Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 64 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Veselīga dzīve - kā?

AutorsZiņojums
depo
24. Feb 2008, 12:58 #21

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:52, Bezdibenis rakstīja:

2008-02-24 12:50, Ga4a rakstīja:
Neviens jau negrasās iet uz kultūrisma sacenēm, tad jau jāsāk krietni agrāk, džeks, manuprāt, grib būt vienkārši "fit" y0


Jaa, meerkjis, ir uzlabot fizisko kondiiciju, palielinaat muskulju masu un speet pievilkties vismaz 10 reizes, nevis liidzinaaties Vidzim vai Visockim.


Iesaku saakt par pashu elementaaraako - ja piipee un lieto alkoholu - aizmirsti par to vispaar.
Piipeeshana - tur nav ko skaidrot.Alkohols - pazemina hormonu izstraadi.A nav hormona liimenja,nav muskulju.Ja tu kachaasies un 5dienaas pieliesi seju,tad vari nemaz neiet uz zaali
Ietureet normaalu miega rezhiimu,guleet 7-8h PA NAKTI.
Eest brokastis un pareizi - gan olbaltumvielas gan ogljhidraatus jo brokastis ir energija un speeks visai dienai.Peec pamoshanaas no miega organisms ir bijis bez paartikas veselas 8h un ir izsalcis un ir svariigi iedot pareizu daudzumu un pareizu paartiku no riita.Un vispaar censties eest ogljhidraatus liidz pulksten 3 pa dienu un veelaak vairaak olbaltumvielas.
Eest mazas porcijas,bet biezhi.Centies sasist 3 reizes uz 5 eedienreizeem.

Shitas ko uzrakstiiju jau ir daudz un labs iesaakums bez liekaam paarpuuleem.
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 12:59 #22

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4111

Braucu ar: F15 M50D

Delerium - 1mēnesis ziemas pufenē minies = vieglatlēta augums
Offline
trenners
24. Feb 2008, 13:02 #23

Kopš: 30. Jun 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 864

Braucu ar: navigāciju

Taa skrieshana jau arii ir tas kardio treninsh, tapec ka vairak vai mazaak tu trennee sirds izturiibu, paatrinot elposhanu, asinis rinkjo aatraak, sirds radinaas pie lielaakaam slodzeem utt
Speeka treninjos parasti uz svariem liek max iespejamo ko vari pacelt un mazaak piegaajienu, lidz ar to tu vairaak trennee tiiri speeku, bet iisam laika posmam, piemeers: svarceelaaji, vienam chomam uz laukiem aizbrauca paliigaa sienu kraameet, pec 15 minuuteem jau bija briivi. Tas tapec ka vinjiem tas speeks ir vajadzigs tikai vienam raavienam un viss.
Tie fiziko, vai kaa tu tur teici varetu but darboshanaas ar ne tik lielu svaru kaa speeka treninjos un ar vairakiem piegajieniem, mainot svaru lielumu. Ai kaut kada tufta shitas teikums Viss ko es gribu pateikt ir tas ka treninjus neiedala taa ka vienu dienu straadaa uz sirdi, vienu dienu speeka treninsh un vienu tas fizuha. Jebkursh treneris tev sadaliis slodzi tieshi taa kaa tev vajag, galvenais pasham zinaat cik nopietnam liimenim tu to gribi. Ja tiiri pludmalei, tad vari mieriigi ietaupiit naudu un taisiit maajaas 300 reizes presi, atspiesties, pievilkties regulaari, paskriet no riitiem un lidz vasarai redeli uz vedera tu toch dabuusi, atliks tikai sauljoties
Bet nu kaa jau Depo teica - vecim pleciem ir jaabuut plataakiem par pakalju "kobrinja" mljec
Offline
Rufy
24. Feb 2008, 13:02 #24

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti

Bet tas režīms - 5 reizes dienā ēst un 8h gulēt ir piemērots tādam, kas jau čunguru sapelnijis (mantojis ) vai ir sporta zāles trenneris/profesionals sportists!
Man tas būtru nereāli
P.S. Uz zāli staigāju, lai būtu fit un nebūtu kauns vasarā novilkt kreklu!
Offline
gapp
24. Feb 2008, 13:04 #25

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: SD

ļoti bieži problēma ir ar labiem treneriem tais zālēs.

No savas pieredzes - visas tās trenažieru zāles nedod nekādu rezultātu, vai dod ļoti lēni.

3 mēnešus pagāju boksā, kur nodarbības bija darbdienās katru vakaru + vēl sestdienās no rīta. pa tiem 3 mēnešiem dabūju tādu fizisko, par ko sapņot nevarēju 1 gadu ejot aikido un pēc tam vēl 2 gadus uz trenažieru zāli. Protams, bokss nedos klāt masu, tikai fizisko izturību. Salīdzinot - kad gāju trenažieros, tad pievilkties maks 3x varēju, pēc 3 mēnešiem boksā jau mierīgi pāri pa 20 reizēm.

Pašam tagad tā pati problēma, vajag atgūt agrākos muskuļus un spēku, bet nu arī nezinu, ar ko sākt.
Offline
trenners
24. Feb 2008, 13:05 #26

Kopš: 30. Jun 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 864

Braucu ar: navigāciju

aa un piekriitu par to paiku, pavisam cits duhs ir ja no riita ierasto desmaizhu vietaa tu apeed auzu paarslu putru vai kaut vai tos pashu musli
Offline
Bezdibenis
24. Feb 2008, 13:07 #27

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB

Par to ēšanu. Nu neesmu dunduks, bet arī biologs ne. Ko nozīmē pietiekami uzņemt ogļhidrātus un olbaltumvielas? Ko konkrēti jāēd - auzu pārslas, olas, liesu gaļu, sviestu, zivis. Ko jādzer - ūdeni, pienu, sulas, kvasu? No kā labāk atturēties - saldumi, bulciņas, junk food?
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:07 #28

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 13:02, trenners rakstīja:
Ja tiiri pludmalei, tad vari mieriigi ietaupiit naudu un taisiit maajaas 300 reizes presi, atspiesties, pievilkties regulaari, paskriet no riitiem


Vieniigi jaapiebilst sheit ka maajaas nav taa atmosfeera kas sporta zaalee kur veel 10 kachoki sviist tev apkaart.
Sporta zaalee ir baigais stimuls un iekaariens pleest stieni.Maajaas var,bet nav taa efektivitaate un psihologjiskais stimuls.
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 13:07 #29

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4111

Braucu ar: F15 M50D

bokss,karate ,īstenība jau jebkas, kur Tu daudzmaz piespiedu kārtā sasvīdini līniju ap drisas rajonu uz saviem šortiem ir . Tāpēc vajag iet un mēģināt, bet atcerēties, ka sapist visu arī ir gaužām viegli Fitnesa trenneriem zālēs bieži vien Tu esi 100000x, kurš filmas sakatījies (jaunais rembo r00kzz) utt.
Offline
Delerium
24. Feb 2008, 13:07 #30

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8148

Braucu ar: Tikai Saab


2008-02-24 12:59, Ga4a rakstīja:
Delerium - 1mēnesis ziemas pufenē minies = vieglatlēta augums


poo par augumu.... vajag buut formaa sezonaa.. a to vienmer nav laika utt
iepirku jacinju, velo sataisiju.. krch esmu gatavs
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:09 #31

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 13:05, trenners rakstīja:
aa un piekriitu par to paiku, pavisam cits duhs ir ja no riita ierasto desmaizhu vietaa tu apeed auzu paarslu putru vai kaut vai tos pashu musli


No riita auzu paarslas(bet normaalas/leetaas nevis apstraadaatas ar cukuru un hui vinj zin ko) ir sveeta lieta,nekas labaaks veel nav izdomaats.Auzu paarslas, biezpienu vai paaris olas
Pagooglee lai uzzinaatu olbaltumvielu un ogljihraatu produktus.Sapratiisi ko eest brokastiis.
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:12 #32

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 13:02, Rufy rakstīja:
Bet tas režīms - 5 reizes dienā ēst un 8h gulēt ir piemērots tādam, kas jau čunguru sapelnijis (mantojis ) vai ir sporta zāles trenneris/profesionals sportists!


Tieshaam atkariigs no darba.ja tu seedi visu dienu ofisaa tad var izskriet uz virtuvi un iemest mikrovilnjos kastiiti ar paiku un pa 5 min uzkost(jo porcijas tak mazinjas). 3x dienaa(1x no riita+1x vakaraa maajaas).
Un te chunguru gan nevajag.Olas,biezpiens,auzu paarslas un grikji nemaksaa miljonu
Offline
gapp
24. Feb 2008, 13:12 #33

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: SD

Manuprāt, pirmais, kas jāizdara - jāizmet kompis un TV pa logu ārā.
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 13:14 #34

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4111

Braucu ar: F15 M50D

...nepareiza pieeja, smadzenēs jau tā lieta Tev jāpieradina sevi pie tā, ka Tev kkas jādara, ka nevari aizmigt, ja nēsi izlicis sevi kkur!
Offline
Rufy
24. Feb 2008, 13:14 #35

Kopš: 10. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 574

Braucu ar: Astoņiem 0,7 un astīti


2008-02-24 13:12, depo rakstīja:

2008-02-24 13:02, Rufy rakstīja:
Bet tas režīms - 5 reizes dienā ēst un 8h gulēt ir piemērots tādam, kas jau čunguru sapelnijis (mantojis ) vai ir sporta zāles trenneris/profesionals sportists!


Tieshaam atkariigs no darba.ja tu seedi visu dienu ofisaa tad var izskriet uz virtuvi un iemest mikrovilnjos kastiiti ar paiku un pa 5 min uzkost(jo porcijas tak mazinjas). 3x dienaa(1x no riita+1x vakaraa maajaas).
Un te chunguru gan nevajag.Olas,biezpiens,auzu paarslas un grikji nemaksaa miljonu


Par čunguru bija domāts, ka nevis dārgi paika maksā Bet laika nav
Offline
Delerium
24. Feb 2008, 13:15 #36

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8148

Braucu ar: Tikai Saab


2008-02-24 13:12, gapp rakstīja:
Manuprāt, pirmais, kas jāizdara - jāizmet kompis un TV pa logu ārā.


tv netraucee.. kompi toč jaaizlidina...
Offline
trenners
24. Feb 2008, 13:16 #37

Kopš: 30. Jun 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 864

Braucu ar: navigāciju


2008-02-24 13:07, depo rakstīja:

2008-02-24 13:02, trenners rakstīja:
Ja tiiri pludmalei, tad vari mieriigi ietaupiit naudu un taisiit maajaas 300 reizes presi, atspiesties, pievilkties regulaari, paskriet no riitiem


Vieniigi jaapiebilst sheit ka maajaas nav taa atmosfeera kas sporta zaalee kur veel 10 kachoki sviist tev apkaart.
Sporta zaalee ir baigais stimuls un iekaariens pleest stieni.Maajaas var,bet nav taa efektivitaate un psihologjiskais stimuls.


nu kaa kuram, citam mosh tieshi labaak patiik vienatnee, bez kaut kadiem kompleksiem no apkartejo uzkachaatajaam formaam pret savu riepu vai tievajaam rokaam bet nu zaalee ir cits raaviens, pie tam tur visiem ir po kaa tu izskaties. Pats atceros kad agraak saaku staigaat tad bija vechi kas pashi pienaaca klaat, pamacija ja kaut ko dariju nepareizi, kaut vai to pashu spieshanu no grudaka podstrahavalji
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:20 #38

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 13:07, Bezdibenis rakstīja:
Par to ēšanu. Nu neesmu dunduks, bet arī biologs ne. Ko nozīmē pietiekami uzņemt ogļhidrātus un olbaltumvielas? Ko konkrēti jāēd - auzu pārslas, olas, liesu gaļu, sviestu, zivis. Ko jādzer - ūdeni, pienu, sulas, kvasu? No kā labāk atturēties - saldumi, bulciņas, junk food?


Nu pietiekami buutu jaareekjina tavi KG svara:grami dienaa:eedienreizes.Peec idejas uz 1kg massas ir jaauznjem 1.5-2gr olbaltumu.Ja uz adatas tad vairaak
Bet tev tik smalki nevajag.Vnk panjem porciju kaadu tagad tu eed lai paeestu,sadali divaas daljaas un tagad tev ir divas eedienreizes.
Protams atmet visu huinju - limonaades,bulkas,ciisinjus un makaronus,baltmaizi(eed graudu maizi melno).

Parastaakaa un leetaakaa paika arii ir atbilde - ogljh-auzu paarslas,grikji,kartupelji,banaani,pupinjas,riisi.
Olbalbums-vistas kruuts galja(sveetaakaa lieta),olu baltums,biezpiens,zivs(arii veseliigie tauki tur ir),liesa galja.

Klaat naak neaizstaajama un ljoooti svariiga sastaavdalja - daarzenji un auglji.
Tos griez iekshaa cik lien,tomaati,pukjkaaposti,burkaani utt.
+
daudzveidiiba(neiesuunee uz kautko vienu vien,kombinee)

No shiem produktiem kombinee savu eedienkarti un buus ok
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:22 #39

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


bet nu zaalee ir cits raaviens, pie tam tur visiem ir po kaa tu izskaties.


tieshi taa.tur ir daudz un dazhaadu ne-kachoku un visiem ir viens kopiigs meerkjis.
ja veel labs muzons skan,vispaar stieni var paarkost reizeem
Offline
depo
24. Feb 2008, 13:26 #40

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20306

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 13:05, trenners rakstīja:
aa un piekriitu par to paiku, pavisam cits duhs ir ja no riita ierasto desmaizhu vietaa tu apeed auzu paarslu putru vai kaut vai tos pashu musli


desmaize ir vispaar totaals pipec
"tuksha" paartika.
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips