Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X3 E83 (2003-...)

Tēma: X3 pieredze

AutorsZiņojums
E53V8
31. Dec 2014, 16:00 #61

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Un cik pie dīlera izmaksāja atslēga ar čipu? Man atbildēja ka ja ir komfortfunkcija tad ap330eur par atslēgu, bet ja nav tad z3m 300euro. Liekas, ka tas ir daudz par dwudz par vienu atslēgu!
Offline
fubuz
01. Jan 2015, 19:41 #62

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

pa dārgo iznāks beigās, bet tajā kaktu kantorī bija ap 50eur lētāk bez nekādas garantijas. Labi, ka beigās viņiem nekas nesanāca un neko nesamaksāju, jo wesā rindā stāvēja čalis, kam tā čaina atslēga pēc nedēļas atņirdzās un 250 eur pa paieskari aizgāja.
Offline
Playstream69
02. Jan 2015, 20:09 #63

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:

Kādas atsauksmes un cik lielas problēmas var sagādāt x3 panorāmas lūka (06 gada) ? Bez viņas auto paplikāks stipri izskatās nekā ar viņu.
Dzirdētas daudzas problēmas ar e61 lūkām. kā ar x3? regulāri pačekojot vai netiek 'aizdirsts' ar visādiem netīrumiem, viss ok, vai tomēr ir augsta riska grupa arī x3 šī lūka?

Offline
E53V8
02. Jan 2015, 21:37 #64

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:


02 Jan 2015, 20:09:10 Playstream69 rakstīja:
Kādas atsauksmes un cik lielas problēmas var sagādāt x3 panorāmas lūka (06 gada) ? Bez viņas auto paplikāks stipri izskatās nekā ar viņu.
Dzirdētas daudzas problēmas ar e61 lūkām. kā ar x3? regulāri pačekojot vai netiek 'aizdirsts' ar visādiem netīrumiem, viss ok, vai tomēr ir augsta riska grupa arī x3 šī lūka?

Youtube var ļoti uzskatoši redzēt kā tiek nofleksēta panorāmas lūkas detaļa un tad ar ieklemmēšanu vairs nav problēmas.
Offline
E53V8
03. Jan 2015, 22:50 #65

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Turot nospiestu aizmugurējā loga palaidējsviru paaizmugurējā loga čurātāju nekas nenāk ārā bet salonā aizmugurē blakussēdētāja pusē zem kāju tepiķīša ir reāli logu šķidruma plūdi. Pārējie tepiķīši ir sausi. Vai kāds var pateikt kur meklēt logu šķidruma maģistrāli kas iet uz aizmugurējo logu? Zem aizmugurējā grīdas seguma izmeklējos nekā nav izņemot vadu murskuļus kurus neviens nav aizticics no fabrikas.

[ Šo ziņu laboja E53V8, 04 Jan 2015, 00:24:07 ]

Offline
Lenko
03. Jan 2015, 23:54 #66

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 477

Braucu ar: Moto no EU

Mošk noder.
http://wiki.bavariantechnic.com/index.php?title...asher_Fluid_Leak
http://www.justanswer.com/bmw/666nx-bmw-x3-hi-f...-washer-bmw.html

[ Šo ziņu laboja Lenko, 03 Jan 2015, 23:58:53 ]

Offline
E53V8
04. Jan 2015, 00:39 #67

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:


03 Jan 2015, 23:54:44 Lenko rakstīja:
Mošk noder.
http://wiki.bavariantechnic.com/index.php?title...asher_Fluid_Leak
http://www.justanswer.com/bmw/666nx-bmw-x3-hi-f...-washer-bmw.html


Paldies. Pagaidām noglušīju motortelpà aizmugurējo maģistràli pie logu tīrītàj šķidruma rezervuāra. Ja kāds zinātu precīzi kur tieši atrodas tās logu šķidruma maģistrāles savienojums, tad varētu izgriezt grīdas segumā caurumu sataisīt savienojumu un atlikt smuki atpakaļ. Baigi negribās ravēt ārā visus beņķus (priekšējie ir elektriskie), roku balstu utt.

[ Šo ziņu laboja E53V8, 04 Jan 2015, 00:41:06 ]

Offline
dzosua
04. Jan 2015, 01:21 #68

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Tu esi pārliecināts, ka tas ir logu šķidrums?
Ja ir, tad turpat vien meklē to cauruli.

Ja nav, tad noteikti durvju vapor barrier ir atlīmējusies, vai arī kāds jau kaut ko ir remontējis, un nav kārtīgi atlīmējis atpakaļ.
Offline
noris
04. Jan 2015, 04:44 #69

Kopš: 01. May 2007

No: Viļaka

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


20 Dec 2014, 08:00:04 fubuz rakstīja:

19 Dec 2014, 19:20:56 sewy rakstīja:

19 Dec 2014, 19:10:57 E53V8 rakstīja:
Bmw X3 2004.gada interesē cik maksā aizdedzes atslēga ar čipu un tās pie kodēšana. Bmw dīleru cenas tam es zinu un tās neliekas ne saistošas ne adekvātas. Kādas ir alternatīvas, cenas, kontakti, kas ar to nodarbojas?


http://www.lockmaster.lv/new/lv/acura2


pieredze ar viņiem negatīva. nojājās pusdienu un beigās tāpat rezultāta nekāda. beigās no dīlera pasūtīja.


Es ebay pasūtīju atslēgu pa 48 eur pievīlēju pa 10 eur un pa 20 servisā nokodēja čipu.
Sīgu pašu pa sevi var pagalmā piekodēt
Offline
kikos
04. Jan 2015, 09:17 #70

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

Atsuti linku ebaja kur sūtīji, kura servi piekodeja? Liekas ka ari vajadzes jaunu atslegu.
Offline
E53V8
06. Jan 2015, 10:54 #71

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Interesē svaigākā pieejamākā navigācijas programma prieks Bmw X3 e83 (auto ir 2004g.) Vai kāds no šejieniešiem tirgo navi diskus vai vispār nodarbojas ar auto audio/video?
Offline
kikos
06. Jan 2015, 14:07 #72

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07

Kas varētu būt pa problēmu ar navigāciju, ieliek disku var dzirdēt, ka griež, bet uz ekrāna nekas neparādās, mašinas atrašanās viet u rāda kaut kur minskā
Offline
Maxis
06. Jan 2015, 14:10 #73

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


04 Jan 2015, 04:44:54 noris rakstīja:

Es ebay pasūtīju atslēgu pa 48 eur pievīlēju pa 10 eur un pa 20 servisā nokodēja čipu.
Sīgu pašu pa sevi var pagalmā piekodēt


Kāda Tev atslēga?

1. "rombs"


2. "parastā?
Offline
Playstream69
21. Jan 2015, 17:22 #74

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:

Ko darīt, ka stūre nenormāli stingri griežās, it īpaši ļoti lēni braucot un/vai parkojoties. Bezmazvai brīžam liekās, ka pastiprinātājs nebūtu.

Forumos ārzemju lasīju, ka - ja nav ATF līmenis vai pumpis pie vainas, tad tā pārsvarā ir - lower shaft which contains the "double joint". Un, ja nav izteiktas mokošās skaņas dzirdamas no pumpja, tad var mēģināt - iztukšot visu ATF, nosusināt, ieliet Lubrizolu un tad pieliet jaunu ATF.

Ir kāds ar ko tādu saskāries, darījis un atrisinājis?
Offline
ChekeMeke
21. Jan 2015, 17:24 #75

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


21 Jan 2015, 17:22:13 Playstream69 rakstīja:
Ko darīt, ka stūre nenormāli stingri griežās, it īpaši ļoti lēni braucot un/vai parkojoties. Bezmazvai brīžam liekās, ka pastiprinātājs nebūtu.

Forumos ārzemju lasīju, ka - ja nav ATF līmenis vai pumpis pie vainas, tad tā pārsvarā ir - lower shaft which contains the "double joint". Un, ja nav izteiktas mokošās skaņas dzirdamas no pumpja, tad var mēģināt - iztukšot visu ATF, nosusināt, ieliet Lubrizolu un tad pieliet jaunu ATF.

Ir kāds ar ko tādu saskāries, darījis un atrisinājis?

Un līmenis ir vai nav?
Offline
Playstream69
21. Jan 2015, 22:57 #76

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


21 Jan 2015, 17:24:49 ChekeMeke rakstīja:

21 Jan 2015, 17:22:13 Playstream69 rakstīja:
Ko darīt, ka stūre nenormāli stingri griežās, it īpaši ļoti lēni braucot un/vai parkojoties. Bezmazvai brīžam liekās, ka pastiprinātājs nebūtu.

Forumos ārzemju lasīju, ka - ja nav ATF līmenis vai pumpis pie vainas, tad tā pārsvarā ir - lower shaft which contains the "double joint". Un, ja nav izteiktas mokošās skaņas dzirdamas no pumpja, tad var mēģināt - iztukšot visu ATF, nosusināt, ieliet Lubrizolu un tad pieliet jaunu ATF.

Ir kāds ar ko tādu saskāries, darījis un atrisinājis?

Un līmenis ir vai nav?


Protams, ka ar līmeni viss kārtībā. un dīvainas skaņas ar nemana.
Kāds ar to lubrizola variantu ir mēģinājis? Vai tur cita vaina?
Offline
kikos
21. Jan 2015, 23:30 #77

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 443

Braucu ar: R1150GS, F07


06 Jan 2015, 14:07:46 kikos rakstīja:
Kas varētu būt pa problēmu ar navigāciju, ieliek disku var dzirdēt, ka griež, bet uz ekrāna nekas neparādās, mašinas atrašanās viet u rāda kaut kur minskā
Offline
Playstream69
01. Feb 2015, 00:59 #78

Kopš: 21. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar:


21 Jan 2015, 17:24:49 ChekeMeke rakstīja:

21 Jan 2015, 17:22:13 Playstream69 rakstīja:
Ko darīt, ka stūre nenormāli stingri griežās, it īpaši ļoti lēni braucot un/vai parkojoties. Bezmazvai brīžam liekās, ka pastiprinātājs nebūtu.

Forumos ārzemju lasīju, ka - ja nav ATF līmenis vai pumpis pie vainas, tad tā pārsvarā ir - lower shaft which contains the "double joint". Un, ja nav izteiktas mokošās skaņas dzirdamas no pumpja, tad var mēģināt - iztukšot visu ATF, nosusināt, ieliet Lubrizolu un tad pieliet jaunu ATF.

Ir kāds ar ko tādu saskāries, darījis un atrisinājis?

Un līmenis ir vai nav?


Kā jau minēju, ar līmeņiem ATF un kvalitāti arī viss ok. Kā arī sūknis nekādas skaņas neizdveš liekas.
Ja kādam ir, kas iesakāms, lūdzu, palīzību ar reālām lietām.
Nevar būt, ka X3 tā stūre tik cieta. cik ar citiem sanācis izbraukt ir stipri mīkstāka. Tas, ka nav viņiem nedz hidrauliskā reika nedz aktīvā, skaidrs. bet tāpat bez visa tā, nav jābūt tik cietai.
Vai stūras reikas nelieli klakšķi to ar var ietekmēt vai tomēr ir kur citur problēma meklējama?
Varbūt tas pats sūknis, pat ja skaņas neizdveš, ka ietu uz beigām, var būt pie vainas un to var noteikt vai kā?
Offline
Tune-L
01. Feb 2015, 10:53 #79

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Sūknis beidzies, tas arī viss!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
PowerBMW
01. Feb 2015, 11:11 #80

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

līdzigs stāsts un beigās bija vainīgs kloķenes demfers! respektīvi aprauts un kad mazi apgriezieni izslīd vēl kaut kā,bet pie lielākiem saķeras
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo