pasaulē lielākais velo ražotājs un no Taivānas, bet ir viens plus, labā gala karbona velo priekš Eiropas tiek ražoti Nīderlandē, uz rāmjiem kādu laiku atpakaļ nāca lepns uzraksts "Hand built in Netherlands" tagad vienkārši "Produced in Netherlands"

[ Šo ziņu laboja gravelis, 20 Jan 2023, 10:45:54 ]

Offline
GirtzB
20. Jan 2023, 10:50 #18487

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


19 Jan 2023, 23:02:57 @Velsatis rakstīja:
....
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs.

Tu esi mēģinājis dajebkādu piedziņas siksnu pārgriezt....?

Ja būtu tik aktuāli pārgriezt tad liela kaudze motociklu arī nebrauktu ar siksnām...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
DeeCee
20. Jan 2023, 12:41 #18488

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


19 Jan 2023, 23:02:57 @Velsatis rakstīja:

19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.


Siksnu pievads ir tāds ofisa braucamais...plusi, kad vienmēr tīrs....apkopes tāpat ir jāveic...ar manu kāju ilgi nesiet, bet tautai uz veikalu un darbu ir super.
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs.


par siksnām
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
atrabotka
25. Jan 2023, 11:54 #18489

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Kādam nemētājas lieks BBB BLS-94 tightfix mount priekšējai spuldzei vai kur tādu pārdod? Šāds te:
Offline
Araajz
25. Jan 2023, 12:00 #18490

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28061

Braucu ar: E39

Veloprofā der uzjautāt
Online
XK220
25. Jan 2023, 17:35 #18491

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


25 Jan 2023, 11:54:15 @atrabotka rakstīja:
Kādam nemētājas lieks BBB BLS-94 tightfix mount priekšējai spuldzei vai kur tādu pārdod? Šāds te:


Ir no cita ražotāja, bet stiprinājums izskatās 1:1 tāds pats.
Offline
XK220
25. Jan 2023, 17:36 #18492

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

https://www.corratec.com/bikes/mountain/full-su...e/elite-bk27003/

Pilnīgi jauns - 2.7k. 6 gadi ražotāja garantija rāmim. Izmēģināt un apskatīt var Jelgavā.
Offline
DVPQ
26. Jan 2023, 00:38 #18493

Kopš: 19. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: vācu ģimenes auto


18 Jan 2023, 23:22:09 @atrabotka rakstīja:
Sveiki velo cilvēki! Kāds varbūt var īsumā pastāstīt, kādi plusi, mīnusi ir tiem velo, kur ātrumi pārslēdzas iekšā rumbā - kaut kādi 6-8? Principā skatos velo pilsētai un ir arī tādi varianti atrodami. Priekšā viens zobrats un aizmugurējā rumbā līdz 8. Nevajag man tur 21+ ātrumu, bet ar fiksīti arī kaut kā negribētos ikdienā vizināties. Velo izmantoju principā visu gadu. Mērķis, lai var lēnāk/vieglāk pabraukt un ātrāk kad nepieciešams. Cik uzticama tā sistēma ir? Vai tomēr vienkāršāk un labāk būs ar klasisko kaseti aizmugurē?


Pirms četriem gadiem iespieķoju savam pilsētas/sporta ritenim jaunu nexus7 rumbu, nenožēloju, pilsētas režīmā super štelle, krustojumos var ielikt jebkurā ātrumā neminot pedāļus, ātrumi nekad nav izregulējušies un viss strādā čotka, apkopi veicu reizi divos gados. Jūtami mazāk liek iesvīst ikdienā braucot pa pilsētu dēļ tā, ka var krustojumos uzsākt ar samērā zemu pārnesumu. Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās. Ja salocīsi aploci , būs jāpārspieķo rumba, nevarēs nomainīt tik aploci un gāzt tālāk. Kopumā super happy, kā pilsētas rumba top, vairs negribu redzēt klasiksos pārslēdzējus, pie nosacijuma ja brauc pa pilsētu, ārpus jau cits bazars.

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 26 Jan 2023, 00:44:53 ]

Offline
rainman
26. Jan 2023, 09:08 #18494

Kopš: 13. Mar 2004

Ziņojumi: 663

Braucu ar:

Varbūt kāds ir vairāk papētījis siksnu piedziņas sistēmas? Ir sieviešu pilsētas rāmis, kurš domāts ķēdes piedziņai. Ja iespējams, gribētos sabūvēt uz siksnas piedziņu. Kurš būtu labākais price/performance kits?
Offline
Karavs
26. Jan 2023, 09:53 #18495

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Siksnu nevar atvienot un savienot kā ķēdi, lai izbāztu cauri rāmja trīstūrim. Vajag siksnai domātu rāmi.
Offline
Araajz
26. Jan 2023, 09:58 #18496

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28061

Braucu ar: E39


26 Jan 2023, 00:38:53 @DVPQ rakstīja:
Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās.

pag pag - man ķošas ritenim ir nexus ar 3 robiem, visu laiku slēdzu gaitā, tā nedrīkst? ja sajāšu, vairs nedos pēc alus braukt
Online
rainman
26. Jan 2023, 10:33 #18497

Kopš: 13. Mar 2004

Ziņojumi: 663

Braucu ar:


26 Jan 2023, 09:53:50 @Karavs rakstīja:
Siksnu nevar atvienot un savienot kā ķēdi, lai izbāztu cauri rāmja trīstūrim. Vajag siksnai domātu rāmi.


ir kiti kur var.. šis ir pirmais ko google izmet.. gan jau ir vēl kāds variants..

https://www.veercycle.com/products/split-belt-pro
Offline
oswald
26. Jan 2023, 10:35 #18498

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: banderomobīli 4x4

tad vēl dropautus vajag pareizos la var spriegot ok gan jau ir vēl varianti kā spriegot...bet nu savienota siksna..imho tas pats..kas "savienojams rāmis" - ir tādi varianti ar redzēti.
Offline
alnisg
26. Jan 2023, 10:41 #18499

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1567

Braucu ar:

Nu es esmu viens no tiem, kurš pa pilsētu pārvietojas automašīnā tikai, ja, tur, kaukāda krava, vai laiks pavisam draņķīgs, citādi - ar veļļuku arī ziemā. Un man iepriekš bija Acera ar 7 zobratiem, bet jau gadiem tā pati Acera, bet ar 8 zobratu ķemmi, trīs priekšā. Un teikšu, ka tā viena zobrata starpība bija ļoti jūtama ne tikai braukšanas komfortam, bet arī, ņemot vērā faktu, ka man 8 zobratu konfigurācijā veidojas būtiski vienmērīgāks zobratu nodilums, nekā bija 7 zobratu konfigurācijā. Braucot pilsētā, jau instinkts liek pirms apstāšanās pie krustojuma pārslēgties uz zemāko nepieciešamo pārnesumu. Nejūtu, tur, problēmu, lai arī man nav rumbas ātrumkārbas pieredzes. Bet pats fakts, ka rumbā ir neliels pārnesumu skaits, mani mulsina.
Offline
Lala
27. Jan 2023, 11:58 #18500

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3206

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Pavasaris nav aiz kalniem, bet man putekļus krāj LarryVsHarry Bullitt.
Racing green krāsā, 3x9 Deore, Deore disku bremzes. Ir mitrumizturīgā saplākšņa grīda. Rāmī var ielikt arī siksnu (jāpērk ass stiprinājumu komplekts).
Galīgi maz braukts, Cēsīs viss pārāk tuvu un bērns ātri aizmina pats ar savu. Glabāts vienmēr silts un sauss.
1800 Euro. Var runāt arī par pliku rāmi + priekšējo 20" ratu ar 6-bolt rumbu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo