Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 vmax > 320km

AutorsZiņojums
plakanais
16. Sep 2008, 16:15 #41

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


14 Sep 2008, 12:52:57 Bute rakstīja:

14 Sep 2008, 12:50:03 uvels rakstīja:
ja sis e30 9,5sek sasniedz gandriz 250kmh tad uzskatu ka 300+ tur nav problema,vienigi sitads e30 LV nekad nebuus
http://www.youtube.com/watch?v=TAJLrl75Bzk


e30tajam, lai izgrieztu triiniiti pietiek arii ar 320-350 zirgiem, tur nav jaabuut kosmosam


!
Offline
Mberg
16. Sep 2008, 16:16 #42

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30


14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:

shitas ir tepat LV ar 20 gadus vecu M5



Tev 88. gada???

[ Šo ziņu laboja Mberg, 16 Sep 2008, 16:16:18 ]

Offline
huligans325
16. Sep 2008, 16:24 #43

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli

[ Šo ziņu laboja huligans325, 16 Sep 2008, 16:32:30 ]

Offline
plakanais
16. Sep 2008, 16:25 #44

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 16:16:03 Mberg rakstīja:

14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:

shitas ir tepat LV ar 20 gadus vecu M5



Tev 88. gada???




nee, bet tieshi 20 gadus atpakalj, starp citu tieshi septembrii, pirmaa E34 emka izripoja no BMW MOTORSPORT ruupniicas Garchigaa
Offline
Mberg
16. Sep 2008, 16:26 #45

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30

Tā jau cita lieta...

Tad jau šodien svētki..


Offline
josi
16. Sep 2008, 16:48 #46

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


16 Sep 2008, 16:13:35 Bute rakstīja:

16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:

14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs

Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.

Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.



Un to staasta cilveeks, kas brauc ar compact

Vislabaakaa teorija ir prakse un otrkaart, es runaaju par 300, nevis par 320 kilometriem stundaa, patin lapas atpakalj un palasi uzmaniigaak


Pats lasi uzmanīgāk. Un patiesībā es sev vairs nebraucu ar compact, tikai slinkums parakstu mainīt
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 16:55 #47

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 16:48:50 josi rakstīja:

16 Sep 2008, 16:13:35 Bute rakstīja:

16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:

14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs

Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.

Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.



Un to staasta cilveeks, kas brauc ar compact

Vislabaakaa teorija ir prakse un otrkaart, es runaaju par 300, nevis par 320 kilometriem stundaa, patin lapas atpakalj un palasi uzmaniigaak


Pats lasi uzmanīgāk. Un patiesībā es sev vairs nebraucu ar compact, tikai slinkums parakstu mainīt



Links

Nu un ko Tava teorija saka par shito? Tas gan ir ar E36, pienjemsim, ka cits koeficients aerodinamikai, tachu njem veeraa faktoru, ka E30 buus ~ par 150-200kg vieglaaks, nekaa E36
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 17:03 #48

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Cx E36 M3 coupe -> http://www.carhacks.org/car/2273/e36-coupe-m3


= 0.32

kameer dziivo teorijaa, citi mauc
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 17:39 #49

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Nu, kur tas teoreetikjis palika?
Offline
josi
16. Sep 2008, 17:48 #50

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW

Priekš čipota auto ar modificētu izplūdi tas ir labs rādītājs. Bet 293 nav 300, tur vajag klāt vēl vismaz 20Zs vai lielāku kalnu

Offline
janeks7
16. Sep 2008, 17:49 #51

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:

Nah jūsu visu teoriju,ar opel corsu kurai ir 2.0dohc var maukt 240km/h,un nekur gaisā viņa neceļas

[ Šo ziņu laboja janeks7, 16 Sep 2008, 17:58:00 ]

Offline
plakanais
16. Sep 2008, 17:53 #52

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

un kur Tu izvilki, ka vinjsh ir chipots?


ErikT595 (1 week ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
Nothing special, Hamann exhaust damper and K&N (internal) airfilter. No chip-tuning or what so ever.
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 17:56 #53

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 17:55:00 BEMARI rakstīja:
nee nu vispaar jau ssis topiks ir tas pats vecais labais "kaa palielinaat jaudu 86' 316", bet lapu skaits aug un aug neviens jau taapat neko nebuuvees


Tas poh**, patreiz vnk teorija kaut kaa iesuukaa praksei
Offline
Android
16. Sep 2008, 18:05 #54

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Karoč tas viss ir bulšits ko jūs te stumjat. Jāpsauc ATAMAH's, tas arī ar zaļu moskviču dabūs 350

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Universal
16. Sep 2008, 18:11 #55

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW

"'istenībā tpanākt 320Km/h ir elementāri.... nogrūd to E30 no kraujas

[ Šo ziņu laboja Universal, 16 Sep 2008, 18:11:55 ]



-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
josi
16. Sep 2008, 18:13 #56

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


16 Sep 2008, 17:53:08 Bute rakstīja:
un kur Tu izvilki, ka vinjsh ir chipots?

Oriģinālais ECU neļautu ieskrieties ātrāk par 250km/h.
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 18:25 #57

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 18:13:38 josi rakstīja:

16 Sep 2008, 17:53:08 Bute rakstīja:
un kur Tu izvilki, ka vinjsh ir chipots?

Oriģinālais ECU neļautu ieskrieties ātrāk par 250km/h.



degvielas suuknja + vnk caur releju, nevis caur kompi un basta
Offline
josi
16. Sep 2008, 19:02 #58

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


16 Sep 2008, 18:25:05 Bute rakstīja:
degvielas suuknja + vnk caur releju, nevis caur kompi un basta


Neder, jo Vmax tāpat kā max apgriezieni tiek ierobežoti, selektīvi izlaižot iesmidzināšanas ciklus sprauslām. Tad tās arī pie + lai pil visu laiku?

Baidos, ka teorija tomēr uzvarēs. Nez kāpēc neviens nebrīnās, ka 400km/h pārsniegšanai ar auto ir vajadzīgi tuvu 1000Zs (Koenigsegg CCR 806Zs, Bugatti Veiron 1001Zs, SSC Ultimate Aero 1183Zs), bet brīnās, ka ar 300Zs nevar sasniegt 300km/h?
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 19:14 #59

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 19:02:38 josi rakstīja:

16 Sep 2008, 18:25:05 Bute rakstīja:
degvielas suuknja + vnk caur releju, nevis caur kompi un basta


Neder, jo Vmax tāpat kā max apgriezieni tiek ierobežoti, selektīvi izlaižot iesmidzināšanas ciklus sprauslām. Tad tās arī pie + lai pil visu laiku?

Baidos, ka teorija tomēr uzvarēs. Nez kāpēc neviens nebrīnās, ka 400km/h pārsniegšanai ar auto ir vajadzīgi tuvu 1000Zs (Koenigsegg CCR 806Zs, Bugatti Veiron 1001Zs, SSC Ultimate Aero 1183Zs), bet brīnās, ka ar 300Zs nevar sasniegt 300km/h?



kljuudies, vnk atsleedzas degvielas pumpis, nevis sprauslas aizveras vai arii saak dot lieso
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo