Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Iekš 324d E30 likt 325i motoru

AutorsZiņojums
HE9600
26. Nov 2008, 18:13 #21

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

visu nepiecieshamo var nopirkt pie manis PM
Offline
_truba_
26. Nov 2008, 18:16 #22

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 195

Braucu ar: muti

Man liekās ja pa tēmu tad labāk pārdot un nopirkt jau veselu! ун виспар летак санак нопиркт залё крацу нокрасот ун иедзит плява, говис виню апедис!
Offline
Bimmer
26. Nov 2008, 18:18 #23

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


26 Nov 2008, 18:04:49 Dieselpower rakstīja:
Gudrs gan esi, laikam Dostajevski daudz lasīji! Tad, lūdzu, pasaki, kā lai iemācās bet prakses un visu darbu uzticot citiem? Arī tad, ja pats process interesē, ir kur veikt, bet ir neskaidri pāris jautājumi. Es nejautāju KĀ to veikt, bet gan KAS NEPIECIEŠAMS!

Vienkārši pēc jautājuma redzu, ka iepriekš neesi pats neko darījis lietas labā (kaut Google pameklējis), lai kaut elementārā līmenī kaut ko apzinātu. Saprastu, ja kādas nianses būtu neskaidras, bet ja prasa "in general" elementārus jautājumus, piemēram, par "provodku", tad bilde skaidra Es nenosodu, vienkārši paskaidroju, kāpēc šeit neviens ar patiesām zināšanām par to šeit ar saviem komentāriem nebārstās
Offline
kro
26. Nov 2008, 18:45 #24

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

Pilnībā piekrītu Bimmer! Pēc jautājumu loģikas ir skaidrs ka nemaz neesi tā rūpīgāk iedziļinājies jautājumā vai arī esi slikti aprakstījis jautājumu un neesi norādijis ko jau pats esi sapratis! ari komentārs ka e30.lv neko neesi atradis ir stulbs! Ir daudz informācijas, kuru var pakārtoti izlobīt un saprast kas un kā

~ lai dieselpower e30 pārtaisītti par bendzīn power der iznāt sekojošo:
~ nepiciešamas cits motors, ja tas ir e30 325i tad M20B25 motors ar vsiem pričendāļiem kas ir tam motora, viss sākt no ieplūdes, vadiem, kronšteiniem, stirpinājumiem....
~ no elektrības vajag atbislotšā motora vadus un instrumentu paneli
~ atbistošu pārnesumkārbu, kardānu, reduktoru
~ atbilsotša izplūde
~ degvielas sitēma, gandīz visa ir jāpārtaisa (suknis, trubas utt ujp. var pat gadīties ka bāku vajadzēdz mainīt, vismaz mazgāt notiekti)
~ kaudze jaunu detaļu jo kamēr viss ir procesā neliksi piemēram motru uz vecām buksēm, vai saplaisājušiem elastīgajiem savienojumiem un sajātiem piekaramajiem gultņiem, tekošiem saļņikiem un nezināmas izcelsmes zobsiknu
~ daudz laika un pacietības un pats svarīgākais draudzēties ar pumpu strap ausīm

[ Šo ziņu laboja kro, 26 Nov 2008, 18:47:49 ]

Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 18:47 #25

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 18:18:56 Bimmer rakstīja:

26 Nov 2008, 18:04:49 Dieselpower rakstīja:
Gudrs gan esi, laikam Dostajevski daudz lasīji! Tad, lūdzu, pasaki, kā lai iemācās bet prakses un visu darbu uzticot citiem? Arī tad, ja pats process interesē, ir kur veikt, bet ir neskaidri pāris jautājumi. Es nejautāju KĀ to veikt, bet gan KAS NEPIECIEŠAMS!

Vienkārši pēc jautājuma redzu, ka iepriekš neesi pats neko darījis lietas labā (kaut Google pameklējis), lai kaut elementārā līmenī kaut ko apzinātu. Saprastu, ja kādas nianses būtu neskaidras, bet ja prasa "in general" elementārus jautājumus, piemēram, par "provodku", tad bilde skaidra Es nenosodu, vienkārši paskaidroju, kāpēc šeit neviens ar patiesām zināšanām par to šeit ar saviem komentāriem nebārstās


Googlē skatījos, bet šos jautājumus tā arī nenoskaidroju, ko vēlējos. Provodkai, piemēram, ir troubleshooting helpi utml., bet neatradu vai 324d un 325i ir tādas pašas provodkas. Vēl jo vairāk, cik lielā apjomā vadu sistēma jāmaina, tikai motora telpā vai arī kas vairāk. Ja tu nevēlies atbildēt, neatbildi, gan jau kāds, kam nebūs žēl atbildēt man spēs palīdzēt gūt atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.
Offline
Bimmer
26. Nov 2008, 18:48 #26

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Plus vēl problēmas TA, jo mainīts dzinēja degvielas tips, kam nepieciešama vēl, ja nemaldos, CSDD sprafka par pārbūvi
Offline
Bimmer
26. Nov 2008, 18:50 #27

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


26 Nov 2008, 18:47:37 Dieselpower rakstīja:
Googlē skatījos, bet šos jautājumus tā arī nenoskaidroju, ko vēlējos. Provodkai, piemēram, ir troubleshooting helpi utml., bet neatradu vai 324d un 325i ir tādas pašas provodkas. Vēl jo vairāk, cik lielā apjomā vadu sistēma jāmaina, tikai motora telpā vai arī kas vairāk. Ja tu nevēlies atbildēt, neatbildi, gan jau kāds, kam nebūs žēl atbildēt man spēs palīdzēt gūt atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.

Ja Tu saprastu kaut vai elementārā līmenī, ar ko benzīna motors atšķiras no dīzeļa dzinēja ar tam piekrītošajām sistēmām u.c. mezgliem, tad tāds jautājums atkristu jau startā
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 18:51 #28

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 18:48:56 Bimmer rakstīja:
Plus vēl problēmas TA, jo mainīts dzinēja degvielas tips, kam nepieciešama vēl, ja nemaldos, CSDD sprafka par pārbūvi


Paldies vismaz par šo, jo arī šo vēlējos noskaidrot.
Offline
Digital
26. Nov 2008, 18:51 #29

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

davai labak noloci man naudinju par darbu, un vienaa weekenda tev buus jau 325i
Offline
kro
26. Nov 2008, 18:51 #30

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


26 Nov 2008, 18:47:37 Dieselpower rakstīja:

Googlē skatījos, bet šos jautājumus tā arī nenoskaidroju, ko vēlējos. Provodkai, piemēram, ir troubleshooting helpi utml., bet neatradu vai 324d un 325i ir tādas pašas provodkas. Vēl jo vairāk, cik lielā apjomā vadu sistēma jāmaina, tikai motora telpā vai arī kas vairāk. Ja tu nevēlies atbildēt, neatbildi, gan jau kāds, kam nebūs žēl atbildēt man spēs palīdzēt gūt atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.


slikti meklēji
piemēram e30.lv ir simtām reižu runāts ka pamata elektrība visiem e30 ir vienāda ir tikai nianses.
motora elektriba ir katrai motoru saimei sava un tā ir tā daļa kas jāmaina, nevis visa elektrosistēma!
vari taču 100tām paralēles saprast ko dara lai ievietotu, piemēram M50 motoru
Offline
kro
26. Nov 2008, 18:54 #31

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


26 Nov 2008, 18:50:52 Bimmer rakstīja:

Ja Tu saprastu kaut vai elementārā līmenī, ar ko benzīna motors atšķiras no dīzeļa dzinēja ar tam piekrītošajām sistēmām u.c. mezgliem, tad tāds jautājums atkristu jau startā


trāpīts desmitniekā
varbūt lai sāk ar šo te:
http://auto.howstuffworks.com/automobile.htm
Offline
kro
26. Nov 2008, 18:56 #32

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

ak jā runājot par informācijas meklēšanu - NEKAD nebūs tā ka 10 minūtēs visu atradīsi.. tam ir jāvelta daudz vakari, jalasa forumi, jāmekē internetā grāmatas utt ujp. Jābūt uzcītīgākam un pacietīgam, var tiešām atrast ļoti daudz.

[ Šo ziņu laboja kro, 26 Nov 2008, 18:56:33 ]

Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 18:59 #33

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 18:56:03 kro rakstīja:
ak jā runājot par informācijas meklēšanu - NEKAD nebūs tā ka 10 minūtēs visu atradīsi.. tam ir jāvelta daudz vakari, jalasa forumi, jāmekē internetā grāmatas utt ujp. Jābūt uzcītīgākam un pacietīgam, var tiešām atrast ļoti daudz.


Es šobrīd vēlējos noskaidrot vai man maz ir vērts ko tādu darīt, finansiālajā ziņā (detaļas iepērkot) un arī pēc tam kā būs ar tehnisko.
Liekas, ka izdevīgāk ir vnk pārdot/nopirkt.
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:03 #34

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 18:54:14 kro rakstīja:

26 Nov 2008, 18:50:52 Bimmer rakstīja:

Ja Tu saprastu kaut vai elementārā līmenī, ar ko benzīna motors atšķiras no dīzeļa dzinēja ar tam piekrītošajām sistēmām u.c. mezgliem, tad tāds jautājums atkristu jau startā


trāpīts desmitniekā
varbūt lai sāk ar šo te:
http://auto.howstuffworks.com/automobile.htm


Speciāli jums lielie gudrinieki: pasakiet kur atrodas, kam domātas balansiervārpstiņas? Ko tās maina? Tad runāsim tālāk!

[ Šo ziņu laboja Dieselpower, 26 Nov 2008, 19:04:31 ]

Offline
Whazaaa
26. Nov 2008, 19:09 #35

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


26 Nov 2008, 18:59:50 Dieselpower rakstīja:
Es šobrīd vēlējos noskaidrot vai man maz ir vērts ko tādu darīt, finansiālajā ziņā (detaļas iepērkot) un arī pēc tam kā būs ar tehnisko.
Liekas, ka izdevīgāk ir vnk pārdot/nopirkt.

Ja vien tev tas e30 nav ar mega aprīkojumu kā jau biedri rakstīja, nepuvis un vispār taisns un ideāls tad jēga no šādas procedūras NAV

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
kro
26. Nov 2008, 19:22 #36

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta


26 Nov 2008, 19:03:04 Dieselpower rakstīja:
Speciāli jums lielie gudrinieki: pasakiet kur atrodas, kam domātas balansiervārpstiņas? Ko tās maina? Tad runāsim tālāk!


nu i latviskojumu izrāvis "balansiervārpstiņas" vispār jau tās ir sadales vārpstas parastas vai ar iespēju mainīt fāzes no sērjas VTEC, VANOS un tamlīdzīgas sistēmas.
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:23 #37

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 19:09:46 Whazaaa rakstīja:

26 Nov 2008, 18:59:50 Dieselpower rakstīja:
Es šobrīd vēlējos noskaidrot vai man maz ir vērts ko tādu darīt, finansiālajā ziņā (detaļas iepērkot) un arī pēc tam kā būs ar tehnisko.
Liekas, ka izdevīgāk ir vnk pārdot/nopirkt.

Ja vien tev tas e30 nav ar mega aprīkojumu kā jau biedri rakstīja, nepuvis un vispār taisns un ideāls tad jēga no šādas procedūras NAV


Taisns, itkā nepuvis (pagaidām neko nemanu), aprīkojums nav mega.
Būs vien jāņem kas cits vietā.
Offline
Dieselpower
26. Nov 2008, 19:29 #38

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


26 Nov 2008, 19:22:57 kro rakstīja:

26 Nov 2008, 19:03:04 Dieselpower rakstīja:
Speciāli jums lielie gudrinieki: pasakiet kur atrodas, kam domātas balansiervārpstiņas? Ko tās maina? Tad runāsim tālāk!


nu i latviskojumu izrāvis "balansiervārpstiņas" vispār jau tās ir sadales vārpstas parastas vai ar iespēju mainīt fāzes no sērjas VTEC, VANOS un tamlīdzīgas sistēmas.


Sēdieties, 2!

Latviski tā arī sauc un tās nav nekādas sadales vārpstas. Iztulko angliski un pamēģini pielīdzināt kādai no tevis nosauktajām sistēmām, vēl labāk, paizglītojies googlē.
Offline
kro
26. Nov 2008, 19:37 #39

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

rocker shaft - savādāk es nemāku to latvisko murgu iztulkot, labak uz reiz saki angliskos terminus vai krieviskos, jo latviskojumi ir kertiniski daudzam lietam

[ Šo ziņu laboja kro, 26 Nov 2008, 19:51:09 ]

Offline
Tomikz
26. Nov 2008, 19:41 #40

Kopš: 13. Oct 2006

Ziņojumi: 227

Braucu ar:

vispar jau smiekligi , ka calis kurs prasa kaa jataisa un neko nesaprot saal maaciit skolotaju , kurs visu pacietigi skaidro hmmm
es ta garam ejot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo