Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: M20B25 un M20B27, kā atšķirt?

AutorsZiņojums
Puulz
25. Feb 2009, 18:30 #1

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw

Taatad jautaajums kaa atshkirt tos motorus?
Vizuaali laikam nekaa?
Bet kkur uz motora tachu jaabuut kaadai noraadei peec kuras vareetu pateikt i vai e motors?
Offline
GirtzB
25. Feb 2009, 18:32 #2

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

vizuāli B25 resnākas ieplūdes kolektora trubas minimāli atšķirīgu liekumu...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Puulz
25. Feb 2009, 18:33 #3

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw


25 Feb 2009, 18:32:04 GirtzB rakstīja:
vizuāli B25 resnākas ieplūdes kolektora trubas minimāli atšķirīgu liekumu...

Tas gadiijumaa nebija starp b20 un b25?
Offline
griekis
25. Feb 2009, 18:42 #4

Kopš: 31. Oct 2004

Ziņojumi: 444

Braucu ar:

nee arii staro b27 un b25 ir atskiriiba kolektoros, kaa arii uz bloka ir 2x3 izfreezeeta taisna virsma uz kuras iegraveets motora kods , taa vieta ir blakus kreisajam motora kronshteinam virzienaa uz radiaatoru... ceru ka sapratiisi, nezinu vai pats saprastu no shitaada texta
Offline
uvels
25. Feb 2009, 18:53 #5

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

cik atceros varstu vaki atskiraas,tad ja tas motors ir ieks auto tad tur ir vecaa tipa radiators un ja nemaldos veca tipa diagnostikas stekers!
Offline
Puulz
25. Feb 2009, 19:27 #6

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw


25 Feb 2009, 18:53:40 uvels rakstīja:
cik atceros varstu vaki atskiraas,tad ja tas motors ir ieks auto tad tur ir vecaa tipa radiators un ja nemaldos veca tipa diagnostikas stekers!

kaa atshkiras vaarstu vaaki? un vecaa tipa radiators un diagnostikas shtekers ir b27 vai b25 motoram?
Offline
HE9600
25. Feb 2009, 19:31 #7

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

ja ir iespeeja nonemt iepluudes kolektoru, tad 2.5 peedeejiem galvas koda cipariem jaabuut "885".
veel var skatiities uz bloka razhoshanas gadu, kodu.
ja nebuus bijusi laba saskarsme ar m20 motoriem, tad peec kolektoriem neatskirsi.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20

[ Šo ziņu laboja Agnisr, 25 Feb 2009, 19:33:31 ]

Offline
janeks7
25. Feb 2009, 20:11 #8

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3380

Braucu ar:

M20b25 ir resnāka ieplūdes drosele,protams ja viņa ir virsū

[ Šo ziņu laboja janeks7, 25 Feb 2009, 20:12:13 ]

Offline
rudaiseriks
25. Feb 2009, 20:14 #9

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+

b25 iepluudes kolektors ir ar asaakaam malaam+ drosele resnaaka+ priekshaa pie lielaa skriemelja ir deveejs, kursh b27 nav
Offline
rudaiseriks
25. Feb 2009, 20:36 #10

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


25 Feb 2009, 20:31:57 Martins999 rakstīja:
atrodi motora galvas kodu !!! ja pedejie cipari ir 200 - tad tas ir 2.5e
ja 885 - tad 2.5i !!

ja taa ir superETA, kas arii ir 2,7 tad galvas kods buus tas pats 885, bet taadas razhoja tikai no 1987- 1988

[ Šo ziņu laboja rudaiseriks, 25 Feb 2009, 20:40:34 ]

Offline
Puulz
25. Feb 2009, 20:49 #11

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw

kas ir superETA?
Offline
rudaiseriks
25. Feb 2009, 20:54 #12

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?

taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu
Offline
Puulz
25. Feb 2009, 21:13 #13

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw

tas motors ir no 325 86 gada, tad tas vispar var buut i ?
Offline
rudaiseriks
25. Feb 2009, 21:18 #14

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


25 Feb 2009, 21:13:29 Puulz rakstīja:
tas motors ir no 325 86 gada, tad tas vispar var buut i ?

iemet te bildi!!
Offline
zech
25. Feb 2009, 21:30 #15

Kopš: 15. Aug 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 86’ E30 324d / 87’ E28 525e


25 Feb 2009, 20:54:01 rudaiseriks rakstīja:

25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?

taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu


a tu gadījumā nezini, vai sadalene viņam ar no 2.5 vai tomēr no 2.7...?
Offline
rudaiseriks
25. Feb 2009, 21:41 #16

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


25 Feb 2009, 21:30:47 zech rakstīja:

25 Feb 2009, 20:54:01 rudaiseriks rakstīja:

25 Feb 2009, 20:49:06 Puulz rakstīja:
kas ir superETA?

taa pati ETA (bmw ekonomiskais zemapgriezienu motors- m20b27), tikai vinja naacaas ar 885 galvu


a tu gadījumā nezini, vai sadalene viņam ar no 2.5 vai tomēr no 2.7...?

sajaucu- parastaa ETAs sadalene un arii miikstaas atsperes

[ Šo ziņu laboja rudaiseriks, 25 Feb 2009, 21:55:34 ]

Offline
A.R.S.
25. Feb 2009, 22:53 #17

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 784

Braucu ar:

Ja nekļūdos, tad atšķirt var noņemot vārstu vāku un apskatīt cik sadales vārpstai ir atbalsta punkti. ETAs sadalenei jābūt 4, bet 2,5i 7.
Offline
Puulz
27. Feb 2009, 16:45 #18

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw

bildes:





[ Šo ziņu laboja Puulz, 27 Feb 2009, 16:54:25 ]

Offline
HE9600
27. Feb 2009, 16:47 #19

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

neredz tavas bildes.
Offline
Puulz
27. Feb 2009, 16:54 #20

Kopš: 14. Jan 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 152

Braucu ar: melniem bmw


27 Feb 2009, 16:47:43 Agnisr rakstīja:
neredz tavas bildes.

zinu, taapeec jau izlaboju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo